Aktualne na Cypr

Hotel Adams Beach

Ocena: 5/5

Cypr, Ayia Napa, Ayia Napa

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 264 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Leżący w południowo-wschodniej części Cypru hotel Adams Beach położony jest blisko wybrzeża Morza Śródziemnego, w malowniczej miejscowości turystycznej Ayia Napa. Jest to kurort cieszący się popularnością wśród różnego typu turystów, zwłaszcza tych nastawionych na zwiedzanie zabytków architektonicznych lub uprawianie sportów wodnych. Na jego terenie znajdują się piękne kościoły z różnych epok, a także galerie i muzea. Na miejscu działa też centrum nurkowania oraz wypożyczalnia sprzętów wodnych.

Wyposażenie

Na potrzeby turystów wybierających to miejsce na wakacje hotel udostępnia różnorodne wyposażenie. Wczasowicze mają tam do dyspozycji całodobową recepcję z dużym i stylowym lobby oraz przechowalnią bagażu, w pobliżu której można znaleźć liczne punkty usługowe oraz sklepy. W trakcie pobytu w ośrodku Adams Beach goście mają dostęp do internetu bezprzewodowego, programu rozrywkowego, udogodnień dla dzieci i bazy rekreacyjnej i sportowej dla aktywnych. Poza tym na miejscu przygotowano baseny zewnętrzne, sale konferencyjne, lokale gastronomiczne.

Zakwaterowanie

Na terenie hotelu Adams Beach znajduje się 435 apartamentów przeznaczonych dla par i rodzin z dziećmi, które mają piękny wystrój i duży metraż. W pokojach można znaleźć pomieszczenie sypialno-dzienne lub dwie odrębne sypialnie, łazienkę (wanna/prysznic, umywalka, WC) i balkon/taras (meble wypoczynkowe). W skład wyposażenia apartamentu wchodzi również internet bezprzewodowy, klimatyzacja (indywidualnie sterowana), sejf, suszarka do włosów, telefon stacjonarny, telewizor z licznymi kanałami, minibar, zestaw do parzenia kawy/herbaty.

Wyżywienie

Wczasowicze mogą skorzystać z różnych pakietów wyżywienia, dobierając je do własnych preferencji. Osoby zainteresowane wyłącznie śniadaniami mają do dyspozycji wariant Bed & Breakfast. Z kolei rozszerzony pakiet Half Board oferuje gościom dodatkowo kolacje. Trzy posiłki główne w postaci bufetu (śniadania, obiady i kolacje) zapewniono z kolei w ofercie Full Board. Napoje gorące, zimne i alkoholowe są dodatkowo płatne i serwowane w barze w lobby, na plaży lub przy basenie. Hotel oferuje też restauracje a la carte, które mają urozmaicone menu.

Usługi

Na zewnątrz hotelu Adams Beach usytuowane są słodkowodne baseny rekreacyjne przeznaczone dla dzieci i dorosłych, obok których udostępniono leżaki i parasole na tarasie słonecznym. Do bezpłatnej dyspozycji hotelowych gości oddano też internet bezprzewodowy, z którego można korzystać w miejscach ogólnodostępnych i apartamentach. Dla dzieci przygotowano dyskotekę, miniklub, animacje dla maluchów i nastolatków, menu i wysokie foteliki w restauracjach. Dorośli mają zapewnione zajęcia sportowe oraz wieczory tematyczne z karaoke i przedstawieniami.

Usługi płatne

Do dyspozycji gości ośrodka Adams Beach oddano też płatne usługi oraz atrakcje. W obiekcie znajduje się strefa Spa & Wellness, która oferuje masaże relaksacyjne, jacuzzi, baseny kryte. Osoby lubiące aktywny wypoczynek mogą skorzystać w dobrej cenie z kortu tenisowego oraz boiska do gry w siatkówkę plażową. W ośrodku można też zrobić podstawowe zakupy w butiku, sklepie z pamiątkami i mini markecie. Na miejscu zapewniono ponadto usługi fryzjerskie, pralni chemicznej, konsjerża, a także opcję wynajmu dużej sali konferencyjnej na event.

Plaża

Ośrodek Adams Beach jest położony bezpośrednio przy publicznej plaży piaszczystej, z której wyodrębniono część prywatną dla gości hotelu. Mają oni tam dostęp do bezpłatnych ręczników kąpielowych, parasoli i leżaków. Za dodatkową opłatą zapewniono natomiast ofertę sportów wodnych, wypożyczalnię sprzętu wodnego oraz świetnie zaopatrzony beach bar.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 40 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 51 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,1 / 5

92. najwyższa ocena z 1347 hoteli w Cypr

Vivien Panna M.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 2.10. - 7.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Adams Beach Ocena: 5/5 Cypr, Ayia Napa

Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Wyżywienie
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Obsługa w hotelu
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Plaża
W kilku miejscach panował bałagan i nieporządek, co jest niedopuszczalne w pięciogwiazdkowym hotelu. Brak czystości znacząco psuł komfort pobytu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Csilla Csaba

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 17.9. - 23.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Adams Beach Ocena: 5/5 Cypr, Ayia Napa

Piękne miejsce, wspaniała pogoda, świetny program.

Piękne miejsce, wspaniała pogoda, świetny program.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Kompleks jest przepiękny. Klimatyzacja w holu działała na pełnych obrotach, a na korytarzu panował zaduch. To naprawdę zszokowało organizatorów.

Wyżywienie
Obfite zaopatrzenie.

Obsługa w hotelu
Nieco zmęczeni pracownicy, co jest zrozumiałe z ludzkiego punktu widzenia.

Plaża
Plaża z leżakami należącymi do hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Vivien Panna M.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 2.10. - 7.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Adams Beach Ocena: 5/5 Cypr, Ayia Napa

Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Wyżywienie
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Obsługa w hotelu
Z przykrością informujemy, że opuściliśmy hotel z wyjątkowo negatywnym doświadczeniem. Oprócz wykupionego śniadania i obiadokolacji, codziennie jedliśmy obiady i kolacje w hotelu, a za posiłki płaciliśmy na miejscu, kartą lub gotówką. Jednak przy wymeldowaniu poinformowano nas, że od 100 euro depozytu pobrano 64 euro, powołując się na fakt, że nie opłacono obiadu opłaconego kartą ani wody spożytej podczas kolacji poprzedniego wieczoru. Uzasadniono to tym, że wypełnialiśmy formularz, który otrzymaliśmy przy każdym zakupie, co – jak twierdzili – było zobowiązaniem do zapłaty. Co ważne, nikt nas nie poinformował, że ten dokument nie jest wymagany w przypadku płatności gotówką. Za każdym razem regulowaliśmy rachunek, więc potrącenie było całkowicie nieuzasadnione. Najbardziej szokujące było to, że pomimo naszej prośby o wgląd w nagrania z kamer monitoringu w celu wyjaśnienia sprawy, odmówiono nam, powołując się na nieobecność osoby odpowiedzialnej. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że dawaliśmy napiwki za wszystkie posiłki i usługi, więc takie traktowanie jest wobec nas wyjątkowo niesprawiedliwe. Ta praktyka jest dla nas niedopuszczalna i poważnie podważa standardy obsługi klienta w hotelu. Z pewnością nie wrócimy w przyszłości i nie możemy polecić tego obiektu innym.

Plaża
W kilku miejscach panował bałagan i nieporządek, co jest niedopuszczalne w pięciogwiazdkowym hotelu. Brak czystości znacząco psuł komfort pobytu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Csilla Csaba

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 17.9. - 23.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Adams Beach Ocena: 5/5 Cypr, Ayia Napa

Piękne miejsce, wspaniała pogoda, świetny program.

Piękne miejsce, wspaniała pogoda, świetny program.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Kompleks jest przepiękny. Klimatyzacja w holu działała na pełnych obrotach, a na korytarzu panował zaduch. To naprawdę zszokowało organizatorów.

Wyżywienie
Obfite zaopatrzenie.

Obsługa w hotelu
Nieco zmęczeni pracownicy, co jest zrozumiałe z ludzkiego punktu widzenia.

Plaża
Plaża z leżakami należącymi do hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Andrea L.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 10.9. - 17.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Adams Beach Ocena: 5/5 Cypr, Ayia Napa

Wszystko przebiegło gładko podczas naszej podróży. Nie mogę wymienić ani jednego minusa, wszystko było idealne.

Wszystko przebiegło gładko podczas naszej podróży. Nie mogę wymienić ani jednego minusa, wszystko było idealne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Lokalizacja obiektu jest fantastyczna, wszędzie jest łatwy dostęp. Personel obiektu jest niezwykle miły i pomocny. Zawsze byli dostępni, aby odpowiedzieć na wszystkie nasze pytania.

Wyżywienie
Mieliśmy opcję półpensjonatu, gdzie przy każdym posiłku częstowano nas niezliczoną ilością przysmaków. Było mnóstwo owoców morza.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były doskonałe.

Plaża
Plaża przed Adams Beach to najpiękniejsza plaża, jaka może być, niezatłoczona, a morze krystalicznie czyste. Hotel zapewnia gościom leżaki, ale aby mieć pewność, że będą wolne w ciągu dnia, warto je zarezerwować jak najwcześniej.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Martin O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 24.6. - 2.7.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Adams Beach Ocena: 5/5 Cypr, Ayia Napa

Byliśmy bardzo zadowoleni z urlopu, polecamy miejsce i hotel.

Byliśmy bardzo zadowoleni z urlopu, polecamy miejsce i hotel.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój nowy hotel o wysokim standardzie

Wyżywienie
Wyśmienita kuchnia, codziennie z innej części Europy i świata

Plaża
Bardzo prywatna plaża hotelowa, która jest cicha i bardzo blisko plaży Nissy

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 2.9. - 9.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Adams Beach Ocena: 5/5 Cypr, Ayia Napa

Przewodnik nie zwracał na nas uwagi. Informacje otrzymywaliśmy tylko w języku niemieckim.

Przewodnik nie zwracał na nas uwagi. Informacje otrzymywaliśmy tylko w języku niemieckim.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować