Malin Ocena: 4/5
od 692 zł za osobę
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
od 692 zł za osobę
od 1 047 zł za osobę
od 1 055 zł za osobę
od 429 zł za osobę
Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży
Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy
Dobry (Na podstawie 5 opinii)
38. najwyższa ocena z 1124 hoteli w Krk
Jiří L.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.8. - 1.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022
Delfin Ocena: 3/5 Chorwacja, Krk
Hotel spełnił, może nieznacznie przekroczył oczekiwania.
Hotel spełnił, może nieznacznie przekroczył oczekiwania.
Zakwaterowanie
Hotel jest prawdopodobnie po niedawnej przebudowie, położony w ogrodzie, z bezpośrednim dostępem do plaży (poprzez nasyp).
Wyżywienie
Bogate śniadanie w formie bufetu.
Plaża
Plaża jest mała, betonowa. Zaletą jest to, że znajduje się tuż obok hotelu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Erika H.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 25.7. - 1.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022
Delfin Ocena: 3/5 Chorwacja, Krk
Przeciętny
Przeciętny
Zakwaterowanie
Bardzo mały balkon, z którego nie było widoku, musieliśmy prosić o czyste ręczniki, dużych ręczników w ogóle nie było, pokoje nie były bardzo dobrze sprzątane nawet na początku pobytu, mimo że prosiłem o to w recepcji żeby zamiatać i myć kafelki, nie robili tego ani razu przez cały czas, więc pod koniec pobytu mieliśmy całkowicie wirujące kafelki, maksimum dla nich to wydobycie kosów, nic więcej. Wifi nie działa od dawna i nie będzie. W recepcji najpierw wzięła nasze paszporty i dokumenty, a po dosłownie błaganiu i podniesieniu głosu, następnego dnia zwróciła nam je.
Wyżywienie
Jedzenie w hotelu było w porządku, kelnerzy, zwłaszcza starszy panko, byli bardzo mili i pomocni, kucharz też bardzo miły, nie miał problemu z przygotowaniem posiłku bezglutenowego dla gości na życzenie.
Obsługa w hotelu
Całkowicie brakuje usług hotelowych, bar hotelowy był zamknięty przez kilka dni i został otwarty dla gości do zameldowania, kompleks hotelowy jest wystarczająco duży, aby ewentualnie założyć przynajmniej jedzenie lub inny sklep lub cokolwiek, nic tam nie było, najbliższy mały sklep znajdował się w odległości ok. 2 km. Pokój gier, bilard itp. też nie działały.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)
Filtruj opinie
Jiří L.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.8. - 1.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022
Delfin Ocena: 3/5 Chorwacja, Krk
Hotel spełnił, może nieznacznie przekroczył oczekiwania.
Hotel spełnił, może nieznacznie przekroczył oczekiwania.
Zakwaterowanie
Hotel jest prawdopodobnie po niedawnej przebudowie, położony w ogrodzie, z bezpośrednim dostępem do plaży (poprzez nasyp).
Wyżywienie
Bogate śniadanie w formie bufetu.
Plaża
Plaża jest mała, betonowa. Zaletą jest to, że znajduje się tuż obok hotelu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Erika H.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 25.7. - 1.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022
Delfin Ocena: 3/5 Chorwacja, Krk
Przeciętny
Przeciętny
Zakwaterowanie
Bardzo mały balkon, z którego nie było widoku, musieliśmy prosić o czyste ręczniki, dużych ręczników w ogóle nie było, pokoje nie były bardzo dobrze sprzątane nawet na początku pobytu, mimo że prosiłem o to w recepcji żeby zamiatać i myć kafelki, nie robili tego ani razu przez cały czas, więc pod koniec pobytu mieliśmy całkowicie wirujące kafelki, maksimum dla nich to wydobycie kosów, nic więcej. Wifi nie działa od dawna i nie będzie. W recepcji najpierw wzięła nasze paszporty i dokumenty, a po dosłownie błaganiu i podniesieniu głosu, następnego dnia zwróciła nam je.
Wyżywienie
Jedzenie w hotelu było w porządku, kelnerzy, zwłaszcza starszy panko, byli bardzo mili i pomocni, kucharz też bardzo miły, nie miał problemu z przygotowaniem posiłku bezglutenowego dla gości na życzenie.
Obsługa w hotelu
Całkowicie brakuje usług hotelowych, bar hotelowy był zamknięty przez kilka dni i został otwarty dla gości do zameldowania, kompleks hotelowy jest wystarczająco duży, aby ewentualnie założyć przynajmniej jedzenie lub inny sklep lub cokolwiek, nic tam nie było, najbliższy mały sklep znajdował się w odległości ok. 2 km. Pokój gier, bilard itp. też nie działały.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...
Temperatura powietrza 23 °C
Temperatura wody 23 °C