Aktualne do Chorwacji

Hotel Remisens Albatros

Ocena: 4/5

Chorwacja, Dalmacja południowa, Cavtat

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Spektakularne widoki na góry i morze Bliskość centrum Cavtat Dogodne połączenie z zabytkowym Dubrovnikiem Udogodnienia dla rodzin i aktywnych

Więcej o hotelu

od 1 748 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Znakomity hotel leżacy tuż przy plaży w malowniczej okolicy. Piękne widoki, mnóstwo atrakcji dla dorosłych i dla dzieci, 9 kortów tenisowych, blisko słynny Dubrownik. Świetne miejsce na komfortowe, rodzinne wakacje. 

Położenie

Przy żwirowo-kamienistej plaży oddzielonej od hotelu promenadą (leżaki i parasole płatne), 800 m od centrum Cavtat, 20 km od Dubrownika.

Wyposażenie

Lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna z tarasem, restauracja Civitas, bar w lobby,  minimarket, sklepik z pamiątkami, sala konferencyjna, parking (płatny). Przy plaży znajduje się sezonowy bar (nie obejmuje go oferta all inclusive). 

Pokoje

Standard Balcony - pokój 2-osobowy; sypialnia, łazienka, TV sat, łącza internetowe, sejf, telefon, klimatyzacja, minibar (na życzenie/odpłatnie), balkon lub taras z widokiem na ląd/ogród. Powierzchnia - ok. 20 m kw.
Room Sea View Balcony (junior suite) - sypialnia, pokój dzienny, łazienka, TV sat, telefon, łącza internetowe, sejf, klimatyzacja, minibar (na życzenie/odpłatnie), balkon lub taras z widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 36 m kw. 
Superior Sea View Balcony - sypialnia, łazienka, TV sat, łącza internetowe, sejf, telefon, klimatyzacja, minibar (na życzenie/odpłatnie), balkon lub taras z widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 21 m kw. 
Premium Sea View Balcony - sypialnia, łazienka, TV sat, łącza internetowe, sejf, telefon, klimatyzacja, minibar (na życzenie/odpłatnie), balkon lub taras z panoramicznym widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 20 m kw. 
Zakwaterowanie - od godz. 15.00
Wykwaterowanie - do godz. 11.00

Wyżywienie

BB (Bed and Breakfast) - śniadanie w formie bufetu (7.00 - 10.00).
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), słodki podwieczorek, popołudniowe przekąski (w okresie letnim), lokalne napoje i alkohole serwowane od godz. 10.30 do 23.00.   

Sport i rozrywka

Basen słodkowodny, taras słoneczny (bezpłatne leżaki i parasole, ręczniki za depozytem), basen kryty (czynny sezonowo), tenis stołowy, siłownia, siatkówka, animacje, wakacyjny wieczorny program rozrywkowy. Odpłatnie: korty tenisowe, nauka tenisa ziemnego, bilard, strefa spa, sporty wodne oferowane przez firmę zewnętrzną. 

Dla dzieci

Brodzik, plac zabaw, sala zabaw, miniklub, wakacyjny klub dla nastolatków.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Informacje o lotach liniami Wizzair, Ryanair

*
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.
WIZZ Priority:
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
*
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  
Bagaż rejestrowany za dopłatą.
*
Easy Jet 
W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.
Warunki przewozu linii  Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki
*
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
 
Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną (podatek) - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.
W przypadku późnego przylotu (loty po godzinie 19:00) wymagany będzie obowiązkowy nocleg na lądzie.
Pierwszy prom/wodolot z wysp Losinj, Brac, Hvar, Kolocep, Lopud, Sipan, Mljet i Korcula odpływa w godzinach 05:00-06:30.
Wylot przed godziną 09:00 będzie wymagał noclegu na kontynencie.
Jeżeli transfery na i z wysp nie będą mogły zostać zrealizowane ze względu na wczesny lub późny lot, Klienci zostaną zakwaterowani na lądzie głównym na jedną noc.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 6 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,1 / 5

5. najwyższa ocena z 532 hoteli w Dalmacja południowa

Roman D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.4. - 2.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

1. Ze względu na wiek 65+ i choroby krążeniowe serca ( ciśnienie, żony i moje ) wybraliśmy ofertę z godziną wylotu z Krakowa 18:05 gdyż nie możemy podróżować nocą i taką pierwotną Umowę dostałam, za która zapłaciłem. Po opłaceniu z ciekawości wszedłem do Strefy Klienta biura *** i się dowiedziałem, że zmieniona została godzina wylotu z 18:05 na 22:35 w dniu 25 kwietnia. Nikt z biura nie raczył zadzwonić i nas o tym poinformować. Na pewno zrezygnowalibyśmy z tej opcji.

Po kontakcie z infolinią *** dowiedziałem się, że godzina może być zmieniona i wszystko jest OK.

2. Nikt z operatora ( rozmawialiśmy o ofercie ) ani z biura nie poinformował nas, że aby mieć miejsce w samolocie obok siebie, trzeba wnieść dodatkową opłatę o czy nie wiedzieliśmy i chętnie byśmy ją uiścili. Bilety otrzymaliśmy niecałą dobę przed lotem i byliśmy tym bardzo zaskoczeni, że ja siedzę z przodu samolotu a żona na samym końcu w ogonie. Ta sytuacja dodatkowo wygenerowała u nas stres bo się jej nie spodziewaliśmy, że nikt w biura jednego czy drugiego nie zadbał o nasz spokój i komfort jako małżeństwa.

3. Dostaliśmy od ***/ informację, że na lotnisku w Dubrowniku czekał będzie na nas przedstawiciel *** i mieliśmy się zapoznać z jego logo aby łatwiej go znaleźć. Nikogo takiego w hali przylotów nie zauważyliśmy ale stał jakiś prywatny mężczyzna z tekturą, na której nie było loga *** tylko napis R.Dudek i jeszcze jakieś inne nazwisko. Twierdził, że nas oboje ma zawieść do hotelu Albatros w Cavtat. Wsiedliśmy z inna jeszcze parą, która miała rezerwację w innym mieście.

1. Ze względu na wiek 65+ i choroby krążeniowe serca ( ciśnienie, żony i moje ) wybraliśmy ofertę z godziną wylotu z Krakowa 18:05 gdyż nie możemy podróżować nocą i taką pierwotną Umowę dostałam, za która zapłaciłem. Po opłaceniu z ciekawości wszedłem do Strefy Klienta biura *** i się dowiedziałem, że zmieniona została godzina wylotu z 18:05 na 22:35 w dniu 25 kwietnia. Nikt z biura nie raczył zadzwonić i nas o tym poinformować. Na pewno zrezygnowalibyśmy z tej opcji.

Po kontakcie z infolinią *** dowiedziałem się, że godzina może być zmieniona i wszystko jest OK.

2. Nikt z operatora ( rozmawialiśmy o ofercie ) ani z biura nie poinformował nas, że aby mieć miejsce w samolocie obok siebie, trzeba wnieść dodatkową opłatę o czy nie wiedzieliśmy i chętnie byśmy ją uiścili. Bilety otrzymaliśmy niecałą dobę przed lotem i byliśmy tym bardzo zaskoczeni, że ja siedzę z przodu samolotu a żona na samym końcu w ogonie. Ta sytuacja dodatkowo wygenerowała u nas stres bo się jej nie spodziewaliśmy, że nikt w biura jednego czy drugiego nie zadbał o nasz spokój i komfort jako małżeństwa.

3. Dostaliśmy od ***/ informację, że na lotnisku w Dubrowniku czekał będzie na nas przedstawiciel *** i mieliśmy się zapoznać z jego logo aby łatwiej go znaleźć. Nikogo takiego w hali przylotów nie zauważyliśmy ale stał jakiś prywatny mężczyzna z tekturą, na której nie było loga *** tylko napis R.Dudek i jeszcze jakieś inne nazwisko. Twierdził, że nas oboje ma zawieść do hotelu Albatros w Cavtat. Wsiedliśmy z inna jeszcze parą, która miała rezerwację w innym mieście.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
4. Po dowiezieniu do Hotelu Albatros udaliśmy się sami do Recepcji, była już godzina przed 1 w nocy i dowiedzieliśmy się, że w hotelu nie ma rezerwacji na nasze nazwiska. Pani sugerowała, że może pomyliliśmy hotele. Przyszło nam do głowy, że to pewnie nasza wina, że nie szukaliśmy do końca na lotnisku przedstawiciela Der Turistik a gość z tablicą to może była jakaś zbieżność nazwisk. Okazywaliśmy pani w recepcji wszystkie nasze dokumenty podróży, udowadnialiśmy, że w tym hotelu powinniśmy mieć rezerwację natomiast pani rozkładała ręce, że nie ma dla nas rezerwacji. Byliśmy już bardzo zmęczeni bo przed lotem z Krakowa musieliśmy jeszcze dojechać z naszego miejsca zamieszkania z Rzeszowa. Pani w recepcji cały czas szukała naszych danych w systemach, pytała czy jesteśmy tu indywidualnie czy w grupie, szukała naszych nazwisk w jakichś grupach turystów ale na nic. Wreszcie znalazła, że ma w systemie rezerwację na taki sam okres i na takie same warunki pobytu ale na nazwisko Logman czy Longman ( tak zrozumiałem ) Znów pokazywałem dokumenty ile zapłaciłem za pobyt w złotówkach, przeliczałem pani na euro a ona sprawdzała czy te płatności się mniej więcej pokrywają. Wreszcie po ok 45 minutach pani zachowała się empatycznie i na własne ryzyko podjęła decyzję o naszym zakwaterowaniu w hotelu pomimo niezgodności nazwisk.

5. W pokoju hotelowym znaleźliśmy się prawie godzinę po przybyciu do hotelu a była już godzina ok. 1:30 i w związku z tak dużym zmęczeniem, stresem i wysokim ciśnieniem trudno nam było zasnąć. Inaczej mówiąc noc nieprzespana. Nie zwracaliśmy już uwagi na to, że nie otrzymaliśmy łóżka małżeńskiego, o które prosiłem w *** a dwa złączone pojedyńcze.

Wyżywienie
6. Rano 26 kwietnia zadzwoniłem na infolinię Exim przedstawiając w/w sytuację to otrzymałem odpowiedź, że jak już teraz nie ma problemu i nas nie wyrzucają z hotelu to wszystko jest OK. Poprosiłem o wyjaśnienie sprawy bo co będzie jak przyjadą państwo Longman.

7. Sobota 26 kwietnia była dla nas dniem odsypiania nieprzespanej nocy, zamiast korzystania z uroków miejsca w którym się znaleźliśmy ( czyli dzień stracony)

8. Na niecałą dobę przed odlotem 2 maja dostaliśmy na maila bilety powrotne na samolot i żadnej informacji o której godzinie i czy wogóle ktoś po nas przyjedzie aby przetransferować nas na lotnisko. 2 maja rano pytałem o to w recepcji ale nikt nic nie wiedział. Wiec znów telefon na infolinie do *** a tam odbicie piłeczki na telefon alarmowy w sprawie transferów w języku angielskim, którego nie znam. Wreszcie pani z infolinii wzięła to na siebie i otrzymałem w końcu informację o godzinie transferu. Lot powrotny mieliśmy dopiero o godzinie 20:30 i zamiast jeszcze wypoczywać, znów dzwonienie i dodatkowy stres.

Obsługa w hotelu
x

Plaża
x

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Maria H.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.5. - 23.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Szerokie i wygodne łóżko, lodówka i czajnik, klimatyzacja (akurat niepotrzebna w tym czasie ) ale jest, balkon w każdym pokoju ( bo tak zbudowany jest ten hotel). Trochę zbyt ciepłe noce ale to kwestia klimatu.

Wyżywienie
Posiłki generalnie bardzo dobre. Oczywiście owoce morza pod lampami ogrzewającymi trochę " przeschły" ale inne potrawy z dużą ilością surówek i dodatków znakomite. Uwaga - piwo i wino do obiadu za darmo z kranika. Jedyny problem z drugim posiłkiem czyli wieczornym, to zbyt późna pora jego rozpoczęcia 18:30. Chociaż godzinę wcześniej. Uwaga - niespodziewanie znakomita kawa z automatu (żadna tam lura), chociaż tylko do śniadania.

Obsługa w hotelu
Odkurzanie pokojów, wymiana pościeli i codzienna wymiana ręczników i papier toaletowy to standard w tym hotelu. Obsługa miła i konkretna. Młode animatorki w pomarańczowych koszulkach namawiały (po angielsku) leżakujących nad basenem do bardziej czynnego wypoczynku ( różnego rodzaju gry i zabawy) i potem z chętnymi zapowiedzi realizowały.

Plaża
Dostępna ale kamienista ( bo to Chorwacja) z leżakami i już zatłoczona. Korzystaliśmy głównie z basenu zewnętrznego ze znakomitą czystą wodą i leżaków wokół niego.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Roman D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.4. - 2.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

1. Ze względu na wiek 65+ i choroby krążeniowe serca ( ciśnienie, żony i moje ) wybraliśmy ofertę z godziną wylotu z Krakowa 18:05 gdyż nie możemy podróżować nocą i taką pierwotną Umowę dostałam, za która zapłaciłem. Po opłaceniu z ciekawości wszedłem do Strefy Klienta biura *** i się dowiedziałem, że zmieniona została godzina wylotu z 18:05 na 22:35 w dniu 25 kwietnia. Nikt z biura nie raczył zadzwonić i nas o tym poinformować. Na pewno zrezygnowalibyśmy z tej opcji.

Po kontakcie z infolinią *** dowiedziałem się, że godzina może być zmieniona i wszystko jest OK.

2. Nikt z operatora ( rozmawialiśmy o ofercie ) ani z biura nie poinformował nas, że aby mieć miejsce w samolocie obok siebie, trzeba wnieść dodatkową opłatę o czy nie wiedzieliśmy i chętnie byśmy ją uiścili. Bilety otrzymaliśmy niecałą dobę przed lotem i byliśmy tym bardzo zaskoczeni, że ja siedzę z przodu samolotu a żona na samym końcu w ogonie. Ta sytuacja dodatkowo wygenerowała u nas stres bo się jej nie spodziewaliśmy, że nikt w biura jednego czy drugiego nie zadbał o nasz spokój i komfort jako małżeństwa.

3. Dostaliśmy od ***/ informację, że na lotnisku w Dubrowniku czekał będzie na nas przedstawiciel *** i mieliśmy się zapoznać z jego logo aby łatwiej go znaleźć. Nikogo takiego w hali przylotów nie zauważyliśmy ale stał jakiś prywatny mężczyzna z tekturą, na której nie było loga *** tylko napis R.Dudek i jeszcze jakieś inne nazwisko. Twierdził, że nas oboje ma zawieść do hotelu Albatros w Cavtat. Wsiedliśmy z inna jeszcze parą, która miała rezerwację w innym mieście.

1. Ze względu na wiek 65+ i choroby krążeniowe serca ( ciśnienie, żony i moje ) wybraliśmy ofertę z godziną wylotu z Krakowa 18:05 gdyż nie możemy podróżować nocą i taką pierwotną Umowę dostałam, za która zapłaciłem. Po opłaceniu z ciekawości wszedłem do Strefy Klienta biura *** i się dowiedziałem, że zmieniona została godzina wylotu z 18:05 na 22:35 w dniu 25 kwietnia. Nikt z biura nie raczył zadzwonić i nas o tym poinformować. Na pewno zrezygnowalibyśmy z tej opcji.

Po kontakcie z infolinią *** dowiedziałem się, że godzina może być zmieniona i wszystko jest OK.

2. Nikt z operatora ( rozmawialiśmy o ofercie ) ani z biura nie poinformował nas, że aby mieć miejsce w samolocie obok siebie, trzeba wnieść dodatkową opłatę o czy nie wiedzieliśmy i chętnie byśmy ją uiścili. Bilety otrzymaliśmy niecałą dobę przed lotem i byliśmy tym bardzo zaskoczeni, że ja siedzę z przodu samolotu a żona na samym końcu w ogonie. Ta sytuacja dodatkowo wygenerowała u nas stres bo się jej nie spodziewaliśmy, że nikt w biura jednego czy drugiego nie zadbał o nasz spokój i komfort jako małżeństwa.

3. Dostaliśmy od ***/ informację, że na lotnisku w Dubrowniku czekał będzie na nas przedstawiciel *** i mieliśmy się zapoznać z jego logo aby łatwiej go znaleźć. Nikogo takiego w hali przylotów nie zauważyliśmy ale stał jakiś prywatny mężczyzna z tekturą, na której nie było loga *** tylko napis R.Dudek i jeszcze jakieś inne nazwisko. Twierdził, że nas oboje ma zawieść do hotelu Albatros w Cavtat. Wsiedliśmy z inna jeszcze parą, która miała rezerwację w innym mieście.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
4. Po dowiezieniu do Hotelu Albatros udaliśmy się sami do Recepcji, była już godzina przed 1 w nocy i dowiedzieliśmy się, że w hotelu nie ma rezerwacji na nasze nazwiska. Pani sugerowała, że może pomyliliśmy hotele. Przyszło nam do głowy, że to pewnie nasza wina, że nie szukaliśmy do końca na lotnisku przedstawiciela Der Turistik a gość z tablicą to może była jakaś zbieżność nazwisk. Okazywaliśmy pani w recepcji wszystkie nasze dokumenty podróży, udowadnialiśmy, że w tym hotelu powinniśmy mieć rezerwację natomiast pani rozkładała ręce, że nie ma dla nas rezerwacji. Byliśmy już bardzo zmęczeni bo przed lotem z Krakowa musieliśmy jeszcze dojechać z naszego miejsca zamieszkania z Rzeszowa. Pani w recepcji cały czas szukała naszych danych w systemach, pytała czy jesteśmy tu indywidualnie czy w grupie, szukała naszych nazwisk w jakichś grupach turystów ale na nic. Wreszcie znalazła, że ma w systemie rezerwację na taki sam okres i na takie same warunki pobytu ale na nazwisko Logman czy Longman ( tak zrozumiałem ) Znów pokazywałem dokumenty ile zapłaciłem za pobyt w złotówkach, przeliczałem pani na euro a ona sprawdzała czy te płatności się mniej więcej pokrywają. Wreszcie po ok 45 minutach pani zachowała się empatycznie i na własne ryzyko podjęła decyzję o naszym zakwaterowaniu w hotelu pomimo niezgodności nazwisk.

5. W pokoju hotelowym znaleźliśmy się prawie godzinę po przybyciu do hotelu a była już godzina ok. 1:30 i w związku z tak dużym zmęczeniem, stresem i wysokim ciśnieniem trudno nam było zasnąć. Inaczej mówiąc noc nieprzespana. Nie zwracaliśmy już uwagi na to, że nie otrzymaliśmy łóżka małżeńskiego, o które prosiłem w *** a dwa złączone pojedyńcze.

Wyżywienie
6. Rano 26 kwietnia zadzwoniłem na infolinię Exim przedstawiając w/w sytuację to otrzymałem odpowiedź, że jak już teraz nie ma problemu i nas nie wyrzucają z hotelu to wszystko jest OK. Poprosiłem o wyjaśnienie sprawy bo co będzie jak przyjadą państwo Longman.

7. Sobota 26 kwietnia była dla nas dniem odsypiania nieprzespanej nocy, zamiast korzystania z uroków miejsca w którym się znaleźliśmy ( czyli dzień stracony)

8. Na niecałą dobę przed odlotem 2 maja dostaliśmy na maila bilety powrotne na samolot i żadnej informacji o której godzinie i czy wogóle ktoś po nas przyjedzie aby przetransferować nas na lotnisko. 2 maja rano pytałem o to w recepcji ale nikt nic nie wiedział. Wiec znów telefon na infolinie do *** a tam odbicie piłeczki na telefon alarmowy w sprawie transferów w języku angielskim, którego nie znam. Wreszcie pani z infolinii wzięła to na siebie i otrzymałem w końcu informację o godzinie transferu. Lot powrotny mieliśmy dopiero o godzinie 20:30 i zamiast jeszcze wypoczywać, znów dzwonienie i dodatkowy stres.

Obsługa w hotelu
x

Plaża
x

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Maria H.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.5. - 23.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Szerokie i wygodne łóżko, lodówka i czajnik, klimatyzacja (akurat niepotrzebna w tym czasie ) ale jest, balkon w każdym pokoju ( bo tak zbudowany jest ten hotel). Trochę zbyt ciepłe noce ale to kwestia klimatu.

Wyżywienie
Posiłki generalnie bardzo dobre. Oczywiście owoce morza pod lampami ogrzewającymi trochę " przeschły" ale inne potrawy z dużą ilością surówek i dodatków znakomite. Uwaga - piwo i wino do obiadu za darmo z kranika. Jedyny problem z drugim posiłkiem czyli wieczornym, to zbyt późna pora jego rozpoczęcia 18:30. Chociaż godzinę wcześniej. Uwaga - niespodziewanie znakomita kawa z automatu (żadna tam lura), chociaż tylko do śniadania.

Obsługa w hotelu
Odkurzanie pokojów, wymiana pościeli i codzienna wymiana ręczników i papier toaletowy to standard w tym hotelu. Obsługa miła i konkretna. Młode animatorki w pomarańczowych koszulkach namawiały (po angielsku) leżakujących nad basenem do bardziej czynnego wypoczynku ( różnego rodzaju gry i zabawy) i potem z chętnymi zapowiedzi realizowały.

Plaża
Dostępna ale kamienista ( bo to Chorwacja) z leżakami i już zatłoczona. Korzystaliśmy głównie z basenu zewnętrznego ze znakomitą czystą wodą i leżaków wokół niego.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Richard P.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 4.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Napisaliśmy negatywne opinie i stwierdziliśmy niedociągnięcia, ale mimo to chcielibyśmy pojechać do hotelu ponownie.

Napisaliśmy negatywne opinie i stwierdziliśmy niedociągnięcia, ale mimo to chcielibyśmy pojechać do hotelu ponownie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Można poprosić o sprzątanie, ale tak naprawdę jest to tylko zmiana pościeli i ręczników. Nie będzie prawdziwego odkurzania i odkurzania. Po przyjeździe piliśmy z kubka, ale podczas naszego tygodniowego pobytu nigdy go nie wymieniono. Łóżko jest wygodne, ale nie podwójne, ale dwa pojedyncze złączone. Trzeba to zostawić, są dość szerokie. Brakowało nam szlafroka i kapci w pokoju. Jest ręcznik plażowy, o kartę trzeba poprosić w recepcji. Parking jest bezpłatny.

Wyżywienie
Jedzenie nie było zbyt urozmaicone, ale wybór był duży. Lunch i kolacja są mniej więcej takie same, z wyjątkiem 1-2 dań. Świeże warzywa, dobre mięsa. Puree ziemniaczane były robione w proszku, nie polecam. W restauracji znajduje się kran z piwem, kran z winem i krany z napojami bezalkoholowymi. To ostatnie nie było najsmaczniejsze, stosunek syropu do wody był zły, ale smakował i klepał. Tak naprawdę w barze najtaniej można kupić wszystko: whisky, szampana, piwo. Kawa jest okropna (3w1). W sumie mimo wielu minusów zawsze mieliśmy co jeść, wszystkiego po trochu. Dużym plusem jest to, że talerze są mniejsze, dzięki czemu nie marnuje się tak dużo jedzenia. Śniadanie trwa 3 i pół godziny, obiad 2 godziny, a kolacja 3 godziny.

Obsługa w hotelu
Nie ma londyńczyka. Jest bar przekąskowy i bar. Warto zwrócić uwagę na to, że podczas lunchu nigdzie nie jest napisane, że jest on dostępny tylko dla gości z opaską all inclusive. Wiele osób przyszło zjeść, a potem musiało zapłacić za swoją konsumpcję. To tylko dobra rada dla tych, którzy tu przyjdą.

Plaża
Plaża znajduje się tuż obok hotelu, ale nie jest częścią hotelu, na plaży nie ma baru z przekąskami. Żwirowa, czysta woda, dość zatłoczona plaża. Jeśli ktoś szuka spokoju, niech kieruje się wzdłuż wybrzeża w stronę centrum Cavtat i tam znajdzie gdzieś spokojniejsze miejsce.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Pavla H.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.7. - 8.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Absolutne niezadowolenie z biura podróży, zła komunikacja, nasze prośby nie zostały wysłuchane, zmienione w dyskretny sposób. Organizując pobyt w biurze podróży, nasze wymagania zawsze załatwiał ktoś inny. Podczas reklamacji powiedziano nam, że załatwiała to koleżanka i że ona nic o tym nie wie. Dobrym pomysłem byłoby pozostawienie rozwiązania tylko jednej osobie. Kilka razy powiedziano nam, że kolega do nas zadzwoni, ale nikt nie odbierał. Biuro podróży rozmawiało tylko wtedy, gdy potrzebna była płatność! !

Absolutne niezadowolenie z biura podróży, zła komunikacja, nasze prośby nie zostały wysłuchane, zmienione w dyskretny sposób. Organizując pobyt w biurze podróży, nasze wymagania zawsze załatwiał ktoś inny. Podczas reklamacji powiedziano nam, że załatwiała to koleżanka i że ona nic o tym nie wie. Dobrym pomysłem byłoby pozostawienie rozwiązania tylko jednej osobie. Kilka razy powiedziano nam, że kolega do nas zadzwoni, ale nikt nie odbierał. Biuro podróży rozmawiało tylko wtedy, gdy potrzebna była płatność! !

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było świetne, hotel jest bardzo ładny z miłą i pomocną obsługą.

Wyżywienie
Wielka, wielka obfitość i wybór zarówno jedzenia, jak i picia o każdej porze dnia. do 23:00

Obsługa w hotelu
Ciekawe i więcej niż wystarczające. Mnóstwo zabawy dla młodszych i starszych gości.

Plaża
Niestety plaża była prywatna, więc czas spędziliśmy relaksując się na leżaku przy hotelowym basenie, który znajdował się zaledwie kilka metrów od morza. Plaża żwirowa, czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Anna

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Świetna lokalizacja blisko z lotniska jak i do miasteczka. Hotel położony przy samym morzu ,świetnie wyposażony , rewelacyjna obsługa b dobre jedzenie ☺ polecam gorąco

Świetna lokalizacja blisko z lotniska jak i do miasteczka. Hotel położony przy samym morzu ,świetnie wyposażony , rewelacyjna obsługa b dobre jedzenie ☺ polecam gorąco

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 14 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Temperatura powietrza 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 12 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Czwartek 16 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować