Cavtat: hotele z opiniami, znaleziono 3 hotele

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Epidaurus Ocena: 3/5 Chorwacja, Dalmacja południowa, Cavtat

Ocena 4,5 / 5

Epidaurus opinie

Fantastyczny (oceniony przez 11 osób)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Weronika S.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.10. - 9.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Mimo braku pogody urlop należał do udanych.

Mimo braku pogody urlop należał do udanych.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój z balkonem dość przestronny, nawet w opcji z dostawką dla 3 osoby. Czysto i miło.

Wyżywienie
Duży wybór jedzenia na kolację, zarówno opcji mięsnych jak i wegetariańskich. Wieczory tematyczne to miły akcent, pojawiały się wtedy dodatkowe dania z lokalnej kuchni. Śniadania niestety dość monotonne. Szkoda, że ciepłe napoje dostępne są jedynie rano - niektórzy lubią wypić herbatę/po południu.

Plaża
Plaża tuż przy hotelu, można znaleźć miejsce dla siebie, zwłaszcza po sezonie. Dużym udogodnieniem są darmowe hotelowe leżaki.

Joanna W.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 1.10. - 8.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Hotel wprawdzie wymaga odświeżenia ale w ogólnej ocenie jest świetny w tej cenie.

Jedzienie, obsługa, bezpośrednie wejście na plaże, baseny dla różnej grupy wiekowej, w tym jeden odizolowany od tłumów sprawia że chce sie wracać.

Polecam !

Hotel wprawdzie wymaga odświeżenia ale w ogólnej ocenie jest świetny w tej cenie.

Jedzienie, obsługa, bezpośrednie wejście na plaże, baseny dla różnej grupy wiekowej, w tym jeden odizolowany od tłumów sprawia że chce sie wracać.

Polecam !

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

od 1 229 za os.

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa, Cavtat

Ocena 4,2 / 5

Remisens Albatros opinie

Świetny (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,1 / 5

Spektakularne widoki na góry i morze Bliskość centrum Cavtat Dogodne połączenie z zabytkowym Dubrovnikiem Udogodnienia dla rodzin i aktywnych

Roman D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.4. - 2.5.2025 Oceniono: Maj 2025

1. Ze względu na wiek 65+ i choroby krążeniowe serca ( ciśnienie, żony i moje ) wybraliśmy ofertę z godziną wylotu z Krakowa 18:05 gdyż nie możemy podróżować nocą i taką pierwotną Umowę dostałam, za która zapłaciłem. Po opłaceniu z ciekawości wszedłem do Strefy Klienta biura *** i się dowiedziałem, że zmieniona została godzina wylotu z 18:05 na 22:35 w dniu 25 kwietnia. Nikt z biura nie raczył zadzwonić i nas o tym poinformować. Na pewno zrezygnowalibyśmy z tej opcji.

Po kontakcie z infolinią *** dowiedziałem się, że godzina może być zmieniona i wszystko jest OK.

2. Nikt z operatora ( rozmawialiśmy o ofercie ) ani z biura nie poinformował nas, że aby mieć miejsce w samolocie obok siebie, trzeba wnieść dodatkową opłatę o czy nie wiedzieliśmy i chętnie byśmy ją uiścili. Bilety otrzymaliśmy niecałą dobę przed lotem i byliśmy tym bardzo zaskoczeni, że ja siedzę z przodu samolotu a żona na samym końcu w ogonie. Ta sytuacja dodatkowo wygenerowała u nas stres bo się jej nie spodziewaliśmy, że nikt w biura jednego czy drugiego nie zadbał o nasz spokój i komfort jako małżeństwa.

3. Dostaliśmy od ***/ informację, że na lotnisku w Dubrowniku czekał będzie na nas przedstawiciel *** i mieliśmy się zapoznać z jego logo aby łatwiej go znaleźć. Nikogo takiego w hali przylotów nie zauważyliśmy ale stał jakiś prywatny mężczyzna z tekturą, na której nie było loga *** tylko napis R.Dudek i jeszcze jakieś inne nazwisko. Twierdził, że nas oboje ma zawieść do hotelu Albatros w Cavtat. Wsiedliśmy z inna jeszcze parą, która miała rezerwację w innym mieście.

1. Ze względu na wiek 65+ i choroby krążeniowe serca ( ciśnienie, żony i moje ) wybraliśmy ofertę z godziną wylotu z Krakowa 18:05 gdyż nie możemy podróżować nocą i taką pierwotną Umowę dostałam, za która zapłaciłem. Po opłaceniu z ciekawości wszedłem do Strefy Klienta biura *** i się dowiedziałem, że zmieniona została godzina wylotu z 18:05 na 22:35 w dniu 25 kwietnia. Nikt z biura nie raczył zadzwonić i nas o tym poinformować. Na pewno zrezygnowalibyśmy z tej opcji.

Po kontakcie z infolinią *** dowiedziałem się, że godzina może być zmieniona i wszystko jest OK.

2. Nikt z operatora ( rozmawialiśmy o ofercie ) ani z biura nie poinformował nas, że aby mieć miejsce w samolocie obok siebie, trzeba wnieść dodatkową opłatę o czy nie wiedzieliśmy i chętnie byśmy ją uiścili. Bilety otrzymaliśmy niecałą dobę przed lotem i byliśmy tym bardzo zaskoczeni, że ja siedzę z przodu samolotu a żona na samym końcu w ogonie. Ta sytuacja dodatkowo wygenerowała u nas stres bo się jej nie spodziewaliśmy, że nikt w biura jednego czy drugiego nie zadbał o nasz spokój i komfort jako małżeństwa.

3. Dostaliśmy od ***/ informację, że na lotnisku w Dubrowniku czekał będzie na nas przedstawiciel *** i mieliśmy się zapoznać z jego logo aby łatwiej go znaleźć. Nikogo takiego w hali przylotów nie zauważyliśmy ale stał jakiś prywatny mężczyzna z tekturą, na której nie było loga *** tylko napis R.Dudek i jeszcze jakieś inne nazwisko. Twierdził, że nas oboje ma zawieść do hotelu Albatros w Cavtat. Wsiedliśmy z inna jeszcze parą, która miała rezerwację w innym mieście.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
4. Po dowiezieniu do Hotelu Albatros udaliśmy się sami do Recepcji, była już godzina przed 1 w nocy i dowiedzieliśmy się, że w hotelu nie ma rezerwacji na nasze nazwiska. Pani sugerowała, że może pomyliliśmy hotele. Przyszło nam do głowy, że to pewnie nasza wina, że nie szukaliśmy do końca na lotnisku przedstawiciela Der Turistik a gość z tablicą to może była jakaś zbieżność nazwisk. Okazywaliśmy pani w recepcji wszystkie nasze dokumenty podróży, udowadnialiśmy, że w tym hotelu powinniśmy mieć rezerwację natomiast pani rozkładała ręce, że nie ma dla nas rezerwacji. Byliśmy już bardzo zmęczeni bo przed lotem z Krakowa musieliśmy jeszcze dojechać z naszego miejsca zamieszkania z Rzeszowa. Pani w recepcji cały czas szukała naszych danych w systemach, pytała czy jesteśmy tu indywidualnie czy w grupie, szukała naszych nazwisk w jakichś grupach turystów ale na nic. Wreszcie znalazła, że ma w systemie rezerwację na taki sam okres i na takie same warunki pobytu ale na nazwisko Logman czy Longman ( tak zrozumiałem ) Znów pokazywałem dokumenty ile zapłaciłem za pobyt w złotówkach, przeliczałem pani na euro a ona sprawdzała czy te płatności się mniej więcej pokrywają. Wreszcie po ok 45 minutach pani zachowała się empatycznie i na własne ryzyko podjęła decyzję o naszym zakwaterowaniu w hotelu pomimo niezgodności nazwisk.

5. W pokoju hotelowym znaleźliśmy się prawie godzinę po przybyciu do hotelu a była już godzina ok. 1:30 i w związku z tak dużym zmęczeniem, stresem i wysokim ciśnieniem trudno nam było zasnąć. Inaczej mówiąc noc nieprzespana. Nie zwracaliśmy już uwagi na to, że nie otrzymaliśmy łóżka małżeńskiego, o które prosiłem w *** a dwa złączone pojedyńcze.

Wyżywienie
6. Rano 26 kwietnia zadzwoniłem na infolinię Exim przedstawiając w/w sytuację to otrzymałem odpowiedź, że jak już teraz nie ma problemu i nas nie wyrzucają z hotelu to wszystko jest OK. Poprosiłem o wyjaśnienie sprawy bo co będzie jak przyjadą państwo Longman.

7. Sobota 26 kwietnia była dla nas dniem odsypiania nieprzespanej nocy, zamiast korzystania z uroków miejsca w którym się znaleźliśmy ( czyli dzień stracony)

8. Na niecałą dobę przed odlotem 2 maja dostaliśmy na maila bilety powrotne na samolot i żadnej informacji o której godzinie i czy wogóle ktoś po nas przyjedzie aby przetransferować nas na lotnisko. 2 maja rano pytałem o to w recepcji ale nikt nic nie wiedział. Wiec znów telefon na infolinie do *** a tam odbicie piłeczki na telefon alarmowy w sprawie transferów w języku angielskim, którego nie znam. Wreszcie pani z infolinii wzięła to na siebie i otrzymałem w końcu informację o godzinie transferu. Lot powrotny mieliśmy dopiero o godzinie 20:30 i zamiast jeszcze wypoczywać, znów dzwonienie i dodatkowy stres.

Obsługa w hotelu
x

Plaża
x

Maria H.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 16.5. - 23.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Szerokie i wygodne łóżko, lodówka i czajnik, klimatyzacja (akurat niepotrzebna w tym czasie ) ale jest, balkon w każdym pokoju ( bo tak zbudowany jest ten hotel). Trochę zbyt ciepłe noce ale to kwestia klimatu.

Wyżywienie
Posiłki generalnie bardzo dobre. Oczywiście owoce morza pod lampami ogrzewającymi trochę " przeschły" ale inne potrawy z dużą ilością surówek i dodatków znakomite. Uwaga - piwo i wino do obiadu za darmo z kranika. Jedyny problem z drugim posiłkiem czyli wieczornym, to zbyt późna pora jego rozpoczęcia 18:30. Chociaż godzinę wcześniej. Uwaga - niespodziewanie znakomita kawa z automatu (żadna tam lura), chociaż tylko do śniadania.

Obsługa w hotelu
Odkurzanie pokojów, wymiana pościeli i codzienna wymiana ręczników i papier toaletowy to standard w tym hotelu. Obsługa miła i konkretna. Młode animatorki w pomarańczowych koszulkach namawiały (po angielsku) leżakujących nad basenem do bardziej czynnego wypoczynku ( różnego rodzaju gry i zabawy) i potem z chętnymi zapowiedzi realizowały.

Plaża
Dostępna ale kamienista ( bo to Chorwacja) z leżakami i już zatłoczona. Korzystaliśmy głównie z basenu zewnętrznego ze znakomitą czystą wodą i leżaków wokół niego.

od 1 729 za os.

Cavtat Ocena: 3/5 Chorwacja, Dalmacja południowa, Cavtat

Cavtat opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 1,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

W hotelu miałybyc super warunki a zastaliśmy pokój z widokiem na ścianę. Plaża miała być piaszczysto-kamienista a były wielkie kamienie oraz była bardzo wąska i króciutka. Basen malutki i stary

W hotelu miałybyc super warunki a zastaliśmy pokój z widokiem na ścianę. Plaża miała być piaszczysto-kamienista a były wielkie kamienie oraz była bardzo wąska i króciutka. Basen malutki i stary

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Kiepskie i małe

Obsługa w hotelu
na miejscu za opłatą do wynajęcia motorówka, narty wodne sprzęt do nurkowania

od 629 za os.

Wszystkie opinie o hotelach