Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Zaton Holiday Resort - Mobile Homes (Domki):
Komplex Zaton Holiday Resort - Mobile Homes znajduje się w odległości 100 m od plaży piaszczysto-żwirowej, a miasto Nin oddalone jest o ok. 2 km. Miasta położone najbliżej hotelu to Zadar (ok. 18 km) i Zaton (ok. 2 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada kiosk, klimatyzację, sklepy, salon fryzjerski, lobby i mini market. W 2-piętrowym hotelu personel mówi po angielsku, niemiecku i włosku. W pobliżu hotelu znajdują się supermarkety, bary/restauracje, informacja turystyczna, przystanek autobusowy, postój taksówek oraz centrum miasta. Odległość od hotelu: Zrmanja Canoeing (ok. 70 km), National Park Kornati Islands (ok.20 km), lotnisko ZAD (ok. 30 km).
Adres - Zaton Holiday Resort - Mobile Homes (Domki + Namiot):
Dražnikova 76t , HR-23232 Nin
Tel: +385 23 280 211 , Web: www.zaton.hr
Wyposażenie:
Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z sejfu, kantoru wymiany walut i bankomatu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie kurortu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Do standardu należy również kompleksowo wyposażony aneks kuchenny z lodówką, kuchenką gazową, kuchenką mikrofalową, ekspresem do kawy / herbaty i zmywarką do naczyń oraz wszelkim niezbędnym wyposażeniem gospodarczym. Do wyposażenia należą również internet, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. Łazienka posiada prysznic. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewni w łazienkach komplet ręczników. Kompleks oferuje pokoje dla niepalących.
Domki, Namiot:
Domki - Mobile Home Comfort / Standard: Twoja przyczepa stacjonarna (ok. 30 m²) składa się z dwóch sypialni z prysznicem / toaletą każda oraz salonu z kuchnią i jadalnią z dodatkowym miejscem do spania. Wyposażone są w klimatyzację, telewizję satelitarną, sejf, płytę gazową z 4 palnikami, mikrofalówkę, lodówkę, naczynia kuchenne, pościel (wymieniana raz w tygodniu), ręczniki (wymieniane 2 razy w tygodniu), suszarkę do bielizny oraz umeblowany taras.
Domki - Mobile Home Premium: są nieco większe z tym samym wyposażeniem i mają dodatkową sypialnię.
Domki - Mobile Home Superior: Identyczny jak Mobile Home Comfort, ale nieco większy, z dwoma pojedynczymi łóżkami i łóżkiem piętrowym w drugiej sypialni.
Namiot - Glamping: Namioty o powierzchni około 38 m² składają się z dwóch sypialni (jedna z podwójnym łóżkiem i jedna z dwoma pojedynczymi łóżkami i łóżkiem piętrowym), pokój dzienny, aneks kuchenny i prysznic / toaleta.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie i kolacja.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Goście hotelu mogą korzystać z aż 6 odkrytych basenów ze słodką wodą, w tym wydzielonego brodzika dla dzieci. W strefie basenowej dostępne są leżaki i parasole (za opłatą), a bar przy basenie serwuje orzeźwiające napoje od godz. 10:00 do 19:00. Dla aktywnych przygotowano szeroki wybór zajęć sportowych i rekreacyjnych, w tym siłownię, piłkę nożną, koszykówkę, siatkówkę plażową, minigolf oraz aerobik. Za dodatkową opłatą dostępne są: tenis stołowy, rzutki, korty tenisowe (ok. 100 m od hotelu) oraz masaże. W pobliżu hotelu (ok. 100 m) można również skorzystać z oferty sportów wodnych, takich jak skutery wodne, narty wodne czy przejażdżki motorówkami. Na miejscu dostępna jest wypożyczalnia rowerów. Wieczorami organizowane są animacje, pokazy oraz muzyka na żywo. Dzieci mogą korzystać z mini klubu (3–12 lat), programu animacyjnego i przedszkola.
Podatek Turystyczny - Chorwacja:
W cenie nie jest zawarty: Podatek turystyczny (ok. 1.5 Euro/dzień dla osób powyżej 12 roku życia, cena może ulec zmienia, nie ponosimy odpowiedzialności), wycieczki fakultatywne, wydatki własne, dodatkowe ubezpieczenia.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.
Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)