Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Park Golden Beach

Bułgaria, Złote Piaski, Złote Piaski

Smaczne i urozmaicone wyżywienie Liczne udogodnienia dla aktywnych Blisko szerokiej, piaszczystej plaży Widok na piękną panoramę Złotych Piasków

Więcej o hotelu

od 759 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 12 486

POŁOŻENIE

Usytuowany w Złotych Piaskach, 800m od ścisłego od centrum, w otoczeniu pięknej i spokojnej okolicy parku, ok. 35 km od międzynarodowego lotniska w Warnie. Centrum Złotych Piasków oferuje liczne atrakcje, z bogata ofertą barów, restauracji, klubów. W okolicy dostępny jest Aquapark "Aquapolis". W pobliżu hotelu przystanek autobusowy.

PŁAŻA

Publiczna, oddalona ok. 200m; piękna, szeroka i piaszczysta, do której prowadzi zejście schodami. Plaża jest nowocześnie zagospodarowana z licznymi atrakcjami dla dzieci. Leżaki i parasole na plaży za opłatą (ok. 14 BGN/dzień serwis plażowy leżak + parasol), ręczniki plażowe za kaucją (ok. 10 BGN). W opcji Beach All Inclusive: serwis plażowy w cenie (dwa leżaki i parasol na pokój).

HOTEL

Kategoria lokalna 4*
Dziewięciopiętrowy hotel z pięknym panoramicz-nym widokiem na morze, położony wśród bujnej zieleni. Bardzo przyjemny rodzinny hotel, idealne miejsce na aktywny wypoczynek. W hotelu bardzo dobra kuchnia.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Ogólne i usługi: recepcja, windy, punkt wymiany walut, sklep, usługa prania, salon piękności, fryzjer. Hotel akceptuje karty Visa i MasterCard.
Restauracje i bary: restauracja główna, lobby bar, bar przy basenie.

INTERNET

Internet za opłatą, dostępny w recepcji i pokojach (ok. 5 EUR/dzień lub ok. 25 EUR/tydzień).

KONFERENCJE/INCENTIVE

Sala konferencyjna (maKS. 60 osób).

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen, kryty basen (czynny sezonowo), leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie (ręczniki za depozyt), taras słoneczny, jacuzzi, sala fitness, mini golf, siatkówka.
Odpłatnie: centrum balneologii, masaż, sauna, bilard, sporty wodne przy plaży.

DLA DZIECI

Basen - wydzielona część basenu głównego z jedną zjeżdżalnią, mini klub (4-12 lat)i plac zabaw, opiekunka za opłatą, dziecięce krzesełka w restauracji, na zamówienie bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat.

ZAKWATEROWANIE

Hotel oferuje 247 wygodnych pokoi.
Pokój typu Standard: 22-26m, dwuosobowy z możliwością zakwaterowania maks. 2+2.
Wyposażenie: łóżko małżeńskie lub dwa pojedyncze, łazienka (prysznic/wanna, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja, TV, telefon, mini bar (za opłatą), sejf (za opłatą), Wi-Fi (za opłatą), balkon lub taras.

WYŻYWIENIE

All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski w ciągu dnia serwowane w barze przy basenie, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 10.00-23.00 w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych.
Beach All inclusive: opcja All inclusive poszerzona o bar na plaży Rolba" serwujący: napoje bezalkoholowe i piwo w godzinach 10-18, zimne przekąski i owoce w określonych godzinach, dwa leżaki i parasol na pokój. All Inclusive i Beach All inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych.

INFORMACJE DODATKOWE

www.parkhotelgoldenbeach.com

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż  [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy  pobytach od 19 czerwca do 18 września), ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: obowiązkowej opłaty klimatycznej 6 euro/os./pobyt (płatnej na miejscu u rezydenta), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opłaty za bagaż rejestrowany [na połączeniach low costowych ok. 300pln/bagaż / na połączeniach rejsowych LOT ok 250pln/bagaż], wycieczek fakultatywnych.Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
Bułgaria Air: waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
LOT: 23KG - ok. 300 PLN 
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny  dowód osobisty lub paszport. 
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. 
Ogolne wytyczne sanitarne w Bułgarii
LOTNISKO W WARNIE I BURGAS
- na lotnisko mogą wejść tylko pasażerowie
- elektroniczny pomiar temperatury osób wchodzących 
- zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń do kontroli 
- markery podłogowe do dystansu społecznego (min. 1,5 m)
- ogólnodostępne środki do dezynfekcji na terenie lotniska
- obsługa lotniska wyposażona w środki osobistej ochrony (maseczki i rękawiczki)Przyjazd gosci hotelowych:
- Musza byc zachowane odpowiednie normy odległosci, wynoszace połtora metra, pomiedzy osobami, również członkami tej samej rodziny lub grupy.
- Hotel Informuje o maksymalnej liczbie Gosci, ktora moze przebywac w danej czesci obiektu, a takze obowiązku zachowania odległosci przestrzennej co najmniej 1,5 metra.
- Dozowniki z płynnymi srodkami odkazajacymi będą umieszczane w punktach dostepnych dla Gosci i personelu wewnatrz obiektu - w szczegolnosci przy wejsciach, w recepcji, przy wejsciach do windy, przy wejsciu do pomieszczen w ktorych serwowany jest catering i rozrywka, a takze przy wejsciach do publicznych toalet, stref basenowych itp.Zalecenia dla hoteli podczas kwaterowania w recepcji: 
- Jednoczesnie mozna meldowac do 2 osob, chyba, ze naleza do jednej rodziny lub grupy.
- Zaleca sie korzystac z płatnosci bezgotowkowych/zblizeniowych. Nalezy ograniczyc do minimum czas jaki goscie spedzaja w recepcji.
- Recepcjonisci sa odpowiednio przeszkoleni w zakresie COVID-19 aby moc skutecznie, bezpiecznie i profesjonalnie wykonywac swoje obowiazki nie dopuszczajac do rozprzestrzeniania sie wirusa w obiekcie.
- Goscie będą informowani o procedurach i polityce obiektu dotyczacej bezpieczenstwa i ochrony oraz srodkach zapobiegawczych zastosowanych w stosunku do COVID-19 w danym obiekcie.
- Recepcjonisci są odpowiednio szkoleni na wypadek,  gdy zajdzie podejrzenie obecnosci wirusa wsrod gosci hotelowych. Lista odpowiednich numerow telefonow do regionalnych władz ds. zdrowia, instytucji medycznej, z ktora obiekt zakwaterowania ma umowe o swiadczenie usług, pogotowia ratunkowa, apteki itp. musi byc dostepna dla pracownikow recepcji w łatwo dostepnym miejscu.W Lobby hotelowym:
Nalezy unikac gromadzenia sie obcych ludzi. Nalezy przestrzegac 1,5m odstepu od obcych osob. Korzystanie z wind powinno byc ograniczone do jak najmniejszej liczby osobSprzatanie:
Podczas pandemii Covid hotele bedą stosować  bardziej specjalistyczne srodki czyszczace i dezynfekujace (biocydy).
W szczególności dotyczy to powierzchni, takich jak klamki, przyciski windy, porecze, przełaczniki, klamki, ramiona krzeseł i płaskie powierzchnie, w tym blaty w obszarach roboczych i jadalniach itp. Tam, gdzie to mozliwe, drzwi i okna powinny pozostac otwarte w ciagu dnia. Wymagane jest zachowanie niezbednej odległosci miedzy personelem a goscmi (co najmniej 2 metry). Zastosowanie będzie miała również czesta dezynfekcja publicznych toalet, wind, recepcji (po kazdym kontakcie z Klientem), klamek, poreczy, uchwytow, telefonow, klawiatur komputerowych i innych czesto dotykanych powierzchni.Restauracje i miejsca rozrywki:
- Konieczne jest przestrzeganie wytycznych, wydanych przez Bułgarska Agencje Bezpieczenstwa Zywnosci i koordynowanych przez Ministra Zdrowia. Priorytetem musi byc ochrona zdrowia. Nalezy, tam gdzie to mozliwe, stosowac techniki bezdotykowe", takie jak np. serwowanie dan a'la carte zamiast bufetow.
- Nalezy zachecac Gosci do umycia rak przed jedzeniem i stosowac dozowniki płynow wirusobojczych podczas wchodzenia i wychodzenia ze stref gastronomicznych.
- Musza byc zachowane odpowiednie odległosci pomiedzy obcymi osobami oraz wyznaczone odpowiednie ciagi piesze.
- Wdrozenie srodkow czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach roboczych restauracji (bufety, otwarte obszary restauracji; kuchnie itp.) jako ogolny srodek zapobiegawczy podczas całej epidemii COVID-19. Zwłaszcza przy czesto dotykanych przedmiotach - takich jak stoły, krzesła, porcelana, sztucce, przyprawy itp.
- Dozwolone jest oferowanie jedzenia w formie bufetu, ale pod warunkiem, ze jedzenie jest umieszczone za przezroczysta bariera i jest wydawane przez pracownika wyposazonego w maske i rekawiczki. Niedozwolona jest samoobsługa ani bezposredni kontakt gosci z jedzeniem.
- Przy stole powinny siedziec maksymalnie 4 osoby. Odległosci pomiedzy stolikami powinny wynosic minimum 1,5 metra.Baseny i obiekty sportowe:
- Dozwolone jest korzystanie z basenow. Przy basenach powinien znalezc sie dozownik z płynem do dezynfekcji.
- Animacje powinny byc przeprowadzane na zewnatrz budynkow z zachowaniem odpowiednich odległosci.
- Nie zezwala sie na korzystanie z hal do zajec rekreacyjnych wewnatrz pomieszczen, placow zabaw dla dzieci, sal gier, basenow krytych, dyskotek i innych, ktore wiaza sie z tłumem ludzi, chyba ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.
- W centrach spa/wellness czynne beda tylko baseny, chyba, ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.Ponadto przy wjeździe do Bułgarii Klienci powinni wypełnić oświadczenie załączone do dokumentów podróży (do pobrania również na stronie Prima Holiday) i przekazać je organom celnym na lotnisku. Zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia KL chroniącego w przypadku zachorowania na COVID. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 200 m
  • Odległość od centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska 25 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Surfing tak
  • Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,2/5
Travelplanet

Doskonałe (88 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 4,4/5

Okolica 3,9/5

Cena 4,1/5

34. najwyższa ocena z 233 hoteli w Złote Piaski

Mirek Wrzesień 2017

Data pobytu: 2.9. - 9.9.2017

Ocena 5,0/5
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu - było naprawdę super. Jak czytam co poniektóre wcześniejsze opinie na temat tego hotelu to aż nie dowierzam czego...
Całkowita ocena

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu - było naprawdę super. Jak czytam co poniektóre wcześniejsze opinie na temat tego hotelu to aż nie dowierzam czego ludzie wymagają za tak przystępną cenę. Myślę że nigdy wcześniej nie byli w żadnym kurorcie. Jedzenie jest przepyszne, urozmaicone i bardzo bogate. Wszystkiego od dostatkiem do ostatnich minut posiłku (już nie wspomnę ile przytyłam ;) - wszystko na najwyższym poziomie (od owoców morza po pierogi o mięsiwie nie wspomnę. Przepych owoców a o ciastach nie wspomnę. Dania przygotowywane praktycznie na bieżąco non stop podczas trwania posiłków. Alkohol bez ograniczeń od whisky po piwko. Plaża praktycznie rzut beretem. Zejście schodkami. Schodząc do plaży jest deptak ze stoiskami handlowymi i supermarketami co dwa kroki( z cenami jak w Polsce). Do ścisłego centrum Złotych Piasków 10 minut bardzo miłym spacerkiem mijając co chwila stragany, sklepiki i restauracje oferujące rozmaite kuchnie oraz dyskoteki. Pokoje bardzo przestronne, duże (wbrew moim oczekiwaniom) i bardzo duże balkony. Nie ma wyścigu na leżaki basenowe, gdyż dostępny jest zarówno basen wewnętrzny jak i zewnętrzny. Obsługa bardzo miła zarówno w restauracji jak i przy sprzątaniu pokoi (codzienna wymiana ręczników). Bardzo polecam - to jest moje obiektywne spostrzeżenie po wielokrotnym pobycie w wielu kurortach w różnych państwach świata. Uważam wakacje za bardzo udane. Chciałbym również polecić firmę Prima Holiday - bez zarzutu bardzo dobra organizacja a zwłaszcza rezydenta Michała, który wszystko podpowie, da ciekawe wskazówki i wytłumaczy czarno-białym.Wszystko na 5*.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kinga Wrzesień 2017

Data pobytu: 2.9. - 9.9.2017

Ocena 5,0/5
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu - było naprawdę super. Jak czytam co poniektóre wcześniejsze opinie z oceną poniżej 4 punktów to aż nie dowierzam...
Całkowita ocena

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu - było naprawdę super. Jak czytam co poniektóre wcześniejsze opinie z oceną poniżej 4 punktów to aż nie dowierzam czego ludzie wymagają za tak przystępną cenę. Myślę że nigdy wcześniej nie byli w żadnym kurorcie. Jedzenie jest przepyszne, urozmaicone i bardzo bogate. Wszystkiego od dostatkiem do ostatnich minut posiłku (już nie wspomnę ile przytyłam ;) - wszystko na najwyższym poziomie (od owoców morza po pierogi o mięsiwie nie wspomnę. Przepych owoców a o ciastach nie wspomnę. Dania przygotowywane praktycznie na bieżąco non stop podczas trwania posiłków. Alkohol bez ograniczeń od whisky po piwko. Plaża praktycznie rzut beretem. Zejście schodkami. Schodząc do plaży jest deptak ze stoiskami handlowymi i supermarketami co dwa kroki( z cenami jak w Polsce). Do ścisłego centrum Złotych Piasków 10 minut bardzo miłym spacerkiem mijając co chwila stragany, sklepiki i restauracje oferujące rozmaite kuchnie oraz dyskoteki. Pokoje bardzo przestronne, duże (wbrew moim oczekiwaniom) i bardzo duże balkony. Nie ma wyścigu na leżaki basenowe, gdyż dostępny jest zarówno basen wewnętrzny jak i zewnętrzny. Obsługa bardzo miła zarówno w restauracji jak i przy sprzątaniu pokoi (codzienna wymiana ręczników). Bardzo polecam - to jest moje obiektywne spostrzeżenie po wielokrotnym pobycie w wielu kurortach w różnych państwach świata. Uważam wakacje za bardzo udane. Chciałbym również polecić firmę Prima Holiday a zwłaszcza rezydenta Michała, który wszystko podpowie, da ciekawe wskazówki i wytłumaczy czarno-białym.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Natalia Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 3,6/5
Hotel sam w sobie bardzo ładny, pokoje schludne, jedzenie zależne od dnia. Raz dobre raz średnie. Słodycze bardzo słodkie i chemiczne to samo z napojami. Bardzo dobre piwo ;) trochę męczące schody do zejścia na plaże
Całkowita ocena

Hotel sam w sobie bardzo ładny, pokoje schludne, jedzenie zależne od dnia. Raz dobre raz średnie. Słodycze bardzo słodkie i chemiczne to samo z napojami. Bardzo dobre piwo ;) trochę męczące schody do zejścia na plaże

Zakwaterowanie 3,7/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anna Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 4,8/5
Wszystkich, którzy wybierają się do tego hotelu przestrzegam, pokoje o numerach 100 do 200 (szczególnie pokój 109) są zawilgocone i strasznie w nich śmierdzi (wilgocią, oczywiście, pomieszaną z rozpylanymi kwiatowymi aerozolami w celu zneutralizowania smrodku). Ponadto hotel jest ok. Wyposażenie, obsługa, jedzenie jak na bułgarskie standardy - w porządku. Trudnością mogą być schody prowadzące do plaży,...
Całkowita ocena

Wszystkich, którzy wybierają się do tego hotelu przestrzegam, pokoje o numerach 100 do 200 (szczególnie pokój 109) są zawilgocone i strasznie w nich śmierdzi (wilgocią, oczywiście, pomieszaną z rozpylanymi kwiatowymi aerozolami w celu zneutralizowania smrodku). Ponadto hotel jest ok. Wyposażenie, obsługa, jedzenie jak na bułgarskie standardy - w porządku. Trudnością mogą być schody prowadzące do plaży, nam to nie przeszkadzało.

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Piotr W Sierpień 2019

Data pobytu: 3.8. - 10.8.2019

Ocena 4,9/5
trzeba mieć zdrowe nogi bo hotel na wysokim wrzgórzu, 200m w linii prostej od morza ale za to 30 metrów w dół, 100 schodów do przejścia, spacer na pięć minut. Ładne baseny choć dość małe. Duża stołówka i doskonałe jedzenie - tylko sto schodów pod górę dzieli cię od przytycia :)
Całkowita ocena

trzeba mieć zdrowe nogi bo hotel na wysokim wrzgórzu, 200m w linii prostej od morza ale za to 30 metrów w dół, 100 schodów do przejścia, spacer na pięć minut. Ładne baseny choć dość małe. Duża stołówka i doskonałe jedzenie - tylko sto schodów pod górę dzieli cię od przytycia :)

Zakwaterowanie 4,9/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Konrad Sierpień 2019

Data pobytu: 3.8. - 10.8.2019

Ocena 4,4/5
Witam Bardzo fajny Hotel ,położony blisko centrum. Obsługa miła (w restauracji jak i w barze). Posiłki różnorodne , sporo warzyw i owoców , desery bardzo słodkie (budynie oraz ciasta). Pokoje czyste (sprzątane regularnie ) łazienki w miarę. Minus to baseny otwarte tylko do godz. 18 jak to w większości hoteli . Ogólnie polecam za te pieniądze jest to dobry wybór
Całkowita ocena

Witam

Bardzo fajny Hotel ,położony blisko centrum. Obsługa miła (w restauracji jak i w barze). Posiłki różnorodne , sporo warzyw i owoców , desery bardzo słodkie (budynie oraz ciasta). Pokoje czyste (sprzątane regularnie ) łazienki w miarę. Minus to baseny otwarte tylko do godz. 18 jak to w większości hoteli . Ogólnie polecam za te pieniądze jest to dobry wybór

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lukasz Wrzesień 2017

Data pobytu: 2.9. - 9.9.2017

Ocena 3,3/5
Pokoje czyste i schludne panie sprzątające bardzo miłe Barmani Tragedia ( nie mili i robią wszystko z łaska )
Całkowita ocena

Pokoje czyste i schludne panie sprzątające bardzo miłe

Barmani Tragedia ( nie mili i robią wszystko z łaska )

Zakwaterowanie 3,5/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 3,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 15 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Temperatura wody 10 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 12 °C temperatura w nocy 4 °C

  • Pt 14 °C temperatura w nocy 5 °C

  • Sob 12 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Ndz 11 °C temperatura w nocy 8 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień