Naszym zdaniem
Hotel Grifid Foresta w Złotych Piaskach to doskonały wybór na wakacje. Kameralny hotel przeznaczony tylko dla osób dorosłych (+16) położony kilka kroków od centrum Złotych Piasków oraz plaży, sprawia że jest idealnym miejscem na wakacyjny wypoczynek.
Położenie
Hotel jest położony ok. 800 m od publicznej, piaszczystej plaży (leżaki i parasole na plaży za opłatą), ok. 800 m od centrum Złotych Piasków oraz najbliższych sklepów. Do centrum miejscowości Warna ok. 15 km, do centrum miejscowości Balchik ok. 24 km. Najbliższy przystanek autobusowy znajduje się ok. 20 m od hotelu. Port lotniczy w Warnie znajduje się ok. 28 km od hotelu, port lotniczy w Burgas znajduje się ok. 127 km od hotelu.
Wyposażenie
Trzygwiazdkowy hotel przeznaczony tylko dla osób dorosłych (+16), został otwarty w 2013 roku,, składa się z budynku głównego (3 piętra). Do dyspozycji gości: basen zewnętrzny dla dorosłych, bezpłatne leżaki i parasole przy basenie (w miarę dostępności); restauracja główna, 2 bary (bar w lobby, bar przy basenie), bezpłatne Wi-Fi w pokojach i w pomieszczeniach ogólnodostępnych, wypożyczalnia rowerów (do 4 godz.), miejsca parkingowe (bezpłatnie, w miarę dostępności). Płatne: pralnia, lekarz (na wezwanie), fryzjer, wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia rowerów (powyżej 4 godz.), 4 sale konferencyjne, centrum Spa & Wellness (na terenie siostrzanego hotelu GRIFID ARABELLA).
Pokoje
46 pokoi:
Twin Standard Balcony or Terrace: ok. 29 m2, dla maksymalnie 3 osób dorosłych, nowocześnie urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja centralna (maj - wrzesień), prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe), Wi-Fi (bezpłatne), zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon lub taras.
Single Use Standard Balcony or Terrace: ok. 29 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej, nowocześnie urządzone w 2 łóżka pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja centralna (maj - wrzesień), prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), minibar (bezpłatne napoje bezalkoholowe), Wi-Fi (bezpłatne), zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon lub taras.
Zakwaterowanie: 15.00
Wykwaterowanie: 11.00
Hotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami.
Wyżywienie
All Inclusive (AI) -śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-21:00) w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadanie (10.00-12.00), przekąski (15:00-17:00). Lokalne napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe (10:00-23:00). Dodatkowo płatne: napoje importowane i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
Sport i rozrywka
Bezpłatne: animacje (lipiec-sierpień), muzyka na żywo (lipiec-sierpień), wieczory tematyczne (lipiec-sierpień), wieczorne przedstawienia (lipiec-sierpień), rzutki, tenis stołowy,. Płatne: sporty wodne na plaży.
Dla dzieci
Brak udogodnień, hotel przeznaczony TYLKO dla osób dorosłych (+16).
Ważne informacje
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
UWAGA!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.