Aktualne do Bułgarii

Hotel PrimaSol Sineva Park

Ocena: 3/5

Bułgaria, Sveti Vlas

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Nad morzem Przyjemne pokoje Brodzik dla dzieci, amfiteatr, klub nocny

Więcej o hotelu

od 1 485 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel PrimaSol Sineva Park znajduje się w Bułgarii, na Słonecznym Brzegu w miejscowości Sveti Vlas. Centrum, w którym na turystów czeka wiele atrakcji, praktycznie przez całą dobę, oddalone jest o zaledwie 800 m. W pobliżu kompleksu dostępnych jest wiele sklepów, barów i restauracji, a transfer z lotniska zajmuje mniej więcej 40 minut. Bliskość przystanku autobusowego (350 m) sprawia, że hotel stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzania regionu. Lokalizację niedaleko plaży docenią wszyscy miłośnicy morskich kąpieli. Z obsługą można porozumieć się w języku angielskim, bułgarskim, niemieckim i francuskim.

Wyposażenie

W ramach pobytu odwiedzający mogą korzystać z usług całodobowej recepcji m.in. indywidualnego zameldowania i wymeldowania, przechowalni bagażu oraz biura informacji turystycznej. Na terenie obiektu znajdują się także kantor, salon fryzjerski i pralnia. Na gości czekają dwa baseny zewnętrzne oraz jeden brodzik dla dzieci. Akweny otoczone tarasem słonecznym z leżakami, parasolami i ręcznikami kąpielowymi. Darmowe Wi-Fi w całym kompleksie. Budynek posiada usprawnienia dla osób z niepełnosprawnością fizyczną – niskie umywalki, toalety z uchwytami, podjazdy dla wózków inwalidzkich, windy. Na miejscu akceptuje się płatności kartą Maestro, MasterCard i Visa.

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy hotel PrimaSol Sineva Park, odnowiony w 2014 roku, oddaje do dyspozycji gości 90 wygodnie urządzonych pokoi o różnym standardzie. Pokój 2-osobowy – metraż ok. 20 m2, możliwość jednej dostawki. Na wyposażeniu znajdują się indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizor, telefon, lodówka, szafa/garderoba, zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienka z wanną lub prysznicem, WC, suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Dostępny balkon. Opcjonalnie widok na miasto/widok na ogród. Studio typu Superior – metraż ok. 30 m2, dla max. 3 osób. Wyposażenie jak w pokoju 2-osobowym, podwyższony standard. Rodzinny Apartament – metraż ok. 30 m2, dla max. dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci. Wyposażenie jak w pokoju 2-osobowym. Apartament – metraż ok. 40 m2, dla max. 4 osób. Wyposażenie jak w pokoju 2-osobowym, podwyższony standard. Na życzenie dostępne bezpłatne łóżeczka dziecięce. Zwierzęta domowe nie są akceptowane. Zameldowanie od 15:00 do 0:00, wymeldowanie od 0:00 do 12:00.

Wyżywienie

Wszyscy goście tego obiektu mają zapewnione wyżywienie w formule all inclusive. Śniadania (07:30-10:00), późne śniadania kontynentalne (10:00-11:00), obiady (12:30-14:30) i kolacje (18:00-21:00) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej, która gotuje dania kuchni lokalnej i europejskiej. Dodatkowo podawane są przekąski, lokalne napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe oraz popołudniowa kawa i herbata. Podwieczorek dostępny między 15:00 a 17:00. Odwiedzający mają również do dyspozycji usługi dwóch barów – jednego znajdującego się w lobby, jednego przy basenie.

Usługi

Osoby przebywające w tym kompleksie bezpłatnie mogą korzystać z basenów wraz ze znajdującymi się przy nich leżakami, parasolami i ręcznikami kąpielowymi. W ramach oferty można również korzystać ze studio fitness, minigolfa, boiska do mini piłki nożnej, rzutek i szachów. Dla dzieci przygotowano brodzik, miniklub, pokój gier i mini dyskotekę. W kompleksie realizowany jest również program animacyjny kierowany do osób w każdym wieku (usługa dostępna w sezonie).

Usługi płatne

All inclusive nie obejmuje wejścia do strefy spa i korzystania z masaży oraz sauny. Dodatkowo płatne są także sejf, piłkarzyki, bilard, gry elektroniczne i sporty wodne na plaży. Uwaga! Usługi dodatkowe, takie jak pranie, prasowanie nieujęte w cenie rezerwacji.

Plaża

Najbliższa publiczna plaża znajduje się zaledwie 50 m do hotelu. Na miejscu goście mogą wypożyczyć komplet leżaka i parasola (dodatkowo płatne), a ręczniki kąpielowe dostępne są w hotelu za depozytem. Piaszczyste wybrzeże zapewnia komfortowy relaks i możliwość spacerowania boso. Rozbudowana infrastruktura zapewnia dostęp do oferty firm zewnętrznych.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 38 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,8 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 3,8 / 5

12. najwyższa ocena z 110 hoteli w Sveti Vlas

Marek N.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.7. - 25.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

PrimaSol Sineva Park Ocena: 3/5 Bułgaria, Sveti Vlas

Żałuję pieniędzy wydanych na taki hotel. Jedzenie, sprzątanie, obsługa nie odpowiadają opisom w ulotkach.

Żałuję pieniędzy wydanych na taki hotel. Jedzenie, sprzątanie, obsługa nie odpowiadają opisom w ulotkach.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój 132 jest przeznaczony dla osób niepełnosprawnych. Łazienka nie spełnia standardów hotelu. Brakuje prysznica (był on w opisie podróży z 31.01.2025 r.) ani żadnego innego oddzielnego prysznica od łazienki. Prysznic bierze się na otwartej przestrzeni łazienki. Odpływy na podłodze są mało funkcjonalne, a woda po prysznicu długo pozostaje rozlana po całej łazience. Dźwignia dla osób niepełnosprawnych w umywalce jest skorodowana, silikon wokół umywalki jest pożółkły. Wymieniona pościel, prześcieradło i ręczniki nie są prane. 21.07.2025 r. zrobiono prześcieradło, które było czerwone (prawdopodobnie z krwią) i poplamiło spodnie, w których spał David. Moja żona Martina i ja mieszkamy w pokoju 129. Drzwi wejściowe trudno się zamykają. Po sprzątaniu zdarzyło się 3 razy, że wróciliśmy do pokoju, a drzwi wejściowe były uchylone (niezamknięte, niedomknięte). Zdarzyło się to również 21.07.2025 r., kiedy wróciliśmy z jednodniowej wycieczki. Sprzątanie pokoju 129 Po obu stronach okna balkonowego w pokoju odpada biała farba lub tynk odkąd wyjechaliśmy na wakacje. Znaleźliśmy słodycze za rozkładaną sofą, prawdopodobnie po poprzednich gościach. Balkonu używamy tylko do suszenia ręczników plażowych, ponieważ stół i krzesła nie były myte ani wycierane z ptasich odchodów odkąd wyjechaliśmy na wakacje. W pokoju nie ma kosza na śmieci. Za drzwiami w łazience jest brud, a za drzwiami leży upuszczona torebka higieniczna. Wanna i umywalka nie są myte. Od 14.07.2025 do 20.07.2025 nasze ręczniki i ręczniki kąpielowe nie były wymieniane ani w pokoju 132, ani w pokoju 129. Klimatyzacja była ustawiona na 24 stopnie bez możliwości zmiany temperatury.

Wyżywienie
Jedzenie podano nam zimne, a czasem zupełnie zimne. Kucharz, który powinien podgrzewać spaghetti przy ladzie, nie zawsze jest obecny, nie mogliśmy dostać ciepłego, przegrzanego spaghetti. Do dania głównego nie ma dodatku, chyba że za dodatek uznamy lecho lub risotto (dwa razy było puree ziemniaczane). Pizza i grillowane warzywa są permanentnie zimne. Jedzenie na tarasie jest mniej przyjemne, krzesła pokryte są ptasimi odchodami, ściany oddzielające stoły jadalne pokryte są gliną od podlewania kwiatów w doniczkach, ptasimi odchodami i pajęczynami. Na podłodze u stóp stołów jest ogromna ilość brudu. Stoły są nieregularnie ustawione, są nieregularnie i delikatnie myte - widać smugi od szmatki na szybie stołu. W toalecie w restauracji płynie tylko zimna woda. W restauracji, w barze po kolacji, nie chcieli mi nalać drinka, argumentując, że skończę jak polski turysta, który upił się tego dnia. W opisie podróży podano: „Oferowane posiłki: All inclusive – kawa i ciasto (15:00–17:00). Przekąski (15:00–17:00)”, ale w tych godzinach restauracja jest nieczynna, a obsługa niedostępna (chyba że liczymy pizzę z lunchu i kilka ciasteczek z lunchu w lodówce przy restauracji).

Obsługa w hotelu
Sprzątanie pokoju 129. Po obu stronach okna balkonowego w pokoju odpada biała farba lub tynk, odkąd zaczęliśmy wakacje. Za rozkładaną sofą znaleźliśmy słodycze, prawdopodobnie po poprzednich gościach. Balkonu używamy tylko do suszenia ręczników plażowych, ponieważ stół i krzesła nie były myte ani czyszczone z ptasich odchodów, odkąd zaczęliśmy wakacje. W pokoju nie ma kosza na śmieci. Za drzwiami w łazience jest brud, a od pierwszego dnia za drzwiami leży woreczek higieniczny. Wanna i umywalka nie były myte. Od 14.07.2025 do 20.07.2025 nasze ręczniki i ręczniki kąpielowe nie były zmieniane ani w pokoju 132, ani w pokoju 129. Utrzymanie porządku odbywa się przez cały dzień, co jest dla nas uciążliwe. Koszenie odbywa się po śniadaniu, podobnie jak podlewanie trawy i kwiatów. Po chodnikach i barze przy basenie biegnie wąż ogrodowy. Kiedy podlewają kwiaty przy basenie, woda spływa po schodach, które są mokre, śliskie i nieutwardzone. Barman wychodzi z baru codziennie około 10:00 i wraca około 10:20. Wieczorem, gdy w barze zabrakło piwa, następnego ranka nie było go już dostępnego. To samo stało się innego dnia z alkoholem (wódką). Nalewane napoje alkoholowe są gorące. Podkładki na leżakach przy hotelowym basenie nie są dezynfekowane ani przecierane. Rano są mokre i pokryte piaskiem. Z dyscyplin sportowych wymienionych w opisie Państwa wyjazdu, bilard jest niedostępny, a tenis stołowy jest rozgrywany w sali, której wymiary nie odpowiadają wymiarom tej gry.

Plaża
Brak rezerwacji. Blisko bufetu (dostępne zimne napoje i jedzenie). Toalety tylko ZABAWKA-ZABAWA. Brak prysznica. Dostępne atrakcje wodne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mariola L.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 11.8. - 16.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

PrimaSol Sineva Park Ocena: 3/5 Bułgaria, Sveti Vlas

Nie jesteśmy zadowoleni z hotelu i drugi raz nie wybralibyśmy tej lokalizacji. Mimo, że okolica jest spokojna, blisko plaży i sklepów, hotel nie spełniał naszych oczekiwań.

Jestem przerażona stanem technicznym urządzeń na basenie. Nóżki, do których był przykręcony parasol, były całe zardzewiałe. Absolutnie przy każdym parasolu. To nie tylko odrzucające, ale i niebezpieczne.

Nie jesteśmy zadowoleni z hotelu i drugi raz nie wybralibyśmy tej lokalizacji. Mimo, że okolica jest spokojna, blisko plaży i sklepów, hotel nie spełniał naszych oczekiwań.

Jestem przerażona stanem technicznym urządzeń na basenie. Nóżki, do których był przykręcony parasol, były całe zardzewiałe. Absolutnie przy każdym parasolu. To nie tylko odrzucające, ale i niebezpieczne.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel w średnim stanie technicznym. Recepcja czysta, korytarze względnie czyste, jednak wykładzina posiada wiele ciemnych plam lub uszczerbków. Sam pokój wyglądał jak na zajęciach. Pościel była czysta, toaleta też. Nie było śladów kurzu, jednak firanki były wręcz szare i poplamione. Barierki na balkonie również zerdzewiałe. W naszym pokoju cuchnęło papierosami - prawdopodobnie ktoś przed nami palił na balkonie przy otwartym oknie.

Wyżywienie
To była najgorsza rzecz w hotelu. Jedzenie w wielu przypadkach wręcz niejadalne. Mięso z wierzchu spieczone, w środku surowe. Jedzenie w wielu przypadkach było nieapetycznie wyglądające, dziwne w smaku. Wspominamy dobrze tylko kolację w pierwszym dniu pobytu. Pozostałe posiłki bardzo słabe lub wręcz niejadalne. Wybór bardzo mały, posiłki zimne, obsługa Restauracji traktowała gości jak powietrze. Jedynie pan przygotowujący jedzenie na żywo (np. naleśniki, frytki) był miły, zagadywał gości i się uśmiechał.

W efekcie stołowania się tam, dwa ostatnie dni spędziłam w pobliżu toalety, a moim wyżywieniem stały się banany ze sklepu (w restauracji podawano tylko jeden typ owoców na posiłek np. śliwki rano, melon na obiad i arbuz przy kolacji). Napoje i drinki koszmarne. Po dwóch drinkach ten smak był odrzucający i absolutnie nie chciało się po nie wracać.

Nie tego oczekiwaliśmy po opcji all inclusive.

Obsługa w hotelu
Codziennie przychodziły Panie, które wymieniły ręczniki jeśli była potrzeba, zabierały śmieci oraz dokładały papier toaletowy. Pani na ogół pukały do pokoju, czekały jakiś czas nim otworzyły drzwi, chyba że zdążyliśmy otworzyć im sami. Niekiedy jednak Panie pukały i wchodziły niemalże od razu, co było niekomfortowe. W hotelu nie ma zawieszek w stylu "nie przeszkadzać" lub "proszę o wysprzątanie" itp. co powinno być standardem.

Na pytanie o dostęp do siłowni otrzymaliśmy informację, że w sezonie jest zamknięta. Na pytanie "dlaczego?" usłyszeliśmy mruknięcie w tylu "Bo jest zamknięta".

Tylko jedna Pani na recepcji była miła i potrafiła dobrze mówić po angielsku. Pozostali wręcz unikali kontaktu z gośćmi, a jeśli był on niezbędny robili to bardzo niechętnie.

Plaża
Plaża blisko, więc na plus. Czasami zatłoczona, czasami nie.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Marek N.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.7. - 25.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

PrimaSol Sineva Park Ocena: 3/5 Bułgaria, Sveti Vlas

Żałuję pieniędzy wydanych na taki hotel. Jedzenie, sprzątanie, obsługa nie odpowiadają opisom w ulotkach.

Żałuję pieniędzy wydanych na taki hotel. Jedzenie, sprzątanie, obsługa nie odpowiadają opisom w ulotkach.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój 132 jest przeznaczony dla osób niepełnosprawnych. Łazienka nie spełnia standardów hotelu. Brakuje prysznica (był on w opisie podróży z 31.01.2025 r.) ani żadnego innego oddzielnego prysznica od łazienki. Prysznic bierze się na otwartej przestrzeni łazienki. Odpływy na podłodze są mało funkcjonalne, a woda po prysznicu długo pozostaje rozlana po całej łazience. Dźwignia dla osób niepełnosprawnych w umywalce jest skorodowana, silikon wokół umywalki jest pożółkły. Wymieniona pościel, prześcieradło i ręczniki nie są prane. 21.07.2025 r. zrobiono prześcieradło, które było czerwone (prawdopodobnie z krwią) i poplamiło spodnie, w których spał David. Moja żona Martina i ja mieszkamy w pokoju 129. Drzwi wejściowe trudno się zamykają. Po sprzątaniu zdarzyło się 3 razy, że wróciliśmy do pokoju, a drzwi wejściowe były uchylone (niezamknięte, niedomknięte). Zdarzyło się to również 21.07.2025 r., kiedy wróciliśmy z jednodniowej wycieczki. Sprzątanie pokoju 129 Po obu stronach okna balkonowego w pokoju odpada biała farba lub tynk odkąd wyjechaliśmy na wakacje. Znaleźliśmy słodycze za rozkładaną sofą, prawdopodobnie po poprzednich gościach. Balkonu używamy tylko do suszenia ręczników plażowych, ponieważ stół i krzesła nie były myte ani wycierane z ptasich odchodów odkąd wyjechaliśmy na wakacje. W pokoju nie ma kosza na śmieci. Za drzwiami w łazience jest brud, a za drzwiami leży upuszczona torebka higieniczna. Wanna i umywalka nie są myte. Od 14.07.2025 do 20.07.2025 nasze ręczniki i ręczniki kąpielowe nie były wymieniane ani w pokoju 132, ani w pokoju 129. Klimatyzacja była ustawiona na 24 stopnie bez możliwości zmiany temperatury.

Wyżywienie
Jedzenie podano nam zimne, a czasem zupełnie zimne. Kucharz, który powinien podgrzewać spaghetti przy ladzie, nie zawsze jest obecny, nie mogliśmy dostać ciepłego, przegrzanego spaghetti. Do dania głównego nie ma dodatku, chyba że za dodatek uznamy lecho lub risotto (dwa razy było puree ziemniaczane). Pizza i grillowane warzywa są permanentnie zimne. Jedzenie na tarasie jest mniej przyjemne, krzesła pokryte są ptasimi odchodami, ściany oddzielające stoły jadalne pokryte są gliną od podlewania kwiatów w doniczkach, ptasimi odchodami i pajęczynami. Na podłodze u stóp stołów jest ogromna ilość brudu. Stoły są nieregularnie ustawione, są nieregularnie i delikatnie myte - widać smugi od szmatki na szybie stołu. W toalecie w restauracji płynie tylko zimna woda. W restauracji, w barze po kolacji, nie chcieli mi nalać drinka, argumentując, że skończę jak polski turysta, który upił się tego dnia. W opisie podróży podano: „Oferowane posiłki: All inclusive – kawa i ciasto (15:00–17:00). Przekąski (15:00–17:00)”, ale w tych godzinach restauracja jest nieczynna, a obsługa niedostępna (chyba że liczymy pizzę z lunchu i kilka ciasteczek z lunchu w lodówce przy restauracji).

Obsługa w hotelu
Sprzątanie pokoju 129. Po obu stronach okna balkonowego w pokoju odpada biała farba lub tynk, odkąd zaczęliśmy wakacje. Za rozkładaną sofą znaleźliśmy słodycze, prawdopodobnie po poprzednich gościach. Balkonu używamy tylko do suszenia ręczników plażowych, ponieważ stół i krzesła nie były myte ani czyszczone z ptasich odchodów, odkąd zaczęliśmy wakacje. W pokoju nie ma kosza na śmieci. Za drzwiami w łazience jest brud, a od pierwszego dnia za drzwiami leży woreczek higieniczny. Wanna i umywalka nie były myte. Od 14.07.2025 do 20.07.2025 nasze ręczniki i ręczniki kąpielowe nie były zmieniane ani w pokoju 132, ani w pokoju 129. Utrzymanie porządku odbywa się przez cały dzień, co jest dla nas uciążliwe. Koszenie odbywa się po śniadaniu, podobnie jak podlewanie trawy i kwiatów. Po chodnikach i barze przy basenie biegnie wąż ogrodowy. Kiedy podlewają kwiaty przy basenie, woda spływa po schodach, które są mokre, śliskie i nieutwardzone. Barman wychodzi z baru codziennie około 10:00 i wraca około 10:20. Wieczorem, gdy w barze zabrakło piwa, następnego ranka nie było go już dostępnego. To samo stało się innego dnia z alkoholem (wódką). Nalewane napoje alkoholowe są gorące. Podkładki na leżakach przy hotelowym basenie nie są dezynfekowane ani przecierane. Rano są mokre i pokryte piaskiem. Z dyscyplin sportowych wymienionych w opisie Państwa wyjazdu, bilard jest niedostępny, a tenis stołowy jest rozgrywany w sali, której wymiary nie odpowiadają wymiarom tej gry.

Plaża
Brak rezerwacji. Blisko bufetu (dostępne zimne napoje i jedzenie). Toalety tylko ZABAWKA-ZABAWA. Brak prysznica. Dostępne atrakcje wodne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mariola L.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 11.8. - 16.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

PrimaSol Sineva Park Ocena: 3/5 Bułgaria, Sveti Vlas

Nie jesteśmy zadowoleni z hotelu i drugi raz nie wybralibyśmy tej lokalizacji. Mimo, że okolica jest spokojna, blisko plaży i sklepów, hotel nie spełniał naszych oczekiwań.

Jestem przerażona stanem technicznym urządzeń na basenie. Nóżki, do których był przykręcony parasol, były całe zardzewiałe. Absolutnie przy każdym parasolu. To nie tylko odrzucające, ale i niebezpieczne.

Nie jesteśmy zadowoleni z hotelu i drugi raz nie wybralibyśmy tej lokalizacji. Mimo, że okolica jest spokojna, blisko plaży i sklepów, hotel nie spełniał naszych oczekiwań.

Jestem przerażona stanem technicznym urządzeń na basenie. Nóżki, do których był przykręcony parasol, były całe zardzewiałe. Absolutnie przy każdym parasolu. To nie tylko odrzucające, ale i niebezpieczne.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel w średnim stanie technicznym. Recepcja czysta, korytarze względnie czyste, jednak wykładzina posiada wiele ciemnych plam lub uszczerbków. Sam pokój wyglądał jak na zajęciach. Pościel była czysta, toaleta też. Nie było śladów kurzu, jednak firanki były wręcz szare i poplamione. Barierki na balkonie również zerdzewiałe. W naszym pokoju cuchnęło papierosami - prawdopodobnie ktoś przed nami palił na balkonie przy otwartym oknie.

Wyżywienie
To była najgorsza rzecz w hotelu. Jedzenie w wielu przypadkach wręcz niejadalne. Mięso z wierzchu spieczone, w środku surowe. Jedzenie w wielu przypadkach było nieapetycznie wyglądające, dziwne w smaku. Wspominamy dobrze tylko kolację w pierwszym dniu pobytu. Pozostałe posiłki bardzo słabe lub wręcz niejadalne. Wybór bardzo mały, posiłki zimne, obsługa Restauracji traktowała gości jak powietrze. Jedynie pan przygotowujący jedzenie na żywo (np. naleśniki, frytki) był miły, zagadywał gości i się uśmiechał.

W efekcie stołowania się tam, dwa ostatnie dni spędziłam w pobliżu toalety, a moim wyżywieniem stały się banany ze sklepu (w restauracji podawano tylko jeden typ owoców na posiłek np. śliwki rano, melon na obiad i arbuz przy kolacji). Napoje i drinki koszmarne. Po dwóch drinkach ten smak był odrzucający i absolutnie nie chciało się po nie wracać.

Nie tego oczekiwaliśmy po opcji all inclusive.

Obsługa w hotelu
Codziennie przychodziły Panie, które wymieniły ręczniki jeśli była potrzeba, zabierały śmieci oraz dokładały papier toaletowy. Pani na ogół pukały do pokoju, czekały jakiś czas nim otworzyły drzwi, chyba że zdążyliśmy otworzyć im sami. Niekiedy jednak Panie pukały i wchodziły niemalże od razu, co było niekomfortowe. W hotelu nie ma zawieszek w stylu "nie przeszkadzać" lub "proszę o wysprzątanie" itp. co powinno być standardem.

Na pytanie o dostęp do siłowni otrzymaliśmy informację, że w sezonie jest zamknięta. Na pytanie "dlaczego?" usłyszeliśmy mruknięcie w tylu "Bo jest zamknięta".

Tylko jedna Pani na recepcji była miła i potrafiła dobrze mówić po angielsku. Pozostali wręcz unikali kontaktu z gośćmi, a jeśli był on niezbędny robili to bardzo niechętnie.

Plaża
Plaża blisko, więc na plus. Czasami zatłoczona, czasami nie.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Věra T.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 19.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

PrimaSol Sineva Park Ocena: 3/5 Bułgaria, Sveti Vlas

Wakacje ogólnie spełniły nasze oczekiwania.

Wakacje ogólnie spełniły nasze oczekiwania.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Nasz pokój składał się z korytarza, łazienki z toaletą i dwóch oddzielnych pokoi – w jednym stało łóżko małżeńskie, w drugim dwie rozkładane sofy, co ledwo wystarczało dla mojego syna, który ma 178 cm wzrostu. Oprócz tych prowizorycznych łóżek, był tam stolik z telewizorem i mała lodówka. Poza tym nic – ani fotela, ani sofy, ani stolika z krzesłami, mimo że pokój był dość duży. Znaleźliśmy co prawda stolik kempingowy na balkonie, ale były przy nim tylko trzy krzesła (mimo że mieliśmy nocleg dla czterech osób). Nie znaleźliśmy minibaru ani czajnika, jak obiecywała broszura. Z toalety ciągle ciekła woda.

Wyżywienie
Jedzenie było różnorodne, pomysłowe i smaczne. Było go pod dostatkiem i moim zdaniem każdy mógł wybrać coś dla siebie. Jedyne, na co narzekałem, to kawa dostępna tylko z automatu oraz to, że owoce były w większości niedojrzałe i twarde (co jest zaskakujące w takim miejscu jak Bułgaria).

Obsługa w hotelu
Hotel oferuje leżaki i parasole przy basenie, ale ich liczba jest daleka od adekwatnej do liczby gości. Zazwyczaj miejsca przy basenie były zajęte od rana, a ręczniki były rozłożone, często leżące tam przez cały dzień, mimo że każdy parasol tego zabraniał. Hotel nie był w stanie pomóc nam, gdy chcieliśmy wypożyczyć rowery lub samochód; na dojazd do Nesebyru zaoferowano nam jedynie taksówkę. Za wadę hotelu uważam brak zarezerwowanej plaży dla gości (nawet za opłatą).

Plaża
Plaża była publiczna i wyglądała na publiczną – wszędzie pełno śmieci, niedopałków, kapsli. Brak możliwości kupienia zestawu plażowego (parasola, leżaków) naprawdę nas zaskoczył. Na całej plaży znaleźliśmy dwie toalety chemiczne, które były zamknięte na klucz, uniemożliwiając spłukanie piasku z ciała, a przynajmniej ze stóp.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.7. - 12.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

PrimaSol Sineva Park Ocena: 3/5 Bułgaria, Sveti Vlas

Hotel - w porządku. Jedzenie się pogorszyło. Wieczorem, głównie grillowane, reszta jedzenia była niejadalna. Sałatki były dobre, ale nie ma się co zepsuć. Baseny były trochę zaniedbane, z piaskiem, poza tym woda była czysta.

Hotel - w porządku. Jedzenie się pogorszyło. Wieczorem, głównie grillowane, reszta jedzenia była niejadalna. Sałatki były dobre, ale nie ma się co zepsuć. Baseny były trochę zaniedbane, z piaskiem, poza tym woda była czysta.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Cienki

Wyżywienie
Jedzenie było gorsze niż w zeszłym roku.

Obsługa w hotelu
nic moc

Plaża
Cienki

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 3.7. - 10.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

PrimaSol Sineva Park Ocena: 3/5 Bułgaria, Sveti Vlas

Przyjemne otoczenie, czyste pokoje, doskonałe jedzenie, hotel blisko morza.

Przyjemne otoczenie, czyste pokoje, doskonałe jedzenie, hotel blisko morza.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Przestronny balkon, czysty pokój, widok na morze.

Wyżywienie
Jedzenie było wyśmienite, można było wybierać spośród dań oferowanych każdego dnia.

Obsługa w hotelu
Na poziomie.

Plaża
Plaża znajduje się kilka metrów od hotelu, nie jest zatłoczona, morze jest czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 8 °C

  • Temperatura wody 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować