Naszym zdaniem
Kameralny hotel położony bezpośrednio przy publicznej, piaszczystej plaży, ok. 4 km od centrum Sozopola. Hotel posiada basen zewnętrzny, basen kryty, restaurację główną oraz 2 bary. Dla swoich Gości hotel przygotował animacje dla dorosłych oraz dzieci, wieczorne przedstawienia, a dla najmłodszych mini klub oraz plac zabaw. Hotel Blue Orange Beach Resort to doskonały wybór na spokojny wypoczynek.
Położenie
Centrum Sozopola znajduje się ok. 4 km od hotelu, bezpośrednio przy publicznej i piaszczystej plaży Zlatna Ribka z łagodnym zejściem do morza (leżaki i parasole na plaży za dodatkową opłatą -w miarę dostępności, bar na plaży- płatny). Najbliższe sklepy, bary i restauracje znajdują się ok. 3 km od hotelu. Najbliższy przystanek autobusowy znajduje się ok. 500 m od hotelu. Międzynarodowy port lotniczy w Burgas znajduje się ok. 44 km od hotelu, port lotniczy w Warnie znajduje się ok. 168 km od hotelu.
Wyposażenie
Czterogwiazdkowy hotel składa się z budynku głównego (5 pięter) oraz 6 budynków bocznych, częściowo wyremontowany w 2022 roku, położony w zadbanym ogrodzie. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, przestrzenne lobby, basen zewnętrzny o nieregularnym kształcie dla dorosłych z wydzieloną częścią dla dzieci (czynny maj-wrzesień), basen kryty (czynny w zależności od warunków pogodowych, nie posiada wydzielonej części dla dzieci), leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie (w miarę dostępności ), restauracja główna, 2 bary (bar w lobby, bar przy basenie), bezpłatne Wi-Fi w lobby, miejsca parkingowe (w miarę dostępności). Płatne: ręczniki przy basenie, pralnia, lekarz (na wezwanie), masaże, łaźnia parowa, mini market, wypożyczalnia rowerów.
Pokoje
81 pokoi:
Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 1 dziecka lub 3 osób dorosłych, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras.
Single Use Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras.
Single w.Child Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej i 2 dzieci, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras.
Standard Balcony or Terrace (Studio): ok. 36 m2, pokój dzienno-sypialny, dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci, urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras.
Single with Child Standard Balcony or Terrace: ok. 24 m2, dla maksymalnie 1 osoby dorosłej i 2 dzieci, urządzone w 2 łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofa w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras.
Standard Balcony or Terrace (Standard Apartment - AP DTS): ok. 54 -60 m2, pokój dzienny + sypialnia, dla maksymalnie 4 osób, urządzone w łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze oraz sofę w formie dostawki. Wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, prywatna łazienka z prysznicem, TV, sejf (płatny), mini lodówka (bezpłatnie), Wi-Fi (bezpłatne), aneks kuchenny, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (za opłatą), balkon lub taras.
Zakwaterowanie: 14.00
Wykwaterowanie: 12.00
Wyżywienie
All Inclusive (AI) - śniadanie (07.30-10.00), obiad (12.30-14.30) i kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski (15.30-17.00), słodkie przekąski (15.30-17.00). Lokalne napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe (10.00-23.00). Dodatkowo płatne: napoje importowane, i wysokojakościowe, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
Sport i rozrywka
Bezpłatnie: animacje (czerwiec-wrzesień), wieczorne przedstawienia (okazjonalnie), siatkówka plażowa. Płatne: wielofunkcyjne boisko sportowe (ok. 200 m od hotelu, tenis, siatkówka, mini piłka nożna), sporty wodne na plaży.
Dla dzieci
Bezpłatnie: animacje (czerwiec-wrzesień), mini klub (4-12 lat), plac zabaw, krzesełka w restauracji. Płatne: łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na życzenie, za opłatą).
Ważne Informacje
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
UWAGA!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.