Aktualne do Bułgarii

Hotel Yunona

Ocena: 3/5

Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Słoneczny Brzeg

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Hotel przeszedł gruntowną renowację Przyjemna atmosfera W pobliżu znajdują się sklepy i lokale rozrywkowe Plaża 150

Więcej o hotelu

od 1 694 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Yunona Hotel:

Hotel Yunona znajduje się ok. 300 m od plaży. Zakupy można zrobić w oddalonym o około 2 km sklepie spożywczym oraz innych okolicznych sklepach. Najbliższe bary i restauracje również oddalone są o około 2 km, a lokale rozrywkowe, takie jak kino i teatr - o około 35 km. Przystanek autobusowy (w odległości ok. 50 m) zapewnia mobilność. Miasto Burgas Nessebar oddalone jest o ok. 7 km. Lotnisko Burgas (BOJ) oddalone jest o ok. 25 km.

Adres - Yunona Hotel:


8240 Sunny Beach, Bulgaria
Tel: +359 55 422 963

Wyposażenie:

Goście mogą rozgościć się w jednym z 80 przytulnych pokoi. W klimatyzowanym hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka medyczna i serwis pokojowy.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko typu queen size bądź sofę. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. tenis ziemny, minigolf, strzelanie z łuku i jazda konna. Na atrakcyjną ofertę sportów wodnych składają się jet ski, przejażdżki na bananie wodnym i żeglowanie. Ponadto do dyspozycji gości jest studio fitness i kręgle.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
>>>Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.


Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 150 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 30 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 5 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 2,7 / 5

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,7 / 5

Okolica 2,4 / 5

Cena 2,8 / 5

149. najwyższa ocena z 641 hoteli w Słoneczny Brzeg

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Zażenowany. Po przylocie do Burgas na lotnisku dowiedzieliśmy się, że przeniesiono nas do innego hotelu. Nikt wcześniej się z nami nie kontaktował. Delegat jest młody, widzieliśmy go raz na lotnisku, potem dwukrotnie słyszeliśmy przez telefon. Żadnego innego kontaktu. Brak sugestii, opcji wycieczek fakultatywnych. Nic. Hotel Tia Maria znajdował się przy głównej drodze, nieco bardziej ruchliwej, ale nie obraźliwej. Zajrzeliśmy też do Yunony, wydała nam się spokojniejsza, bliżej plaży. Nie mogę ocenić jedzenia i obsługi, ale w Tia Maria było w porządku, nawet jeśli Yunona wydawała nam się spokojniejsza, bardziej rodzinna - tego głównie chcieliśmy. Gotowość personelu była tak przeciętna, że nie przeszkadzali, ale też nie obrażali. Dobrze rozumiałem angielski i rosyjski. Cenowo supermarkety są droższe niż tutaj, restauracje, bary są raczej droższe niż tutaj, ale to pewnie też kwestia lokalizacji. W każdym razie wakacje ogólnie były w porządku, ale trochę spokojniejsze, ale nie przez Solvex - brak komunikacji w sprawie zmiany hotelu i powodów, słowa delegata, zmienili Twój hotel - może nawet lepiej. Żadnych dalszych wyjaśnień, uzasadnień, sugestii, nic...

Zażenowany. Po przylocie do Burgas na lotnisku dowiedzieliśmy się, że przeniesiono nas do innego hotelu. Nikt wcześniej się z nami nie kontaktował. Delegat jest młody, widzieliśmy go raz na lotnisku, potem dwukrotnie słyszeliśmy przez telefon. Żadnego innego kontaktu. Brak sugestii, opcji wycieczek fakultatywnych. Nic. Hotel Tia Maria znajdował się przy głównej drodze, nieco bardziej ruchliwej, ale nie obraźliwej. Zajrzeliśmy też do Yunony, wydała nam się spokojniejsza, bliżej plaży. Nie mogę ocenić jedzenia i obsługi, ale w Tia Maria było w porządku, nawet jeśli Yunona wydawała nam się spokojniejsza, bardziej rodzinna - tego głównie chcieliśmy. Gotowość personelu była tak przeciętna, że nie przeszkadzali, ale też nie obrażali. Dobrze rozumiałem angielski i rosyjski. Cenowo supermarkety są droższe niż tutaj, restauracje, bary są raczej droższe niż tutaj, ale to pewnie też kwestia lokalizacji. W każdym razie wakacje ogólnie były w porządku, ale trochę spokojniejsze, ale nie przez Solvex - brak komunikacji w sprawie zmiany hotelu i powodów, słowa delegata, zmienili Twój hotel - może nawet lepiej. Żadnych dalszych wyjaśnień, uzasadnień, sugestii, nic...

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Mniejsze pokoje, mieliśmy 2+ dodatkowe łóżka, trzy łóżka, ale tylko dwie kołdry. Pokój już coś przeżył, ale jest do opanowania dla mało wymagającego klienta. I tak przeważnie po prostu tam śpisz. Nie było sprzątane codziennie, a przynajmniej tak nam się wydawało. Papier toaletowy i ręczniki były dla trzech osób.

Wyżywienie
Średnie, klasyczne na śniadanie, również na słodko, makarony, szynka, salami, pasztety, sery, ryby, kawa, herbata, fasolka, naleśniki, gofry, możliwość zrobienia tostów, płatki zbożowe, mleko. Obiady zawsze dwa, trzy rodzaje mięs, ryby, makarony, sałatki, zupy 3 rodzajów, owoce, warzywa. Mała zmiana na obiad. Na obiad była woda i soki, na obiad białe i czerwone wino. Podwieczorek - coś słodkiego i słonego, napoje zgodne z opisem

Obsługa w hotelu
Przeciętny, nie zachwyca, ale też nie razi... Nieodpowiedni dla bardziej wymagającego klienta, przecież to tylko 3*.

Plaża
Plaża ok. 300 m po drugiej stronie ulicy i obok innych hoteli, plaża czysta, ale zatłoczona, leżaki i parasole płatne (2 leżaki i parasol - 30 lewów dziennie), morze ciepłe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Peter T.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 25.6. - 5.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Mniejszy hotel w spokojnej okolicy blisko centrum i plaży, ładny ogród z dużym basenem. Pokój jest bardzo dobry, ale na 2. piętrze bez windy. Oferta żywnościowa jest bardzo uboga, zwłaszcza udka z kurczaka. Nie byliśmy głodni, ale każdy, kto nie je kurczaka, ma problem.

Mniejszy hotel w spokojnej okolicy blisko centrum i plaży, ładny ogród z dużym basenem. Pokój jest bardzo dobry, ale na 2. piętrze bez windy. Oferta żywnościowa jest bardzo uboga, zwłaszcza udka z kurczaka. Nie byliśmy głodni, ale każdy, kto nie je kurczaka, ma problem.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Wyżywienie
Byłem w Bułgarii 8 razy, ale oferta jedzenia jest najsłabsza. Pierwszy raz spotkałam się z klientami, którzy sami zabierali naczynia.

Plaża
Plaża 5 minut od hotelu, piaszczysta, dużo miejsca, słabo oczyszczona, w pobliżu wody dużo suszonych glonów. Okolica hotelu jest fatalna. Pęknięte, zapadnięte i zapadnięte chodniki na chodnikach. Przestrzenie publiczne zarośnięte i pełne bałaganu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Zażenowany. Po przylocie do Burgas na lotnisku dowiedzieliśmy się, że przeniesiono nas do innego hotelu. Nikt wcześniej się z nami nie kontaktował. Delegat jest młody, widzieliśmy go raz na lotnisku, potem dwukrotnie słyszeliśmy przez telefon. Żadnego innego kontaktu. Brak sugestii, opcji wycieczek fakultatywnych. Nic. Hotel Tia Maria znajdował się przy głównej drodze, nieco bardziej ruchliwej, ale nie obraźliwej. Zajrzeliśmy też do Yunony, wydała nam się spokojniejsza, bliżej plaży. Nie mogę ocenić jedzenia i obsługi, ale w Tia Maria było w porządku, nawet jeśli Yunona wydawała nam się spokojniejsza, bardziej rodzinna - tego głównie chcieliśmy. Gotowość personelu była tak przeciętna, że nie przeszkadzali, ale też nie obrażali. Dobrze rozumiałem angielski i rosyjski. Cenowo supermarkety są droższe niż tutaj, restauracje, bary są raczej droższe niż tutaj, ale to pewnie też kwestia lokalizacji. W każdym razie wakacje ogólnie były w porządku, ale trochę spokojniejsze, ale nie przez Solvex - brak komunikacji w sprawie zmiany hotelu i powodów, słowa delegata, zmienili Twój hotel - może nawet lepiej. Żadnych dalszych wyjaśnień, uzasadnień, sugestii, nic...

Zażenowany. Po przylocie do Burgas na lotnisku dowiedzieliśmy się, że przeniesiono nas do innego hotelu. Nikt wcześniej się z nami nie kontaktował. Delegat jest młody, widzieliśmy go raz na lotnisku, potem dwukrotnie słyszeliśmy przez telefon. Żadnego innego kontaktu. Brak sugestii, opcji wycieczek fakultatywnych. Nic. Hotel Tia Maria znajdował się przy głównej drodze, nieco bardziej ruchliwej, ale nie obraźliwej. Zajrzeliśmy też do Yunony, wydała nam się spokojniejsza, bliżej plaży. Nie mogę ocenić jedzenia i obsługi, ale w Tia Maria było w porządku, nawet jeśli Yunona wydawała nam się spokojniejsza, bardziej rodzinna - tego głównie chcieliśmy. Gotowość personelu była tak przeciętna, że nie przeszkadzali, ale też nie obrażali. Dobrze rozumiałem angielski i rosyjski. Cenowo supermarkety są droższe niż tutaj, restauracje, bary są raczej droższe niż tutaj, ale to pewnie też kwestia lokalizacji. W każdym razie wakacje ogólnie były w porządku, ale trochę spokojniejsze, ale nie przez Solvex - brak komunikacji w sprawie zmiany hotelu i powodów, słowa delegata, zmienili Twój hotel - może nawet lepiej. Żadnych dalszych wyjaśnień, uzasadnień, sugestii, nic...

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Mniejsze pokoje, mieliśmy 2+ dodatkowe łóżka, trzy łóżka, ale tylko dwie kołdry. Pokój już coś przeżył, ale jest do opanowania dla mało wymagającego klienta. I tak przeważnie po prostu tam śpisz. Nie było sprzątane codziennie, a przynajmniej tak nam się wydawało. Papier toaletowy i ręczniki były dla trzech osób.

Wyżywienie
Średnie, klasyczne na śniadanie, również na słodko, makarony, szynka, salami, pasztety, sery, ryby, kawa, herbata, fasolka, naleśniki, gofry, możliwość zrobienia tostów, płatki zbożowe, mleko. Obiady zawsze dwa, trzy rodzaje mięs, ryby, makarony, sałatki, zupy 3 rodzajów, owoce, warzywa. Mała zmiana na obiad. Na obiad była woda i soki, na obiad białe i czerwone wino. Podwieczorek - coś słodkiego i słonego, napoje zgodne z opisem

Obsługa w hotelu
Przeciętny, nie zachwyca, ale też nie razi... Nieodpowiedni dla bardziej wymagającego klienta, przecież to tylko 3*.

Plaża
Plaża ok. 300 m po drugiej stronie ulicy i obok innych hoteli, plaża czysta, ale zatłoczona, leżaki i parasole płatne (2 leżaki i parasol - 30 lewów dziennie), morze ciepłe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Peter T.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 25.6. - 5.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Mniejszy hotel w spokojnej okolicy blisko centrum i plaży, ładny ogród z dużym basenem. Pokój jest bardzo dobry, ale na 2. piętrze bez windy. Oferta żywnościowa jest bardzo uboga, zwłaszcza udka z kurczaka. Nie byliśmy głodni, ale każdy, kto nie je kurczaka, ma problem.

Mniejszy hotel w spokojnej okolicy blisko centrum i plaży, ładny ogród z dużym basenem. Pokój jest bardzo dobry, ale na 2. piętrze bez windy. Oferta żywnościowa jest bardzo uboga, zwłaszcza udka z kurczaka. Nie byliśmy głodni, ale każdy, kto nie je kurczaka, ma problem.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Wyżywienie
Byłem w Bułgarii 8 razy, ale oferta jedzenia jest najsłabsza. Pierwszy raz spotkałam się z klientami, którzy sami zabierali naczynia.

Plaża
Plaża 5 minut od hotelu, piaszczysta, dużo miejsca, słabo oczyszczona, w pobliżu wody dużo suszonych glonów. Okolica hotelu jest fatalna. Pęknięte, zapadnięte i zapadnięte chodniki na chodnikach. Przestrzenie publiczne zarośnięte i pełne bałaganu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Denisa M.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 3.6. - 10.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Hotel był przyjemny, dużo zieleni, świetna obsługa.

Hotel był przyjemny, dużo zieleni, świetna obsługa.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój miał drobne wady, odpadła nam klamka od drzwi balkonowych, została naprawiona podczas pobytu, wyrwany został także uchwyt prysznicowy. Jednak łóżka były bardzo wygodne i zapewniły nam również łóżeczko dla naszego 2-letniego syna.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo dobre, wybieraliśmy codziennie, chociaż dania powtarzały się przez kilka dni, ale były smaczne.

Obsługa w hotelu
Najlepsi kelnerzy jakich spotkaliśmy, zarówno w restauracji jak i w lobby barze. Mili, uśmiechnięci, zawsze z nami rozmawiali.

Plaża
Do plaży kilka minut spacerkiem, wejście na plażę trochę zaniedbane, gałęzie, brud, ale to chyba wina pobliskiego baru na plaży. Nad morzem czystsza, ciepła woda, trochę glonów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alexander Kučera

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Zadowolona

Zadowolona

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, wybór wystarczający, wędliny i sery niższej jakości. W niektórych miejscach mieliśmy wrażenie, że pomidory to przeceny z supermarketu, trochę bez smaku. Restauracja nad molo w Nessebarze, wszystko bardzo smaczne.

Obsługa w hotelu
Codzienna pielęgnacja pokoju, bezproblemowa zmiana ręczników, maty pod stopy. Czystość wokół basenu, czysta woda, dużo drinków w barze w holu

Plaża
Plaża ok. 300m, bezproblemowa, piaszczysta, czysta. Wypożyczenie leżaka+leżaka+parasolki = 18+18+18 lewów. Woda jest czysta, ale nieprzejrzysta, po silnym wietrze wodorosty zostały zmyte, następnego dnia już ich nie było. Byli przeciętni ludzie, więcej po południu i wczesnym wieczorem. Promenada jest naprawdę pełna wczesnym wieczorem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (2)

Piotr

Ocena 2,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Położenie hotelu super, blisko plaży i bardzo blisko centrum, a mimo to bardzo cicho.

Obsługa FATALNA - w niczym nie chcą pomóc, wszystkiego zakazują, pełen komunizm.

Jedzenie - TRAGEDIA - przez cały tydzień wszystko niedogotowane, bez smaku, lody z wody, mleko do kawy to już ekskluzywny dodatek, wszystko podawane w plastikach.

Sprzątanie - pokoje sprzątane co 3 dni!!!!

Wygląd hotelu - odpadający tynk, śmierdząca klimatyzacja, wyblakłe ściany, w wejściu na stołówkę drzwi szklane bez ościeżnicy otwarte na oścież - co chwila ktoś na nie wpadał!!!! - na kant.

Animacje - to śmiech - dwoje ludzi którzy codziennie proponowali grę w lotki lub malowanie - to są animacje dla dzieci!!!!! a w wolnych chwilach licząc na nieznajomość języka po rusku obgadywali turystów - niestety zawiedli się :-(

Zameldowanie - jeżeli już ktoś będzie zmuszony pojechać do tego hotelu niech szuka lotu blisko godziny 14 i liczy na to że łaskawie dostanie pokój zgodnie z wywieszoną kartką "after 14" bo inaczej czeka go wielogodzinne czekanie w holu z dziećmi na walizkach!!!!

Położenie hotelu super, blisko plaży i bardzo blisko centrum, a mimo to bardzo cicho.

Obsługa FATALNA - w niczym nie chcą pomóc, wszystkiego zakazują, pełen komunizm.

Jedzenie - TRAGEDIA - przez cały tydzień wszystko niedogotowane, bez smaku, lody z wody, mleko do kawy to już ekskluzywny dodatek, wszystko podawane w plastikach.

Sprzątanie - pokoje sprzątane co 3 dni!!!!

Wygląd hotelu - odpadający tynk, śmierdząca klimatyzacja, wyblakłe ściany, w wejściu na stołówkę drzwi szklane bez ościeżnicy otwarte na oścież - co chwila ktoś na nie wpadał!!!! - na kant.

Animacje - to śmiech - dwoje ludzi którzy codziennie proponowali grę w lotki lub malowanie - to są animacje dla dzieci!!!!! a w wolnych chwilach licząc na nieznajomość języka po rusku obgadywali turystów - niestety zawiedli się :-(

Zameldowanie - jeżeli już ktoś będzie zmuszony pojechać do tego hotelu niech szuka lotu blisko godziny 14 i liczy na to że łaskawie dostanie pokój zgodnie z wywieszoną kartką "after 14" bo inaczej czeka go wielogodzinne czekanie w holu z dziećmi na walizkach!!!!

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 8 °C

  • Temperatura wody 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Niski sezon
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować