OPIS
Hotel położony przy głównym deptaku z wieloma sklepami i restauracjami. Blisko pięknej i piaszczystej plaży. Oferuje m. in. basen, przytulne pokoje i urozmaicone jedzenie w formule AII Inclusive. Dobre miejsce do spędzenia udanych wakacji.
lokalizacja
2 km od centrum Słonecznego Brzegu, 26 km od lotniska w Burgas-BOJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.
kategoria organizatora
4*
Data otwarcia
1996 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), basen odkryty, parking na terenie hotelu (płatny, ok. 16 lv/doba, pobyt powyżej 4 dni - ok. 12 lv/doba).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
plaża
250 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe
- pokoje superior (jedno pomieszczenie)
- pokoje rodzinne (2 pokoje)
- apartamenty
- standard studio
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
All Inclusive
(10:00-22:00)
- śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-20:00)
- przekąski (11:00-12:00, 16:00-17:00) serwowane w snack barze
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
- 1 wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
- lokalna/międzynarodowa
z myślą o dzieciach
- brodzik
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)
dodatkowe informacje
Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:
- recepcja, pomieszczenia wspólne, obsługa hotelu: zameldowanie w hotelu jest możliwe przez Internet, telefon lub na miejscu (z zachowaniem 1,5 m dystansu od każdej osoby w recepcji), dezynfekcja recepcji po każdym Gościu, obowiązek noszenia maseczek i rękawiczek przez Gości i obsługę w trakcie meldowania, zapewnienie środków antybakteryjnych w całym hotelu, zachowanie dystansu 1,5 m od każdej osoby na całym terenie hotelu, obsługa hotelu zna wszystkie wymagania Ministerstwa Zdrowia w walce z COVID-19 i ma specjalnie wyznaczonego pracownika, który podejmie odpowiednie decyzje w przypadku zakażenia członka personelu lub Gościa hotelowego
- restauracja: jedzenie w formie bufetu, osłonione ochronną ścianką, podawane Gościom jedynie przez obsługę, zachowanie dystansu społecznego między Gośćmi, obsługa ma obowiązek noszenia maseczek/osłon na twarz i rękawiczek
- basen: leżaki rozłożone na odległość 2 metrów między Gośćmi, zbiornik wodny dezynfekowany według obowiązujących norm, ratownicy są odpowiedzialni za dbanie o bezpieczeństwo Gości, ale i o porządek na basenie, a w tym: dezynfekcję leżaków na początku dnia i po każdym Gościu
- pokoje: codziennie wietrzone i dezynfekowane specjalnymi środkami antybakteryjnymi rekomendowanymi przez Ministerstwo Zdrowia, obsługa ma obowiązek noszenia maseczek/osłon na twarz i rękawiczek
Aktualizacja opisu
26.06.2020 12:46
usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
All Inclusive
Serwis plażowy
Parking