Aktualne do Bułgarii

Hotel Belleville Sunny Beach

Ocena: 3/5

Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Słoneczny Brzeg

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 275 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis kontrahenta

Informacje Ogólne:Belleville Sunny Beach znajduje się w odległości 500 m od plaży piaszczysta. Miasta położone najbliżej hotelu to Bourgas (40) i Nessebar (1). Dla Państwa komfortu hotel posiada winda, lobby, salon i klimatyzację. Znajduje się w Sunny Beach, Hotel posiada 38 pokoi i został odnowiony w 2019 roku. W 3-piętrowym hotelu personel mówi po angielsku. Hotel posiada basen ze słodką wodą. W barze przy basenie można delektować się orzeźwiającymi napojami. W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, dyskoteka, supermarket, postój taksówek, informacja turystyczna, bary/restauracje i centrum miasta. Odległość od hotelu: dworzec kolejowy (40 km). Oferta rozrywkowa hotelu: sala telewizyjna. Hotel posiada parking dla samochodów.Udogodnienia:Hotel oferuje kantor i sejfy. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot.Posiłki:Śniadanie w godz. 8.30-10.00 : kontynentalny. W hotelu znajduje się restauracja. Mały głód można zaspokoić w międzyczasie w barze szybkiej obsługi. zęściowe wyżywienie: Częściowe wyżywienie obejmuje śniadanie i kolację.Sport i Rozrywka:Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje rzutki, sala gier i bilard.Dodatkowe Informacje:Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.

BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

ŚWIADCZENIA W CENIE

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

WAŻNE INFORMACJE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar Minibar tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 8 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,4 / 5

54. najwyższa ocena z 641 hoteli w Słoneczny Brzeg

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.8. - 6.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Belleville Sunny Beach Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Ogólnie zadowolony

Ogólnie zadowolony

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Przyzwoite zakwaterowanie, chciałbym zmienić umeblowanie (sprzęt socjalny w pokojach)

Wyżywienie
Jedzenie dobre, mniej urozmaicone

Obsługa w hotelu
Ze względu na wielkość hotelu, atmosferę domową, w czasie której funkcjonowanie recepcji nie było jasne, dominował program dla angielskiej klienteli

Plaża
Plaża jest dostępna, bez dużej koncentracji turystów

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Attila G.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 5.8. - 10.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Belleville Sunny Beach Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Hotel nie sprzedaje kotów workowych, nie jest skierowany do klas wyższych, dla nich są hotele z wyższej półki cenowej. Jednakże wyposażenie, opcja niepełnego wyżywienia i podejście personelu były dla nas idealne. A jego lokalizacja jest doskonała.

Hotel nie sprzedaje kotów workowych, nie jest skierowany do klas wyższych, dla nich są hotele z wyższej półki cenowej. Jednakże wyposażenie, opcja niepełnego wyżywienia i podejście personelu były dla nas idealne. A jego lokalizacja jest doskonała.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.8. - 6.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Belleville Sunny Beach Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Ogólnie zadowolony

Ogólnie zadowolony

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Przyzwoite zakwaterowanie, chciałbym zmienić umeblowanie (sprzęt socjalny w pokojach)

Wyżywienie
Jedzenie dobre, mniej urozmaicone

Obsługa w hotelu
Ze względu na wielkość hotelu, atmosferę domową, w czasie której funkcjonowanie recepcji nie było jasne, dominował program dla angielskiej klienteli

Plaża
Plaża jest dostępna, bez dużej koncentracji turystów

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Attila G.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 5.8. - 10.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Belleville Sunny Beach Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Hotel nie sprzedaje kotów workowych, nie jest skierowany do klas wyższych, dla nich są hotele z wyższej półki cenowej. Jednakże wyposażenie, opcja niepełnego wyżywienia i podejście personelu były dla nas idealne. A jego lokalizacja jest doskonała.

Hotel nie sprzedaje kotów workowych, nie jest skierowany do klas wyższych, dla nich są hotele z wyższej półki cenowej. Jednakże wyposażenie, opcja niepełnego wyżywienia i podejście personelu były dla nas idealne. A jego lokalizacja jest doskonała.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 3.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Belleville Sunny Beach Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Wszystko odbyło się według wcześniej ustalonego harmonogramu. Jesteśmy zadowoleni.

Wszystko odbyło się według wcześniej ustalonego harmonogramu. Jesteśmy zadowoleni.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel zapewnił jakość odpowiadającą cenie rezerwacji, otrzymaliśmy czysty pokój. Ręczniki zmieniane były co 3 dni.

Wyżywienie
W ramach obiadokolacji posiłki były dla nas smaczne i wystarczająco urozmaicone.

Obsługa w hotelu
Temperatura wody w basenie ok. Musiało być 25-26 stopni, było całkiem jasno. Hotelowy bar nie jest zbyt duży, ale schludny, personel był miły. Znajduje się w miejscu, gdzie w kilka minut można dojść pieszo do wszystkich potrzebnych nam sklepów. Plaża ok. Spacer w komfortowym tempie zajmuje 10 minut (ok. 500m)

Plaża
Plaża jest bardzo piękna, czysta i piaszczysta. Możesz przejść maksymalnie 20-30 metrów. w wodzie do pasa, czyli idealnie z dziećmi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Robert K.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.7. - 28.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Belleville Sunny Beach Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Bułgaria nie wydawała mi się atrakcyjna a jednak muszę z ręką na sercu przyznać , że się myliłem... Słoneczny Brzeg,a zwłaszcza miasto Nesebar z urzekającą starówką, pełną urokliwych knajpek z pysznym jedzeniem wywarło na mnie wrażenie.Dodatkowym plusem jest też bliskość Stambułu. Co do rezydentów na miejscu, miłe zaskoczenie.Mimo młodego wieku, wykazali się pełnym profesjonalizmem.Zawsze pod telefonem w razie jakiś pytań czy problemów.

Bułgaria nie wydawała mi się atrakcyjna a jednak muszę z ręką na sercu przyznać , że się myliłem... Słoneczny Brzeg,a zwłaszcza miasto Nesebar z urzekającą starówką, pełną urokliwych knajpek z pysznym jedzeniem wywarło na mnie wrażenie.Dodatkowym plusem jest też bliskość Stambułu. Co do rezydentów na miejscu, miłe zaskoczenie.Mimo młodego wieku, wykazali się pełnym profesjonalizmem.Zawsze pod telefonem w razie jakiś pytań czy problemów.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel , mimo że bez luksusów, spełnił moje oczekiwania.Mili właściciele i personel,zawsze uśmiechnięty i pomocny dla gości.Pokój też bez uchybień.Lóżko wygodne, więc czego chcieć więcej?!

Wyżywienie
Wyżywienie w normie.Bez jakiś specjałów,ale szło się najeść.W ofercie lody i desery więc jak na 3* całkiem nieźle.

Obsługa w hotelu
Basen przy hotelu i bar z bardzo miłą Panią z Ukrainy ????Wieczorem dobra muzyka więc można było po trudach zwiedzania , odpocząć przy kawie,piwku czy dobrym drinku.Super ????

Plaża
Plaża blisko hotelu ???? Czysta i ciepła woda zachęcająca do kąpieli...I spacerów.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Tomáš Z.

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Belleville Sunny Beach Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Za tę cenę, wysokiej jakości zakwaterowanie, pomocny personel, morze jest czyste do 2 razy, kiedy meduzy zostały wyrzucone na plażę, plaża jest około 500 m do centrum, nieco ponad km, przystanek supermarketu tuż obok do zakwaterowania

Za tę cenę, wysokiej jakości zakwaterowanie, pomocny personel, morze jest czyste do 2 razy, kiedy meduzy zostały wyrzucone na plażę, plaża jest około 500 m do centrum, nieco ponad km, przystanek supermarketu tuż obok do zakwaterowania

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Duży pokój, widok na drogę, podwójne łóżko z kanapą, codziennie sprzątane

Wyżywienie
Na śniadanie przeważnie to samo jajko, pieczywo jajeczne, salami, na obiad był większy wybór, raz w tygodniu jest grill. Dieta nie jest dla wybrednych zjadaczy, którzy oczekują uczt

Obsługa w hotelu
Pomagali dobrze, gdy coś było potrzebne

Plaża
Plaża jest pół kilometra po drugiej stronie ulicy, plaża jest pełna, ale można zamówić leżak

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 8 °C

  • Temperatura wody 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Niski sezon
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować