• Wszyscy obywatele Polski podróżujący do Bułgarii, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Wymagane wypełnienie i posiadanie deklaracji zdrowia oraz karty lokacyjnej POBIERZ ZE STRONY
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

Hotel Andalucia Beach

Bułgaria, Elenite, Elenite

Tuż przy piaszczystej plaży Park wodny Atlantida 300 m Lody przez cały dzień

Więcej o hotelu

od 1 290 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 109 168

OPIS HOTELU

ANDALUCIA BEACH ELENITE 3*
Jest częścią rozległego kompleksu wypoczynkowego Royal Club Victoria Elenit. Hotel zlokalizowany przy piaszczystej plaży, w spokojnej okolicy, zapewnia swoim Gościom ofertę rozrywkową, liczne bary i restauracje, możliwość korzystania z infrastruktury całego kompleksu i liczne atrakcje dla najmłodszych - aquapark, mini klub, lunapark.
Internet - Wi-Fi bezpłatne w miejscach ogólnodostępnych.
Hotel dysponuje ponad 245 pokojami. W hotelu znajduje się całodobowa recepcja, winda, przechowalnia bagażu, kantor. Płatne - wypożyczalnia samochodów, parking, centrum Spa, sklepy, apteka, pomoc medyczna (usługi rozlokowane na terenie całego kompleksu).
Oficjalna kategoria bułgarska ****POŁOŻENIE
Elenite, ok 15 km od Nessebaru, ok. 9 km od Słonecznego Brzegu. W pobliżu - park wodny Atlantida, sklepy, bary.PLAŻA
Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta; leżaki i parasole na plaży bezpłatne. POKOJE
Łazienka (WC, wanna lub prysznic, suszarka do włosów), sejf (płatny), TV-sat, mała lodówka, telefon, balkon, balkon francuski lub taras, powierzchnia ok. 23 m2.
Pokój standardowy - 2-osobowy z możliwością dostawki dla 1 osoby dorosłej lub 1 dziecka.Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Brak możliwości wyboru lokalizacji pokoju. Pokoje o podwyższonym standardzie pokoje z widokiem na morze, pokoje o większym metrażu i pokoje rodzinne - dodatkowo płatne. Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, sofy lub łóżka piętrowego.
SPORT I ROZRYWKA
Basen zewnętrzny, bezpłatne leżaki i parasole przy basenie. Przykładowe atrakcje i aktywności: na terenie kompleksu dzienny i wieczorny program sportowo-rekreacyjny,  aquapark Atlantida, piłka nożna, lunapark; płatne - squash, kort tenisowy (płatne wypożyczenie sprzętu), minigolf (wypożyczenie sprzętu za kaucją), gry wideo, sporty wodne na plaży, bilard, centrum Spa.DLA DZIECI
Brodzik, krzesła w restauracji, animacje. Na terenie kompleksu - plac zabaw, mini klub,  lunapark z karuzelami (czynny 6 dni w tygodniu w sezonie, w określonych godzinach popołudniowych).WYŻYWNIENIE
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, lekkie przekąski w wyznaczonych barach na terenie kompleksu. Wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych godzinach. Kolacja w restauracji a la carte raz na 7 dniowy pobyt - wymagana rezerwacja z odpowiednim wyprzedzeniem.
Hotel nie oferuje diety bezglutenowej.Restauracja główna, restauracje a la carte, bar w lobby, bar na plaży (płatny). Na terenie kompleksu - 3 bary i klub.
WARTO WYRÓŻNIĆ
* Aquapark Atlantida
* Spokojna okolica
* Ogromny kompleks hotelowy

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON

Oferta z przelotem liniami: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, CORENDON jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

WARUNKI PODRÓŻOWANIA

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

COVID 19

TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTUOd 13 kwietnia 2022 r. Bułgaria zniosła ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski, przybywający do Bułgarii nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
Więcej informacji: https://www.mfa.bg/en/customnews/main/24737

ŚWIADCZENIA W CENIE

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
W przypadku dojazdu własnego i przelotu samolotami rejsowymi takimi jak: PLL LOT, Ryan Air, Wizzair, Corendon i inne, obsługa polskojęzycznego rezydenta na telefon, możliwość umówienia spotkania.

WAŻNE INFORMACJE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 10 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 45 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 2,8 / 5
Travelplanet

Dobre (33 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 2,6 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 3,1 / 5

Cena 2,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

10. najwyższa ocena z 18 hoteli w Elenite

Marek

Ocena 2,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.9. - 13.9.2019 Oceniono: Wrzesień 2019

Andalucia Beach Bułgaria, Elenite

Zawsze zimne tzw ciepłe posiłki.... nie to że letnie. ZIMNE! I czerstwe ppieczywo ... w barze czesto brak np coca-coli nie mówiąc o alkocholach... Choć to koniec sezonu i mało ludzi. Aqua Park działa w polowie: 3 na 6 zjezdzalni czynne.

Zawsze zimne tzw ciepłe posiłki.... nie to że letnie. ZIMNE! I czerstwe ppieczywo ... w barze czesto brak np coca-coli nie mówiąc o alkocholach... Choć to koniec sezonu i mało ludzi. Aqua Park działa w polowie: 3 na 6 zjezdzalni czynne.

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Miłosz

Ocena 1,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 2.8. - 9.8.2019 Oceniono: Sierpień 2019

Andalucia Beach Bułgaria, Elenite

Szczerze odradzam, jedzenie paskudne, pokoje brudne i nie sprzątane, ręczniki nie wymienione ani razu, serwis plażowy wcale nie istnieje, jedynie okolica w miarę bo blisko morza.

Szczerze odradzam, jedzenie paskudne, pokoje brudne i nie sprzątane, ręczniki nie wymienione ani razu, serwis plażowy wcale nie istnieje, jedynie okolica w miarę bo blisko morza.

Zakwaterowanie 1,4 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Marek

Ocena 2,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.9. - 13.9.2019 Oceniono: Wrzesień 2019

Andalucia Beach Bułgaria, Elenite

Zawsze zimne tzw ciepłe posiłki.... nie to że letnie. ZIMNE! I czerstwe ppieczywo ... w barze czesto brak np coca-coli nie mówiąc o alkocholach... Choć to koniec sezonu i mało ludzi. Aqua Park działa w polowie: 3 na 6 zjezdzalni czynne.

Zawsze zimne tzw ciepłe posiłki.... nie to że letnie. ZIMNE! I czerstwe ppieczywo ... w barze czesto brak np coca-coli nie mówiąc o alkocholach... Choć to koniec sezonu i mało ludzi. Aqua Park działa w polowie: 3 na 6 zjezdzalni czynne.

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Miłosz

Ocena 1,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 2.8. - 9.8.2019 Oceniono: Sierpień 2019

Andalucia Beach Bułgaria, Elenite

Szczerze odradzam, jedzenie paskudne, pokoje brudne i nie sprzątane, ręczniki nie wymienione ani razu, serwis plażowy wcale nie istnieje, jedynie okolica w miarę bo blisko morza.

Szczerze odradzam, jedzenie paskudne, pokoje brudne i nie sprzątane, ręczniki nie wymienione ani razu, serwis plażowy wcale nie istnieje, jedynie okolica w miarę bo blisko morza.

Zakwaterowanie 1,4 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Kamil

Ocena 2,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 5.7. - 12.7.2019 Oceniono: Sierpień 2019

Andalucia Beach Bułgaria, Elenite

Bardzo małe pokoje, dostawka dla dzieci FATALNA - w każdym pokoju ta sama sofa kompletnie nienadająca się do spania (spanie praktycznie na deskach), ew dorzucone elementy z gąbek tapicerskich, które w nocy spadały z łóżka. Dwie windy (dla 4-ch osób) na cały ogromny hotel. Do pokojów na 9. piętrze nie dochodziła woda w godzinach 'szczytu'. Możliwość korzystania z jednego baru w hotelu - w lobby - ciągłe braki w asortymencie i regularne przerwy personelu. Tworzyły się długie kolejki. Miejsc do siedzenia - bardzo mało. WiFi tylko w lobby i kompletnie niedziałające. Personel w recepcji - ZERO kompetencji, często arogancki, brak pomocy. Jedzenie całkiem ok jak na Bułgarię, podane raczej mało apetycznie. Typowa stołówka. Baseny przyhotelowe - kilkanaście leżaków przy każdym. Plaża tuż przy hotelu- leżaki zajmowane były już dzień wcześniej. Aquapark całkiem ok, choć to w zasadzie kilka zjeżdżalni. Animacje na słabym poziomie, wspólne w jednej zamkniętej (!) sali na cały kompleks hotelowy (w sumie 4 wielkie hotele i bungalowy). Miejsce oddalone od Sunny Beach o kilka km. W zasadzie na miejscu nudno. W BG byliśmy trzeci raz, ten był najgorszym wyjazdem. Nie polecam w ogóle (byliśmy z dziećmi 8 i 12)

Bardzo małe pokoje, dostawka dla dzieci FATALNA - w każdym pokoju ta sama sofa kompletnie nienadająca się do spania (spanie praktycznie na deskach), ew dorzucone elementy z gąbek tapicerskich, które w nocy spadały z łóżka. Dwie windy (dla 4-ch osób) na cały ogromny hotel. Do pokojów na 9. piętrze nie dochodziła woda w godzinach 'szczytu'. Możliwość korzystania z jednego baru w hotelu - w lobby - ciągłe braki w asortymencie i regularne przerwy personelu. Tworzyły się długie kolejki. Miejsc do siedzenia - bardzo mało. WiFi tylko w lobby i kompletnie niedziałające. Personel w recepcji - ZERO kompetencji, często arogancki, brak pomocy. Jedzenie całkiem ok jak na Bułgarię, podane raczej mało apetycznie. Typowa stołówka. Baseny przyhotelowe - kilkanaście leżaków przy każdym. Plaża tuż przy hotelu- leżaki zajmowane były już dzień wcześniej. Aquapark całkiem ok, choć to w zasadzie kilka zjeżdżalni. Animacje na słabym poziomie, wspólne w jednej zamkniętej (!) sali na cały kompleks hotelowy (w sumie 4 wielkie hotele i bungalowy). Miejsce oddalone od Sunny Beach o kilka km. W zasadzie na miejscu nudno. W BG byliśmy trzeci raz, ten był najgorszym wyjazdem. Nie polecam w ogóle (byliśmy z dziećmi 8 i 12)

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 23 °C temperatura w nocy 13 °C

  • day_3 22 °C temperatura w nocy 15 °C

  • day_4 24 °C temperatura w nocy 14 °C

  • day_5 24 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień