Aktualne do Albanii

Hotel Premium Luxury Finese

Ocena: 5/5

Albania, Riwiera Albańska, Golem

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Piękna piaszczysta plaża Nowoczesny sprzęt Wellness centrum

Więcej o hotelu

od 2 412 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Opis kontrahenta

Hotel plażowy Luxury Premium Finese znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Miasto Durres jest oddalone o około 11 km (Tirana około 43 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 11 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Roman Amphitheatre oraz Venetian Tower. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 13 km szpital. Lotnisko (TIA) położone jest ok. 40 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten 5-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 76 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, salon fryzjerski oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wybranych miejscach.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu.
Sport/czas wolny:
W odległości ok. 50 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: sauna, jacuzzi, łaźnia parowa i hammam bezpłatnie.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Opis

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cena zawiera/nie zawiera

CENA Z PRZELOTEM ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- telefoniczna linia alarmowa anglojęzycznego przedstawiciela naszego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie
- podatku turystycznego (od 1 do 3 euro za dzień od osoby w zależności od standardu hotelu i miejscowości, płatność na miejscu w hotelu)

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u". 
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przelot, bagaż, serwis

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na mniej niż 24 h przed wylotem i mniej niż 24 h przed powrotem powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Tiranie wymaga wydrukowanych kart pokładowych.3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 11 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,6 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,1 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

76. najwyższa ocena z 883 hoteli w Albania

Eliška T.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.9. - 25.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Premium Luxury Finese Ocena: 5/5 Albania, Riwiera Albańska

Wspaniałe wakacje, piękny hotel i pomocna obsługa. Podobała nam się również wycieczka terenowa.

Wspaniałe wakacje, piękny hotel i pomocna obsługa. Podobała nam się również wycieczka terenowa.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z widokiem na morze. Pokój był czysty i sprzątany codziennie.

Wyżywienie
Doskonałe jedzenie, duży wybór. Duży wybór deserów.

Obsługa w hotelu
Pomocna i miła obsługa. Z przyjemnością rozmawialiśmy z niektórymi pracownikami hotelu. Ibrahim opiekował się nami podczas naszego urlopu i był bardzo miły. Kelnerzy w barze próbowali nawet mówić po czesku.

Plaża
Hotel znajdował się tuż przy plaży, a z baru i basenu roztaczał się piękny widok.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kateřina S.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.9. - 18.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Premium Luxury Finese Ocena: 5/5 Albania, Riwiera Albańska

Wszystko poszło gładko ze strony biura podróży. Przedstawiciel był świetny, nie mieliśmy żadnych problemów z komunikacją.

Wszystko poszło gładko ze strony biura podróży. Przedstawiciel był świetny, nie mieliśmy żadnych problemów z komunikacją.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Obsługa pokoju była idealna. Sprzątali codziennie, ścielili całe łóżko, zmieniali ręczniki i myli podłogę.

Wyżywienie
Wybór był dość duży, dużo owoców. Prawie nie było jedzenia dla dzieci (nie licząc frytek). Już następnego dnia zjedliśmy na kolację sos z mięsem i ryżem, przez co cała rodzina, w tym nasza córeczka, źle się poczuła, więc następnego dnia wezwaliśmy lekarza do naszego pokoju. Niestety, stan córki się nie poprawił, więc następnego dnia pojechaliśmy do szpitala w Durres. Przez resztę pobytu jedliśmy tylko owoce, ponieważ baliśmy się cokolwiek jeść. Jedzenie było też dość monotonne pod koniec pobytu i najwyraźniej powtarzane (to, co zostało na obiad, było na kolację). Cały nasz pobyt zrujnowała jedna kolacja (według innych Czechów w hotelu nie byliśmy w tym osamotnieni – oni również mieli problemy trawienne i wezwali lekarza). Nasza córka wciąż dochodziła do siebie po tej diecie tydzień po powrocie do domu.

Plaża
Niestety, plaża nie była sprzątana, jak to zwykle bywa w innych kurortach. Leżaki były czyste – dbał o to pracownik hotelu, który zawsze pomagał nam z parasolem i leżakami. Niestety, między leżakami a morzem walały się śmieci. Kilka hoteli dalej zauważyliśmy, że plaża jest sprzątana na innej hotelowej plaży. Po trzech dniach zamknięto bar na plaży, który miał być częścią all-inclusive, więc musieliśmy iść do hotelowego baru po drinki. Musieliśmy też przejść z plaży do hotelowego lobby, żeby skorzystać z toalety.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Eliška T.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.9. - 25.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Premium Luxury Finese Ocena: 5/5 Albania, Riwiera Albańska

Wspaniałe wakacje, piękny hotel i pomocna obsługa. Podobała nam się również wycieczka terenowa.

Wspaniałe wakacje, piękny hotel i pomocna obsługa. Podobała nam się również wycieczka terenowa.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z widokiem na morze. Pokój był czysty i sprzątany codziennie.

Wyżywienie
Doskonałe jedzenie, duży wybór. Duży wybór deserów.

Obsługa w hotelu
Pomocna i miła obsługa. Z przyjemnością rozmawialiśmy z niektórymi pracownikami hotelu. Ibrahim opiekował się nami podczas naszego urlopu i był bardzo miły. Kelnerzy w barze próbowali nawet mówić po czesku.

Plaża
Hotel znajdował się tuż przy plaży, a z baru i basenu roztaczał się piękny widok.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kateřina S.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.9. - 18.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Premium Luxury Finese Ocena: 5/5 Albania, Riwiera Albańska

Wszystko poszło gładko ze strony biura podróży. Przedstawiciel był świetny, nie mieliśmy żadnych problemów z komunikacją.

Wszystko poszło gładko ze strony biura podróży. Przedstawiciel był świetny, nie mieliśmy żadnych problemów z komunikacją.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Obsługa pokoju była idealna. Sprzątali codziennie, ścielili całe łóżko, zmieniali ręczniki i myli podłogę.

Wyżywienie
Wybór był dość duży, dużo owoców. Prawie nie było jedzenia dla dzieci (nie licząc frytek). Już następnego dnia zjedliśmy na kolację sos z mięsem i ryżem, przez co cała rodzina, w tym nasza córeczka, źle się poczuła, więc następnego dnia wezwaliśmy lekarza do naszego pokoju. Niestety, stan córki się nie poprawił, więc następnego dnia pojechaliśmy do szpitala w Durres. Przez resztę pobytu jedliśmy tylko owoce, ponieważ baliśmy się cokolwiek jeść. Jedzenie było też dość monotonne pod koniec pobytu i najwyraźniej powtarzane (to, co zostało na obiad, było na kolację). Cały nasz pobyt zrujnowała jedna kolacja (według innych Czechów w hotelu nie byliśmy w tym osamotnieni – oni również mieli problemy trawienne i wezwali lekarza). Nasza córka wciąż dochodziła do siebie po tej diecie tydzień po powrocie do domu.

Plaża
Niestety, plaża nie była sprzątana, jak to zwykle bywa w innych kurortach. Leżaki były czyste – dbał o to pracownik hotelu, który zawsze pomagał nam z parasolem i leżakami. Niestety, między leżakami a morzem walały się śmieci. Kilka hoteli dalej zauważyliśmy, że plaża jest sprzątana na innej hotelowej plaży. Po trzech dniach zamknięto bar na plaży, który miał być częścią all-inclusive, więc musieliśmy iść do hotelowego baru po drinki. Musieliśmy też przejść z plaży do hotelowego lobby, żeby skorzystać z toalety.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Natalja D.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.9. - 15.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Premium Luxury Finese Ocena: 5/5 Albania, Riwiera Albańska

Naprawdę podobały mi się moje wakacje, położenie hotelu jest piękne, tuż przy plaży. Plaża jest piękna i wygodna.

Naprawdę podobały mi się moje wakacje, położenie hotelu jest piękne, tuż przy plaży. Plaża jest piękna i wygodna.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest piękny, obsługa jest idealna, ludzie są bardzo mili

Wyżywienie
całkiem normalnie, dużo owoców, ale samo jedzenie mogłoby być bardziej gęste

Obsługa w hotelu
Usługi są idealne, personel jest doskonały, ludzie są serdeczni

Plaża
plaża jest idealna, piasek jest czysty, morze jest czyste i ciepłe

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jana

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 8.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Premium Luxury Finese Ocena: 5/5 Albania, Riwiera Albańska

Albania, jak to powiedzieć, wszędzie panuje bałagan, korki są szalone, prawdopodobnie w ogóle nie są na to przygotowani. Nie wróciłbym tam ponownie, ale jestem całkiem zadowolony.

Albania, jak to powiedzieć, wszędzie panuje bałagan, korki są szalone, prawdopodobnie w ogóle nie są na to przygotowani. Nie wróciłbym tam ponownie, ale jestem całkiem zadowolony.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest piękne, czyste, wspaniały widok, po prostu piękne, odpowiada 5 gwiazdkom

Wyżywienie
Jedzenie było dość słabe, wybór nieograniczony, śniadanie zawsze takie samo, ale wnętrze było piękne, widok na morze był wspaniały

Obsługa w hotelu
Chłodny

Plaża
Plaża w porządku

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vojtěch H.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.7. - 21.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Premium Luxury Finese Ocena: 5/5 Albania, Riwiera Albańska

Hotel przenosi klientów z jednego pokoju do drugiego i sam hotel. Łamają umowy. Jeśli nie będą się z tobą kłócić i nie będą cię egzekwować, przeniosą cię zupełnie gdzie indziej.

Hotel przenosi klientów z jednego pokoju do drugiego i sam hotel. Łamają umowy. Jeśli nie będą się z tobą kłócić i nie będą cię egzekwować, przeniosą cię zupełnie gdzie indziej.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było dobre, ale każdego dnia chodziłam do recepcji, żeby powiedzieć, że toaleta nie działa i nic się nie działo.

Wyżywienie
Jedzenie, duży wybór, wszystkiego. Poza tym, że to pięciogwiazdkowy hotel, napoje są w plastikowych kubkach. A o 22:00 zamykają wszystko.

Obsługa w hotelu
W pięciogwiazdkowym hotelu obsługa powinna być inna.

Plaża
Piękna plaża i morze

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 15 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Temperatura powietrza 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 16 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Wtorek 16 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Środa 18 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Czwartek 17 °C temperatura w nocy 9 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować