Informacja dla klientów biura Neckermann

 

Szanowni Państwo,

w związku z ogłoszeniem niewypłacalności Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. prosimy o zapoznanie się z treścią poniższego komunikatu dla podróżnych, którzy zawarli umowy o imprezy turystyczne z Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.:

Informujemy, że 25 września br. Zarząd spółki Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. złożył Marszałkowi Województwa Mazowieckiego oświadczenie o niewypłacalności, co oznacza, że spółka nie jest w stanie wywiązać się z umów zawartych z podróżnymi o udział w imprezach turystycznych.

Spółka posiada zabezpieczenie finansowe w postaci dwóch umów gwarancji ubezpieczeniowych, wystawionych przez AWP P&C S.A. Oddział w Polsce (Allianz Partners) z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 50 B.

·        Umowa gwarancji numer GU/00006/2017 z 8 grudnia 2017 r. chroniąca umowy zawarte od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
·        Umowa gwarancji numer GU 00005/2018 z 14 grudnia 2018 r. chroniąca umowy zawarte od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r.

Organem do którego należy się zwrócić w przypadku, gdy:

1. Podróżny w momencie niewypłacalności znajduje się poza granicami kraju jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, który w zależności od sytuacji może pokryć koszty kontynuacji imprezy turystycznej, pokryć koszty powrotu lub podjąć działania związane z organizacją powrotu.

Kontakt:

Departament Kultury, Promocji i Turystki
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Brechta 3 03-472 Warszawa,
tel. +48 22 597 95 24, +48 22 597 95 43,
+48 22 597 95 45, +48 22 597 95 41,
adres e-mail: dkpit@mazovia.pl


2. Podróżni, którzy wnieśli wpłaty za imprezę:

·        która nie została lub nie zostanie zrealizowana;
·        która została przerwana i nastąpił wcześniejszy powrót do kraju (częściowy zwrot wpłaty za niewykorzystane dni) oraz osoby, które pokryły samodzielnie koszty powrotu do kraju proszone są o składanie zgłoszenia do gwaranta tj. AWP P&C S.A. Oddział w Polsce (Allianz Partners) z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 50 B.

Zgłoszenie winno zawierać:

·        imię i nazwisko oraz adres do korespondencji poszkodowanego podróżnego,
·        kopię umowy o udział w imprezie,
·        kopie dowodów wpłat za imprezę oraz udokumentowanie innych kosztów poniesionych podczas imprezy związanych z niewypłacalnością;
·        oświadczenie stwierdzające niewykonanie umowy przez Neckermann Polska Biuro Podróży Spółka z o.o. i określenie wysokości roszczenia;
·        numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot

Osoby przebywające za granicą mogą skontaktować się z Centrum Operacyjnym pod czynnym całą dobę numerem telefonu: +48 22 522 29 00.

Dla osób, których wyjazd został odwołany przewidziany jest, czynny w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00, numer telefonu: +48 22 563 11 00 oraz adres e-mail: nm.odwolania@allianz.com.


Rzeczpospolita Polska dostosowała ochronę klientów biur podróży do prawa unijnego, stąd wszyscy uprawnieni poszkodowani podróżni otrzymają 100 proc. zwrotu wpłat.
Szczegółowy komunikat znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://www.mazovia.pl/komunikaty--konsultacje-spoleczne/komunikaty/art,2741,komunikat-dla-podroznych-ktorzy-zawarli-umowy-o-imprezy-turystyczne-z-neckermann-polska-biuro-podrozy-sp-z-o-o-.html

25.09.2019

Najnowsze aktualności

MONEYBACK – nawet do 5% zwrotu wartości wycieczki!

MONEYBACK – nawet do 5% zwrotu wartości wycieczki!

27.03.2019

Zapłać za wycieczkę kartą kredytową Millennium Impresja (RRSO 14,19 %) lub Millenium Alfa (RRSO 14,19 %). W ramach programu Moneyback 5% sumy miesięcznych transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą kredytową w punktach Partnerów (w tym Travelplanet.pl) wróci na rachunek Twojej karty kredytowej. Łączna wysokość środków zwróconych w danym roku kalendarzowym nawet do 760,00 PLN.”.

Jak rozpoznać fałszywy e-mail od oszustów podszywających się pod Travelplanet.pl?

Jak rozpoznać fałszywy e-mail od oszustów podszywających się pod Travelplanet.pl?

01.03.2019

Jeżeli otrzymasz wezwanie do zapłaty lub e-mail przypominający o upływającym terminie dopłaty do rezerwacji, zachowaj ostrożność i sprawdź:

Podsumowanie 2017 roku – Travelplanet.pl rośnie w siłę

Podsumowanie 2017 roku – Travelplanet.pl rośnie w siłę

22.01.2018

W styczniu odbyło się spotkanie sieci franczyzowej Travelplanet.pl podsumowujące rozwój  w 2017 roku. Ubiegły rok był jak do te pory czasem największego rozwoju sieci. Otworzyliśmy aż 53 biura, co pozwoliło na zakończenie roku z liczbą 90 oddziałów franczyzowych.

Rzetelność i uczciwość w biznesie są najważniejsze dla Travelplanet.pl

Rzetelność i uczciwość w biznesie są najważniejsze dla Travelplanet.pl

13.06.2017

Rzetelność i etyczne zachowania w biznesie to wartości szczególnie pożądane w kontaktach między przedsiębiorcami którzy szukają pewnych i wypłacalnych partnerów. Przestrzeganie zasad etyki biznesowej stanowi podstawę prowadzenia działalności przez Travelplanet.pl.