Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Monika

Luksusowy hotel

To luksusowy obiekt sieci Hilton, położony z dala od miasta. Do Bodum ok. 19 km. Położony na rozległym terenie, z wydzieloną częścią prywatnych willi na wyspie. Obsługa dba o gości na każdym kroku. Duży wybór jedzenia, które jest świeże i smaczne. All inclusive trwa do 2 w nocy. Można skorzystać z restauracji tematycznych za dodatkowa opłatą. Niektóre napoje importowane są wliczone w all inclusive. Plaża jest w formie zatoczki – część piaszczystej z łagodnym wejściem do wody, jak i część kamienista z wejściem z platformy. Wydzielona jest strefa dla dorosłych. Hotel posiada dużo atrakcji - kilka basenów, w tym jeden ze zjeżdżalniami, boiska do piłki nożnej, siatkówki, korty tenisowe. W ciągu dnia prowadzone są ciekawe animacje, a wieczorem są pokazy artystyczne. Dla najmłodszych mamy plac zabaw, zjeżdżalnie, profesjonalne animacje , mini disco, specjalne menu. Pokoje są duże, nowocześnie urządzone. Serwis kawowy i minibar jest za darmo. Pokoje rodzinne to 2 pomieszczenia oddzielone drzwiami. Polecam dla osób wymagających, szukających dobrej kuchni i spokoju.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla osób niepełnosprawnych, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

KATEGORIA:

5*

REGION:

Bodrum

OPIS:

Położony na terenie rezerwatu przyrody tuż nad morzem, przy plaży pięciogwiazdkowy hotel zależący do znanej i cenionej sieci Hilton oferuje swoim Gościom wysokiej klasy standard usług i zakwaterowania. To tutaj w otoczeniu zieleni natury i błękitu morza Goście mogą rozkoszować się wyśmienitą kuchnią w restauracjach a la carte, relaksować się w hotelowym centrum SPA i thalassoterapii oraz korzystać z szerokiego wachlarza atrakcji sportowo-rekreacyjnych. Najmłodsi Goście spędzą niezapomniane chwile w mini klubie podczas zajęć i animacji lub szalejąc w aquaparku.

lokalizacja:

5 km od Golturkbuku, 22 km od centrum Bodrum, 45 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 400000 m2.

kategoria organizatora:

5*

kategoria lokalna:

5*

Data otwarcia:

2004 r. Odnowiony w 2011 r.
Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (7), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (7), centrum biznesowe (bezpłatne), basen kryty, baseny odkryte (4), 5 zjeżdżalni wodnych (działają w godzinach 10:00-12:30,14:00-17:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w pokojach płatne
- Wi-Fi w częściach wspólnych płatne

plaża:

Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 170 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

pokoje:

Zlokalizowane są w 18 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 9, liczba wind: 1)
- 8 bloków (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
- 9 willi (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje hilton guest sea/land view dla max 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje rodzinne connection sea/land view dla max 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- suity land/sea view dla max 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje hilton promo dla max 4 os.

Wyżywienie:

- restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (7)
Ultra All Inclusive
(10:00-02:00)
- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (23:30-01:30) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (12:30-19:00), podwieczorek (12:00-19:00) serwowane w "Cafe Central"
- przekąski (12:30-16:00) serwowane w "The Beach Club" (tylko dla dorosłych)
- przekąski (11:00-18:00, 12:30-16:00) serwowane w wybranych barach z przekąskami
- lody
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, wybrane alkohole importowane
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
- płatne, wymagana rezerwacja.
- "Patio Olivia" włoska, "Seaport" owoce morza, "Paparazzi" (tylko dla dorosłych) międzynarodowa, "Sultan Sofrasi" turecka

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- możliwość wypożyczenia wózka (płatne, w miarę dostępności)

w cenie:

- korty do tenisa ziemnego (2)
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- siatkówka
- miniboisko do piłki nożnej
- aerobik
- siłownia
- animacje
- sauna
- dyskoteka

płatne:

- oświetlenie kortów
- lekcje tenisa
- centrum SPA
- masaż
- jacuzzi
- salon piękności
- łaźnia turecka

dodatkowe informacje:

DEPOZYT. Podczas zakwaterowania hotel pobiera depozyt w wysokości 50€/doba/pokój.
Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:
- Pracownicy przechodzą szkolenie dotyczące przestrzegania zasad higieny oraz poddawani są badaniu lekarskiemu. Osoby, u których wykryje się ryzyko zakażeniem koronawirusem poddawane są 14-dniowej kwarantannie
- Pracownicy hotelu mają dostęp do środków dezynfekujących. Pomieszczenia pracownicze, w tym windy, klamki, poręcze są codziennie dezynfekowane
- Personel pracowniczy zobowiązany jest do przestrzegania zasad dystansu społecznego - 2 m odległości w restauracjach i innych pomieszczeniach ogólnodostępnych
- Zabronione jest korzystanie z wind powyżej 2 osób zarówno wśród pracowników, jak i Gości
- Systemy wentylacyjne i klimatyzacja są pod stałą kontrolą i obserwacją
- Wszystkie pomieszczenie w hotelu zostały rozmieszczone zgodnie z zasadą zachowania wymaganej odległości - 2 m. We wszystkich częściach wspólnych i miejscach publicznych hotelu mogą przebywać maksymalnie 4 osoby na 10 m2
- Podczas zameldowania Goście otrzymują broszury informacyjne, w których opisane są środki ochrony zdrowia
- Podczas zameldowania mierzona jest Gościom temperatura
- Podczas zakwaterowania Goście nie muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia
- Zbliżeniowe aplikacje, które otrzymują Goście pomagają ograniczyć ryzyko zakażenia się koronawirusem. Karty wejściowe mają pokrowce ochronne (zdezynfekowane przed przybyciem Gości do hotelu)
- Goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu, w hotelu można bezpłatnie nabyć maseczki
- W hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości
- Bagaż Gości poddawany jest dezynfekcji, następnie bezpiecznie przekazywany do pokoju
- Płyn dezynfekujący i maski dla Gości są zawsze dostępne w recepcji
- Zameldowanie, jak i wymeldowanie Gości odbywa się zgodnie z zasadą zachowania wymaganej odległości
- Teren hotelu, w tym leżaki przy basenie i na plaży są czyszczone i dezynfekowane
- Pokoje dla Gości są codziennie sprzątane, w tym przedmioty tak jakie np. czajniki, klamki, poręcze, włączniki świateł, pokrętła szuflad są dokładnie czyszczone i dezynfekowane. W pokojach umieszczone są środki dezynfekujące
- W pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki, takie jak szampon, mydło itp.
- Takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach
- Przed wejściem do restauracji, jak i barów znajdują się środki do dezynfekcji rąk, maski i rękawiczki
- W restauracjach na stołach zamiast obrusów i serwetek są jednorazowe maty. Posiłki jak i serwis do kawy/herbaty będzie obsługiwany przez obsługę kelnerską
- Układ stołów w restauracjach został tak rozmieszczony, aby zachować wymaganą odległość (odstęp między stołami wynosi 1,5-2 m). Z bufetu w restauracji mogą korzystać max. 4 os na 10 m2
- Leżaki, parasole przy basenie, jak i na plaży są rozmieszczone zgodnie z zasadą wymaganej odległości (1,5 m między leżakami)
- Usługa Room Service jest czynna przez całą dobę
- Maksymalne obłożenie plaży wynosi na 1000 m2 maksymalnie 98 Gości
- Jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie
- Na leżakach są materace, leżaki są dezynfekowane po każdym użyciu
- Na plaży są dostępne indywidualnie pakowane ręczniki
- Na basenie jest serwis dań i napojów podawany przez obsługę kelnerską
- Zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne w godz. 10.00-12.00 i 14.00-17.00
- Centrum SPA i łaźnia turecka są czynne
- Siłownia jest czynna
- Przed wejściem do centrum SPA są dostępne maski i środki do dezynfekcji rąk. Może tu przebywać max 4 osoby na 10m2. Sprzęt znajdujący się w centrum SPA i siłowni jest czyszczony i dezynfekowany, rozmieszczony z zachowaniem wymaganej odległości - 1,5 m między urządzeniami
- Miniclub jest czynny
- Hotel nie prowadzi animacji
- Na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19 Gość musi przenieść się do pokoju w celu odbycia kwarantanny, zostaje poinformowany zarząd hotelu oraz najbliższa placówka zdrowotna
- W przypadku pojawienia się zakażenia u Gości hotel wdrożył odpowiednie procedury

Aktualizacja opisu:

19.08.2020 12:36

usługi dostępne w hotelu:

Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie

Sale konferencyjne:

Pokoje 4 osobowe
Pokoje 6 osobowe

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Sport Tenis Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.7

Ocena klientów
na podstawie 1 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
5,0
Posiłki
5,0
Basen
5,0
Czystość
5,0
Obsługa
4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • 4.7
    sierpień 2019

    Super Hotel

    Hotel spełnił nasze oczekiwania, choć brakowało obsługi w pełni anglojęzycznej. <br />Pięknie położony ale jedynie dla osób które planują siedzieć cały czas na terenie obiektu bądź wynająć samochód. Cena wynajmu w Hotelu to 100 € /dobę niestety nie mieliśmy możliwości wynajęcia gdzie indziej ponieważ naszym organizatorem okazało się TUI, które kompletnie nie interesuje się swoimi klientami już po zakupieniu wycieczki. W perfekcyjny za to sposób zadbani byli goście wszystkich innych narodowości przez swoich rezydentów. <br />Zatem hotel polecam w 100% ale pod warunkiem wykupienia wycieczki u innego organizatora niż TUI. Brak obiecanego rezydenta, wysyłanie informacji pod inny nr podobno przez pomyłkę, brak chęci współpracy i zaangażowania w zadowolenie klienta z wyjazdu. Sami wielokrotnie na własny koszt musieliśmy dopominać się o udzielenie informacji. Z 7 dni pobytu 4 w stresie czy w ogóle ktoś poinformuje nas o terminie powrotu i znowu o nas nie zapomni, bo tylko trzy osoby z kraju wykupiły wycieczkę do tego hotelu. Po tak drogiej ofercie spodziewaliśmy się przez te 7 dni na obcym kontynencie zaznać relaksu i odpocząć bez stresu. <br />Hotel zapewnia bardzo dobre jedzenie, atrakcje wieczorne, nie odczuwalna jest ilość gości hotelu, rozległy teren, kilka basenów również ze zjeżdżalniami i jakuzzi oraz plaża z dostępem do wodnych atrakcji jak skutery, narty wodne etc. Jedynie w hotelu tej klasy cała obsługa powinna posługiwać się j.angielskim.
    Hotel spełnił nasze oczekiwania, choć brakowało obsługi w pełni anglojęzycznej.
    Pięknie położony ale jedynie dla osób które planują siedzieć cały czas na terenie obiektu bądź wynająć samochód. Cena wynajmu w Hotelu to 100 € /dobę niestety nie mieliśmy możliwości wynajęcia gdzie indziej ponieważ
    naszym organizatorem okazało się TUI, które kompletnie nie interesuje się swoimi klientami już po zakupieniu wycieczki. W perfekcyjny za to sposób zadbani byli goście wszystkich innych narodowości przez swoich rezydentów.
    Zatem hotel polecam w 100% ale pod warunkiem wykupienia wycieczki u innego organizatora niż TUI. Brak obiecanego rezydenta, wysyłanie informacji pod inny nr podobno przez pomyłkę, brak chęci współpracy i zaangażowania w zadowolenie klienta z wyjazdu. Sami wielokrotnie na własny koszt musieliśmy dopominać się o udzielenie informacji. Z 7 dni pobytu 4 w stresie czy w ogóle ktoś poinformuje nas o terminie powrotu i znowu o nas nie zapomni, bo tylko trzy osoby z kraju wykupiły wycieczkę do tego hotelu. Po tak drogiej ofercie spodziewaliśmy się przez te 7 dni na obcym kontynencie zaznać relaksu i odpocząć bez stresu.
    Hotel zapewnia bardzo dobre jedzenie, atrakcje wieczorne, nie odczuwalna jest ilość gości hotelu, rozległy teren, kilka basenów również ze zjeżdżalniami i jakuzzi oraz plaża z dostępem do wodnych atrakcji jak skutery, narty wodne etc. Jedynie w hotelu tej klasy cała obsługa powinna posługiwać się j.angielskim.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 580 zł/os.
Kod oferty: 23042021WEZY3853
pt. 23.04.2021
6 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 23.04.2021 , godz. 00:00
Katowice
LOT Polish Airlines
pt. 23.04.2021 , godz. 00:00
Bodrum
Powrót:
czw. 29.04.2021 , godz. 00:00
Bodrum
LOT Polish Airlines
czw. 29.04.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Hilton Bodrum Turkbuku Resort & Spa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive
Termin:
pt. 23.04.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
5 161
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 23.04.2021
6 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Hilton Promo Room (52883) 5 161
Hilton Guest Room LandView (52887) 5 348
Hilton Guest Room SeaView (52888) 5 783
One Bedroom Suite LandView (52891) 6 913
One Bedroom Suite SeaView (52892) 7 565
Family Connection LandView (52885) 8 478
Family Connection SeaView (52886) 9 347