Atuty oferty

Opis hotelu

Hotel:

Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1985. Goście zakwaterowani są w 250 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna i pralnia.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. W pokoju znajduje się sejf. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i radio. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Sport i rekreacja:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy boccię, bilard, darta i saunę. Hotel apartamentowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym dyskotekę, miniklub i night-club. Copyright GIATA 2004 - 2019. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372

Wyżywienie:

bez wyżywienia, śniadania, pełne wyżywienie, all inclusive

Cena zawiera:

- Przelot,

- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),

- Bagaż podręczny (Ryanair - 40 x 20 x 25 cm, Wizzair 40 x 30 x 20 cm),

- Zakwaterowanie według wybranej opcji,

- Wyżywienie według wybranej opcji,

- Odprawa - karty pokładowe wysyłane @ na ok. 48h przed wylotem,

- Wsparcie centrum alarmowego,

- Ubezpieczenie KL i NNW.


Cena nie zawiera:

- Opieki pilota/rezydenta,

- Może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu,

- Może nie zawierać zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu,

- Dopłaty do dużego bagażu podręcznego do 10 kg (Ryanair - 55x 40 x 20 cm, Wizzair - 55 x 40 x 23 cm),

- Dopłaty do bagażu rejestrowanego (Ryanair - 20 kg, Wizzair - 20 kg),

- Dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.).    

        

UWAGA!: Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagaży wzrasta.


* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.3

Ocena klientów
na podstawie 23 dodanych opinii

Lokalizacja
3,9
Pokój
3,1
Posiłki
2,2
Basen
3,6
Czystość
3,3
Obsługa
3,6
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • miłośników życia nocnego
  • seniorów
  • marzec 2020

    Oceniam pozytywnie

    Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.
    Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie
    w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.
  • 2.2
    grudzień 2019

    fatalny, nie polecam

    Jedzenie fatalne, codziennie to samo, bez smaku, totalna porażka. Hotel zimny, dopiero po interwencji otrzymaliśmy farelkę i koc, obsługa jakby pracowała za karę. problem z zakwaterowaniem- w pokoju, do którego otrzymaliśmy klucze mieszkali inni goscie. Pół nocy problem z zakwaterowaniem. Nigdy więcej!
    Jedzenie fatalne, codziennie to samo, bez smaku, totalna porażka. Hotel zimny, dopiero po interwencji otrzymaliśmy farelkę i koc, obsługa jakby pracowała za karę. problem z zakwaterowaniem- w pokoju, do którego otrzymaliśmy klucze mieszkali inni goscie. Pół nocy problem z zakwaterowaniem. Nigdy więc
    ej!
  • 3.7
    październik 2019

    Hotel jak hotel - po prostu miejsce do spania.

    Malutka wyspa posiada małe hotele i trzeba traktować je jako miejsce do nocowania , bo Malta oferuje dużo atrakcji , więc warto spędzać czas poza pokojami i strukturą hotelu .
    Malutka wyspa posiada małe hotele i trzeba traktować je jako miejsce do nocowania , bo Malta oferuje dużo atrakcji , więc warto spędzać czas poza pokojami i strukturą hotelu .
  • 2.3
    październik 2019

    Hotel dla osób potrzebujących tylko noclegu podczas zwiedzania.

    Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju do pokoju wszystko słychać. Bardzo duży minus za zostawienie otwartych drzwi do pokoju po sprzątaniu- każdy mógł sobie wejść podczas naszej nieobecności :( Ogólnie hotel dość stary i lepiej nie brać w pakiecie jedzenia, dobry dla osób zwiedzających i spędzających czas poza hotelem.
    Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie
    drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju do pokoju wszystko słychać. Bardzo duży minus za zostawienie otwartych drzwi do pokoju po sprzątaniu- każdy mógł sobie wejść podczas naszej nieobecności :( Ogólnie hotel dość stary i lepiej nie brać w pakiecie jedzenia, dobry dla osób zwiedzających i spędzających czas poza hotelem.
  • 2.8
    październik 2019

    Pokój taki sobie, jedzenie okropne, napewno nie skorzystamy ponownie

    Jedynym plusem była niewygórowana cena. Jedzenie było po prostu okropne do tego stopnia, że obiad w hotelu zjedliśmy tylko raz podczas całego pobytu.
    Jedynym plusem była niewygórowana cena. Jedzenie było po prostu okropne do tego stopnia, że obiad w hotelu zjedliśmy tylko raz podczas całego pobytu.
  • 2.6
    sierpień 2019

    Hotel bardzo przeciętny.

    Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.
    Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.
  • 1.7
    czerwiec 2019

    Nigdy więcej

    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie. <br />W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy. <br />Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.<br />Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie.
    W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha
    w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy.
    Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.
    Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
763 zł/os.
Kod oferty: 07052020XYOB113695
czw. 07.05.2020
5 dni
Warszawa
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 07.05.2020 , godz. 08:40
Warszawa
Wizz Air
czw. 07.05.2020 , godz. 11:35
Malta
Powrót:
wt. 12.05.2020 , godz. 13:20
Malta
wt. 12.05.2020 , godz. 16:20
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Santa Maria (Ex. Blue Sea)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
czw. 07.05.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
1 525
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 07.05.2020
5 dni
Warszawa
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
Pokoj dwuosobowy (DBL) 1 525