Atuty oferty

Opis hotelu

POŁOŻENIE :

Relax Inn Hotel jest położony w centrum miejscowości Bugibba, kilka chwil spacerem od nadmorskiej promenady i dworca autobusowego. W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, supermarket, postój taksówek, bary i restauracje oraz informacja turystyczna.
Z Bugibby widoczna jest wyspa św. Pawła, czyli jedna z wysp wchodzących w skład Malty. To w jej okolicy w I w n.e. rozbił się statek z św. Pawłem, który zapoczątkował na Malcie chrześcijaństwo. Wysepka jest bezludna, ale lokalni przewoźnicy dowiozą tam każdego chętnego.

PLAŻA :

do plaży Bugibba ok 5 minut spacerem, serwis plażowy dodatkowo płatny.
Plaża Bugibba to biegnąca wzdłuż ulicy lista skała, na której można rozstawić leżak lub opalać się na rozłożonym ręcznoku. Zadowoleni będą napewno ci, którzy ponad plażowanie przekładają kąpiel i nurkowanie w morzu.

HOTEL :

Kategoria lokalna 3*
Siedmio piętrowy hotel miejski, niedawno odnowiony. Położenie w centrum miejscowości sprzyja poznawaniu uroków życia dziennego i ocnego. Propozycja nisko budżetowa dla osób lubiących odkrywać uroki miejsc wakacyjnych.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Recepcja, winda, lobby, kącik TV, restauracja, bar. Usługi prania i prasowania, przechowalnia bagaż.

INTERNET :

WiFi na terenie hotelu bezpłatne.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen na dachu z małym tarasem do opalania ( czynny sezonowo), leżaki
Odpłatnie: pokój gier.

DLA DZIECI :

bezpłatne łóżeczko dla dziecka na zamówienie przed wylotem.

ZAKWATEROWANIE :

Oferuje 45 pokoi. Pokoje typu economy dwuosobowe. Pokoje typu standard dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, pokoje standatd  z widokiem na morze dwuosobowe bez możliwości dostawki. Wszystkie pokoje wyposażone w łazienki, TV, telefon, klimatyzację, ogrzewanie i balkon oraz zestaw do kawy i herbaty.

WYŻYWIENIE :

BB- śniadania

INFORMACJE DODATKOWE :

www.relaxinnhotel-bugibba.com
Adres hotelu
Halel Street, Bugibba SPB 04, Malta

CENA :

OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). 
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair:10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE :

dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.8

Ocena klientów
na podstawie 10 dodanych opinii

Lokalizacja
4,5
Pokój
3,2
Posiłki
3,0
Basen
2,3
Czystość
4,0
Obsługa
4,7
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.0
    styczeń 2019

    Na pewno wrócimy, ale raczej nie do tego hotelu.

    Hotel z pewnością nie zasługuje na 3 gwiazdki. Oprócz położenia i obsługi nic dobrego nie w stanie napisać. Dla nas jednak liczyło się położenie, a tutaj dajemy 5/5.<br />Polecam nie brać balkonu od strony ulicy, bo jest po prostu bardzo głośno - nawet w styczniu.
    Hotel z pewnością nie zasługuje na 3 gwiazdki. Oprócz położenia i obsługi nic dobrego nie w stanie napisać. Dla nas jednak liczyło się położenie, a tutaj dajemy 5/5.
    Polecam nie brać balkonu od strony ulicy, bo jest po prostu bardzo głośno - nawet w styczniu.
  • 4.8
    listopad 2018

    Bardzo nam się podobało. każdemu polecimy hotel

    Hotel bardzo przyjazny, pokoje urządzone tak jak powinny, niczego nam nie brakowało, dobra lokalizacja, blisko do busa i na deptak, śniadania bardzo obfite, może rzeczywiście codziennie to samo ale tak naprawdę to od nas zależało czy jada się co dzień ten sam zestaw
    Hotel bardzo przyjazny, pokoje urządzone tak jak powinny, niczego nam nie brakowało, dobra lokalizacja, blisko do busa i na deptak, śniadania bardzo obfite, może rzeczywiście codziennie to samo ale tak naprawdę to od nas zależało czy jada się co dzień ten sam zestaw
  • 4.3
    styczeń 2018

    Podobało mi się , aczkolwiek są pewne minusy. Ogólna ocena - 3,5/5, dlatego że większośc czasu nie spędziłem w pokoju. Osobiście potrzebne było mi łóżko, miejsce do kąpieli i miejsce na rzeczy, więc raczej posiadam małe wymagania.

    - raczej dla miłośników wychodzenia z pokoju<br />- wentylacja - problemy z ustawieniem <br />- mały telewizor <br />- napoje do kupienia nie w cenie pokoju<br />- woda - smakuje jak chlorowana (może jest tak wszędzie na Malcie)
    - raczej dla miłośników wychodzenia z pokoju
    - wentylacja - problemy z ustawieniem
    - mały telewizor
    - napoje do kupienia nie w cenie pokoju
    - woda - smakuje jak chlorowana (może jest tak wszędzie na Malcie)
  • 3.4
    styczeń 2018

    Przeciętny hotel z monotonnymi, słabymi śniadaniami

    Sam hotel dość przeciętny, choć obecnie w hotelu ftwa remont. Na czystość nie ma co narzekać, ręczniki wymieniane były codziennie co jest plusem. Byliśmy w opcji BB i śniadania bardzo słabe: po pierwsze dosłownie codziennie było to samo: 2 rodzaje wędliny, żółty ser, jajka na twardo i mleko - wszystko trzymane w lodówce, płatki (z zimnym mlekiem) i jakieś dżemy. Brak czegokolwiek na ciepło (oprócz herbaty i kawy). Mogliśmy dopłacić za każdym razem po 2euro za możliwość "Full english breakfest", raz się zdecydowaliśmy ale też nie było jakieś super. Dużo bardziej opłaca się wziąć opcję bez wyżywienia i chodzić do sąsiedniego hotelu na śniadania (są za ok 3euro). Do blaży ok 300m, ale z racji pory wyjazdu nie korzystaliśmy, blisko do przystanku do Vallety.
    Sam hotel dość przeciętny, choć obecnie w hotelu ftwa remont. Na czystość nie ma co narzekać, ręczniki wymieniane były codziennie co jest plusem. Byliśmy w opcji BB i śniadania bardzo słabe: po pierwsze dosłownie codziennie było to samo: 2 rodzaje wędliny, żółty ser, jajka na twardo i mleko - wszystko
    trzymane w lodówce, płatki (z zimnym mlekiem) i jakieś dżemy. Brak czegokolwiek na ciepło (oprócz herbaty i kawy). Mogliśmy dopłacić za każdym razem po 2euro za możliwość "Full english breakfest", raz się zdecydowaliśmy ale też nie było jakieś super. Dużo bardziej opłaca się wziąć opcję bez wyżywienia i chodzić do sąsiedniego hotelu na śniadania (są za ok 3euro). Do blaży ok 300m, ale z racji pory wyjazdu nie korzystaliśmy, blisko do przystanku do Vallety.
  • 2.8
    grudzień 2017

    No do Bugibby nie koniecznie ale sama Malta fajna

    Hotel tak ogólnie przytulny klimatyczny, ale bez szału widok na morze z balkonu tak ale dopiero na ostatnim piętrze na naszym trzecim to jeszcze raczej dachy domów, obsługa miła poza stołówką (piszę celowo stołówką a nie restauracją) lokal w piwnicy ponury żeby nie powiedzieć obskurny wystrój dno obsługa dno menu jeszcze gorzej. Basen odkryty na dachu zupełne nieporozumienie to raczej duża wanna niż basen ale mimo wszystko można się tam dobrze czuć w tym hotelu jest tak swojsko jakby po domowemu.
    Hotel tak ogólnie przytulny klimatyczny, ale bez szału widok na morze z balkonu tak ale dopiero na ostatnim piętrze na naszym trzecim to jeszcze raczej dachy domów, obsługa miła poza stołówką (piszę celowo stołówką a nie restauracją) lokal w piwnicy ponury żeby nie powiedzieć obskurny wystrój dno obsługa
    dno menu jeszcze gorzej. Basen odkryty na dachu zupełne nieporozumienie to raczej duża wanna niż basen ale mimo wszystko można się tam dobrze czuć w tym hotelu jest tak swojsko jakby po domowemu.
  • 3.6
    grudzień 2017

    Było poprawnie

    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki, śniadania poprawne, jednak codziennie takie same, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń do śniadania. Wystrój hotelu dość prosty, bez fajerwerków, ale zależało nam bardziej na niskiej cenie, żeby mieć po prostu gdzie się przespać. W grudniu chłodno w pokojach, do przykrycia tylko prześcieradła i koce schowane w szafie, ale można prosić o dodatkowe koce. Dziwna sytuacja nas spotkała zaraz po przyjeździe, gdy planowaliśmy przejść się po okolicy i coś zjeść (dojechaliśmy do hotelu ok 23:00). Pan z recepcji, mam nadzieję z dobrej woli, zapytał dokąd się wybieramy. Gdy odpowiedzieliśmy, że coś zjeść, zapytał czy lubimy chińską kuchnię, nie swiadomi dowiedzieliśmy, że owszem, wiec zaproponował, że na przeciwko hotelu jest najlepsza restauracja chińska. W zwiazku z tym, że na Malcie byliśmy po raz pierwszy chcieliśmy spróbować czegoś bardziej regionalnego, ale pan z recepcji uznał, że koniecznie musimy spróbować chińszczyzny. Mimo, że knajpa na przeciwko była zamknięta (i przez chwilę odetchnęliśmy z ulgą) recepcjonista zapukał do restauracji i poprosił właścicielkę o otwarcie, mimo naszego sprzeciwu. W tej sytuacji czuliśmy się zobligowani do zjedzenia czegoś choćby niewielkiego, niestety zamówione z grzeczności przez nas przystawki były kiepskie, a niektóre wręcz nie do zjedzenia, nie polecamy ... trzeba uważać
    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki, śniadania poprawne, jednak codziennie takie same, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń do śniadania. Wystrój hotelu dość prosty, bez fajerwerków, ale zależało nam bardziej na niskiej cenie, żeby mieć po prostu gdzie się przespać.
    W grudniu chłodno w pokojach, do przykrycia tylko prześcieradła i koce schowane w szafie, ale można prosić o dodatkowe koce. Dziwna sytuacja nas spotkała zaraz po przyjeździe, gdy planowaliśmy przejść się po okolicy i coś zjeść (dojechaliśmy do hotelu ok 23:00). Pan z recepcji, mam nadzieję z dobrej woli, zapytał dokąd się wybieramy. Gdy odpowiedzieliśmy, że coś zjeść, zapytał czy lubimy chińską kuchnię, nie swiadomi dowiedzieliśmy, że owszem, wiec zaproponował, że na przeciwko hotelu jest najlepsza restauracja chińska. W zwiazku z tym, że na Malcie byliśmy po raz pierwszy chcieliśmy spróbować czegoś bardziej regionalnego, ale pan z recepcji uznał, że koniecznie musimy spróbować chińszczyzny. Mimo, że knajpa na przeciwko była zamknięta (i przez chwilę odetchnęliśmy z ulgą) recepcjonista zapukał do restauracji i poprosił właścicielkę o otwarcie, mimo naszego sprzeciwu. W tej sytuacji czuliśmy się zobligowani do zjedzenia czegoś choćby niewielkiego, niestety zamówione z grzeczności przez nas przystawki były kiepskie, a niektóre wręcz nie do zjedzenia, nie polecamy ... trzeba uważać
  • 3.5
    czerwiec 2017

    Hotel oceniam jako dobry,bez szału

    Pokój jak i hotel był dobry,lecz uważam iż w tej cenie można znaleźć coś nieco lepszego. Kiepskie sniadania,bardzo ubogie. Klima dziala. Hałas od ulicy. Natomiast załoga hotelu na duży plus-bardzo pomocni. Spóźniał nam się transport na lotnisko-Pani z recepcji bardzo nam pomogła,zadzwoniła do kierowcy i wyjasnila cala sytuacje (wszystkie autobusy sa tam przewaznie spoznione) kazala sie nie martwic i oczywiscie za chwile podjechal bus...:) Polecam dla tych ktorzy maja zamiar cale dnie spedzac na zwiedzaniu a nie na odpoczynku hotelowym.
    Pokój jak i hotel był dobry,lecz uważam iż w tej cenie można znaleźć coś nieco lepszego. Kiepskie sniadania,bardzo ubogie. Klima dziala. Hałas od ulicy. Natomiast załoga hotelu na duży plus-bardzo pomocni. Spóźniał nam się transport na lotnisko-Pani z recepcji bardzo nam pomogła,zadzwoniła do kierowcy
    i wyjasnila cala sytuacje (wszystkie autobusy sa tam przewaznie spoznione) kazala sie nie martwic i oczywiscie za chwile podjechal bus...:) Polecam dla tych ktorzy maja zamiar cale dnie spedzac na zwiedzaniu a nie na odpoczynku hotelowym.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 210 zł/os.
Kod oferty: 28092019BVPR57791
sob. 28.09.2019
5 dni
Warszawa
RO - Bez wyżywienia
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
sob. 28.09.2019 , godz. 16:15
Warszawa
Wizz Air Hungary
sob. 28.09.2019 , godz. 19:10
Malta
Powrót:
czw. 03.10.2019 , godz. 18:15
Malta
-
czw. 03.10.2019 , godz. 21:05
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Relax Inn

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
sob. 28.09.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 420
sob. 28.09.2019
5 dni
Warszawa
RO - Bez wyżywienia
Prima Holiday
Economy Room DBL (1CT) 4 420
Standard DBL (1PQ) 4 470
Standard Sea View DBL (1V5) 4 654