Atuty oferty

Opis hotelu

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę.

W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

Ośrodek Klub położony jest obok jeziora "Lago Esperanza". Do długiej, piaszczystej i łagodnie opadającej plaży jest około 800 m. Najbliższe centra handlowe i rozrywkowe można oddalone o około 100 m. Marina, z licznymi sklepami, barami i restauracjami znajduje się 5 km od hotelu. Lotnisko Palma de Mallorca znajduje się około 65 km od hotelu.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Napoje wliczone są w cenę. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive

Obejmuje śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski i wszystkie lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe napoje w określonych godzinach (więcej informacji dostępnych w recepcji).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w wentylator, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się sejf. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka, koszykówka, minigolf, golf i strzelanie z łuku, czy też za dodatkową opłatą jazda konna urozmaicą Państwa pobyt w hotelu apartamentowym. Nurkowanie i aqua fitness dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje tenisa stołowego, bilard, darta, kręgle, squasha i aerobik. W hotelu znajdziecie Państwo Strefę Wellness z zabiegami masażu i solarium. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Wyposażenie

Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1972. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 1474 pokoi. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Karty kredytowe

W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – Baleary

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5*/4* Superior - 2 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (1 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hotel 4*/3* Superior - 1,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,75 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hotel 1*-3* - 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)



Apartamenty wakacyjne (4 klucze) 2 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (1 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Apartamenty wakacyjne (3 klucze Superior) 1,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,75 Euro/osoba/noc 01.11-30.04)

Apartamenty wakacyjne (1-3 klucze) 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11-30.04)



Hotele wielskie/Finca 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hostele, pensjonaty i kempingi 0,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,25 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Schroniska 0,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,25 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Statki wycieczkowe 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.).



Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku czarterów np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

++ Ryanair (FR) Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):

Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

*Bagaż rejestrowany: 265 - 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):

Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 - 450 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 - 300 PLN.

+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 2,20 EUR (obiekty 1-3 gwiazdkowe) do 4,40 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od osoby powyżej 16 roku życia za dzień.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.2

Ocena klientów
na podstawie 25 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,2
Posiłki: 3,7
Basen: 4,2
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 4.0
    ( październik 2018 )

    Miłe zaskoczenie co do hotelu mniejsze do operatora TUI

    Jechałam pełna obaw bo opinie są bardzo różne o tym hotelu jednak jestem naprawdę mile zaskoczona. Pokoje wyremontowane bylismy w Minerva I. Otoczenie ładne , basen spory i to nawet kilka basenów .Dodatkowo przy tym hotelu obok basenu teren zielony i można tez siedzieć z widokiem na jezioro. Do morza nie tak daleko tym bardziej ze z tego akurat budynku można sobie skrócić drogę kładka za hotelem.Jedzenie w porządku, bar również . Animacje wieczorne tez spoko szkoda ze już wieczorki były chłodne i w efekcie chyba z tego powodu wcześniej zakończono zaplanowany program animacyjny i tu mały minus bo wtedy sala zamknięta nie pomieści zbyt wiele ludzi i nie było za bardzo gdzie usiąść wieczorami jak i w czasie deszczu który może się juz zdarzyć w tym czasie, my mieliśmy w ostatni dzień przed wyjazdem. W pokojach nie było klimatyzacji jednak w tym czasie nie była nam potrzebna, w sezonie może być to minusem jednak. Ogólnie hotel polecam jak za ta cene naprawdę bardzo dobry wg mnie a mam porównanie . Mam jednak zastrzeżenia do operatora TUI. Brak polskiego rezydenta przy przylocie i powrocie może być minusem szczególnie dla osób które nie znają obcego języka . W autokarze do hotelu brakło miejsc siedzących dla wszystkich nie wiem z jakiego powodu być może nie każdy zrozumiał jakim ma jechać autokarem a nikt tego nie sprawdzał przy wejściu czy poprostu oszczędności i jechaliśmy tylko z kierowca a nie jak zawsze bylo z rezydentem natomiast przy powrocie nie zmieścili się wszyscy do autokaru owszem podjechal po jakimś czasie następny ale zapanował chwilowy chaos , nie wiadomo było o co chodzi. Jakos nie było to wszystko dobrze zaplanowane i duzo utrudniała sytuacja tak jak wcześniej wspomniałam z brakiem polskiego rezydenta .
    Jechałam pełna obaw bo opinie są bardzo różne o tym hotelu jednak jestem naprawdę mile zaskoczona. Pokoje wyremontowane bylismy w Minerva I. Otoczenie ładne , basen spory i to nawet kilka basenów .Dodatkowo przy tym hotelu obok basenu teren zielony i można tez siedzieć z widokiem na jezioro. Do morza
    nie tak daleko tym bardziej ze z tego akurat budynku można sobie skrócić drogę kładka za hotelem.Jedzenie w porządku, bar również . Animacje wieczorne tez spoko szkoda ze już wieczorki były chłodne i w efekcie chyba z tego powodu wcześniej zakończono zaplanowany program animacyjny i tu mały minus bo wtedy sala zamknięta nie pomieści zbyt wiele ludzi i nie było za bardzo gdzie usiąść wieczorami jak i w czasie deszczu który może się juz zdarzyć w tym czasie, my mieliśmy w ostatni dzień przed wyjazdem. W pokojach nie było klimatyzacji jednak w tym czasie nie była nam potrzebna, w sezonie może być to minusem jednak. Ogólnie hotel polecam jak za ta cene naprawdę bardzo dobry wg mnie a mam porównanie . Mam jednak zastrzeżenia do operatora TUI. Brak polskiego rezydenta przy przylocie i powrocie może być minusem szczególnie dla osób które nie znają obcego języka . W autokarze do hotelu brakło miejsc siedzących dla wszystkich nie wiem z jakiego powodu być może nie każdy zrozumiał jakim ma jechać autokarem a nikt tego nie sprawdzał przy wejściu czy poprostu oszczędności i jechaliśmy tylko z kierowca a nie jak zawsze bylo z rezydentem natomiast przy powrocie nie zmieścili się wszyscy do autokaru owszem podjechal po jakimś czasie następny ale zapanował chwilowy chaos , nie wiadomo było o co chodzi. Jakos nie było to wszystko dobrze zaplanowane i duzo utrudniała sytuacja tak jak wcześniej wspomniałam z brakiem polskiego rezydenta .
  • 3.5
    ( październik 2018 )

    Raczej byliśmy zadowoleni z pobytu

    Ogólnie do hotelu nie mam jakiś bardzo dużych zastrzeżeń. Obiekt bardzo duży, wiele atrakcji dla dzieci jak również dla dorosłych. Obsługa tez pomocna :) jedynym i niestety dla nas dużym minusem było jedzenie. Jak dla nas było po prostu mega tluste, bez smaku i bardzo tak jakby chemiczne. Jajecznica wyglądała jakby dopiero co była wyciągnięta z puszki... tragedia. Dodam ze mieliśmy wyżywienie all inclusive. A i jeszcze my mieliśmy pobyt od 21 października do 28 czyli już koniec sezonu. I około 2-3 dni przed naszym powrotem do Polski na stołówce czy w niektórych barach nie było już praktycznie nic w automatach z napojami bo jak obsługa twierdziła, są one zepsute. Nam się jednak wydawało ze to raczej dziwne ze nagle tyle się popsuło, tylko po prostu nie opłacało im się ich napełniać przed końcówką sezonu co dla nas jest bardzo słabym zachowaniem. Powinnismy być tak samo traktowani jak osoby które są w sezonie.
    Ogólnie do hotelu nie mam jakiś bardzo dużych zastrzeżeń. Obiekt bardzo duży, wiele atrakcji dla dzieci jak również dla dorosłych. Obsługa tez pomocna :) jedynym i niestety dla nas dużym minusem było jedzenie. Jak dla nas było po prostu mega tluste, bez smaku i bardzo tak jakby chemiczne. Jajecznica
    wyglądała jakby dopiero co była wyciągnięta z puszki... tragedia. Dodam ze mieliśmy wyżywienie all inclusive. A i jeszcze my mieliśmy pobyt od 21 października do 28 czyli już koniec sezonu. I około 2-3 dni przed naszym powrotem do Polski na stołówce czy w niektórych barach nie było już praktycznie nic w automatach z napojami bo jak obsługa twierdziła, są one zepsute. Nam się jednak wydawało ze to raczej dziwne ze nagle tyle się popsuło, tylko po prostu nie opłacało im się ich napełniać przed końcówką sezonu co dla nas jest bardzo słabym zachowaniem. Powinnismy być tak samo traktowani jak osoby które są w sezonie.
  • 4.8
    ( październik 2018 )

    Jestesm bardzo zadowoleni

    Hotel czysty pokoje bardzo ladne opsluga mila jedzenie dobre i bardzo duzy wybór ogólnie smacznie sliczne widoki baseny przy hotelu piekna zatoka a do morza pare minut jestesmy bardzo zadowoleni z pobytu bylo wszystko bardzo dobrze zorganizowane dziekujemy travelplanet.pl
    Hotel czysty pokoje bardzo ladne opsluga mila jedzenie dobre i bardzo duzy wybór ogólnie smacznie sliczne widoki baseny przy hotelu piekna zatoka a do morza pare minut jestesmy bardzo zadowoleni z pobytu bylo wszystko bardzo dobrze zorganizowane dziekujemy travelplanet.pl
  • 4.2
    ( październik 2018 )

    podobało nam się ,ale skrócono nam pobyt o cały dzień,mieliśmy być do 10 pażdziernika i wylot z Palmy 21,45a,dostaliśmy imformacje że lecimy o 10,15 poczym czekaliśmy na wylot 7 godzin,czyli cały dzień na lotnisku , ostatecznie samolot do katowic wyleciał 17,25.Masakra

    Hotel wszystko OK
    Hotel wszystko OK
  • 4.8
    ( październik 2018 )

    Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona

    W hotelu czysto ,obsługa miła i na każdym kroku widać było że czyni się wszystko aby turysta był zadowolony-choć niektórzy delikatnie mówiąc nadużywali gościnności ale dodam że nie byli to Polacy. Jedzenie naprawdę bardzo różnorodne nawet dla wybrednych: i dla mięsożerców i dla wegetarian i uważam iż grzechem by było narzekać . Okolica,plaża i zatoka przepiękna -jest gdzie spacerować. Wprawdzie do restauracji i na plażę było kawałek drogi ale uważam że mały spacerek to tylko dla zdrowia.
    W hotelu czysto ,obsługa miła i na każdym kroku widać było że czyni się wszystko aby turysta był zadowolony-choć niektórzy delikatnie mówiąc nadużywali gościnności ale dodam że nie byli to Polacy. Jedzenie naprawdę bardzo różnorodne nawet dla wybrednych: i dla mięsożerców i dla wegetarian i uważam iż
    grzechem by było narzekać . Okolica,plaża i zatoka przepiękna -jest gdzie spacerować. Wprawdzie do restauracji i na plażę było kawałek drogi ale uważam że mały spacerek to tylko dla zdrowia.
  • 5.0
    ( październik 2018 )

    Super

    Wysoki standard
    Wysoki standard
  • 5.0
    ( wrzesień 2018 )

    Bardzo Nam się podobało i na pewno tam wrócimy

    Apartament czysty kilka razy podczas pobytu byl sprzatany, baseny blisko hoteli to duzy plus bedac z malym dzieckiem, jesli chodzi o restauracje bardzo duzy wybor posiłków wszystko swieze i smaczne. Cudowna okolica . Na drugi rok wracamy.
    Apartament czysty kilka razy podczas pobytu byl sprzatany, baseny blisko hoteli to duzy plus bedac z malym dzieckiem, jesli chodzi o restauracje bardzo duzy wybor posiłków wszystko swieze i smaczne. Cudowna okolica . Na drugi rok wracamy.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 14042019XTOP38712
Cena za osobę:
1 919 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
3 838
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
N 14.04.2019
7 dni
Kraków
AI - All Inclusive
TOP Touristik
Wylot:
Ryanair
N 14.04.2019
09:55 - Kraków
12:45 - Mallorca
Powrót:
N 21.04.2019
06:35 - Mallorca
09:30 - Kraków
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Bellevue Club

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
N 14.04.2019
Wylot z:
Kraków
Cena
3 838
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
N 14.04.2019
7 dni
Kraków
AI - All Inclusive
TOP Touristik
STUDIO, COMFORT (STU_OM) 1 919