Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Martyna

Dobra jakość za niewielkie pieniądze!

Sam wjazd do hotelu nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak wnętrze i ogród. Przepiękne baseny, czysta, ładna plaża, czego chcieć więcej. Hotel idealny dla osób rozrywkowych, bo dużo się w nim dzieje. Codziennie wieczorem odbywa się show, bar czynny jest 24h. Spotkałam tu wielu Polaków. Godny polecenia na tanie wczasy w ciepłym kraju.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 4.0
Pokój: 5.0
Posiłki: 4.0
Basen: 5.0
Czystość: 5.0
Obsługa: 4.0


KATEGORIA

4*

REGION

Sharm El Sheikh

OPIS

Rozległy kompleks hotelowy z przepięknie zaaranżowaną przestrzenią, sześcioma basenami, palmami i zadbanym ogrodem. Pokoje urządzone bardzo przytulnie, a jednocześnie z klasą. Położony bezpośrednio przy plaży, gdzie przy zejściu do morza znajduje się skała koralowa oraz centrum nurkowe, stanowi idealną bazę wypadową do zanurkowania w bajecznym, podwodnym świecie. All Inclusive 24h. Dla najmłodszych m.in. zjeżdżalnia wodna, plac zabaw, mini klub i animacje.

kategoria organizatora

4*

kategoria lokalna

4*

Data otwarcia

2007 r.
Na terenie znajdują 3 restauracje, 4 bary, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, 3 baseny odkryte (1 basen podgrzewany w zimie), 3 zjeżdżalnie wodne (otwarte w godzinach: 10:00-13:00, 15:00-17:00). Interesujący program animacyjny oraz zaplecze rekreacyjno-sportowe dla osób aktywnych.

rabaty i zniżki

1. dziecko do 15 lat pobyt w hotelu gratis

internet

Wi-Fi w lobby bezpłatne

plaża

Przy hotelu, prywatna z pomostem, piaszczysto-żwirowa, 600 m długości. Skała koralowa przy zejściu do morza. Parasole, leżaki, materace, ręczniki - bezpłatne. Bar na plaży serwuje napoje i przekąski.

pokoje

Wyposażone są w klimatyzację indywidualną, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), zestaw do parzenia kawy i herbaty, telefon, TV, łazienkę (WC, wanna, suszarka), balkon lub taras.
Typy pokoi:
w trzypiętrowym budynku:
pokoje standardowe resort area dla max 3 os. ,
pokoje rodzinne ,
pokoje superior

Wyżywienie

restauracja główna, 2 restauracje ala carte, 4 bary (m.in. bar przy basenie)
All Inclusive
(24h, Atrium of Soweto Bar 24h)
Formuła zawiera:śniadanie (07:00-09:30), obiad (12:00-14:30), kolacja (19:00-21:30), przekąski (10:30-11:30; 15:30-17:00) serwowane w wyznaczonych barach, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, pakiety urodzinowe (na życzenie)
Formuła nie zawiera: napojów importowanych, napojów serwowanych w butelkach, napojów energetycznych, świeżo wyciskanego soku pomarańczowego, lodów, kawy po turecku, espresso, cappuccino
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.włoska, owoce morza "Fishermans"

z myślą o dzieciach

animacje i zajęcia w mini klubie dla dzieci w wieku 4-12 lat, dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie mini klubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna, plac zabaw, opiekunka (płatna), minidisco
2 brodziki, zjeżdżalnia wodna, menu i krzesełka dla dzieci w restauracji głównej, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie

siłownia, kort tenisowy, animacje (siatkówka, boccia, aqua aerobik, aerobik), stretching, lekcje tańca, mini boisko do piłki nożnej, tenis stołowy, siatkówka plażowa

płatne

salon piękności , centrum SPA, masaż , łaźnia turecka, sauna, jacuzzi, oświetlenie kortu,rakiety i piłki do tenisa, centrum nurkowe

Aktualizacja opisu

18.04.2019 15:40

usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie

* Udogodnienia:

  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.7

Ocena klientów
na podstawie 82 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 4,2
Posiłki: 3,6
Basen: 4,4
Czystość: 3,9
Obsługa: 3,9
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • ( luty 2019 )

    Fajny hotel , ale....

    Z różnych ofert korzystaliśmy. Jednak po raz pierwszy skorzystaliśmy z oferty, gdzie opaski związane z opcją All inclusive są odcinane "uroczyście" w recepcji w momencie zakończenia doby hotelowej. Przy ofercie, gdzie powrót do Polski jest o 3-4 na ranem jest to 15 godzin bez wyżywienia. Wg mnie wynika to z wynegocjowanej przez touroperatora umowy z hotelem ( w tym przypadku TUI). A odpowiedzi touroperatora są z kategorii " cóż, taki mamy klimat" . O rezydencie TUI to szkoda pisać.
    Z różnych ofert korzystaliśmy. Jednak po raz pierwszy skorzystaliśmy z oferty, gdzie opaski związane z opcją All inclusive są odcinane "uroczyście" w recepcji w momencie zakończenia doby hotelowej. Przy ofercie, gdzie powrót do Polski jest o 3-4 na ranem jest to 15 godzin bez wyżywienia. Wg mnie wynika
    to z wynegocjowanej przez touroperatora umowy z hotelem ( w tym przypadku TUI). A odpowiedzi touroperatora są z kategorii " cóż, taki mamy klimat" . O rezydencie TUI to szkoda pisać.
  • 1.7
    ( styczeń 2019 )

    KATASTROFA !!!!!!!

    Szanowni Państwo. Wiele podróży odbyłem w swoim życiu w tym kilka do Egiptu. To co spotkał nas tym razem ( wróciliśmy wczoraj ) to coś co ciężko w kilku zdaniach opisać. Wszechogarniający brud. Wszędzie. Jedzenie wydzielane dosłownie. Bardzo słabej jakości. Masa Rosjan , Ukraińców. Animacje nawet miały poziom. Czystość pokoi w skali 1-10 to 2 . Recepcja zupełnie nie przychylna gościom. Ceny w sklepikach przy i w hotelu z kosmosu. Masakra !!!!!!! Było nas 9 osób i wszyscy maja dokładnie to samo zdanie. Jedyny plus to napoje które nalewane były z oryginalnych butelek bo saturatory padły im z brudu. Ochydne. Absolutnie odradzam to miejsce.
    Szanowni Państwo. Wiele podróży odbyłem w swoim życiu w tym kilka do Egiptu. To co spotkał nas tym razem ( wróciliśmy wczoraj ) to coś co ciężko w kilku zdaniach opisać. Wszechogarniający brud. Wszędzie. Jedzenie wydzielane dosłownie. Bardzo słabej jakości. Masa Rosjan , Ukraińców. Animacje nawet miały
    poziom. Czystość pokoi w skali 1-10 to 2 . Recepcja zupełnie nie przychylna gościom. Ceny w sklepikach przy i w hotelu z kosmosu. Masakra !!!!!!! Było nas 9 osób i wszyscy maja dokładnie to samo zdanie. Jedyny plus to napoje które nalewane były z oryginalnych butelek bo saturatory padły im z brudu. Ochydne. Absolutnie odradzam to miejsce.
  • 2.5
    ( lipiec 2018 )

    Rozczarowana

    Kilka dni temu wróciłam z urlopu i niestety pobyt w tym hotelu bardzo mnie rozczarował. Infrastruktura,plaża na plus,reszta pozostawia wiele do życzenia. Największym minusem jest brud. W głównej jadalni buty przyklejają się podłogi i to jest nie do przyjęcia. Hotel pod Rosjan i Ukraińców. Byliśmy jedynymi Polakami. Wielokrotnie byłam w Egipcie,ale pierwszy raz trafiłam na taki hotel.Nie polecam.
    Kilka dni temu wróciłam z urlopu i niestety pobyt w tym hotelu bardzo mnie rozczarował. Infrastruktura,plaża na plus,reszta pozostawia wiele do życzenia. Największym minusem jest brud. W głównej jadalni buty przyklejają się podłogi i to jest nie do przyjęcia. Hotel pod Rosjan i Ukraińców. Byliśmy jedynymi
    Polakami. Wielokrotnie byłam w Egipcie,ale pierwszy raz trafiłam na taki hotel.Nie polecam.
  • 4.8
    ( grudzień 2017 )

    PEWNIE ŻE WRÓCIMY.

    OPINIA JEST JEDNA NAPISANA WYŻEJ,POLECAM MASAŻĘ MEDICAL DLA PAŃ I PANÓW 5RAZY 50MIN PAKIET,Z RZĘDU,POZDRAWIAMY PANA KTÓRY PROWADZI SKLEP W HOTELU PRZY RECEPCJI Z ZEGARKAMI I OKULARAMI I ITP.... OCZYWIŚCIE POLECAMY NA ZAKUPY OLD MARKET NOI ZAKUPY TEŻ W SKLEPIKACH PRZED HOTELEM,NIE POZDROWIE TYCH Z NISKĄ OCENĄ TEGO HOTELU,POLECAM IM ZAKOPANE...
    OPINIA JEST JEDNA NAPISANA WYŻEJ,POLECAM MASAŻĘ MEDICAL DLA PAŃ I PANÓW 5RAZY 50MIN PAKIET,Z RZĘDU,POZDRAWIAMY PANA KTÓRY PROWADZI SKLEP W HOTELU PRZY RECEPCJI Z ZEGARKAMI I OKULARAMI I ITP.... OCZYWIŚCIE POLECAMY NA ZAKUPY OLD MARKET NOI ZAKUPY TEŻ W SKLEPIKACH PRZED HOTELEM,NIE POZDROWIE TYCH Z NISKĄ
    OCENĄ TEGO HOTELU,POLECAM IM ZAKOPANE...
  • 4.8
    ( kwiecień 2017 )

    Udany urlop

    Majówka w Sharmie na 30*C :)) mało ludzi, cisza i spokój w hotelu. Więcej obsługi niż gości, tylko na weekend przyjechali rodacy na zabawe, obsługa pomocna mimo iż pracująca all day all night zawsze uśmiechnięta i śpiewająca
    Majówka w Sharmie na 30*C :)) mało ludzi, cisza i spokój w hotelu. Więcej obsługi niż gości, tylko na weekend przyjechali rodacy na zabawe, obsługa pomocna mimo iż pracująca all day all night zawsze uśmiechnięta i śpiewająca
  • 5.0
    ( październik 2015 )

    Mam nadzieję,że tam wrócę!

    Polecam gorąco to miejsce! Hotel duży, jest Adua park, różnej wielkości baseny . Przy kompleksie<br />Jest szeroka plaża na której znajdują się leżaki i bar. Około 200m od hotelu jest molo, zachęcam każdego , aby zejść na końcu mola i popływać wśród przepięknej rafy koralowej.<br /> W hotelu realizowane są animacje zarówno dla dzieci , jak i dla dorosłych. Sama uczestniczyłam często w Aqua aerobicu, jodze, siatkówce, rzutkach, rozciąganiu. Każdy znajdzie coś dla siebie Oprócz animacji można korzystać za darmo z tenisa ziemnego i siłowni . <br />Jeżeli chodzi o atmosferę , to oceniam ją bardzo pozytywnie. Obsługa jest bardzo miła, można się z nią porozumieć w języku angielskim , rosyjskim , a nawet w jakimś stopniu w języku polskim.<br />Jedzenie jest bardzo dobre jak na standardy egipskie. Na śniadania, obiad i kolacje posiłki serwowane są w głównej restauracji. Wybór jest urozmaicony od świeżo wypiekanych bułeczek po kalmary<br />Będę polecać hotel Amwaj każdemu, mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę!<br />
    Polecam gorąco to miejsce! Hotel duży, jest Adua park, różnej wielkości baseny . Przy kompleksie
    Jest szeroka plaża na której znajdują się leżaki i bar. Około 200m od hotelu jest molo, zachęcam każdego , aby zejść na końcu mola i popływać wśród przepięknej rafy koralowej.
    W hotelu realizowane
    są animacje zarówno dla dzieci , jak i dla dorosłych. Sama uczestniczyłam często w Aqua aerobicu, jodze, siatkówce, rzutkach, rozciąganiu. Każdy znajdzie coś dla siebie Oprócz animacji można korzystać za darmo z tenisa ziemnego i siłowni .
    Jeżeli chodzi o atmosferę , to oceniam ją bardzo pozytywnie. Obsługa jest bardzo miła, można się z nią porozumieć w języku angielskim , rosyjskim , a nawet w jakimś stopniu w języku polskim.
    Jedzenie jest bardzo dobre jak na standardy egipskie. Na śniadania, obiad i kolacje posiłki serwowane są w głównej restauracji. Wybór jest urozmaicony od świeżo wypiekanych bułeczek po kalmary
    Będę polecać hotel Amwaj każdemu, mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę!
  • 2.0
    ( wrzesień 2015 )

    Hotel tylko dla rozpieszczanych Rosjan. Nie dla Polaków!

    <br />Hotel tylko dla rozpieszczanych Rosjan. Nie dla Polaków!<br />Trzeci raz gościłem w hotelu AMWAJ w Safadze.<br />Pierwsze wrażenia, dwa lata wstecz, całkiem fajne i przyzwoite, dlatego dość szybko wracam tam z dość liczną grupą.<br />Druga wizyta w tym hotelu, rozpoczyna się walką o pokoje już na poziomie recepcji, w której nienawidzą Polaków.<br /> W walce o pokoje dla naszej grupy (36 osób), pomaga nam rezydent Mido z Sun&Fun. <br />Bardzo oddany swojej pracy, życzliwy i konkretny rezydent.<br />Jest z nami do samego końca, aż do wyjaśnienia bardzo nieprzyjemnej sytuacji i otrzymania w końcu przez naszą grupę kluczy do pokoi. <br />Pracownicy recepcji są przez cały pobyt wyjątkowo nieuprzejmi dla Polaków. Na poziomie stołówki sytuacja podobna. Rosyjskojęzyczne, święte krowy, robiące kompletny bałagan wszędzie gdzie się pojawią, są nie do ruszenia. <br />Polacy są dość poważnie dyskryminowani.<br /> Jedzenie w hotelu było wtedy na wyjątkowo dobrym i rzadko spotykanym w Egipcie poziomie ( nie licząc fantastycznych posiłków na łodziach nurkowych).<br />Niedawno otrzymuję informację, że w hotelu powinna być znaczna poprawa warunków i traktowania Polaków, ponieważ zmieniła się cała kadra menadżerska oraz obsługa.<br />Decydujemy się więc po raz trzeci na hotel AMWAJ.<br />W hotelu pojawiamy się 25 września 2015 o godz. 10.30.<br />Pokoje mamy otrzymać o godz. 14.00, ponieważ o tej godzinie rozpoczyna się dopiero doba hotelowa.<br />Nauczony przykrymi doświadczeniami dogaduję się z rezydentem, że w razie problemów będę dzwonił i prosił o pomoc. Polaków na recepcji oczekuje na pokoje w tym czasie ok. 20 osób.<br /> W międzyczasie dojeżdżają kolejni turyści w Polski (Poznań). Również czekają do 14.00.<br />O godz. 14 okazuje się, że jest poważny problem, ponieważ dla Polaków nie ma pokoi w tym hotelu i pracownicy recepcji zaczynają proponować, że jak się nam nie podoba, to nas porozwożą po innych hotelach. Sprzeciw sporej już grupy Polaków jest jednoznaczny. Wykupiliśmy wczasy w hotelu AMWAJ, więc pokoje dla nas mają być. <br />Napotykamy kolejny problem. W Egipcie jest właśnie "święto barana", cokolwiek to w tym przypadku nie znaczy, więc pracownicy recepcji nie mają z kim rozmawiać, ponieważ wszyscy z wyższych szczebli świętują.<br />Rezydent Sajeed Said, do którego zgodnie z umową dzwonię, ma nas gdzieś i nie przyjedzie, ponieważ jak twierdzi ma odebrać inną grupę z lotniska i nie ma dla nas czasu. Proponuje termin spotkania w następnym dniu o godz. 10.00. My w tym czasie mamy koczować pod recepcją…<br />Po ostrej wymianie zdań z recepcją, otrzymujemy karty-klucze do naszych pokoi, które cudownie się jednak znajdują.<br />Rozchodzimy się do swoich pokoi i... szybko wracamy na poziom recepcji.<br />Otrzymaliśmy pokoje dwuosobowe ale w 4, obce sobie osoby, z jedną, wspólną łazienką i jednym dwuosobowym łóżkiem!<br />Wracamy z pytaniem o co chodzi do recepcji.<br />Otrzymujemy odpowiedź, że musimy spać w 4 osoby w jednym łóżku i jednym pokoju, bo będą dla nas mieli pokoje dopiero za dwa dni.<br />Zaczyna się robić gorąco pod recepcją, ponieważ zaczyna wracać coraz więcej Polaków z tym samym problemem.<br />Egipscy pracownicy recepcji są bardzo zdziwieni, dlaczego nie chcemy spać w 4, obce sobie osoby w dwuosobowych pokojach, skoro jesteśmy przecież z jednego kraju i nie powinno nam to przeszkadzać!!!<br />Po wielu dyskusjach, pracownicy recepcji proponują jako zachęcający nas do spania jednak w cztery osoby na jednym łóżku super bonus: dostaniemy dodatkowy przydział wody do pokoju!!!<br /> Nasze oburzenie nie ma granic, ponieważ mamy All Inclusive!<br />Recepcjoniści w tym momencie przestają rozumieć i porozumiewać się w jakimkolwiek języku, Nie rozumieją angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego nie wspominając już nawet o języku polskim.<br />Zaczyna się polska okupacja recepcji. <br />Żądamy zawiadomienia policji turystycznej o konflikcie.<br />Minki na recepcji nieco rzedną na te żądania ale i tak nagle wszyscy pracownicy recepcji przestali rozumieć i mówić w innym języku niż arabski. Sabotują jednocześnie nasze próby ściągnięcia do hotelu policji turystycznej.<br />Po 6 godzinach okupacji recepcji okazuje się, że cudownie zwolniły się dla wszystkich Polaków pokoje w standardzie, za który zapłaciliśmy. Podobno wyjechała właśnie duża grupa turystów i pokoje się nagle zwolniły.<br />Byliśmy cały czas przy recepcji i nikt nie opuszczał hotelu, więc tą dużą grupę turystów musieli wyprowadzić z hotelu niczym sam Mojżesz, czyli przez Morze Czerwone. <br /><br />Ponieważ nagrywam fragmenty całego zajścia, menadżer recepcji proponuje nam ugodę. Za niepublikowanie filmu w internecie, otrzymujemy należne nam pokoje, dodatkowy przydział wody w pokojach, godzinę bezpłatnego internetu, możliwość bezpłatnego, wielokrotnego korzystania z restauracji "tematycznych" oraz zakwaterowanie w ostatnim dniu nie do godz. 12.00, tylko do godz. 18.00, wraz z obiadem.<br />Musimy podpisać lojalki, że zgadzamy się na takie rozwiązanie a ja, że nie rozpowszechnię filmiku z awantury. <br />Okazuje się nagle, że jeden z panów z recepcji, doskonale, płynnie, gramatycznie i prawie bez obcego akcentu mówi po Polsku! Jako ostatni podpisuję "lojalkę", ponieważ opcja pobytu w pokoju do 18.00 z obiadem, gdy z hotelu wyjeżdżamy na lotnisko o 18.35 jest całkiem przyzwoita i w gruncie rzeczy satysfakcjonująca, choć i tak nie zwróci sześciogodzinnych nerwów pod recepcją w pierwszy dzień.<br />Obsługa na stołówce, pokojach i plaży bardzo w porządku. Obsługa w barze przy recepcji, już nie tak sympatyczna ale jest tam jeden naprawdę bardzo uczynny, życzliwy i sympatyczny pracownik ze starej jeszcze ekipy.<br /> Jedzenie w hotelu również bardzo się zepsuło, choć wcześniej naprawdę było wyjątkowo jak na Egipt dobre.<br />Żeby nie było zbyt lekko Polakom na wczasach, obsługa recepcji wpada na kolejny, jakże prosty i genialny pomysł szykanowania naszej nacji, czyli wyłącza jedyne dwa, polskie programy telewizyjne w pokojach a gdy zjawiamy się z prośbą o ich ponowne włączenie, ponownie atakuje ich kompletny analfabetyzm i nie potrafią mówić ani po polsku, ani po angielsku, ani w żadnym innym języku i kompletnie nie rozumieją o co nam chodzi. <br />Reasumując moje długie wywody związane z hotelem AMWAJ w Safadze:<br />90% gości to rozpieszczani przez obsługę Rosjanie.<br />Reszta to zbieranina Niemców, Czechów, Słowaków, Węgrów i Polaków, z których tylko Niemcy mają się jeszcze w miarę nieźle.<br />Hotel AMWAJ zdecydowanie nie jest dla Polaków!<br /><br />Aby uwiarygodnić swój wpis i nie być kompletnie anonimowym, podaję w razie potrzeby kontakt do siebie:<br />Ryszard Szwajcer<br />mail: frog0509@op.pl<br />

    Hotel tylko dla rozpieszczanych Rosjan. Nie dla Polaków!
    Trzeci raz gościłem w hotelu AMWAJ w Safadze.
    Pierwsze wrażenia, dwa lata wstecz, całkiem fajne i przyzwoite, dlatego dość szybko wracam tam z dość liczną grupą.
    Druga wizyta w tym hotelu, rozpoczyna się walką o pokoje już
    na poziomie recepcji, w której nienawidzą Polaków.
    W walce o pokoje dla naszej grupy (36 osób), pomaga nam rezydent Mido z Sun&Fun.
    Bardzo oddany swojej pracy, życzliwy i konkretny rezydent.
    Jest z nami do samego końca, aż do wyjaśnienia bardzo nieprzyjemnej sytuacji i otrzymania w końcu przez naszą grupę kluczy do pokoi.
    Pracownicy recepcji są przez cały pobyt wyjątkowo nieuprzejmi dla Polaków. Na poziomie stołówki sytuacja podobna. Rosyjskojęzyczne, święte krowy, robiące kompletny bałagan wszędzie gdzie się pojawią, są nie do ruszenia.
    Polacy są dość poważnie dyskryminowani.
    Jedzenie w hotelu było wtedy na wyjątkowo dobrym i rzadko spotykanym w Egipcie poziomie ( nie licząc fantastycznych posiłków na łodziach nurkowych).
    Niedawno otrzymuję informację, że w hotelu powinna być znaczna poprawa warunków i traktowania Polaków, ponieważ zmieniła się cała kadra menadżerska oraz obsługa.
    Decydujemy się więc po raz trzeci na hotel AMWAJ.
    W hotelu pojawiamy się 25 września 2015 o godz. 10.30.
    Pokoje mamy otrzymać o godz. 14.00, ponieważ o tej godzinie rozpoczyna się dopiero doba hotelowa.
    Nauczony przykrymi doświadczeniami dogaduję się z rezydentem, że w razie problemów będę dzwonił i prosił o pomoc. Polaków na recepcji oczekuje na pokoje w tym czasie ok. 20 osób.
    W międzyczasie dojeżdżają kolejni turyści w Polski (Poznań). Również czekają do 14.00.
    O godz. 14 okazuje się, że jest poważny problem, ponieważ dla Polaków nie ma pokoi w tym hotelu i pracownicy recepcji zaczynają proponować, że jak się nam nie podoba, to nas porozwożą po innych hotelach. Sprzeciw sporej już grupy Polaków jest jednoznaczny. Wykupiliśmy wczasy w hotelu AMWAJ, więc pokoje dla nas mają być.
    Napotykamy kolejny problem. W Egipcie jest właśnie "święto barana", cokolwiek to w tym przypadku nie znaczy, więc pracownicy recepcji nie mają z kim rozmawiać, ponieważ wszyscy z wyższych szczebli świętują.
    Rezydent Sajeed Said, do którego zgodnie z umową dzwonię, ma nas gdzieś i nie przyjedzie, ponieważ jak twierdzi ma odebrać inną grupę z lotniska i nie ma dla nas czasu. Proponuje termin spotkania w następnym dniu o godz. 10.00. My w tym czasie mamy koczować pod recepcją…
    Po ostrej wymianie zdań z recepcją, otrzymujemy karty-klucze do naszych pokoi, które cudownie się jednak znajdują.
    Rozchodzimy się do swoich pokoi i... szybko wracamy na poziom recepcji.
    Otrzymaliśmy pokoje dwuosobowe ale w 4, obce sobie osoby, z jedną, wspólną łazienką i jednym dwuosobowym łóżkiem!
    Wracamy z pytaniem o co chodzi do recepcji.
    Otrzymujemy odpowiedź, że musimy spać w 4 osoby w jednym łóżku i jednym pokoju, bo będą dla nas mieli pokoje dopiero za dwa dni.
    Zaczyna się robić gorąco pod recepcją, ponieważ zaczyna wracać coraz więcej Polaków z tym samym problemem.
    Egipscy pracownicy recepcji są bardzo zdziwieni, dlaczego nie chcemy spać w 4, obce sobie osoby w dwuosobowych pokojach, skoro jesteśmy przecież z jednego kraju i nie powinno nam to przeszkadzać!!!
    Po wielu dyskusjach, pracownicy recepcji proponują jako zachęcający nas do spania jednak w cztery osoby na jednym łóżku super bonus: dostaniemy dodatkowy przydział wody do pokoju!!!
    Nasze oburzenie nie ma granic, ponieważ mamy All Inclusive!
    Recepcjoniści w tym momencie przestają rozumieć i porozumiewać się w jakimkolwiek języku, Nie rozumieją angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego nie wspominając już nawet o języku polskim.
    Zaczyna się polska okupacja recepcji.
    Żądamy zawiadomienia policji turystycznej o konflikcie.
    Minki na recepcji nieco rzedną na te żądania ale i tak nagle wszyscy pracownicy recepcji przestali rozumieć i mówić w innym języku niż arabski. Sabotują jednocześnie nasze próby ściągnięcia do hotelu policji turystycznej.
    Po 6 godzinach okupacji recepcji okazuje się, że cudownie zwolniły się dla wszystkich Polaków pokoje w standardzie, za który zapłaciliśmy. Podobno wyjechała właśnie duża grupa turystów i pokoje się nagle zwolniły.
    Byliśmy cały czas przy recepcji i nikt nie opuszczał hotelu, więc tą dużą grupę turystów musieli wyprowadzić z hotelu niczym sam Mojżesz, czyli przez Morze Czerwone.

    Ponieważ nagrywam fragmenty całego zajścia, menadżer recepcji proponuje nam ugodę. Za niepublikowanie filmu w internecie, otrzymujemy należne nam pokoje, dodatkowy przydział wody w pokojach, godzinę bezpłatnego internetu, możliwość bezpłatnego, wielokrotnego korzystania z restauracji "tematycznych" oraz zakwaterowanie w ostatnim dniu nie do godz. 12.00, tylko do godz. 18.00, wraz z obiadem.
    Musimy podpisać lojalki, że zgadzamy się na takie rozwiązanie a ja, że nie rozpowszechnię filmiku z awantury.
    Okazuje się nagle, że jeden z panów z recepcji, doskonale, płynnie, gramatycznie i prawie bez obcego akcentu mówi po Polsku! Jako ostatni podpisuję "lojalkę", ponieważ opcja pobytu w pokoju do 18.00 z obiadem, gdy z hotelu wyjeżdżamy na lotnisko o 18.35 jest całkiem przyzwoita i w gruncie rzeczy satysfakcjonująca, choć i tak nie zwróci sześciogodzinnych nerwów pod recepcją w pierwszy dzień.
    Obsługa na stołówce, pokojach i plaży bardzo w porządku. Obsługa w barze przy recepcji, już nie tak sympatyczna ale jest tam jeden naprawdę bardzo uczynny, życzliwy i sympatyczny pracownik ze starej jeszcze ekipy.
    Jedzenie w hotelu również bardzo się zepsuło, choć wcześniej naprawdę było wyjątkowo jak na Egipt dobre.
    Żeby nie było zbyt lekko Polakom na wczasach, obsługa recepcji wpada na kolejny, jakże prosty i genialny pomysł szykanowania naszej nacji, czyli wyłącza jedyne dwa, polskie programy telewizyjne w pokojach a gdy zjawiamy się z prośbą o ich ponowne włączenie, ponownie atakuje ich kompletny analfabetyzm i nie potrafią mówić ani po polsku, ani po angielsku, ani w żadnym innym języku i kompletnie nie rozumieją o co nam chodzi.
    Reasumując moje długie wywody związane z hotelem AMWAJ w Safadze:
    90% gości to rozpieszczani przez obsługę Rosjanie.
    Reszta to zbieranina Niemców, Czechów, Słowaków, Węgrów i Polaków, z których tylko Niemcy mają się jeszcze w miarę nieźle.
    Hotel AMWAJ zdecydowanie nie jest dla Polaków!

    Aby uwiarygodnić swój wpis i nie być kompletnie anonimowym, podaję w razie potrzeby kontakt do siebie:
    Ryszard Szwajcer
    mail: frog0509@op.pl

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 08062019WEZY614
Cena za osobę:
1 799 2 124 - 15 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
3 598
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
So 08.06.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
Wylot:
Enter Air
So 08.06.2019
17:40 - Warszawa
22:00 - Sharm El Sheik
Powrót:
So 15.06.2019
07:15 - Sharm El Sheik
11:35 - Warszawa
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Amwaj Oyoun Resort & Spa (ex AA Amwaj Resort)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
So 08.06.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 598
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
So 08.06.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
STANDARD ROOM RESORT AREA (858) 1 799
POKÓJ SUPERIOR (WR4) 1 862
SUPERIOR Z WIDOKIEM NA BASEN (RR7) 1 925
SUPERIOR Z WIDOKIEM NA MORZE (SDW) 1 989
FAMILY ROOM (6WM) 2 052