Atuty oferty

Wygraj 3000 zł na wakacje i ubrania Medicine!

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Piaszczystą plażę z piękną rafą koralową
  • Duży kompleks basenów z barem swim-up
  • Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych
  • Przestronne i zadbane pokoje
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Katarzyna S.

Duże, bardzo zadbane i gustownie urządzone apartamenty oraz bardzo pomocna ale nie narzucająca się obsługa.

Hotel położony na niewielkim obszarze, jest to kompleks budynków ułożonych w podkowę, można spokojnie spacerować miedzy basenami. Aby dojść do plaży wystarczy przejść przez ulice i kilka metrów w dół urokliwą alejką, na plaży jest bar gdzie serwowane są drinki a wyznaczonych miejscach zespół animatorów przez cały dzień umila nam czas. Hotel szczyci się tym że ma przepiękną rafę i przy odrobinie szczęścia odkrywając podwodny świat możemy spotkać żółwie. Hotel budowany z myślą o rodzinach,apartamenty na parterze składają się z dużego pokoju z balkonem i dwóch sypialni. W dużym pokoju znajduję się zestaw wypoczynkowy, mini aneks kuchenny z zestawem do parzenia kawy/herbaty, sypialnie pięknie urządzone, każda ze swoją łazienką. Na terenie hotelu znajduje się pasaż ze sklepami, gdzie można kupić pamiątki, po czym wrócić do hotelu na smaczną kolacje która serwowana jest od godziny 19.00 . Wieczorami w lobby tętni życie towarzyskie a jak nabierzemy ochoty żeby posłuchać muzyki i potańczyć możemy wybrać się do hotelowej dyskoteki.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

R

Marsa Alam

P

Obiekt położony na południu Marsa Alam, w pobliżu  najważniejszych punktów nurkowych
Lotnisko w Marsa Alam 45 km

Od prywatnej plaży hotel oddalony jest o około 200 m
Leżaki i parasole bezpłatne
Rafa koralowa

O

Recepcja
Restauracja główna, 2 restauracje a la carte, 4 bary
4 baseny w tym jeden podgrzewany, brodzik
Leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe przy basenach bezpłatne
Parking
Sklepy z pamiątkami
Pralnia
Zabiegi kosmetyczne, masaże, łaźnia parowa
Przechowalnia bagażu

I

Dostęp do bezprzewodowego Internetu za dodatkową opłatą
Kafejka internetowa (płatna)

Pokój Classic (ok 25 m2)
Klimatyzacja
Łazienka z prysznicem lub wanną oraz suszarką do włosów
SAT-TV, telefon
Sejf
Mini bar
Dzielony sakon, aneks kuchanny oraz balkon na 2 pokoje classic
Pokój Superior (ok. 75 m2)
Wieksza powierzchnia
Balkon
Pokój  Family  (ok 120 m2)
Dwa pomieszczenia
Aneks kuchenny
Balkon lub taras

S

Polskie animacje dla dzieci (4-12 lat) i dorosłych
Bezpłatnie: tenis stołowy, siatkówka plażowa, koszykówka, piłka nożna, mini club wieczorami w   amfiteatrze organizowane są tematyczne show, na terenie hotelu działa także bardzo dobrze wyszkolona ekipa animacyjna, która organizuje w ciągu dnia różnego rodzaju gry i zabawy
Odpłatnie: centrum nurkowe, siłownia, bilard, tenis, cymbergaj

W

All Inclusive: śniadania, obiady, kolacje i przekąski w określonych godzinach. Do dyspozycji gości są 2 restauracje a la carte ( libańska oraz z owocami morza), po wcześniejszej rezerwacji i za dodatkową opłatą. W opcję All Inclusive włączone są nielimitowane ilości napojów alkoholowych i bezalkoholowych lokalnej produkcji, które podawane są na terenie barów w godzinach 10:00 - 23:00. Dla najmłodszych hotel podaje lody w barze przy basenie - jest to opcja dodatkowo płatna

S

www.aurorahospitality.com

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Wellness / spa
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Czystość: 3,8
Obsługa: 4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 4.5
    ( luty 2018 )

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony

W Hotelu Aurora Bay Resort w Marsa Alam spędziliśmy 8 osobową grupą tydzień od 17 do 24 lutego. Hotel jest Ok. W zasadzie to co widać na zdjęciach można faktycznie znaleźć na miejscu , ma już swoje lata ale ilość pracy jaka jest wykonywana w związku z utrzymaniem hotelu na poziomie i jego remontem robi wrażenie. Wygląda trochę na to że zmienił się właściciel i ktoś bardzo próbuje przewrócić temu obiektowi lata świetności. Jedzenie było w porządku jak osobiście w ciągu tego tygodnia nie odczułem jakiegoś znudzenia potrawami. Ale tak naprawdę cała ocena należy się pracownikom hotelu którzy w moim odczuciu bardzo starali się na każdym kroku żeby pobyt mijał nam najprzyjemniej jak to tylko możliwe. Ekipa animatorów z Chico na czele robiła codziennie fajne występy, przekomarzanie się kucharzami czy wrzucanie się nawzajem do basenu z chłopakami którzy dbali o ich czystość sprawia że można się naprawdę fajnie poczuć w takim miejscu. Ja osobiście takiego podejścia jeszcze nie doświadczyłem i bardzo mi się to podobało. Co do otoczenia hotelu to pierwsze co polecam po przylocie to udanie się do Pana z firmy Easy Way Taxi który siedzi przy schodach do jadalni i organizuje wycieczki do Luxoru. ( Proszę nie słuchać opinii rezydentów biur turystycznych że wycieczki są niebezpieczne, wręcz przeciwnie wydaje mi się że w kraju który w takim stopniu żyje z turystyki obchodzą się z turystami jak z jajkiem. Po prostu jesteśmy ich jedynym źródłem utrzymania i muszą o nas dbać. Takie jest moje zdanie na temat bezpieczeństwa w Egipcie. Jak ktoś chce to zapraszam do na nas do Krakowa w sobotę wieczorem na rynek to pogadamy o niebezpiecznych miejscach : ) okazało się jak porozmawiałem z osobami które były w Luxorze z biurem że nie wiedzieli nawet połowy tego co my. Ja tą wycieczkę śmiało nazywam główną atrakcją całego wyjazdu. Jeśli to możliwe proście aby waszym przewodnikiem w Luxorze był Hamdy. Bardzo miły przewodnik, mówiący po polsku który pokaże wam mnóstwo interesujących miejsc oprócz zabytków, zabiera turystów na obiad do fajnej knajpki z widokiem na Nil, fabryki alabastru czy papirusu. Jak ktoś lubi słodycze radze się poczytać o miejscach które odwiedzacie bo Hamdy za poprawne odpowiedzi na pytania które zadaje rozdaje cukierki :) Zobaczycie Egipt od całkowicie innej strony. Naprzeciwko hotelu są Quady u Alladyna :) Nam podobało się do tego stopnia że oprócz normalnego programu tj. jazda quadami na pustynie, potem wielbłądy, zachód słońca w górach, kolacja w wiosce Beduinów, tańce i nocny powrót na quadach dokupiliśmy na drugi dzień samą jazdę na quadach. Jak macie w ekipie kogoś kto będzie jechał wolno to tępo będzie dyktowane pod niego tak że jak ktoś chce poszaleć to trzeba dobrać szybki skład. <br />Generalnie ja te wakacje zaliczam to jednych z lepszych na jakich byłem. <br />
    Generalnie ja te wakacje zaliczam to jednych z lepszych na jakich byłem.
  • 3.4
    ( luty 2018 )

Bywało lepiej

Hotel sympatyczny ale z dotychczasowych na najniższym poziomie. Super plaża i dostępność do rafy. Mam zastrzeżenia do sprzątania pokoju- niezależnie od napiwku. Ani razu nie dostalismy kosmetyków, dobrze ze mialam swój szampon i żel
  • 4.5

Udany urlop 😊

W tym hotelu byliśmy w ferie zimowe czyli koniec stycznia początek lutego 2018r. Hotel wybraliśmy że względu na zatokę, która jest cudowna, jeśli chodzi o pogodę również się nie zawiedliśmy, bo chociaż wieje dość mocno w tym okresie to jest ciepło i spokojnie można korzystać z uroków tego miejsca (snurkowanie, kąpiele słoneczne 😊🌞). Pokoje czyste, codziennie sprzątanie, mega wygodne łóżko w sypialni z lekko śnieżącym telewizorem, ale w końcu nie jedzie się do Egiptu oglądać TV 😊, jedzenie dobre, każdy mógł coś tam dla siebie wybrać, basen z podgrzewaną wodą jeden - malutki i dość mocno oblegany przez rodziny z dziećmi, ale nie było to wadą bo chodziliśmy z mężem nad morze gdzie woda w tym okresie była ciepła, więc przy okazji można było podziwiać uroki tego miejsca-cudowne, przepiękne rafy, a i żółwia można było spotkać 😊🐢 jedyną wadą tego miejsca to brak internetu tzn. płatne w hotelu WiFi 🙁, inni goście bardziej doświadczeni mówili, że najlepiej kupić na lotnisku, ale my nie wiedzieliśmy o tym wcześniej i korzystaliśmy z płatnego WiFi w hotelu więc trochę nas to kosztowało, poza tym cała reszta jest ok😁myślę, że z czystym sumieniem mogę ten hotel polecić i z pewnością tam wrócimy.
  • 3.2

średnio

Fajna rafa przy hotelu
  • 5.0

Super ferie ZIMOWE

Hotel bardzo przytulny i nienachalny. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. CZYSTO. Jedzenie bardzo smaczne- każdy znajdzie coś dla siebie: dania europejskie oraz regionalne (nie do przejedzenia). Łazienki wymagają małego odświeżenia. Problem z ciśnieniem wody w kranach. Plaża kameralna. nie ma problemu z zajeciem leżaka. bar przy plaży OK. Animacje dla dzieci i doroslych w języku ang. (nic na siłę).Hotel Godny polecenia. Nie będziemy mieć problemu by wrócić w to samo miejsce. CUDNA RAFA!!!
  • 4.2

Polecam hotel z oceną ode mnie na mocną 4

Hotel położony w dobrej lokalizacji. Mający piękny dostęp do Zatoki. Dla miłośników snurkowania przepiękna Rafa koralowa z kolorowymi rybami. Polecam. Ode mnie mocna czwórka.
  • 4.3
    ( grudzień 2017 )

Przecudna rafa koralowa!!!

Byliśmy dwa tygodnie (09-23.12.2017) w hotelu Aurora, przed świętami nie było dużo ludzi. Pokój dla dwóch osób jest jak mieszkanie 40 metrowe (sypialnia z bardzo dużym i bardzo wygodnym łóżkiem (180/200), łazienka z prysznicem, salon z kuchnią). Meble nie nowe ale bardzo solidne, na starcie ktoś dużo zainwestował w to miejsce. Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki i pościel codziennie zmieniane. Przyjemna, dyskretna obsługa. Cała obsługa hotelu; kucharze, kelnerzy, animatorzy, recepcjoniści, menadżerowiei i inni - stają na głowie, żeby pobyt w hotelu był przyjemny. Jedzenie (jak w hotelu 3*) powtarzające się, ale smaczne, codziennie jest wołowina i drób pod różną postacią, bardzo duża ilość warzyw dyszonych i grilowanych, surówek i sałatek. Ciastka francuskie w dużej ilośći, ciasta biszkoptowe i piaskowe, przepyszne pieczywo. Trzeba się nabiegać między wszystkimi stanowiskami, ale do każdego posiłku można stworzyć dobre i zdrowe kompozycje żywieniowe. Owoce wystawiane codziennie; rano do sałatek owocowych i jogurtów, a po południu i wieczorem jako deser: świeże daktyle, mandarynki, pomarańcze, banany, grapefruity i inne. Baseny są piękne i BARDZO ZADBANE!!! Trzy razy na dobę wymieniane są filtry, na wieczór czyszczone, jeden jest podgrzewany do 30'C. Ale typowego basenu dla małych dzieci nie ma - doradzam zabranie ze sobą małego, pompowanego baseniku do chlapania- jeśli ktoś ma dziecko, albo spacery na plażę, bo nad morzem przez 200metrów w głąb woda do kolan. Do plaży trzeba się kawałek przejść, ale to wogóle nie jest to uciążliwe. Do picia z alkoholi nadaje się tylko piwo i Uzo, reszta- czy to wódka, rum, whisky czy gin smakuje tak samo nieznośnie - ale mimo, że są słabe, niektórzy ludzie na wieczór nie są w stanie dojść samodzielnie do pokoju- znaczy się też działają;-) NIE MA DARMOWEGO WIFI NA TERENIE CAŁEGO HOTELU! Nie ważne, co piszą w ofertach, bo w momencie kiedy ja kupowałam wycieczkę napisane było, że internet jest darmowy w całym hotelu - ale jest to nie prawa. Można wykupić sobie CZAS korzystania z internetu w hotelu, ale wychodzi drogo. Najlepiej jest kupić kartę z internetem w Mini Markecie przy hotelu, będzie drożej, niż na lotnisku- ale uczciwiej- bo fabrycznie zapakowana, a na lotnisku sprzedają używane karty i pytają jak długo się będzie w Egipcie i dokładnie dzień przed wyjazdem- kończy się internet! Poza tym nie wiadomo , ile GB jest na karcie, bo nie jest nowa. Wyszło to przez przypadek, bo mieliśmy router i sami wymieniliśmy kartę, więc była ponownie wsadzona i zaklejona taśmą przezroczystą - po rozpakowaniu okazało się, że używana- ale działała;-) Licząc na to, że może być jakiś przekręt wzieliśmy 16GB, żeby chociaż z połowę na karcie było;-) Z proponowanych wyciczek polecamy nurowanie powierzchniowe i głębinowe na wybranych wyspach - w zasadzie cały dzień spędza się na jachcie, trzy razy schodzi się do wody, zobaczenie rekina wielorybiego czy żółwia wodnego robi niesamowite wrażenie!!! i zwiedzanie miasteczka El Quseir - takiego surowego i prawdziwie tętniącego życiem egipskim. Jeśli ktoś nie był wcześniej w Egipcie, to z historycznych miast warty zobaczenia jest Luksor. Marsa Alam to nie Hurgada ani nawet Safaga. To nazwa regionu w którym są tylko hotele dla turystów i pracowników hoteli, a dookoła pustynia, Nie jeżdżą busiki, którymi się przemieścimy gdzieś sami - bo nie ma gdzie;-) chyba... że na wycieczkę kupioną w hotelu lub u rezydenta. Marsa Alam to wymarzone miejsce na snoorkowanie i nurkowanie, bo są przepiękne rafy koralowe, niezliczona ilość kolorowych rybek, można spotkać też jeżowce, kałamarnice, i żółwie- ale dyskotek, sklepów i niewiadomo czego, nie możemy się tam spodziewać... Na plaży są bardzo natrętni hotelowi sprzedawcy póbujący wcisnąć każdą wycieczkę przy każdej nadarzające się okazji - więc jak już nas zmęczą, można przenieść się na basen - dużo spokojniej. Wycieczki do tego hotelu są w bardzo przystępnych cenach i w związku z tym jest BARDZO DUŻO Polaków reprezentujących skarajnie niski poziom kultury i to jest jedyny powód, dla którego, nie chcielibyśmy wrócić do tego hotelu:-( Bo trzeba było uciekać z jednego miejsca w inne, żeby nie patrzeć na to bydło, jak chciało się pozostać w dobrym nastroju. Reasumując bawiliśmy się CUDOWNIE!!! a wszyskto ponad to, zostało wliczone w koszt bardzo przystępnej ceny tej wycieczki;-)

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
3 280
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka , którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os– za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt. 4);
  • 2) 13 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 4);
  • 4) 0 PLN– za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
19:20 - Katowice
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Promocja Wakacje 100% za 0 zł

Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
 zł
Cena:
5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelplanet.pl w celu realizacji zamówienia.