Atuty oferty

Kategoria lokalna

2 gwiazdki

Dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt

Dla dzieci

• łóżeczka dla dzieci

Sport i wellness

Płatne • rower wodny

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze DZM1

• 1-3 os. • ok. 21 m2 • widok na morze • ogrzewanie • minibar • telefon • TV • prysznic • WC • balkon

Pokój rodzinny z widokiem na morze FZM1

• 2-4 os. • ok. 36 m2 • widok na morze • pokój dzienno-sypialny • sypialnia • klimatyzacja • ogrzewanie • minibar • telefon • TV • prysznic • WC • balkon

Pokój dla dorosłego z dzieckiem DSX1

• 2-3 os. • ok. 21 m2 • od strony morza • minibar • telefon • TV • prysznic • WC • balkon

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-3 os. • ok. 21 m2 • widok na park • minibar • telefon • TV • prysznic • WC • balkon

Dwa posiłki • śniadanie: kontynentalne, w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu

Restauracje i bary • restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, bufet

* Udogodnienia:

• Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Bezpośrednio przy plaży
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Czystość: 3,7
Obsługa: 3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • osób niepełnosprawnych
  • 3.6
    ( lipiec 2019 )

Hotel dla mało wymagających, ale czysto.

Hotel położony przy samej plaży. Cena adekwatna do wystroju. Jedzenie mało interesujące. Na recepcji komunikują się również po niemiecku i rosyjsku.
  • 5.0

Niesamowite przeżycia & niezapomniane wspomnienia

Podróż bardzo przyjemna. Dolecieliśmy w nocy , w hotelu zaskoczyli nas przygotowanym dla nas prowiantem, bardzo miłe. Sam hotel ocena 4/5 , nie jesteśmy zbyt wymagający, nam wszystko odpowiadało, wygodne łóżko , balkon, wiatrak mieliśmy cały czas włączony z racji upałów, zaskoczyło nas to ze mieliśmy duży pokój z podwójnym lóżkiem plus jeden mniejszy pokój z jednym łóżkiem pojedynczym, w którym była lodówka z zamrażarką co nas bardzo ucieszyło, nie było o tym wzmianki a powinna być , wodę i jogurty mogliśmy przechować w lodówce. Łazienka w porządku wc, umywalka, prysznic. W samym hotelu praktycznie tylko nocowaliśmy gdyż dużo zwiedzaliśmy i spędzaliśmy czas na plaży. Uważam że jest godny polecenia, przed wylotem czytałam kilka negatywnych opinii ktore są wyssane z palca. W większości pokoji jest zakaz palenia, my mieliśmy pokój dla palących . Obsluga w recepcji bardzo sympatyczna, Panie rozumieją po polsku. Posiłki na stołówce bardzo smaczne, bogata paleta potraw. Dwa posiłki śniadanie o 8-10 oraz obiadokolacja o 18-20 w zupelności nam wystarczyły. Mieliśmy pokój od strony parku bardzo mile widoki na góry i park. Jest dużo sklepów w pobliżu hotelu. Najbliższy przystanek autobusowy i większe sklepy to odległość 20 min pieszo. Ludzie bardzo mili i pomocni. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Pobyt w Bułgarii zdecydowanie nalezy do tych najprzyjemniejszych pełnych niesamowitych wrażeń :) To o czym chciałabym napisać i co moim zdaniem powinno być dopisane w ofercie lub będzie pomocne dla innych wybierających się do tego hotelu, mała uwaga : my akurat mieliśmy transfer na lotnisko o godzinie 19 a doba hotelowa jest do godziny 12.00 , za zostanie w pokoju hotelowym do 15.30 nalezało dopłącić 20 lewa za dwie osoby. Nie dużo ale nie każdy byłby przygotowany na dodatkowe koszta . Gdybyśmy mieli zostać do 18.30 to 40 lewa ale nie mieliśmy juz kasy, obiadokolacja w dniu wyjazdu doplata 20 lewa / za osobe - znowu dodatkowe koszty ale nie skorzystalismy z braku srodków . Taniej opłaciło się zjeść na miescie. Gdyby była taka informacja w ofercie można by się przygotować na koszta dodatkowe. 200 lewow na tydzien tzw kieszonkowego starczylo na styk. Następnym razem zabrałabym z 400 lewów żeby bez obaw korzystać z atrakcji. Spotkanie z rezydentem dzień po przyjeździe, bardzo miły Pan z Bułgarii mówiący po polsku. Nie korzystalismy z wycieczek fakultatywnych z TUI bo za wysokie koszta dla nas. Dużą zaletą jest to że hotel mieści się na samej plaży. Pokój mieliśmy sprzątany codziennie, wymieniany śmietnik, dostaliśmy papier toaletowy. wymieniali nam reczniki co kilka dni, zaskoczylo mnie to ze reczniki kapielowe byly na miejscu chociaz i tak bralam ze soba. Przy zameldowaniu zattrzymali nasze dowody musiualam to jakos przeoczyc bo dopiero przy wyjezdzie zorientowalam sie ze nie mam dowodow ale odebralam w w ostatniej chwili przed wyjazdem z recepcji. Naprawdę jestesmy zadowoleni ogółem z podróży, polecamy serdecznie .
  • 2.4

Bardzo podły hotel - wspomnienie PRL

Jedyny plus to lokalizacja, bo na plaży (chociaż to wiąże się z tym, że morze szumi a czasem się tłucze 24 h).<br />Pokoje nie widziały remontu od lat trzydziestu minimum, na ścianach stare zaplamione tapety, drzwi od łazienki też w jakichś starych plamach . Meble stare, sosnowe, jak w latach siedemdziesiątych, zasłonki pomarańczowe, niedbale zawieszone. Wystrój przygnębiający. Ręczniki szare i przetarte od starości. Musiałam kupić sobie ręcznik plażowy, żeby używać swojego, bo brzydziłam się dotknąć hotelowych.<br />Jedzenie - codziennie to samo, wybór niewielki. Jedyna słodycz to rano ciasteczka kruche, z pudełka, które się kończyły już w połowie śniadania a na kolację codziennie rozwodniony budyń z kleksem dżemu w plastikowych kubeczkach - codziennie. <br />Obsługa to same starsze panie, palące papierosy w drzwiach lobby, więc smród papierosów wszędzie w hotelu . Ogólnie prawa osób niepalących nie istnieją. W przyhotelowym barze, gdzie jest plakietka, że nie można palić, śmierdzi stęchłymi papierosami i ludzie normalnie palą. Na moją uwagę, że tu się nie pali, właściciel powiedział, że to jego lokal a ja nie musiałam przyjeżdżać. Mam alergię na dym papierosowy, więc starałam się go unikać. W restauracji, gdzie wszyscy jedliśmy starszy pan, chyba od rozliczeń palił papierosy a na moją uwagę, że tu nie wolno palić po prostu szydził sobie ze mnie. Przeprosił mnie potem jakiś młody człowiek chyba zarządzający tym hotelem, i starszy pan palił już na zewnątrz ale jak wyjechałam pewnie wszystko wróciło po staremu.<br />Ogólnie obsługa na zasadzie kliencie, to twoja sprawa. Przydałoby się wszystkim tam pracującym szkolenie w jakimkolwiek hotelu w Egipcie, gdzie obsługa jest nastawiona na potrzeby gości, bez względu na to ile hotel ma gwiazdek.<br />Nie polecam ogólnie rzecz biorąc i żałuję, że wybrałam ten hotel.<br />
    Nie polecam ogólnie rzecz biorąc i żałuję, że wybrałam ten hotel.
  • 2.0
    ( wrzesień 2018 )

Nie polecam !

Hotel z PRL , ale to jeszcze do zaakceptowania . Natomiast stołówka i obsługa stołówki masakra . Pół godziny po otwarciu stołówki ( a tak chodziliśmy żeby nie stać w kolejce) brakowało już jedzenia , deserów i owoców . Na stołówce wisiały lepy na muchy , które też chodziły po jedzeniu, talerze i kubki uszczerbione . O mleko do płatków na śniadanie trzeba było się codziennie upominać , bo obsługa sugerowała by brać mleko z proszku z automatu do kawy. Kawa z automatu typu inka. Po zwróceniu uwagi o braku talerzy, wielkie krzyki pań z obsługi,(bo one są tylko we dwie i nie nadążają) więc czego ja żądam. Sprawa została zgłoszona do TUI, rezydent nie uchwytny, ciągle zmieniał terminy spotkań w hotelu. Obsługa nie reagowała na osoby pochodzenia bułgarskiego, które też korzystały ze stołówki , wynoszące w torbach wcześniej wymienione desery, owoce i jedzenie. MASAKRA!!!!!
  • 4.6
    ( wrzesień 2018 )

świetna lokalizacja - bardzo nam sie podobało.

Organizacja wyjazdu w porządku. Po przylocie przy wyjściu z lotniska czekała Pani z biura podróży, która kierowała do odpowiedniego autobusu. Sam transfer z lotniska trwał ok. 30 min.Lokalizacja hotelu super- przy pięknej piaszczystej plaży. Piękny widok z pokoju na plażę i morze. Do morza dosłownie 2min. Jedzenie jak na Bułgarię dobre, jednak mało urozmaicone. Pokój był codziennie sprzątany (śmieci, wymiana ręczników, ścielenie łóżka). Obsługa bardzo miła, pomocna i uśmiechnięta. Cicha okolica, można spokojnie poleżeć i poopalać się nad morzem.
  • 4.2
    ( sierpień 2017 )

Super wakacje

Super wakacje, spokój i piękna plaża
  • 4.2
    ( lipiec 2017 )

Jest ok

Niedaleko do miasteczka, w którym jest pełno restauracji i sklepików z pamiątkami. Hotel całkiem ładny z bardzo fajnym widokiem na morze. Plaża czysta, piasek, parasole za 5lv. Dojazd do Warny busem za 4lv w jedną stronę za osobę. Jestem zadowolony, ale już pod koniec nie było co robić.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 30082019TUIZ181125
(dla 2 osób)
2 720
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
14:00 - Varna
14:50 - Wrocław

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,8 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...