Atuty oferty

Lato 2020

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Tomek

Olśniewające widoki na morze i Nessebar

Będąc w tym hotelu koniecznie wybierz pokój z widokiem na morze. W tym obiekcie jest on naprawdę spektakularny i najprzyjemniej ogląda się go z własnego balkonu lub w czasie posiłku na tarasie restauracji. W oddali widać również zabytkową starówkę Nessebaru, do której możesz dostać się statkiem odpływającym z nieodległego portu. Niewątpliwą atrakcją jest też winda dowożąca gości na plażę. Plaża jest fantastyczna, piaszczysta i bezpiecznie opadająca do morza, dzięki czemu bez obaw możesz pozwolić dzieciom na kąpiel. O dobrą atmosferę i samopoczucie gości dba zespół animatorów, którzy kreatywnie wypełniają wakacyjny czas wolny i świetnie integrują wszystkich gości zajęciami sportowymi, tańcem czy zabawą najmłodszych.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
5.0
Posiłki
4.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
4.0

Kategoria:

****

Opis oferty:

 
Położenie:

Hotel położony w spokojnej lokalizacji, blisko małej, turystycznej miejscowości Sveti Vlas (do centrum ok. 3km), tuż przy pięknej plaży. Znajduje się ok. 10 km od centrum Słonecznego Brzegu, do lotniska w Burgas ok. 50km, a do lotniska w Warnie ok. 100 km.




Plaża:

Długa, piaszczysta, publiczna plaża bezpośrednio przy obiekcie. Zjazd panoramiczną windą i zejście schodami. Parasole, leżaki na plaży dodatkowo płatne.




Do dyspozycji gości:

Całodobowa recepcja, lobby, windy, restauracja z tarasem, z którego rozciąga się panoramiczny widok na morze, restauracja główna, lobby bar- dodatkowo płatny, bar przy basenie oraz bar Paradise, mini market, basen (800m2) z wydzieloną sekcją dla dzieci i mini zjeżdżalnią, mini klub. Za opłatą dostępny kort tenisowy, fitness oraz sauna.




Wyżywienie:

All inclusive: śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-21:00) w formie bufetu w hotelowej restauracji. Dodatkowo późne śniadanie (10:30-11:30) i popołudniowe przekąski (16:00-18:00). Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne do posiłków oraz w barze Paradise (10:00-22:30) i w barze przy basenie.



Program sportowy i animacyjny:

Hotel oferuje animacje 6 razy w tygodniu. Basen, siatkówka plażowa oraz odpłatnie: fitness, szachy, tenis ziemny, sporty wodne, masaże, sauna. Dla dzieci: basen oraz mini club.



Internet:

Bezpłatne WiFi w recepcji.




Kategoria lokalna:

****




Strona www:



Naszym zdaniem:

Malowniczo położony nad samym morzem i przy plaży, przestrzenny obiekt hotelowy z pewnością będzie odpowiednim miejscem do spędzenia atrakcyjnych rodzinnych wakacji. Polecamy.




Opinie klientów:

Klienci oceniają ten hotel na 5.4/6. Sprawdź opinie:



Program

Dzień Pierwszy
Wyloty z Polski. Zbiórka na 2 godz. przed planowanym wylotem przy stanowisku Rainbow na lotnisku. Aktualne rozkłady lotów prosimy sprawdzać na: stronie operatora.


Dni od drugiego do przedostatniego
Czas na wypoczynek, kąpiele morskie i słoneczne, udział w wycieczkachlokalnych itp.


Dzień ostatni
Wykwaterowanie z hotelu wraz z końcem ostatniej doby hotelowej, transfer na lotnisko, powrót do Polski.


"


Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 4,7,10,11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych (w przypadku imprezy 11 - dniowej 10 rozpoczętych dób hotelowych w przypadku imprezy 12 lub 13 - dniowej 11 rozpoczętych dób hotelowych) , wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).


Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.


Wycieczki lokalne

PRZYLĄDEK KALIAKRA ORAZ BALCZIK (1 dzień) - cena ok. 32 EUR ze Złotych Piasków, Albeny / ok. 47 EUR ze Słonecznego Brzegu
Przylądek Kaliakra, to wąski, dwukilometrowy cypel, z którego rozpościera się zapierający dech w piersiach widok na morze. Dodatkową atrakcję stanowią znajdujące się na przylądku pozostałości po budowlach rzymskich, a także pojawiające się delfiny. Balczik nazywany jest "Białym Miastem Morza Czarnego" ze względu na wapienne skały, u podnóża których się znajduje. Główny punkt programu - zwiedzanie malowniczego, położonego na brzegu morza kompleksu pałacowo-ogrodowego królowej rumuńskiej Marii.


PIRACKIE PARTY (1/2 dnia) - cena. ok. 39 EUR
Ekscytujący rejs pirackim statkiem !Turystów wita ekipa animacyjna i personel, którzy są przebrani w stroje pirackie i wyglądają jak bohaterzy z filmu “Piraci z Karaibów". Statek ma trzy pokłady i zjeżdżalnię wodną. Podczas rejsu drobny poczęstunek, napoje, gry i zabawy.


ISTAMBUŁ (1 dzień) - cena ok. 75 EUR (+wiza turecka ok. 18 EUR online, na granicy 25 EUR lub 30 USD)
Wycieczka do położonego nad Bosforem Istambułu - orientalnego miasta o wielowiekowej historii. W programie: przejazd panoramiczny przez część europejską miasta (m.in. dworzec Orient Expressu, Targ Egipski, zatoka Złoty Róg, Pałac Dolmabahçe) ze zwiedzaniem Hipodromu, a następnie Błękitnego Meczetu, a także przejazd przez Most Bosforski do części azjatyckiej. W wolnym czasie możliwość wejścia do Hagia Sophia lub wizyta na tureckim bazarze. Dla chętnych rejs po Bosforze z wizytą na Targu Egipskim. UWAGA! Konieczny ważny paszport!


Z dziećmi


WODNE FIGLE W AQUAPARKU ACTION
Najbardziej znany park wodny w Słonecznym Brzegu. Oferuje ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Zabawy dostarczą rwące rzeki, fontanny, baseny, wodospady i zjeżdżalnie. Najwyższa zjeżdżalnia liczy 18 metrów, a najdłuższa 120 metrów. Czynny od końca maja do połowy września.


Relaks


SZALEJ OD ZMIERZCHU DO ŚWITU, IMPREZOWICZU!- cena ok. 10 EUR
Słoneczny Brzeg jest enklawą dla wszystkich imprezowiczów. Zaszalej w Cacao Beach - okrzykniętym przez Internautów w 2011 roku najlepszym klubem w południowo-wschodniej Europie. Bilet wstępu kosztuje 20 lew (10 EUR).
cacaobeach.bg/en


BŁOGIE LENISTWO NA ZŁOCISTEJ PLAŻY
Rozkoszuj się słonecznymi kąpielami na najpiękniejszej i najdłuższej plaży w Bułgarii. Największą atrakcją Słonecznego Brzegu jest 6-cio kilometrowa plaża, tworząca półksiężyc otoczony wydmami i hotelami. Miejscami szeroka na 60 metrów! Została oznaczona Błękitną Flagą, gdyż jest jedną z najczystszych w Europie. Morska bryza w dużym stopniu niweluje upał w ciągu dnia, a nocą orzeźwia.


Dla aktywnych


PORA RUSZAĆ W GÓRY
Kilkudniowa wyprawa w góry Bałkan to doskonały sposób na urozmaicenie pobytu w kurortach Bułgarii. Ze Słonecznego Brzegu blisko jest do Bałkan Wschodnich. Pasmo Stara Płanina (Bałkan) rozciąga się od granicy z Serbią przez środkową Bułgarię, aż do Morza Czarnego.


RAJ DLA AKTYWNYCH
Słoneczny Brzeg to wymarzone miejsce dla amatorów sportów wodnych. Do wyboru masz pływanie, żeglugę, windsurfing, narty wodne, parasailing i nurkowanie .


Zwiedzanie


WIELKIE TYRNOWO- WZGÓRZE CAREWEC
Rezerwat archeologiczny znajdujący się na wzgórzu skrywa w sobie zachowane do dziś fragmenty murów obronnych, pozostałości cerkwi i wież. Część budynków została odtworzona i zrekonstruowana. Najstarsze ślady ludzkości na wzgórzu są datowane na II wiek p.n.e.


Kuchnia


GJUWECZ"- BUŁGARSKI PRZYSMAK
Gjuwecz, czyli gulasz bułgarski, to bogactwo smaku mięsa i warzyw połączonych aromatycznym sosem. Jest przyrządzany tradycyjnie w małych, glinianych naczyniach zwanych... "gjuwecz".


WINA, WINA DAJCIE!
Bułgarzy słyną z produkcji wielu gatunków wybornych win. Istnieje nawet święto o nazwie "Dzień Świętego Tryfona" poświęcone ludziom zajmującym się wyrobem wina.


Uwaga! Zamieszczone tutaj opisy wycieczek lokalnych są podane wyłącznie informacyjnie i nie stanowią oferty handlowej. Nie gwarantujemy, że będą one wszystkie realizowane. Pełny wykaz dostępnych atrakcji lokalnych wraz z ich aktualnymi cenami jest dostępny u naszych rezydentów.


"


Inne

BUŁGARIA informacje ogólne


Waluta
LV - Bułgarska Lewa. Można płacić kartami kredytowymi i korzystać z bankomatów. W miejscowościach turystycznych istnieją miejsca w których można wymienić dolary i euro.

Napiwki
Przyjęte jest zostawianie drobnych sum jako napiwków. Szczególnie dotyczy to kierowców na wycieczkach lokalnych i kelnerów w restauracjach. Jest mile widziane również przez osoby sprzątające pokoje w hotelach.

Wiza
Obywatele polscy mogą podróżować do Bułgarii na podstawie dowodu osobistego.

Czas
+ 1 godzinę w stosunku do czasu polskiego.

Orientacyjne ceny
obiad od 10 LV woda 1.5 l - 1-2 LV piwo w barze od 1.5-3 LV kawa w kawiarni od 1 LV.

Poczta
Znaczek na kartkę pocztową kosztuje 0.35 EUR. W wielu miejscach stoją skrzynki pocztowe, często również w hotelach.

Elektryczność
Napięcie 220 V, 50 Hz. Urządzenia z polskimi wtyczkami działają bez problemów.

Telefony
Karty telefoniczne można kupić w sklepach i kioskach w pobliżu publicznych aparatów telefonicznych. Telefony komórkowe działają w całej Bułgarii. Rozmowy lokalne są tanie. Od czerwca 2017r nie ma opłat roamingowych w UE.


W regionie


Albena
Kurort idealny dla rodzin z dziećmi, położony na olbrzymim terenie otoczony lasem i zielenią. Funkcjonuje jako miasteczko turystyczne więc wszystkie atrakcje są dostępne niezależnie od tego w którym hotelu jest sie zakwaterowanym. Plaża piękna, szeroka i z białym drobnym piaskiem oferuje leżaki i parasole dla każdego klienta bezpłatnie. Jest ona na tyle duża, że nigdy nie bywa zatłoczona i posiada niebeską flagę świadczącą o czystości wody i plaży. Po całym terenie kursuje kolejka turystyczna dowożąca w każde miejsce. Znajduje się tu świetne zaplecze rekreacyjne i sportowe oraz wiele atrakcji dla najmłodszych. Teren tonie w zieleni, a hotele położone są w ogrodach w otoczeniu drzew lub na samej plaży. To idealne miejsce dla rodzin z dziećmi, najlepsze na Bułgarskiej Riwierze.

Złote Piaski
Wspaniała, piaszczysta plaża dająca nieograniczone możliwości spędzenia urlopu aktywnie, świetnie wyposażone centra, wypożyczalnie i obiekty sportowe. Hotele na każdą kieszeń i turyści z całej Europy. Życie nocne zadowoli wszystkich spragnionych tanecznych szaleństw i wakacyjnych rozrywek.

Słoneczny Brzeg
To najwieksza i najstarsza turystyczna miejscowość na bułgarskim wybrzeżu. Wzdłuż 6 km. plaży znajduje się bardzo wiele hoteli oraz wszelkich turystycznych atrakcji. Hotele specjalizują się w obsłudze rodzin z dziećmi więc wiele hoteli posiada liczne udogodnienia dla najmłodszych. Plaża łagodnie opada do morza i jest bezpieczna nawet dla tych którzy nie umieją pływać.


Sozopol
Jedna z najstarszych miejscowości nad Morzem Czarnym, uznawana za kulturalną stolicę wybrzeża. Ulubione miejsce artystów i fotografów, którzy uwieczniają malownicze zaułki, kręte uliczki i oryginalne drewniane domy z XVIII w. Stare miasto oczarowuje romantyczną atmosferą. Atrakcją dla turystów są oczywiście piękne, piaszczyste plaże.


Wyloty z: Warszawy, Katowic, Łodzi, Wrocławia, Gdańska, Poznania, Krakowa, Bydgoszczy. Zbiórka na 2 godz. przed planowanym wylotem przy stanowisku Rainbow na lotnisku. Aktualne rozkłady lotów prosimy sprawdzać na: : stronie operatora.


"


Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w Bułgarii trwa od połowy czerwca do połowy września.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Przedszkole Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.2

Ocena klientów
na podstawie 37 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
4,1
Posiłki
3,9
Basen
4,5
Czystość
4,3
Obsługa
4,1
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • par
  • 5.0
    lipiec 2019

    Hotel na plaży,żyć nie umierać

    Jak w opisie cóż rzecz więcej.<br />Zdlala od tłumów pomimo iż hotel duży brzmi to jak paradoks ale serio- nie bylo tzw łba przy łbie ani w basenie ani w morzu. <br />Jedzenie monotonne ale głodna nie chodziłam. Plaża piaszczysta jak i zejście do morza ,leżaki i parasole 12Lev za cały dzień komplet, depozyt 20E w recepcji wiec nie zabieraj ręczników hotelowych na pamiątkę😊<br />Baseny hmmm piasek na dnie, leżaki czyszczone stolki przy nich niekoniecznie pomimo iż staff krecila sie po hotelu. Hotel 5*naszych ich 4* no wiadomo system podatkowy trzeba obejść wiec tam zanizyli. Polaków bylo trochę jedni sie przyznawali i spedzilo sie z nimi fajny tydzień ,inni to Ci ą ę wiec lepiej sie nie oddzywac bo łby nawet tam wysoko noszą. <br />Polecam hotel.
    Jak w opisie cóż rzecz więcej.
    Zdlala od tłumów pomimo iż hotel duży brzmi to jak paradoks ale serio- nie bylo tzw łba przy łbie ani w basenie ani w morzu.
    Jedzenie monotonne ale głodna nie chodziłam. Plaża piaszczysta jak i zejście do morza ,leżaki i parasole 12Lev za cały dzień komplet,
    depozyt 20E w recepcji wiec nie zabieraj ręczników hotelowych na pamiątkę😊
    Baseny hmmm piasek na dnie, leżaki czyszczone stolki przy nich niekoniecznie pomimo iż staff krecila sie po hotelu. Hotel 5*naszych ich 4* no wiadomo system podatkowy trzeba obejść wiec tam zanizyli. Polaków bylo trochę jedni sie przyznawali i spedzilo sie z nimi fajny tydzień ,inni to Ci ą ę wiec lepiej sie nie oddzywac bo łby nawet tam wysoko noszą.
    Polecam hotel.
  • 4.3
    czerwiec 2019

    Super Hotel

    Hotel czysty położony w fajnym miejscu zdecydowanie dla rodzin z dziećmi.Mozna by troszkę polepszyć animację dla.dzieci.Polecamy z czystym sumieniem czysta plaża
    Hotel czysty położony w fajnym miejscu zdecydowanie dla rodzin z dziećmi.Mozna by troszkę polepszyć animację dla.dzieci.Polecamy z czystym sumieniem czysta plaża
  • 5.0
    czerwiec 2019

    B dobra

    Wszytko idealnie
    Wszytko idealnie
  • 4.8
    czerwiec 2019

    Hotel godny polecenia

    Czerwiec 2019. Hotel trochę dalej położony od slonecznego brzegu. Komunikacja miejska 4lv. Polecam pokoje od strony wewnętrznej nie morza ( apartamenty) . Pokoje na stronę morza przereklamowane i małe bo piękne widoki są dopiero z 9 piętra a tam VIP roomy. Jedzenie ok - każdy znajdzie coś dla siebie. Pięknie oświetlony. Obsługa ok. Blisko plaża , bardzo zadbana. Godny polecenia.
    Czerwiec 2019. Hotel trochę dalej położony od slonecznego brzegu. Komunikacja miejska 4lv. Polecam pokoje od strony wewnętrznej nie morza ( apartamenty) . Pokoje na stronę morza przereklamowane i małe bo piękne widoki są dopiero z 9 piętra a tam VIP roomy. Jedzenie ok - każdy znajdzie coś dla siebie.
    Pięknie oświetlony. Obsługa ok. Blisko plaża , bardzo zadbana. Godny polecenia.
  • 4.8
    maj 2019

    SUPER HOTEL POLECAM

    Hotel Paradise Beach poleciła nam p. Karolina z biura Travelplanet za co jej bardzo dziękujemy 😊😊😊<br />Hotel przepiękny byliśmy zaskoczeni, cały odnowiony, nowoczesny, czyściutko i widoki dech zapiera....<br />Jedzenie... Śniadania zawsze to samo ale świeże i jest co wybrać.... Ale obiady i kolacje bardzo dobre i urozmaicone codziennie coś innego.....Do picia gorące i zimne... Napoje i alkohole ile kto chce i co kto lubi duży wybór...<br />Polecam Bułgarię, Słoneczny Brzeg i Nesebar warto zobaczyć.... <br />Ogólnie wakacje bardzo udane pogoda dopisała 😄👍🌞
    Hotel Paradise Beach poleciła nam p. Karolina z biura Travelplanet za co jej bardzo dziękujemy 😊😊😊
    Hotel przepiękny byliśmy zaskoczeni, cały odnowiony, nowoczesny, czyściutko i widoki dech zapiera....
    Jedzenie... Śniadania zawsze to samo ale świeże i jest co wybrać.... Ale obiady i kolacje
    bardzo dobre i urozmaicone codziennie coś innego.....Do picia gorące i zimne... Napoje i alkohole ile kto chce i co kto lubi duży wybór...
    Polecam Bułgarię, Słoneczny Brzeg i Nesebar warto zobaczyć....
    Ogólnie wakacje bardzo udane pogoda dopisała 😄👍🌞
  • 4.0
    wrzesień 2018

    Dobry hotel

    W hotelu byłem 6 dni , warunki dobre , obsługa miła , sprzatane codziennie . Jedyne do czego można sie przyczepić to monotonne jedzenie .
    W hotelu byłem 6 dni , warunki dobre , obsługa miła , sprzatane codziennie . Jedyne do czego można sie przyczepić to monotonne jedzenie .
  • 4.0
    sierpień 2017

    Dobry hotel dla rodzin z dziećmi

    Na plus:<br />apartamenty (nasz był rodzinny, tj 3 pokoje, 2 lazienki, duzy taras z widokiem na morze, wysoki standard, lodowka, klimatyzacja)<br />atrakcje dla dzieci: animacje przy basenie, mini disco, kids club, lody przy basenie bez ograniczen<br />Neutralne:<br />basen: duzy, ale plytki (od 0,40m do 1,45m)<br />jedzenie: obfite, nigdy niczego nie brakowało (kelnerzy donosili jak brakowalo czegos) jednak nie nazwalbym go smacznym. Daje 5/10 Powtarza sie mniej wiecej w cyklu tygodniowym. Sniadania zawsze takie same(jajka, jajecznica, pieczywo, parówki, bekon smazony, dodatki do kanapek, warzywa).<br />Obsluga raczej pomocna.<br />Na minus:<br />raczej nie ma niczego do czego mozna by sie wdg mnie jakos przyczepic. Hotel ma 4 gwiazdki i moze moglby byc lepiej zadbany ale naprawde trudno wskazac jakies ewidentnie slabe punkty.
    Na plus:
    apartamenty (nasz był rodzinny, tj 3 pokoje, 2 lazienki, duzy taras z widokiem na morze, wysoki standard, lodowka, klimatyzacja)
    atrakcje dla dzieci: animacje przy basenie, mini disco, kids club, lody przy basenie bez ograniczen
    Neutralne:
    basen: duzy, ale plytki (od 0,40m
    do 1,45m)
    jedzenie: obfite, nigdy niczego nie brakowało (kelnerzy donosili jak brakowalo czegos) jednak nie nazwalbym go smacznym. Daje 5/10 Powtarza sie mniej wiecej w cyklu tygodniowym. Sniadania zawsze takie same(jajka, jajecznica, pieczywo, parówki, bekon smazony, dodatki do kanapek, warzywa).
    Obsluga raczej pomocna.
    Na minus:
    raczej nie ma niczego do czego mozna by sie wdg mnie jakos przyczepic. Hotel ma 4 gwiazdki i moze moglby byc lepiej zadbany ale naprawde trudno wskazac jakies ewidentnie slabe punkty.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 422 zł/os.
Kod oferty: 04092020RNBW1339
pt. 04.09.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Rainbow
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 04.09.2020 , godz. 00:00
Katowice
pt. 04.09.2020 , godz. 00:00
Bourgas
Powrót:
pt. 11.09.2020 , godz. 00:00
Bourgas
pt. 11.09.2020 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Paradise Beach (Sveti Vlas)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
pt. 04.09.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
5 044
pt. 04.09.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Rainbow
2 os. pokoj standardowy z bocznym widokiem na morze (2AQ) 5 044