Aktualne na Zanzibar

Hotel Jafferji House & Spa (Stone Town)

Ocena: 4/5

Zanzibar

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 6 719 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

UWAGA: obowiązkowe ubezpieczenie podróżne dla turystów odwiedzających Zanzibar:

Informujemy, że od 1 września 2024 r. wszyscy turyści podróżujący na Zanzibar są zobowiązani do opłacenia obowiązkowego ubezpieczenia podróżnego w wysokości 44 USD na osobę.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel oferuje łącznie 10 pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem, wentylatorem, kuchnią i łazienką. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Komfortowe wyposażenie wraz z telefonem, telewizorem i Wi-Fi da Państwu poczucie prawdziwie urlopowego wypoczynku. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak wędkowanie, snorkeling, nurkowanie, spa, sauna i zabiegi masażu.

Wyżywienie:

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie i obiad. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Wiza / Podatek turystyczny Zanzibar:

Wiza:
Obywatele Polski muszą posiadać wizę, aby przekroczyć granicę Tanzanii. Wiza turystyczna jednokrotnego wjazdu jest ważna przez 90 dni i kosztuje 50 USD. Można ją uzyskać na lotnisku lub online, na stronie https://eservices.immigration.go.tz/. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty zakończenia pobytu.

Obowiązkowe ubezpieczenie turystyczne:
Wszyscy podróżujący na Zanzibar muszą wykupić ubezpieczenie turystyczne. Dorośli płacą 44 USD, dzieci w wieku 3-17 lat - 22 USD, natomiast dzieci do 2 lat są objęte ubezpieczeniem bezpłatnie. Ubezpieczenie można opłacić kartą kredytową lub debetową wyłącznie przez oficjalną stronę https://inbound.visitzanzibar.go.tz/. Formularz pozwala wykupić polisę dla więcej niż jednej osoby, a dzieci do 2 lat należy dopisać do wniosku osoby dorosłej.

Podatek turystyczny (Infrastructure TAX):
Podatek turystyczny obowiązuje wszystkich gości hoteli na Zanzibarze i pobierany jest przy zameldowaniu lub wymeldowaniu:Hotele do 3* - ok. 4 USD/osobę/nocHotele 4* i 5* - ok. 5 USD/osobę/nocPodane informacje mogą ulec zmianie (update 24.11.2025).
Wszystkie aktualne dane dostępne są w Ambasadzie Tanzanii w Polsce.
http://www.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tanzania
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych 

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem - regularne linie lotnicze:

W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Condor (DE), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. 
UWAGA: BRAK PRZELOTU BEZPOŚREDNIEGO!
Przeloty do Tajlandii, Tanzanii, Sri Lanki oraz na Mauritius nie odbywają się bezpośrednio. Loty realizowane są z przystankiem w takich miastach jak Abu Dhabi, Dubaj, Sharża, Frankfurt, Monachium, Paryż czy Stambuł.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • TV TV tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 32 °C

  • Temperatura wody 29 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować