Aktualne do Włoch

Hotel H10 Palazzo Canova

Ocena: 4/5

Włochy, Wenecja, Wenecja

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 5 266 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Wyżywienie

  • Wyżywienie
    • Bar
    • Śniadanie
    • Bufet śniadaniowy

Hotel

  • Wyposażenie
    • Recepcja 24h
    • Parking
    • Zameldowanie od: 15:00:00
    • Wymeldowanie do: 12:00:00
    • Rok otwarcia hotelu: 2019
    • Sejf w hotelu
    • WLAN/WiFi w hotelu
    • Ostatni remont generalny: 2019
    • Winda
    • Liczba wind: 1
    • Zwierzęta domowe
    • Room service
    • Taras słoneczny
    • Łączna liczba pięter: 3
    • Łączna liczba pokoi: 61
    • Metody płatności: American Express, Diners Club, EC Maestro, Mastercard, Visa
    • Dom i społeczność
    • Obiekt oferuje gościom możliwość wzięcia udziału w działaniach mających na celu poprawę lokalnego środowiska (np. poprzez zorganizowane sprzątanie plaży).np. poprzez zorganizowane sprzątanie plaży).
    • Lokalni artyści mają możliwość zaprezentowania swoich talentów.
    • Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby pomóc młodym ludziom zdobyć umiejętności i pewność siebie potrzebne do zatrudnienia.
    • Obiekt zapewnia gościom informacje na temat lokalnych ekosystemów, dziedzictwa i kultury oraz etykiety gości.
    • Obiekt oferuje bezpłatne prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla zespołu pracowników.
    • Gościom oferowane są wycieczki i atrakcje organizowane przez lokalnych przewodników i firmy. Różnorodność biologiczna i ekosystem
    • Na terenie obiektu znajdują się tereny zielone, takie jak ogrody/ogrody na dachu. Energia
    • Pokoje gościnne wyposażone są w energooszczędne przełączniki (np. elektryczność sterowana za pomocą karty do pokoju).
    • Izolacja dachów, podłóg i ścian w obiekcie została poprawiona. Oświetlenie LED jest używane przez co najmniej 80% czasu w pomieszczeniach dla gości i pomieszczeniach ogólnodostępnych.
    • W obiekcie wdrożono system zarządzania energią lub środowiskiem.
    • Energia elektryczna w obiekcie jest w 100% odnawialna.
    • Obiekt posiada czujniki ruchu w pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych.
    • Obiekt oferuje posiłki wegańskie.
    • Dostępne są posiłki wegetariańskie.
    • Obiekt posiada politykę dotyczącą odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, zapobieganie, redukcję, recykling i usuwanie odpadów żywnościowych.
    • Wszystkie okna w hotelu są podwójnie szklone.
    • Kosmetyki i środki higieny osobistej oferowane gościom nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają mikrodrobin plastiku.
    • Jednorazowe plastikowe przybory toaletowe są zastąpione dozownikiem.
    • Obiekt wyznacza sobie cele w zakresie ograniczenia marnowania żywności.
    • Obiekt używa wyłącznie środków czyszczących niezawierających chemikaliów.
    • Jednorazowe plastikowe mieszadełka do koktajli nie są dostępne.
    • Jednorazowe plastikowe słomki nie są dostępne.
    • Jednorazowe plastikowe butelki na wodę nie są oferowane.
    • Jednorazowe plastikowe butelki na napoje nie są oferowane.
    • W obiekcie istnieje plan recyklingu (np. w pokojach, pomieszczeniach ogólnodostępnych, kuchni) przynajmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, odpady organiczne).
    • W obiekcie znajdują się kubki wielokrotnego użytku (zamiast kubków jednorazowych).
    • W obiekcie znajdują się naczynia wielokrotnego użytku (zamiast naczyń jednorazowych).
    • W obiekcie zainstalowano stacje uzupełniania wody i oferuje się gościom możliwość korzystania z nich zamiast jednorazowych plastikowych butelek z wodą. Woda
    • Obiekt prowadzi ogrody w sposób efektywny pod względem zużycia wody (np. rośliny rodzime lub odporne na suszę, podlewanie ogrodów w nocy itp.)
    • Pralnia w obiekcie zapewnia efektywne zużycie wody, aby uniknąć jej marnowania.
    • Sprzątanie pokoju jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
    • Obiekt korzysta wyłącznie z wodooszczędnych spłuczek toaletowych.
    • Obiekt zaleca gościom ponowne używanie ręczników.
    • Obiekt wykorzystuje odpowiednio oczyszczone ścieki w ramach działalności hotelowej (np. do podlewania roślin i ogrodów). Inne
    • Obiekt wykorzystał zrównoważone metody i materiały podczas budowy lub ostatniego ważnego remontu.
    • Obiekt sporządza coroczny raport na temat zrównoważonego rozwoju, który jest publicznie dostępny i przedstawia postępy w realizacji celów.
  • Kategoria lokalna
    • 4 gwiazdki
  • Dodatkowe informacje
    • H10 Palazzo Canova
  • Opieka TUI na wakacjach 24/7
    • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI.
  • Transfer
    • Transfer z lotniska i na lotnisko odbywa się we własnym zakresie. Wyjątkiem są połączenia obsługiwane przez linię PLL LOT.
  • Podatek turystyczny
    • W 2012 roku w niektórych regionach turystycznych Włoch wprowadzono podatek turystyczny (podobny do taksy klimatycznej). Hotelarze decydują, czy będą go pobierać od swoich gości i nie jest on zależny od TUI. Jego wysokość może się wahać od 1 do 7 € od osoby za dzień, zależnie od regionu i standardu hotelu. Podatek klienci regulują na miejscu po przyjeździe do hotelu.

Niepełnosprawność ruchowa

  • Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

Położenie

  • ok. 500 m od centrum Wenecji
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
  • ok. 140 m od Rialto Bridge
  • ok. 1.5 km od stacji kolejowej Venezia Santa Lucia

Mocne strony hotelu

Pokoje

  • Pokój 2-osobowy - DZX2
    • Maksymalna liczba osób: 3
    • TV sat.
    • szlafroki
    • w budynku głównym
    • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
    • kapcie
    • suszarka do włosów
    • WC
    • biurko
    • minibar: za opłatą
    • Wi-Fi: w cenie
    • telefon
    • sejf
    • wanna lub prysznic
    • wentylator sufitowy
  • Pokój 2-osobowy - DZX1
    • Maksymalna liczba osób: 3
    • szlafroki
    • kapcie
    • suszarka do włosów
    • serwis sprzątający: w cenie
    • WC
    • 1 podwójne łóżko
    • klimatyzacja
    • biurko
    • minibar: za opłatą
    • Wi-Fi: w cenie
    • telefon
    • sejf
    • wanna lub prysznic
    • wentylator sufitowy
    • widok na dziedziniec
  • Suita/Suita junior standardowa - 7AD
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy wieloosobowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • metraż pokoju zależy od obłożenia
  • Pokój standardowy ekonomiczny 1- lub 2-osobowy
    • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.
  • Bungalow/Domek kempingowy standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy rodzinny
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Studio/Apartament standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Domek kempingowy/namiot standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AF
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AE
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AC
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AB
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AA
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Bungalow/Willa standardowa
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 8 °C

  • Temperatura wody 14 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować