• Wiza nie jest wymagana dla obywateli UE. Można przebywać do 90 dni bez wizy.
  • Możesz podróżować z dowodem osobistym lub paszportem.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 10.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/wlochy/idp

Hotel Eden

Ocena: /5

Włochy, Bormio, Bormio

od 2 182 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 417 835

Kraj

WLOCHY

Opis


Położenie

hotel zlokalizowany jest w średniowiecznym miasteczku Bormio. Do centrum z licznymi sklepami, barami i restauracjami ok. 350 m. W pobliżu znajduje się ośrodek narciarski Bormio z 50 km tras narciarskich o różnym poziomie trudności i 14 wyciągami. Najbliższy wyciąg oddalony o ok. 400 m.

Wyposażenie

Czterogwiazdkowy, nowoczesny hotel oferuje pokoje o różnym standardzie. Do dyspozycji gości: restauracja, przechowalnia sprzętu narciarskiego, możliwość zakupu karnetów narciarskich w hotelu, centrum SPA, pranie (za dodatkową opłatą).

Dostęp do internetu

bezpłatne Wi-Fi.

Zakwaterowanie

Pokój dwuosobowy z łóżkiem francuskim: ok. 23 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko francuskie dla dwóch osób, stolik z krzesłami, TV, Wi-Fi, sejf, prywatna łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, umywalka, lustro, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, szlafrok). Pokój dwuosobowy: ok. 35 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne i część dzienna ze stolikiem i krzesłami; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy z łóżkiem francuskim. Junior Suite: ok. 45 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne i część dzienna z rozkładaną sofą i stolikiem z krzesłami; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy z łóżkiem francuskim.

Wellness

za dodatkową opłatą (ok. 40 €) możliwość rezerwacji wejścia do centrum SPA z sauną i łaźnią turecką.

Dzieci

opiekunka dziecięca za dodatkową opłatą.

Wyżywienie

ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami. Śniadanie serwowane w formie bufetu (7.30 – 11.00).

Kategoria Nekera

4 gwiazdki; kategoria lokalna: 4 gwiazdki.

Narciarnia

przechowalnia sprzętu narciarskiego w hotelu.

Parkowanie

prywatny parking za dodatkową opłatą (ok. 8 €/ doba).

Zwierzęta domowe

hotel akceptuje zwierzęta domowa za dodatkową opłatą (ok. 19 €/ doba).

Opłata klimatyczna

do zapłaty na miejscu ok. 1,8 € osoba/ doba.

Ważne informacje

zakwaterowanie od 15.00, wykwaterowanie do 10.30.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), ubezpieczenie dla imprez turystycznych, bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet.


Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.


Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować