Wybraliśmy hotel z szerokiej oferty ze względu na przedstawione portfolio usług i aktywności. Dlatego cena była wyższa w porównaniu do innych hoteli w ofercie. Będziemy domagać się odszkodowania za brak obsługi i jakości pięciu z sześciu pokoi. CK nie komunikuje się. Planowane i zapowiadane spotkanie nie odbyło się, więc zmarnowaliśmy pół dnia czekając w hotelowej recepcji. Przez cały ten czas nikt się z nami nie kontaktował. O odlocie i transferze na lotnisko dowiedzieliśmy się dopiero wieczorem z pisemnej informacji naklejonej na pokojach. Każdy, kto spał gdzie indziej lub z jakiegoś powodu nie pojawił się na sali, nic nie wiedział.
Zakwaterowanie
Hotel na zdjęciach wygląda rewelacyjnie. Jednak rzeczywistość jest inna. Pięć z sześciu pokoi miało świetliki. Bez bezpośredniego światła, a ponadto bez oświetlenia, z wyjątkiem trzech lamp, więc nawet gdyby trzeba było oświetlić cały dzień, to i tak był to tylko przygnębiający półmrok. O wyborze tego hotelu zadecydowała oferta zajęć. Jednak od ponad 3 miesięcy w hotelu nie było wody, więc baseny były nieczynne. Kierownik hotelu przedstawił nam potwierdzenie, że CK zostało o tym niezwłocznie poinformowane. Jednak nadal oferował tę opcję!
Wyżywienie
Śniadania o niższym standardzie. Zdecydowanie nie tak bogaty, jak reklamują na swojej stronie internetowej.
Obsługa w hotelu
Ocenę wyraziłem gwiazdkami w pierwszej części oceny. Do tego nocny gwar głównie rosyjskich - i skądinąd uciążliwych - "turystów".
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate