PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZEŃ - doskonała obsługa
- 5 restauracji a la carte zapewnia kulinarne chwile przyjemności
LOKALIZACJA - bezpośrednio przy hotelowej piaszczysto-żwirowej plaży
- do lotniska (AYT) ok. 55 km, sklepy ok. 15 km
WYPOSAŻENIE - 509 pokoi, budynek główny, 4 aneksy, każdy po 4 piętra, windy
- Recepcja (całodobowa), kącik internetowy (za opłatą), WLAN (w cenie)
- Restauracja główna (restauracja bufetowa), 5 restauracji a la carte (kuchnia osmańska, włoska, chińska i meksykańska, dania rybne)
- 6 barów, kawiarnia
- Sklepy, mini market, wypożyczalnia samochodów, lekarz, pralnia i prasowanie (płatne)
- dyskoteka
- Taras słoneczny
PLAŻA I BASEN - Basen
- Park wodny
- kryty basen (podgrzewany w zimie)
- Na plaży i basenie dostępne są parasole, leżaki z poduszkami i ręczniki kąpielowe
DLA DZIECI - Basen dla dzieci w miniklubie
- plac zabaw
- miniklub (4-12 lat, na godziny)
- Bufet dla dzieci w porze lunchu i kolacji
ŻYWNOŚCIOWY Ultra All Inclusive
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- Późne śniadanie 10:00 – 11:00
- Kolacja opcjonalnie w jednej z 4 restauracji à la carte (1x na pobyt przy pobycie min. 4 noce; z rezerwacją)
- Kawa i ciasto/ciasta 11:00 – 18:00
- Przekąski od 12:00 do 16:00
- Lody 12:30 – 16:00
- Przekąska o północy 23:00 – 01:00
- Wybór różnych kanapek / wczesne śniadanie 01:00 - 07:00
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (24h)
- Drinki na plaży, drinki w dyskotece
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA - Kort tenisowy (w cenie), sprzęt do tenisa i oświetlenie (za opłatą)
- Koszykówka, rzutki, tenis stołowy, minigolf
- centrum fitness
- Całodzienne animacje, wieczorne pokazy, okazjonalnie muzyka na żywo
- Pokój gier, kręgle, bilard (za opłatą)
- motorowe sporty wodne (za opłatą, lokalni dostawcy)
- Hamam i sauna, łaźnia parowa
INFORMACJA - Karty kredytowe: VISA, MasterCard, American Express
- Języki: turecki, niemiecki, angielski
- Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00
- Kategoria kraju: 5 gwiazdek
PODWÓJNY POKÓJ - Pokój dwuosobowy z widokiem na ląd (722), pokój dwuosobowy z bocznym widokiem na morze (720), pokój dwuosobowy z widokiem na morze (719)
- ok. 23-32 m², balkon
- Wanna lub prysznic, toaleta, suszarka do włosów
- SAT-TV, telefon, sejf, WiFi (w cenie)
- Minibar (woda, napoje bezalkoholowe, codzienne uzupełnianie)
- Klimatyzacja (sterowana centralnie, na godziny)
POKÓJ RODZINNY - (2FZ)
- ok. 32-42 m², balkon
- 2 sypialnie
- Wanna lub prysznic, toaleta, suszarka do włosów
- SAT-TV, telefon, sejf, WiFi (w cenie)
- Minibar (woda, napoje bezalkoholowe, codzienne uzupełnianie)
- Klimatyzacja (sterowana centralnie, na godziny)
MNIEJSZY APARTAMENT - boczny widok na morze (JSV)
- ok. 44 m², balkon
- sypialnia z częścią wypoczynkową (przegroda, ok. 120 cm)
- Wanna z funkcją hydromasażu, toaleta, suszarka do włosów, część z prysznicem
- SAT-TV, telefon, sejf, WiFi (w cenie)
- Minibar (woda, napoje bezalkoholowe, codzienne uzupełnianie)
- Klimatyzacja (sterowana centralnie, na godziny)
Rezerwacje tylko w hotelu: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Wymagania wstępne Turcja: Wymagają
obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).
W przypadku wjazdu do Turcji i
pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z
ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.
Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.
W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.
Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)
(stan na styczeń 2024 r.)
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.