Lokalizacja: Hotel położony jest w Side, nadmorskim mieście w tureckiej prowincji Antalya. Kompleks znajduje się około 300 m od plaży. W okolicy (ok. 800 m od hotelu) znajdują się sklepy, restauracje i bary, a do centrum miasta z licznymi lokalami rozrywkowymi ok. 1 km. Odległość do lotniska w Antalyi wynosi około 65 km.
Umeblowanie: Kompleks posiadający łącznie 105 pokoi oferuje recepcję z recepcją i barem w holu, windę, WiFi (bezpłatne, tylko w holu i przy basenie), restaurację i sejf do wynajęcia. Na zewnątrz znajduje się basen (nieczynny w zimie) z tarasem słonecznym i basenem/barem z przekąskami (sezonowo). Leżaki i parasole przy basenie są bezpłatne, na plaży za opłatą.
Zakwaterowanie: Pokoje dwuosobowe posiadają łazienkę z prysznicem/WC, suszarkę do włosów, łóżko podwójne i łóżko pojedyncze, klimatyzację, telewizję satelitarną, telefon, sejf do wynajęcia, czajnik, minibar (ewentualnie za opłatą) oraz balkon lub taras. Można je również zarezerwować z widokiem na morze lub basen. Pokoje ekonomiczne nie posiadają balkonu i mogą pomieścić maksymalnie 1 osobę.
Posiłki: Możliwość rezerwacji ze śniadaniem i all inclusive. W ramach All Inclusive otrzymasz śniadanie, lunch i kolację, przekąski, popołudniową kawę/herbatę i ciasta, a także wszystkie lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:00 do północy. Napoje importowane, wina specjalne, szampan i świeżo wyciskane soki owocowe dostępne są za opłatą. Koncepcja zimowa: tylko śniadanie
Sport/rozrywka: Ewentualnie za opłatą: tenis stołowy, rzutki, sauna i łaźnia turecka. Za opłatą: sporty wodne, masaże i zabiegi upiększające.
Dzieci: Basen dla dzieci (tylko w sezonie), miniklub (sezonowo), łóżeczka dla dzieci i opiekunka do dzieci (ewentualnie za opłatą/na zapytanie).
Różnorodny: Inne usługi za opłatą: pralnia, opieka medyczna.
Poradnik: Zakwaterowanie tylko mężczyzn w jednym pokoju jest niedozwolone.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.