Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.3. - 8.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024
Yalihan Una Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Turecka
hotel znakomity, jedzenie, wszystko na swoim miejscu, problemem było dotarcie na miejsce... Transfer z lotniska w Antalyi do miejsca docelowego w Alanyi był zbyt długi... Kalifornia nie była w stanie zapewnić nam parkingu na lotnisku w Wiedniu w podanym terminie, więc ostatecznie rozwiązaliśmy to dość skomplikowanie sami, za powiedzmy 100 euro ekstra do ceny przejazdu... CA przesłało niepełną i niejasną informację o tym, jak odprawić się online, na dawno temu, dzięki niemożliwości przejścia odprawy online, zapłaciłem nawet 15 euro za wszystko, aby w ogóle dostać się na lotnisko... Ogólnie rzecz biorąc, bardzo żenujące doświadczenie z obsługą CA przez telefon, rozmawiałem z kilkoma osobami na infolinii zarówno w dniu wyjazdu, jak i w dniu przyjazdu, właśnie ze względu na możliwość uzupełnienia wniosku online i bardzo niewiele wskazywało na możliwość rozwiązania mojego problemu z nimi... Na ich obronę mogę powiedzieć, że problemy z internetem meldują się tylko w tej jednej taniej firmie z którą odbywa się wycieczka i na infolinii obiecali, że w przyszłości rozwiążą ten problem i że nie będzie żadnych komplikacji...
hotel znakomity, jedzenie, wszystko na swoim miejscu, problemem było dotarcie na miejsce... Transfer z lotniska w Antalyi do miejsca docelowego w Alanyi był zbyt długi... Kalifornia nie była w stanie zapewnić nam parkingu na lotnisku w Wiedniu w podanym terminie, więc ostatecznie rozwiązaliśmy to dość skomplikowanie sami, za powiedzmy 100 euro ekstra do ceny przejazdu... CA przesłało niepełną i niejasną informację o tym, jak odprawić się online, na dawno temu, dzięki niemożliwości przejścia odprawy online, zapłaciłem nawet 15 euro za wszystko, aby w ogóle dostać się na lotnisko... Ogólnie rzecz biorąc, bardzo żenujące doświadczenie z obsługą CA przez telefon, rozmawiałem z kilkoma osobami na infolinii zarówno w dniu wyjazdu, jak i w dniu przyjazdu, właśnie ze względu na możliwość uzupełnienia wniosku online i bardzo niewiele wskazywało na możliwość rozwiązania mojego problemu z nimi... Na ich obronę mogę powiedzieć, że problemy z internetem meldują się tylko w tej jednej taniej firmie z którą odbywa się wycieczka i na infolinii obiecali, że w przyszłości rozwiążą ten problem i że nie będzie żadnych komplikacji...
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)