PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZEŃ - przyjazny rodzinie
- Główna restauracja bufetowa z panoramicznym widokiem na morze
- dobry stosunek ceny do wydajności
LOKALIZACJA - hotelowa piaszczysta plaża
- do lotniska (ADB) ok. 67 km
- do centrum Kusadasi ok. 7 km (połączenia minibusem)
WYPOSAŻENIE - 338 pokoi, budynek główny ma sześć pięter, wybrana część ma osiem pięter
- Recepcja czynna całą dobę, windy
- Wi-Fi w miejscach publicznych (w cenie)
- Główna restauracja bufetowa z miejscami do siedzenia wewnątrz i na zewnątrz, taras, 2 restauracje à la carte (1x na pobyt, przy pobycie minimum 7 dni; jedna za opłatą, druga po rezerwacji)
- 4 bary, sala telewizyjna, sala konferencyjna.
- za opłatą: fryzjer, lekarz, pralnia/prasowanie i różne sklepy
PLAŻA I BASEN - bezpośrednio przy hotelowej piaszczystej plaży, bar na plaży a la carte (za opłatą)
- duży basen (słodka woda) z 3 zjeżdżalniami wodnymi (w zależności od pogody), basen dla dorosłych (w zależności od pogody)
- bar przy basenie
- piękny ogród, taras słoneczny (przy sprzyjającej pogodzie)
- Kryty basen i basen do talaso
- Leżaki z poduszkami i parasolami przy basenie i na plaży (w cenie)
- Ręczniki plażowe dostępne przy basenie i na plaży (za kaucją)
DLA DZIECI - 2 baseny dla dzieci
- plac zabaw
- Mini klub (4-12 lat, co godzinę w zależności od pogody), od 1 czerwca. do 31.10. posiada również restaurację dla dzieci w porze lunchu i wieczorem
- Łóżeczka dziecięce (na życzenie)
- Opieka nad dziećmi (za opłatą, płatna na miejscu)
PODWÓJNY POKÓJ - 20 - 25 m², balkon lub taras w budynku głównym
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- TV-SAT, telefon (za opłatą), sejf do wynajęcia
- minibar (za opłatą)
- Klimatyzacja (indywidualna), podłoga kafelkowana
- Dalsze opcje rezerwacji: Widok na morze, również do pojedynczego wykorzystania
POKÓJ RODZINNY - w budynku głównym lub aneksie, na balkonie lub tarasie
- nieco bardziej przestronny niż pokój dwuosobowy, z oddzielną sypialnią
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- TV-SAT, telefon (za opłatą), sejf do wynajęcia
- minibar (za opłatą)
- Klimatyzacja (indywidualna), podłoga kafelkowana
ŻYWNOŚCIOWY Ultra All Inclusive
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- przekąski
- Po południu kawa, herbata i ciastka
- lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (24h)
WELLNESS, SPORT I ROZRYWKA - W ciągu dnia animacje, wieczorem pokazy w amfiteatrze.
- Tenis na twardym korcie z własnym sprzętem, tenis stołowy, minigolf i sala fitness
- Bilard (za opłatą)
- Masaże, inne zabiegi i korzystanie z basenu talaso (za opłatą)
Wymagania wjazdowe dla Turcji: Wymagają
obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).
W przypadku wjazdu do Turcji i
pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z
ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.
Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.
W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.
Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Poradnik: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Poradnik: Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!