Petra T.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.10. - 21.10.2023 Oceniono: Marzec 2024
Queen's Park Le Jardin Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer
Przez cały pobyt pieniądze zniknęły bezpośrednio z naszego portfela. Kiedy chcieliśmy rozwiązać sprawę, absolutny brak zainteresowania ze strony kierownictwa hotelu, delegata KC czy CA. Co więcej, raczej kpiną ze strony kierownictwa hotelu było to, że nic nie osiągniemy, nawet jeśli wezwiemy policję. Całkowicie zepsuło to ogólne wrażenie całkiem dobrych wakacji.
Przez cały pobyt pieniądze zniknęły bezpośrednio z naszego portfela. Kiedy chcieliśmy rozwiązać sprawę, absolutny brak zainteresowania ze strony kierownictwa hotelu, delegata KC czy CA. Co więcej, raczej kpiną ze strony kierownictwa hotelu było to, że nic nie osiągniemy, nawet jeśli wezwiemy policję. Całkowicie zepsuło to ogólne wrażenie całkiem dobrych wakacji.
Zakwaterowanie
Hotel zakwalifikowany jest na 5 gwiazdek, faktycznie wystrój i wyposażenie hotelu jest na poziomie 3 gwiazdek. Piękny, kwitnący i niemal codziennie pielęgnowany ogród.
Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, wybór wielu dań, oferta owoców mogła być szersza. Raz w tygodniu była wyjątkowa oferta obiadowa - np. Sushi. Kelnerzy, kelnerki i barmani byli wspaniali - zawsze uśmiechnięci i pomocni.
Obsługa w hotelu
Dobra sauna i basen z lodowatą wodą (poza sezonem powinny być podgrzewane - byliśmy pod koniec października), na siłowni są tylko 2 rowery, 2 bieżnie (1 nie działa) i 1 maszyna do ćwiczeń.
Plaża
Piękne i czyste morze, ładne molo z leżakami i barem było niestety przy kolejnym hotelu, a także atrakcje wodne i sporty, plaże hotelowe są wydzielone i strzeżone, więc dotarcie do nich było problemem.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)