Kategoria kraju 3 gwiazdki
PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZEŃ - bezpośrednie położenie przy plaży
- zaledwie 1 km od centrum
LOKALIZACJA - tuż przy plaży
- do lotniska (BJV) około 20 km
- 1 km do centrum Bodrum
WYPOSAŻENIE - 79 pokoi, recepcja, winda
- Wi-Fi w miejscach publicznych (w cenie)
- restauracja bufetowa
- basen, basen dla dzieci
- Leżaki i parasole przy basenie i na plaży są wliczone w cenę, w zależności od dostępności
POKÓJ 2-osobowy (61)
- ok. 20 m²
- Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
- TV, Wi-Fi (w cenie)
- Minibar (za opłatą), sejf
- klimatyzator
- Obłożenie: 1 - 3 osoby dorosłe, maks. 1 dziecko
ŻYWNOŚCIOWY wszystko w cenie
- Śniadanie w formie bufetu
- późne śniadanie
- Lunch w formie bufetu
- Kolacja w formie bufetu
- przekąski
- Kawa, herbata i ciastka w godzinach popołudniowych
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10:00-24:00)
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA - siłownia
- Różne oferty sportów wodnych (lokalni dostawcy zewnętrzni, za opłatą)
- Hamam, sauna, masaże (za opłatą)
Poradnik: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Wymagania wjazdowe dla Turcji: Wymagają
obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).
W przypadku wjazdu do Turcji i
pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z
ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.
Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.
W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.
Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Poradnik: Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!