PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZEŃ - Centralna lokalizacja
- uprzejma obsługa
LOKALIZACJA - tuż przy plaży
- do lotniska (AYT) około 20 km
- do centrum Antalyi około 6 km
- Sklepy ok. 500m
WYPOSAŻENIE - 346 pokoi w dwóch budynkach z dziewięcioma piętrami, windy
- Recepcja (całodobowa), kącik internetowy (za opłatą), WLAN w lobby (w cenie)
- Restauracja główna, restauracja a la carte (kuchnia śródziemnomorska, 01.05.-15.10.)
- bary i kawiarnie
- Minimarket, fryzjer, wypożyczalnia samochodów, lekarz, usługa prania i prasowania (za opłatą)
- dyskoteka
PLAŻA I BASEN - Około 150 m do prywatnej piaszczysto-kamienistej plaży, oddzielonej nadmorską drogą
- Basen, zjeżdżalnia wodna (na godziny)
- kryty basen
- Taras słoneczny
- Przy basenie i na plaży dostępne są parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe
DLA DZIECI - basen dla dzieci
- kryty basen dla dzieci
- plac zabaw
- miniklub (4-12 lat, na godziny)
ŻYWNOŚCIOWY wszystko w cenie
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- Późne śniadanie (10:00 – 10:30)
- Kawa i ciasto/ciastka i lody (11:00-17:00, kwiecień-październik)
- Przekąski (12:00 – 15:30)
- Opcjonalna kolacja w restauracji a la carte (raz na pobyt min. 7 nocy, wymagana rezerwacja)
- Przekąska o północy (23:00 – 23:30)
- lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (08:30 - 24:00)
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA - całodzienne animacje, wieczorne pokazy i muzyka na żywo
- kort tenisowy (sprzęt tenisowy i oświetlenie za opłatą)
- Tenis stołowy, rzutki, boccia, siatkówka plażowa
- Aerobik i aerobik w wodzie
- centrum fitness
- Łaźnia turecka i sauna
- Masaże i zabiegi (za opłatą)
- Motorowe sporty wodne (za pośrednictwem zewnętrznych dostawców za opłatą)
INFORMACJA - Karty kredytowe: VISA, MasterCard, American Express
- Otwarcie: 2002 r. Ostatni remont: 2019 r
- Języki: turecki, niemiecki, angielski
- Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00
- Kategoria kraju: 5 gwiazdek
PODWÓJNY POKÓJ - DR boczny widok na morze (819)
- SGL z bocznym widokiem na morze (SRU)
- ok. 22 m², balkon
- Wanna, toaleta, suszarka do włosów i kapcie
- SAT-TV, telefon, sejf, WiFi (w cenie)
- Minibar (codzienne uzupełnianie minibaru wodą)
- Klimatyzacja (sterowana centralnie, na godziny)
POKÓJ RODZINNY - (2FZ)
- ok. 48 m², balkon z bocznym widokiem na morze
- 2 sypialnie połączone drzwiami
- Wanna, toaleta, suszarka do włosów
- SAT-TV, telefon, sejf, WiFi (w cenie)
- Minibar (codzienne uzupełnianie minibaru wodą)
- Klimatyzacja (sterowana centralnie, na godziny)
Poradnik: Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Wymagania wjazdowe dla Turcji: Wymagają
obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).
W przypadku wjazdu do Turcji i
pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z
ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.
Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.
W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.
Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju
standardy
- BEZPIECZNA TURYSTYKA (Lloyd's Register)
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.