LOKALIZACJA - do plaży Damlatas ok. 1,3 km
- do lotniska (AYT) ok. 130 km, (GZP) ok. 50 km
- do centrum ok. 500 m
WYPOSAŻENIE - 226 pokoi w 5 budynkach
- Recepcja (24h), windy, WiFi (wliczone w miejsca ogólnodostępne)
- Restauracja ze stolikami wewnątrz i na zewnątrz
- bar
- Minimarket, butik, fryzjer, fotograf, pralnia chemiczna, lekarz (za opłatą)
PLAŻA I BASEN - Własny teren hotelu na plaży Kleopatry (transfer kilka razy dziennie wliczony w cenę)
- 3 baseny
- Parasole i leżaki przy basenie w cenie, na plaży za opłatą
DLA DZIECI - 2 baseny dla dzieci
- Łóżeczka dziecięce na życzenie
- Wysokie krzesełka w restauracji
ŻYWNOŚCIOWY wszystko w cenie
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- Późne śniadanie w godzinach 10:00 - 11:00
- Przekąski (na godziny)
- Kawa/herbata i ciastka, lody (co godzinę)
- lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 8:00-23:00
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA - Dwa razy w tygodniu wieczorne przedstawienia
- siłownia
- Pokój gier (za opłatą)
- Hamam, masaże (za opłatą)
INFORMACJA - Otwarcie: 1995/ostatni remont: 2022
- Karty kredytowe: VISA, MasterCard, American Express
- Języki: turecki, niemiecki, angielski
- Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00
- Kategoria kraju: 4 gwiazdki
STANDARDOWY POKÓJ - DR (41), SR (SNU)
- ok. 17 - 20 m², w blokach A, B i C, balkon ze stołem i krzesłami, widok na okolicę
- Podwójne łóżko lub dwa pojedyncze łóżka
- Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
- TV-SAT, telefon, sejf, WiFi (za opłatą)
- Minimalna lodówka
- Klimatyzacja, podłoga w kafelkach
POKÓJ PRZEŁOŻONEGO - Pokój dwuosobowy (201), pokój jednoosobowy (PER)
- ok. 17 - 20 m², w bloku E, balkon francuski
- Podwójne łóżko lub dwa pojedyncze łóżka
- Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
- TV-SAT, telefon, sejf, WiFi (za opłatą)
- Mini lodówka, ekspres do kawy
- Klimatyzacja, podłoga w kafelkach
MNIEJSZY APARTAMENT - (47)
- ok. 35 - 40 m², w blokach D i E, balkon ze stołem i krzesłami
- Sypialnia z łóżkiem małżeńskim lub dwoma łóżkami pojedynczymi, pokój dzienny z rozkładaną sofą
- Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
- TV-SAT, telefon, sejf, WiFi (za opłatą)
- Mini lodówka, ekspres do kawy z filtrem
- Klimatyzacja, podłoga w kafelkach
ZESTAW - Widok na ląd (677), widok na basen (SUP), piętro, widok na morze (SUI)
- ok. 35 - 45 m², w blokach A, B, C, balkon ze stołem i krzesłami
- Sypialnia z łóżkiem małżeńskim lub dwoma łóżkami pojedynczymi, pokój dzienny z rozkładaną sofą
- Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
- TV-SAT, telefon, sejf, WiFi (za opłatą)
- Mini lodówka, ekspres do kawy z filtrem
- Klimatyzacja, podłoga w kafelkach
Poradnik: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Wymagania wjazdowe dla Turcji: Wymagają
obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).
W przypadku wjazdu do Turcji i
pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z
ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.
Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.
W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.
Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- niedostępny od (data) do (data) od 1 marca 2024 do 15 kwietnia 2024: Kwatera tymczasowo zamknięta
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: wanienka
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.