Hotel oferuje czyste pokoje i przyjazną obsługę, ale obsługa zdecydowanie nie dorównuje standardom pięciogwiazdkowego ultra all inclusive. Jedzenie było bardzo proste, często powtarzane, a higiena stolików i barów pozostawiała wiele do życzenia. Ogólnie rzecz biorąc, wrażenie raczej przeciętne – odpowiednie dla osób niewymagających, ale nie dla tych, którzy oczekują wyższego standardu. Uwaga dla gości, którzy nie lubią kotów: po hotelu kręciło się około 8 kotów, wspinających się na krzesła i stoły.
Zakwaterowanie
Pokój był czysty, sprzątany codziennie i uzupełniany w kosmetyki. Doceniam porządek i starania personelu o utrzymanie czystości. Dostępne było mydło w kostce, a przy wyjeździe znaleźliśmy w szafce czepek kąpielowy i płatki do demakijażu. Drobne niedociągnięcia dotyczyły detali – szafka pod zlewem była zardzewiała, a miejscami wyraźnie widać było, że podobne detale zostały porzucone przez konserwację w całym hotelu. Ogólnie jednak oceniam pobyt pozytywnie, ponieważ bardziej odpowiadał on standardowi czterech gwiazdek niż pięciu.
Wyżywienie
Niestety, jedzenie w hotelu nie spełniało standardów pięciogwiazdkowego ultra all inclusive. Na wczesnym śniadaniu nie było wody ani dżemu, ale wybór na standardowym śniadaniu był w porządku. „Cake pause” oferowała tylko kilka ciastek, co było bardzo skromne. Jedzenie często się powtarzało – na przykład łosoś na lunch był podawany z sałatką na kolację. Piwo, wino i napoje bezalkoholowe były dostępne w barze na plaży, a Coca-Cola Zero była dostarczana później. Dostępny był tylko jeden rodzaj herbaty. Napoje alkoholowe (np. mojito) nie były objęte all inclusive – goście musieli za nie płacić sami, dostępne były tylko zwykłe napoje bezalkoholowe i podstawowe alkohole. Po przyjeździe wcześnie rano nie zaproponowano nam żadnych napojów, mimo że bar miał być otwarty. Ogólnie rzecz biorąc, jedzenie wydawało się ograniczone i nie spełniało oczekiwań ultra all inclusive. Jedzenie nie było złe, ale menu było bardzo proste i często powtarzane.
Obsługa w hotelu
Personel hotelu był bardzo miły i pomocny, szczególnie kelnerzy zasługują na pochwałę za ponadstandardowe podejście do gości. Obsługa pokoju była regularna, a sprzątanie odbywało się codziennie. Niestety, utrzymanie czystości w częściach wspólnych pozostawiało wiele do życzenia – stoliki w barach często się kleiły, a podłogi w windach i na korytarzach były lepkie i wyglądały na zaniedbane. Obsługa była profesjonalna i pomocna, ale utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych psuło ogólne wrażenie.
Plaża
Plaża nie była idealnie czysta, ale ponieważ byliśmy tam pod koniec sezonu i było tylko około 10 osób, udało się znaleźć wolne miejsce. Przy leżakach leżały niedopałki papierosów, kosze na śmieci nie były wyniesione, a dostęp do morza nie był idealny, ale i tak znaleźliśmy nasze miejsce. Droga na plażę nie była oznakowana; zajmuje około 5 minut energicznym spacerem od hotelu przez główną ulicę, obok stacji benzynowej i przez przejście podziemne. Obsługa plaży miała niewiele do roboty, więc mogliby ciągle wycierać stoliki i sprawdzać toalety, które były brudne i brakowało w nich papieru toaletowego. Ogólnie plaża wydawała się spokojna, ale organizacja, utrzymanie i higiena mogłyby być znacznie lepsze.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate