Podróż przebiegła zgodnie z oczekiwaniami. Usługa AI, transfer, pokój, linia lotnicza. Wszystko jest na lub powyżej oczekiwanego poziomu.
Zakwaterowanie
Pokój odpowiadał temu co widać na zdjęciach. Widok na morze, podstawowy minibar (napoje bezalkoholowe, woda), czystość, wygodne łóżka.
Wyżywienie
Świadczenie UAI, 0-24 godziny, można było odwiedzić niektóre bary i restauracje. Główna restauracja również oferowała wysokiej jakości jedzenie, ogromny wybór, codziennie dodatkowe dania (pieczony indyk, jagnięcina, stek itp.). Pomimo dużego tłoku, czas oczekiwania był akceptowalny, a stolik zawsze był wolny. Obsługa była bardzo aktywna, sprzątała stoły, zmieniała obrusy i sztućce. Jeśli ktoś coś upuścił, zostało to posprzątane po 1-2 minutach. Przywiązywali także dużą wagę do wyglądu, czystego ubrania, uczesanych włosów, życzliwości. Chociaż niektórzy z naszych współtowarzyszy podróży nie są w pełni świadomi podstawowych norm zachowania.
Obsługa w hotelu
Zawsze możesz znaleźć drinka lub przekąskę, albo w budynku głównym, przy basenie, albo tuż na plaży. Animacja również była na odpowiednim poziomie, zarówno jeśli chodzi o programy dla dorosłych, jak i dla dzieci. Minusem jest to, że baseny są za zimne (22-23°C), nawet jak na tamte czasy (w nocy było 22-23°C), podczas gdy w morzu było idealnie 26°C.
Plaża
Jest piaszczysta, żwirowa i tonie nieco szybciej niż idealnie. Plaża powinna być trochę lepiej sprzątana, ale zawsze były wolne leżaki i bardzo podobało mi się ich rozwiązanie zacieniające
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate