• Od dnia 19 kwietnia 2022 r. wjazd bez wizy dla pobytów turystycznych i tranzytowych do 90 dni w ciągu 180 dni.
  • Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Udając się w podróż z dzieckiem, zalecane jest, by zabrać ze sobą wielojęzyczny odpis aktu urodzenia dziecka.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/turcja/informacje-dla-podrozujacych
Wyjazd do

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach)

Ocena: 4/5

Turcja, Alanya, Alanya

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach)

Lokalizacja:
Ten hotel położony jest tuż przy plaży, w centralnej lokalizacji w Alanyi.

Umeblowanie:
W recepcji w recepcji przyjazny personel służy radą i pomocą. Jako usługi dostępna jest przechowalnia bagażu i sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można korzystać z WiFi. Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich oraz windę. Supermarket i inne sklepy są doskonałym miejscem na zakupy i spacery. Na terenie domu znajduje się piękny ogród i plac zabaw. Pozostałe udogodnienia w hotelu obejmują salę telewizyjną, pokój gier i bibliotekę. Jeśli goście przyjeżdżają samochodem, mogą zaparkować w garażu lub na parkingu (bezpłatnie). Inne usługi obejmują opiekę nad dziećmi, wynajem samochodów, pomoc medyczną, transfer, obsługę pokoju, usługi pralnicze, fryzjera, pralnię na monety i prywatny autobus wahadłowy. Wypożyczalnia rowerów oferuje sprzęt niezbędny do zwiedzania okolicy. Centrum biznesowe chętnie pomoże w sprawach biznesowych i oferuje faks. Wykłady, prezentacje lub spotkania mogą odbywać się w jednej z 2 sal konferencyjnych.

Zakwaterowanie:
Klimatyzacja i ogrzewanie zapewniają przyjemny klimat w pokojach. Z balkonu lub tarasu można podziwiać widok na morze. Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko i rozkładaną sofę. Dodatkowe łóżka można zamówić. Dostępny jest także sejf i minibar. Minilodówka jest również standardem. Telefon, telewizor, radio i bezpłatne WiFi zapewniają najwyższy komfort wypoczynku. Udogodnienia w pokoju obejmują kapcie. W łazience, wyposażonej w prysznic i wannę, znajduje się suszarka do włosów.

Klimatyzator:
Korzystanie z klimatyzacji za opłatą w ramach all inclusive.

Posiłki:
W hotelu znajduje się restauracja i bar.Orzeźwiające napoje w barze na plaży zapewnią chwile dobrego samopoczucia. Zakwaterowanie oferuje obiadokolację i all inclusive jako usługi cateringowe, które można zarezerwować. Serwowane są śniadania, obiady i kolacje. Dom zapewnia również przekąski. Hotel oferuje szeroki wybór napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

Sport/rozrywka:
Kąpiel w basenie zewnętrznym zapewnia orzeźwiające orzeźwienie, a baseny kryte zapewniają przyjemność kąpieli niezależnie od pogody. Istnieją również baseny dla dzieci. Wygodne leżaki i parasole dające cień dostępne są bezpłatnie na tarasie słonecznym i za opłatą na plaży. Dostępny jest bar przekąskowy przy basenie. Jeśli masz ochotę na ćwiczenia, oferujemy boccię i siatkówkę plażową. Miłośnicy sportów wodnych mogą również skorzystać z jazdy na nartach wodnych, pływania rowerem wodnym, pływania łódką na bananie, kajakarstwa, żeglowania i nurkowania. W hotelu podróżni mają do wyboru szeroką gamę sportów halowych, w tym siłownię, tenis stołowy, bilard i rzutki. Hotel oferuje różne opcje odnowy biologicznej, takie jak spa, sauna, łaźnia turecka i zabiegi masażu. Inne zajęcia rekreacyjne obejmują program animacyjny, dyskotekę i klub dla dzieci.

Poradnik:
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!

Wymagania wjazdowe dla Turcji:
Wymagają obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).   W przypadku wjazdu do Turcji i pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.

Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.

W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.

Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.

Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)

(stan na styczeń 2024 r.)

Poradnik:
Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Lage:
Dieses Hotel liegt direkt am Strand, in zentraler Lage in Alanya.

Ausstattung:
An der Rezeption im Empfangsbereich steht das freundliche Personal mit Rat und Tat zur Seite. Eine Gepäckaufbewahrung und ein Safe stehen als Serviceleistungen zur Verfügung. WLAN ist in den öffentlichen Bereichen verfügbar. Die Unterbringung verfügt über rollstuhlgerechte Einrichtungen und einen Aufzug. Ein Supermarkt und andere Geschäfte können zum Einkaufen und Bummeln genutzt werden. Ein schöner Garten und ein Spielplatz gehören zum Gelände des Hauses. Zu den weiteren Einrichtungen des Hotels zählen ein TV-Raum, ein Spielzimmer und eine Bibliothek. Bei einer Anreise mit dem Auto können die Gäste dieses in einer Garage oder auf dem Parkplatz (ohne Gebühr) parken. Unter den weiteren Leistungen finden sich eine Kinderbetreuung, eine Autovermietung, medizinische Betreuung, ein Transferservice, ein Zimmerservice, ein Wäscheservice, ein Friseur, eine Münzwäscherei und ein eigener Shuttlebus. Zur Erkundung der Umgebung bietet ein Fahrradverleih die notwendige Ausrüstung. Bei Geschäftlichem hilft das Business-Center gerne weiter und bietet ein Faxgerät an. Vorträge, Präsentationen oder Tagungen können in einem der 2 Konferenzräume abgehalten werden.

Unterbringung:
Für angenehmes Raumklima in den Zimmern sorgen eine Klimaanlage und eine Heizung. Die Gäste können den Meerblick von Balkon oder Terrasse genießen. Die Zimmer verfügen über ein Doppelbett und ein Sofabett. Zustellbetten können angefordert werden. Außerdem sind ein Safe und eine Minibar verfügbar. Ein Minikühlschrank zählt ebenfalls zur Standardeinrichtung. Besten Urlaubskomfort bieten ein Telefon, ein TV-Gerät, ein Radio und WiFi (ohne Gebühr). Zu den Vorzügen der Zimmer gehören Hausschuhe. Im Badezimmer, ausgestattet mit einer Dusche und einer Badewanne, gibt es einen Haartrockner.

Klimaanlage:
Nutzung der Klimaanlage gegen Gebühr, bei AI inklusive.

Verpflegung:
Das Hotel verfügt über ein Restaurant und eine Bar. Erfrischende Drinks an der Strandbar sorgen für Wohlfühlmomente. Die Unterbringung bietet als buchbare Verpflegungsleistungen Halbpension und All-Inclusive. Angeboten werden Frühstück, Mittagessen und Abendessen. Darüber hinaus stellt das Haus Snacks bereit. Das Hotel führt ein Sortiment alkoholischer und alkoholfreier Getränke.

Sport/Unterhaltung:
Belebende Erfrischung verspricht ein Sprung in den Außenpool, während Hallenbäder witterungsunabhängiges Badevergnügen bieten. Darüber hinaus gibt es Kinderbecken. Bequeme Liegestühle und Schatten spendende Schirme stehen auf der Sonnenterrasse kostenfrei und am Strand gegen Gebühr bereit. Eine Pool-/Snackbar ist vorhanden. Wem der Sinn nach Bewegung steht, dem werden Boccia und Beachvolleyball angeboten. Mit Jetskifahren, Tretbootfahren, Bananenbootfahren, Kanufahren, Segeln und Tauchen kommen auch Wassersportfreunde auf ihre Kosten. Den Reisenden steht im Haus mit einem Fitnessstudio, Tischtennis, Billard und Darts ein breites Angebot an Indoor-Sportarten zur Auswahl. Im Hotel werden verschiedene Wellnessangebote wie Spa, Sauna, Hammam und Massage-Anwendungen offeriert. Weitere Freizeitangebote sind ein Animationsprogramm, eine Disco und ein Miniclub.

Hinweise:
Bitte beachten Sie, dass für alle Gäste ohne Wohnsitz in der EU vor allem bei "Nur Hotel Buchungen" im Zielgebiet Probleme beim Einchecken im Hotel auftreten können. In einem solchen Fall sind die Hoteliers dazu berechtigt, eine Nachzahlung vor Ort einzufordern oder die Buchung zurückzuweisen!

Einreisebestimmungen für die Türkei:
Deutsche Staatsbürger (auch Minderjährige) benötigen für die Einreise in die Türkei und Aufenthalte bis zu 90 Tagen einen Personalausweis, Reisepass oder vorläufigen Reisepass. Kinder bis zu 12 Jahren können auch mit einem gültigen Kinderreisepass (ab 10 Jahren mit Lichtbild und der Eintragung Nationalität „deutsch“) einreisen. Nicht möglich ist die Einreise mit mit einem von der Bundespolizei für Notfälle ausgestellten Reiseausweis als Passersatz oder einem vorläufigen Personalausweis.

Reisepässe müssen noch über mindestens eine freie Seite verfügen, da die Pässe bei Einreise mit einem Einreisestempel samt Datum versehen werden.  Bei der Einreise mit Personalausweis händigen die türkischen Zollbehörden ein Einreisepapier aus, welches sorgfältig aufzubewahren ist, da es bei der  Ausreise wieder vorgelegt werden muss. 

Für Minderjährige, die ohne ihre Eltern in die Türkei reisen, ist ein von beiden Elternteilen unterschriebene Einverständniserklärung mitzuführen (in deutscher Sprache und ins Türkische übersetzt). Kinder, die sowohl die deutsche als auch die türkische Staatsangehörigkeit besitzen, benötigen zur Wiedereinreise nach Deutschland einen deutschen Reisepass oder Personalausweis, der vor Abreise bei der zuständigen deutschen Behörde beantragt werden muss, oder ggf. einen gültigen Kinderreisepass.

Bürger anderer Staaten erkundigen sich bzgl. der Einreisebedingungen bitte bei der Botschaft der Republik Türkei in Berlin oder  ihrem zuständigen Konsulat.

Quelle: Auswärtiges Amt/Türkei: Reise- und Sicherheitshinweise - Auswärtiges Amt (auswaertiges-amt.de)

(Stand: Januar 2024)

Hinweise:
Bitte beachten Sie, dass für alle Gäste ohne Wohnsitz in der EU bei "Nur Hotel Buchungen" im Zielgebiet Probleme beim Einchecken im Hotel auftreten können. In einem solchen Fall sind die Hoteliers dazu berechtigt, eine Nachzahlung vor Ort einzufordern oder die Buchung zurückzuweisen!

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 125 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Ocena 3,6 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 59 opinii)

Zakwaterowanie 3,4 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 3,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

173. najwyższa ocena z 886 hoteli w Alanya

Monika G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.2. - 23.2.2024 Oceniono: Marzec 2024

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach) Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Odwiedziłem hotel w lutym, kiedy nie było zbyt wielu turystów i byłem zadowolony. Pokój sprzątany codziennie przez miłą pokojówkę, doskonała obsługa. Miły personel. Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu bez dodatkowych opłat, nawet w pokoju. Możliwość korzystania z krytego basenu i kącika fitness. Zatem nawet w lutym teren ten można było pięknie wykorzystać.

Odwiedziłem hotel w lutym, kiedy nie było zbyt wielu turystów i byłem zadowolony. Pokój sprzątany codziennie przez miłą pokojówkę, doskonała obsługa. Miły personel. Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu bez dodatkowych opłat, nawet w pokoju. Możliwość korzystania z krytego basenu i kącika fitness. Zatem nawet w lutym teren ten można było pięknie wykorzystać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Wacława J.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.1. - 3.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach) Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Uważam wakacje za w miarę udane. Bardzo wysoko oceniam sprawne wifi w całym hotelu, bez żadnych haseł, logowań, itp. Pozytywnie z uznaniem oceniam zachowanie personelu hotelowego, czystość w hotelu, pokoju, życzliwość i uczynność pracowników. Bardzo dobrze wyrażam się o kuchni i smacznych potrawach, bardzo dobrze przyrządzanych warzywach, innych daniach. Trochę wadziły godziny posiłków, krótki czas między śniadaniem i obiadem, bardzo długi między obiadem i kolacją. Trudne, bawet bardzo, są kontakty z ubezpieczycielem w Polsce. Telefony do Polski są bardzo drogie, a ubezpieczyciel posiada numery stacjonarne, zatem nie ma komunikatorów umożliwiających kontakt przez wifi. W takim przypadku obowiązek kontaktu powinien spoczywać na rezydencie. Ostatecznie kontakt /spóźniony/ z ubezpieczycielem nastąpił po wysłaniu maila,a przecież nie każdy klient ma taką możliwość. Przykre było to, że na prośbę o kontakt z lekarzem pracownicy ubezpieczyciela na podstawie krótkiego opisu problemu od razu imputowali chorobę przewlekłą, gdy wyraźnie zgłosiłam objawy zwykłego przeziębienia i skoczyło mi ciśnienie. Niehumanitarna postawa, kompletny brak empatii i próby rozważenia pomocy, zwłaszcza wiekowej, samotnej kobiecie / w hotelu poza mną nie było nikogo z Polski/ wprawiło mnie w niesmak, a wręcz gorycz. Poradziłam sobie wizytą i zakupami pomocnych specyfików w aptece, na szczęście mogłam, ale gorycz i negatywna ocena bardzo mnie zniechęciły do biura. Jakoś tak jest, że np. Niemcy mają pełną gwarancję opieki, wszelką natychmiastową pomoc, niepełnosprawni dodatkową opiekę, a Polacy są skazani na siebie, bo panienka z ubezpieczalni łapie za słówka w mailu, bo skoro ciśnienie, to na pewno choroba przewlekła... . Nie mam tej choroby, ale ciśnienie się podnosi gdy coś w organizmie się zmienia. Bardzo mocno przeżyłam ten incydent. Lekarz to badanie i recepta na konkretne leki, na pewno dużo tańsze niż prywatne zakupy. Lekarz to poczucie bezpieczeństwa, jeśli go nie ma z innej strony. Uważam, że my, wiekowi ludzie zasługujemy na więcej.

Uważam wakacje za w miarę udane. Bardzo wysoko oceniam sprawne wifi w całym hotelu, bez żadnych haseł, logowań, itp. Pozytywnie z uznaniem oceniam zachowanie personelu hotelowego, czystość w hotelu, pokoju, życzliwość i uczynność pracowników. Bardzo dobrze wyrażam się o kuchni i smacznych potrawach, bardzo dobrze przyrządzanych warzywach, innych daniach. Trochę wadziły godziny posiłków, krótki czas między śniadaniem i obiadem, bardzo długi między obiadem i kolacją. Trudne, bawet bardzo, są kontakty z ubezpieczycielem w Polsce. Telefony do Polski są bardzo drogie, a ubezpieczyciel posiada numery stacjonarne, zatem nie ma komunikatorów umożliwiających kontakt przez wifi. W takim przypadku obowiązek kontaktu powinien spoczywać na rezydencie. Ostatecznie kontakt /spóźniony/ z ubezpieczycielem nastąpił po wysłaniu maila,a przecież nie każdy klient ma taką możliwość. Przykre było to, że na prośbę o kontakt z lekarzem pracownicy ubezpieczyciela na podstawie krótkiego opisu problemu od razu imputowali chorobę przewlekłą, gdy wyraźnie zgłosiłam objawy zwykłego przeziębienia i skoczyło mi ciśnienie. Niehumanitarna postawa, kompletny brak empatii i próby rozważenia pomocy, zwłaszcza wiekowej, samotnej kobiecie / w hotelu poza mną nie było nikogo z Polski/ wprawiło mnie w niesmak, a wręcz gorycz. Poradziłam sobie wizytą i zakupami pomocnych specyfików w aptece, na szczęście mogłam, ale gorycz i negatywna ocena bardzo mnie zniechęciły do biura. Jakoś tak jest, że np. Niemcy mają pełną gwarancję opieki, wszelką natychmiastową pomoc, niepełnosprawni dodatkową opiekę, a Polacy są skazani na siebie, bo panienka z ubezpieczalni łapie za słówka w mailu, bo skoro ciśnienie, to na pewno choroba przewlekła... . Nie mam tej choroby, ale ciśnienie się podnosi gdy coś w organizmie się zmienia. Bardzo mocno przeżyłam ten incydent. Lekarz to badanie i recepta na konkretne leki, na pewno dużo tańsze niż prywatne zakupy. Lekarz to poczucie bezpieczeństwa, jeśli go nie ma z innej strony. Uważam, że my, wiekowi ludzie zasługujemy na więcej.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój bez zastrzeżeń. Prośba w recepcji o prysznic spełniona. Przeszkadzał na balkonie ogromny hałas z bardzo ruchliwej ulicy, no ale tak jest położony hotel. Sprzątanie bardzo dobre, mnie było wygodnie, ciepło, czysto, bezpiecznie.

Wyżywienie
Spora ilość dobrze przygotowanych, świetnie przyprawionych warzyw to duży plus. Ponadto wiele warzyw na surowo. Wybór owoców marny z uwagi na porę roku. Dania na cieplo świeże, gorące, dobra kawa, herbata non stop dostępna.

Obsługa w hotelu
Poziom usług hotelowych wysoki, sprawne windy, wifi bez logowania, uczynność personelu OK.

Plaża
Plaża dostępna, ale zaniedbana, bo taka pora roku.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Monika G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.2. - 23.2.2024 Oceniono: Marzec 2024

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach) Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Odwiedziłem hotel w lutym, kiedy nie było zbyt wielu turystów i byłem zadowolony. Pokój sprzątany codziennie przez miłą pokojówkę, doskonała obsługa. Miły personel. Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu bez dodatkowych opłat, nawet w pokoju. Możliwość korzystania z krytego basenu i kącika fitness. Zatem nawet w lutym teren ten można było pięknie wykorzystać.

Odwiedziłem hotel w lutym, kiedy nie było zbyt wielu turystów i byłem zadowolony. Pokój sprzątany codziennie przez miłą pokojówkę, doskonała obsługa. Miły personel. Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu bez dodatkowych opłat, nawet w pokoju. Możliwość korzystania z krytego basenu i kącika fitness. Zatem nawet w lutym teren ten można było pięknie wykorzystać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Wacława J.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.1. - 3.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach) Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Uważam wakacje za w miarę udane. Bardzo wysoko oceniam sprawne wifi w całym hotelu, bez żadnych haseł, logowań, itp. Pozytywnie z uznaniem oceniam zachowanie personelu hotelowego, czystość w hotelu, pokoju, życzliwość i uczynność pracowników. Bardzo dobrze wyrażam się o kuchni i smacznych potrawach, bardzo dobrze przyrządzanych warzywach, innych daniach. Trochę wadziły godziny posiłków, krótki czas między śniadaniem i obiadem, bardzo długi między obiadem i kolacją. Trudne, bawet bardzo, są kontakty z ubezpieczycielem w Polsce. Telefony do Polski są bardzo drogie, a ubezpieczyciel posiada numery stacjonarne, zatem nie ma komunikatorów umożliwiających kontakt przez wifi. W takim przypadku obowiązek kontaktu powinien spoczywać na rezydencie. Ostatecznie kontakt /spóźniony/ z ubezpieczycielem nastąpił po wysłaniu maila,a przecież nie każdy klient ma taką możliwość. Przykre było to, że na prośbę o kontakt z lekarzem pracownicy ubezpieczyciela na podstawie krótkiego opisu problemu od razu imputowali chorobę przewlekłą, gdy wyraźnie zgłosiłam objawy zwykłego przeziębienia i skoczyło mi ciśnienie. Niehumanitarna postawa, kompletny brak empatii i próby rozważenia pomocy, zwłaszcza wiekowej, samotnej kobiecie / w hotelu poza mną nie było nikogo z Polski/ wprawiło mnie w niesmak, a wręcz gorycz. Poradziłam sobie wizytą i zakupami pomocnych specyfików w aptece, na szczęście mogłam, ale gorycz i negatywna ocena bardzo mnie zniechęciły do biura. Jakoś tak jest, że np. Niemcy mają pełną gwarancję opieki, wszelką natychmiastową pomoc, niepełnosprawni dodatkową opiekę, a Polacy są skazani na siebie, bo panienka z ubezpieczalni łapie za słówka w mailu, bo skoro ciśnienie, to na pewno choroba przewlekła... . Nie mam tej choroby, ale ciśnienie się podnosi gdy coś w organizmie się zmienia. Bardzo mocno przeżyłam ten incydent. Lekarz to badanie i recepta na konkretne leki, na pewno dużo tańsze niż prywatne zakupy. Lekarz to poczucie bezpieczeństwa, jeśli go nie ma z innej strony. Uważam, że my, wiekowi ludzie zasługujemy na więcej.

Uważam wakacje za w miarę udane. Bardzo wysoko oceniam sprawne wifi w całym hotelu, bez żadnych haseł, logowań, itp. Pozytywnie z uznaniem oceniam zachowanie personelu hotelowego, czystość w hotelu, pokoju, życzliwość i uczynność pracowników. Bardzo dobrze wyrażam się o kuchni i smacznych potrawach, bardzo dobrze przyrządzanych warzywach, innych daniach. Trochę wadziły godziny posiłków, krótki czas między śniadaniem i obiadem, bardzo długi między obiadem i kolacją. Trudne, bawet bardzo, są kontakty z ubezpieczycielem w Polsce. Telefony do Polski są bardzo drogie, a ubezpieczyciel posiada numery stacjonarne, zatem nie ma komunikatorów umożliwiających kontakt przez wifi. W takim przypadku obowiązek kontaktu powinien spoczywać na rezydencie. Ostatecznie kontakt /spóźniony/ z ubezpieczycielem nastąpił po wysłaniu maila,a przecież nie każdy klient ma taką możliwość. Przykre było to, że na prośbę o kontakt z lekarzem pracownicy ubezpieczyciela na podstawie krótkiego opisu problemu od razu imputowali chorobę przewlekłą, gdy wyraźnie zgłosiłam objawy zwykłego przeziębienia i skoczyło mi ciśnienie. Niehumanitarna postawa, kompletny brak empatii i próby rozważenia pomocy, zwłaszcza wiekowej, samotnej kobiecie / w hotelu poza mną nie było nikogo z Polski/ wprawiło mnie w niesmak, a wręcz gorycz. Poradziłam sobie wizytą i zakupami pomocnych specyfików w aptece, na szczęście mogłam, ale gorycz i negatywna ocena bardzo mnie zniechęciły do biura. Jakoś tak jest, że np. Niemcy mają pełną gwarancję opieki, wszelką natychmiastową pomoc, niepełnosprawni dodatkową opiekę, a Polacy są skazani na siebie, bo panienka z ubezpieczalni łapie za słówka w mailu, bo skoro ciśnienie, to na pewno choroba przewlekła... . Nie mam tej choroby, ale ciśnienie się podnosi gdy coś w organizmie się zmienia. Bardzo mocno przeżyłam ten incydent. Lekarz to badanie i recepta na konkretne leki, na pewno dużo tańsze niż prywatne zakupy. Lekarz to poczucie bezpieczeństwa, jeśli go nie ma z innej strony. Uważam, że my, wiekowi ludzie zasługujemy na więcej.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój bez zastrzeżeń. Prośba w recepcji o prysznic spełniona. Przeszkadzał na balkonie ogromny hałas z bardzo ruchliwej ulicy, no ale tak jest położony hotel. Sprzątanie bardzo dobre, mnie było wygodnie, ciepło, czysto, bezpiecznie.

Wyżywienie
Spora ilość dobrze przygotowanych, świetnie przyprawionych warzyw to duży plus. Ponadto wiele warzyw na surowo. Wybór owoców marny z uwagi na porę roku. Dania na cieplo świeże, gorące, dobra kawa, herbata non stop dostępna.

Obsługa w hotelu
Poziom usług hotelowych wysoki, sprawne windy, wifi bez logowania, uczynność personelu OK.

Plaża
Plaża dostępna, ale zaniedbana, bo taka pora roku.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Monika E. L.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.11. - 2.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach) Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Wybrany hotel spełnił całkowicie moje oczekiwania!

Wybrany hotel spełnił całkowicie moje oczekiwania!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo czysto ,wygodny pokój

Wyżywienie
Bardzo dobre posiłki Różnorodność potraw i dla mnie najważniejsze duża ilość warzyw, serów

Obsługa w hotelu
Bardzo czysto , codzienna wymiana ręczników itd super

Plaża
Piękna !

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jarosław K.

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.11. - 30.11.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach) Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Ogólnie syf w pokoju, wiało strasznie z okien że nie dało sie spać

Ogólnie syf w pokoju, wiało strasznie z okien że nie dało sie spać

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Straszne niczym pokój strachu w halloween

Wyżywienie
Bólem brzucha i biegunką. Posiłki nie były zjadliwe . Lepiej iść do restauracji 300m niż jeść zamkniętymi oczami

Obsługa w hotelu
Jedyna usługa to chyba ulotki gdzie wyjść z tego hotelu

Plaża
Plaża bardzo ładna i piaszczysta

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (2)

Klaudia C.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 12.10. - 19.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Arsi Blue Beach (ex. Kemalhan Beach) Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Byłam w hotelu Arsi blue w połowie października za super promocyjną cenę która zwala, aż z nóg. Jadąc do hotelu naprawdę za tą cenę nie spodziewałam się dużo . Transfer lotniska trwał trochę ponad 2 godziny z jedną przerwą. Pewnie było by szybciej ale Panu kierowcy popsuł się telefon i trochę pod koniec błądził . Jak dojechaliśmy zameldowaliśmy się na recepcji gdzie przywitała nas uśmiechnięta obsługa. Już w tedy pomyślałam, że super za tą cenę hotel wydaje się ekstra .

Byłam w hotelu Arsi blue w połowie października za super promocyjną cenę która zwala, aż z nóg. Jadąc do hotelu naprawdę za tą cenę nie spodziewałam się dużo . Transfer lotniska trwał trochę ponad 2 godziny z jedną przerwą. Pewnie było by szybciej ale Panu kierowcy popsuł się telefon i trochę pod koniec błądził . Jak dojechaliśmy zameldowaliśmy się na recepcji gdzie przywitała nas uśmiechnięta obsługa. Już w tedy pomyślałam, że super za tą cenę hotel wydaje się ekstra .

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wchodząc do pokoju naprawdę spodziewałam się po innych komentarzach czegoś gorszego . Zastałam czyściutki klimatyzowany pokój z dwoma łóżkami i uwaaagaaa na balkonie widok na morze .. Czy może być coś lepszego niż budzić się codziennie z tak cudownym widokiem (wstawię zdjęcie) łazienka czysta pachnącą, ręczniki mydelka w wyposażeniu. Pokój byl codziennie sprzątany a ręczniki wymieniane na nowe. Lozka bardzo wygodne . Naprawdę nie mam się o co czepiać.

Wyżywienie
Co do posiłków to wiadomo to jest inna kultura inne posiłki niż u nas w Polsce . Ogólnie było okey . Napewno nie chodziliśmy głodni bo wybór byl duży. Jedzenia było dużo i nawet raz pozwolono mi zabrać platki dla dziecka do pokoju. Ale coś mi osobiście nie pasowało w śniadaniach. Ciągle było praktycznie to samo . Lunch i kolacja za to dla mnie super . Napoje typu fanta cola soki alkohole bez limitu . Więc tu ogólnie tez daje dobrą ocenę. Bar na basenie czynny do 23 ale spokojnie po 23 tez można było coś zamówić jak się siedziało dlugo .

Obsługa w hotelu
Personel hotelu bardzo pomocny . Czy chodziło o jakieś informacje czy o zamówienie kebaba o 23 godzinie nie było problemu :) WiFi działo tez bardzo dobrze .

Plaża
Plaża no cóż.... Raj na ziemi :) piękne niebieskie morze, plaża z drobnymi kamieniami, leżaki dostępne na plaży bez problemu z dostępnością. Do plaży szło się tunelem wiec to była chwila za nim się tam dochodzili . Bar na plaży płatny ale za to z pysznym jedzeniem .

Czy ta recenzja była pomocna? (9) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

Jedną z najpopularniejszych miejscowości wypoczynkowych Turcji jest Alanya. Wzdłuż wybrzeża ciągną się długie, czyste, piaszczyste plaże.

Alanya - atrakcje, co zwiedzić

Panują tu doskonałe warunki do połowów harpunem, gdyż ryby żyją tu na ogromnych płaskich skałach, znajdujących się pod powierzchnią wody. Najsłynniejszą plażą regionu jest Plaża Kleopatry z krystalicznie czystą wodą. Według legendy kąpała się na niej sama Kleopatra.

Samo miasto Alanya leży na skalistym półwyspie uwieńczonym rozległą twierdzą. Ów zamek wzniesiony w XII wieku przez Seldżuków był zimową rezydencją sułtanów. W pobliżu leżą wspaniałe nadmorskie groty: Grota Kochanków, Jaskinia Piratów i Jaskinia Fosforyzująca. Przy Plaży Kleopatry znajduje się jaskinia Damala. Atrakcyjność tego miejsca czynią tysiące barwnych stalaktytów i stalagmitów. Ze względu na stałą temperaturę w jaskini (18°C) i wysoką wilgotność powietrza, jest to idealne miejsce dla osób cierpiących na astmę.

Najciekawszą budowlą Alanyi jest wznosząca się na wysokość 33 m Czerwona Wieża z 1225 r.
  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 125 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 26 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Piątek 25 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Sobota 24 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować