Aktualne do Tajlandii

Hotel Sindhorn Kempinski Hotel Bangkok

Ocena: 5/5

Tajlandia, Bangkok, Bangkok

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 9 366 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Każdy, kto przechadzałby się po tym ogrodzie, nigdy nie zgadłby, że znajduje się w metropolii milionów! Każdy pokój tego luksusowego hotelu to mała kryjówka, gwarantująca najwyższy komfort i spokój!

Zrównoważony rozwój: Hotel Sindhorn Kempinski Bangkok angażuje się w promowanie najlepszych praktyk zrównoważonego rozwoju – od zaangażowania społecznego po ochronę środowiska. W uznaniu tych wysiłków hotel otrzymał certyfikat EarthCheck Silver. Wraz z certyfikatem LEED Silver, potwierdza to, że hotel spełnia najwyższe międzynarodowe standardy odpowiedzialnej ekologicznie działalności i wspierania społeczności.
Od ogrodów po dachy, od restauracji po apartamenty – hotel Sindhorn Kempinski w Bangkoku jest w pełni zaangażowany w zrównoważony rozwój. Hotel przestrzega międzynarodowych standardów dotyczących efektywnego gospodarowania zasobami i energii oraz odpowiedzialnej społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) oraz certyfikowanego programu monitorowania EarthCheck.
Hotel Sindhorn Kempinski z dumą prezentuje najlepsze praktyki LEED w zakresie zasobooszczędnego i zrównoważonego projektowania. Podczas budowy hotelu zachowano i ponownie zasadzono stare drzewa z pierwotnego miejsca, aby chronić rodzimą florę. Zastosowano również potrójne szyby, aby zapewnić izolację akustyczną i cieplną budynku, dzięki czemu pokoje i apartamenty są dźwiękoszczelne i obniżają koszty klimatyzacji. Bujna aranżacja ogrodu Chevaa i tarasów zewnętrznych nie tylko podnosi atrakcyjność hotelu i jego otoczenia, ale także przyczynia się do stworzenia bardziej ekologicznego środowiska w sercu Bangkoku.
Program monitoringu EarthCheck potwierdza odpowiedzialne praktyki biznesowe hotelu, które obejmują redukcję zużycia plastiku, ponowne wykorzystanie i recykling papieru oraz pozyskiwanie produktów ekologicznych i pochodzących z wolnego wybiegu. Zamiast szkodliwych dla środowiska plastikowych słomek i butelek, goście znajdą słomki papierowe i kartony Tetra Pak z wodą. Druk dwustronny i papier z recyklingu są standardem w zapleczu. Ponadto wszystkie lokale gastronomiczne pozyskują składniki z ekologicznych gospodarstw oraz jaj i kur z wolnego wybiegu. Oszczędzanie wody jest praktykowane w całym hotelu, od armatury łazienkowej z niskim przepływem wody po szkolenia personelu w zakresie konkretnych metod oszczędzania wody. Obejmuje to inicjatywę Green Linen Artefact Initiative, w ramach której personel zmienia ręczniki i pościel co dwa dni, o ile goście nie poproszą o zmianę, grając na tajskim gongu.
Hotel, gdzie jest to możliwe, wybiera produkty pochodzące ze sprawiedliwego handlu i zrównoważonej produkcji do produkcji pokoi i innych udogodnień, w tym Executive Lounge i Sindhorn Wellness Spa.
Hotel Sindhorn Kempinski w Bangkoku wspiera lokalną społeczność poprzez zbiórki funduszy i wolontariat, aby pomagać potrzebującym i promować odpowiedzialne praktyki.

Twoje zalety:
  • Zielona oaza o imponującej architekturze w tętniącym życiem Bangkoku
  • Fascynujący basen bez krawędzi do relaksu
  • Doskonała gastronomia
  • Wioska Sindhorn z licznymi restauracjami i sklepami
  • Bezpośrednia odległość do parku Lumphini


Lokalizacja:
  • w powiecie: Langsuan, Sindhorn Village
  • do parku Lumphini, ok. 500 m
  • do przystanku: Stacja BTS Ratchadamri, ok. 750 m
  • do przystanku: Stacja BTS Chit Lom, ok. 1 km
  • do najbliższego centrum handlowego: Central Embassy, ok. 1 km
  • Komunikacja miejska: stacja metra Silom, ok. 1,40 km
  • do przystanku: Stacja BTS Sala Daeng, ok. 1,90 km
  • do centrum miasta: ok. 2,50 km
  • do lotniska: Bangkok-Suvarnabhumi, ok. 33 km


Umeblowanie:
  • oficjalna kategoria krajowa: 5 gwiazdek
  • Liczba lokali mieszkalnych: 274
  • Opcje płatności: American Express, MasterCard, Visa, JCB, Diners Club, inne karty kredytowe
  • Obiekty/pomieszczenia ogólnodostępne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Executive Lounge, 19 piętro, taras na dachu, ogród, wstęp tylko dla gości klubu
  • Udogodnienia/pomieszczenia ogólnodostępne są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • Stacja ładowania samochodów elektrycznych
  • przyjazny dla środowiska, zrównoważony
  • Recepcja/Recepcja
  • Winda, przechowalnia bagażu
  • WiFi w całym obiekcie
  • Kosze do segregacji śmieci na terenie całego hotelu, wykorzystanie lokalnych materiałów budowlanych, instalacja fotowoltaiczna, energooszczędne oświetlenie
  • Restauracja: kuchnia arabska, kuchnia francuska, kuchnia lokalna, kuchnia międzynarodowa, kuchnia regionalna, specjalna dieta (kuchnia wegańska)
  • Kawiarnia, podwieczorek (za opłatą)
  • bar
  • Kupowanie produktów regionalnych, ograniczanie marnowania żywności
  • Usługa concierge, usługa wellness concierge, autobus hotelowy do stacji metra Lumpini, stacji BTS Ratchadamri, stacji BTS Chidlom, Central Chidlom, Central Embassy, CentralWorld i Erawan Shrine – każdy o określonych godzinach i zależnie od dostępności, wymagana wcześniejsza rezerwacja, room service (24 godziny na dobę, płatny), usługa czyszczenia butów (płatna), usługa prasowania (płatna), usługa transferu (płatna), usługa pralnicza (płatna), czyszczenie chemiczne (płatne)
  • 1 basen: 9 piętro, widok na miasto, czynny cały rok, 175 m2, leżaki
  • teren ogrodu


Dzieci:
  • Wyposażenie pokoju: łóżeczko dla dziecka (na życzenie, po wcześniejszym uzgodnieniu)


Wellness za opłatą (niektórzy dostawcy zewnętrzni):
  • Spa: Sindhorn Wellness by Resense, 4000 m2, na 2 piętrach, ponad 10 gabinetów zabiegowych, od 16 lat
  • Strefa saun: sauna solna, biosauna, hammam, aromatyczna łaźnia parowa
  • pokój wypoczynkowy
  • Masaże: masaż klasyczny, masaż gorącymi kamieniami, prysznic Vichy, aromaterapia, masaż tajski, masaż refleksologiczny stóp, masaż częściowy ciała
  • zastosowania kosmetyczne: zabiegi na twarz, przeciwstarzeniowe, na cellulit, peelingi


Obejmuje sport i rozrywkę (niektórzy zewnętrzni dostawcy):
  • Sala fitness: klimatyzowana, stepper, ergometr wioślarski, trening siłowy/siłowy, bieżnia


Sport i rozrywka za opłatą (niektórzy dostawcy zewnętrzni):
  • Studio kolarskie, zajęcia w wirtualnej rzeczywistości Les Mills
  • Studio HIIT i boksu
  • Joga, zajęcia dla początkujących i zaawansowanych, medytacja, fitness, pilates, tai chi
  • trener osobisty


Porady i wskazówki:
  • Ograniczenie jednorazowego plastiku
  • Segregacja odpadów
  • Preferowanie lokalnych i regionalnych dostawców towarów i usług w celu ograniczenia transportu
  • Sprzątanie przyjazne dla środowiska
  • oszczędność wody
  • Oszczędzanie energii
  • Wsparcie programów lub projektów środowiskowych
  • Współpraca z lokalnymi firmami
  • Promocja i wsparcie projektów lokalnych, społecznych i kulturalnych


Inne plusy:
  • Dostęp do Executive Lounge i ekskluzywne usługi dla pokoi typu UT1 i WT1: spersonalizowane zameldowanie i wymeldowanie, spersonalizowana obsługa konsjerża, produkty VIP z minibaru, lokalne gazety międzynarodowe i cyfrowe w salonie, usługa prasowania (2 sztuki odzieży na pokój/dzień), późne wymeldowanie do godziny 15:00 (w zależności od dostępności), bezpłatne połączenia lokalne na telefony stacjonarne w Bangkoku (tylko numer kierunkowy 02), szybki dostęp do Internetu w salonie, 2 godziny bezpłatnego korzystania z sali konferencyjnej na pobyt (w zależności od dostępności), 10% zniżki na jeden zabieg spa à la carte, 20% zniżki na usługi pralnicze. Śniadanie w formie bufetu w restauracji Flourish (od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:30–11:00) lub śniadanie w Bistro de la Mer (codziennie, w godzinach 6:30–11:00) lub w Executive Lounge (sobota i niedziela, w godzinach 6:30–1 1:00), popołudniowa herbata w Executive Lounge (codziennie, w godzinach 14:00–16:30), napoje i przekąski w Executive Lounge (codziennie, w godzinach 10:00–21:00), wieczorne koktajle w Executive Lounge (codziennie, w godzinach 17:30–20:00). Wstęp dla gości poniżej 12. roku życia po godzinie 18:30 jest niemożliwy.
  • „Juice Butler” – ciesz się codziennie inną mieszanką soków, specjalnie opracowaną z superżywnością i składnikami bogatymi w składniki odżywcze, które zapewniają korzyści zdrowotne, dostarczaną przez „Juice Butler” (za opłatą)


Miesiąc miodowy: Nowożeńcy otrzymują po przyjeździe do hotelu:
Kwiaty i 1 tort
Minimalny pobyt: 2 noce. Wymagane potwierdzenie rezerwacji. Po przyjeździe do hotelu należy okazać kopię aktu małżeństwa.

Pokój typu Grand Deluxe (UD4):
  • 61-70 m2, Podwójne, Deluxe, Widok na miasto, Dostęp dla wózków inwalidzkich (pokoje można rezerwować na życzenie), Połączony salon/sypialnia, Garderoba, Część wypoczynkowa, Kanapa, Prysznic, Wanna, Bidet, Toaleta, Szlafrok, Suszarka do włosów, Lustro kosmetyczne, Klimatyzacja, Minibar, Sejf, Telewizor (telewizja satelitarna, kanały niemieckojęzyczne, telewizor z płaskim ekranem, Smart TV), Wi-Fi, Część jadalna, Ekspres do kawy, Zestaw do parzenia kawy/herbaty, Balkon (umeblowany), Liczba pokoi: 65, Okna od podłogi do sufitu, Okna dźwiękoszczelne


Wielki Premier (UM1):
  • 61-70 m2, podwójne, widok na miasto, 1 osobna sypialnia, oddzielny salon, garderoba, kanapa, prysznic, wanna, bidet, toaleta, szlafrok, suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, klimatyzacja, minibar, sejf, telewizor (telewizja satelitarna, kanały niemieckojęzyczne, płaski ekran, smart TV), Wi-Fi, aneks kuchenny, część jadalna, kuchenka mikrofalowa, ekspres do kawy, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon (umeblowany), liczba pokoi: 82, okna od podłogi do sufitu, okna dźwiękoszczelne, pralka, suszarka


Klub Wykonawczy (UT1):
  • 81-90 m², Podwójne, Executive, Widok na miasto, Połączony salon/sypialnia, Garderoba, Część wypoczynkowa, Kanapa, Prysznic, Wanna, Bidet, Toaleta, Szlafrok, Suszarka do włosów, Lustro kosmetyczne, Minibar, Sejf, Telewizor (telewizja satelitarna, kanały w języku niemieckim, płaski ekran, Smart TV), Wi-Fi, Jadalnia, Ekspres do kawy, Kawa/herbata, Balkon (umeblowany), Osobne zameldowanie i wymeldowanie, Późne wymeldowanie (w zależności od dostępności), Dostęp do Club Lounge, Śniadanie w Club Lounge, Wieczorne napoje alkoholowe w Club Lounge, Usługa konsjerża, Popołudniowa kawa/herbata i ciastka, Wieczorne przekąski, Zniżka na zabiegi w spa, Liczba pokoi: 37, Okna od podłogi do sufitu, Dźwiękoszczelne okna, Dostęp do Executive Lounge i ekskluzywne usługi, takie jak spersonalizowane zameldowanie i wymeldowanie, Spersonalizowana usługa konsjerża, Produkty VIP z minibaru, Międzynarodowe lokalne gazety i gazety cyfrowe w salonie, prasowanie usługa (2 sztuki odzieży na jednostkę na dzień, nie kumulują się), późne wymeldowanie do godz. 16.00. (w zależności od dostępności), bezpłatne połączenia lokalne na numery stacjonarne w Bangkoku (tylko numer kierunkowy 02), szybki dostęp do Internetu w salonie, 2 godziny bezpłatnego korzystania z sali konferencyjnej na pobyt (w zależności od dostępności), 10% zniżki na jeden zabieg spa à la carte, 20% zniżki na usługi pralnicze, śniadanie w formie bufetu w restauracji Flourish (od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:30–11:00), śniadanie w Bistro de la Mer (codziennie, w godzinach 6:30–11:00) lub w Executive Lounge (sobota i niedziela, w godzinach 6:30–11:00), popołudniowa herbata w Executive Lounge (codziennie, w godzinach 14:00–16:30), napoje i przekąski w Executive Lounge (codziennie, w godzinach 10:00–21:00), wieczorne koktajle w Executive Lounge (codziennie, o godzinie 17:30) - 20:00, wstęp dla gości do 12 roku życia nie jest dozwolony po godzinie 18:30)


Apartament typu Executive (WT1):
  • 91-100 m², Suite, Executive, widok na miasto, 1 oddzielna sypialnia, oddzielny salon, garderoba, kącik wypoczynkowy, biurko, kanapa, prysznic, wanna, bidet, toaleta, szlafrok, suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, klimatyzacja, minibar, sejf, 2 telewizory (telewizja satelitarna, kanały niemieckojęzyczne, płaski ekran, Smart TV), Wi-Fi, część jadalna, ekspres do kawy, kawa/herbata, balkon (umeblowany), późne wymeldowanie (w zależności od dostępności), dostęp do Club Lounge, śniadanie w Club Lounge, napoje alkoholowe wieczorem w Club Lounge, kawa/herbata i ciastka po południu, przekąski wieczorne, zniżki na zabiegi spa, liczba pokoi: 32, dźwiękoszczelne okna, dostęp do Executive Lounge i ekskluzywne usługi, dostęp do Executive Lounge i ekskluzywne usługi, takie jak spersonalizowane zameldowanie i wymeldowanie, spersonalizowana obsługa konsjerża, produkty VIP z minibaru, międzynarodowe lokalne gazety i gazety cyfrowe w Lounge, usługa prasowania (2 sztuki odzieży na jednostkę na dzień, (niekumulacyjne), późne wymeldowanie do godz. 16.00. (w zależności od dostępności), bezpłatne połączenia lokalne na numery stacjonarne w Bangkoku (tylko numer kierunkowy 02), szybki dostęp do Internetu w salonie, 2 godziny bezpłatnego korzystania z sali konferencyjnej na pobyt (w zależności od dostępności), 10% zniżki na jeden zabieg spa à la carte, 20% zniżki na usługi pralnicze, śniadanie w formie bufetu w restauracji Flourish (od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:30–11:00), śniadanie w Bistro de la Mer (codziennie, w godzinach 6:30–11:00) lub w Executive Lounge (sobota i niedziela, w godzinach 6:30–11:00), popołudniowa herbata w Executive Lounge (codziennie, w godzinach 14:00–16:30), napoje i przekąski w Executive Lounge (codziennie, w godzinach 10:00–21:00), wieczorne koktajle w Executive Lounge (codziennie, 17:30 - 20:00, wstęp dla gości poniżej 12 roku życia nie jest dozwolony po godzinie 18:30)


Posiłki:
  • Śniadanie: a’la carte


G2627
Wer hier im Garten spazieren geht, glaubt gar nicht, in einer Millionenmetropole zu sein! Aber auch jeder einzelne Raum des luxuriösen Hotels ist ein kleines Hideaway, das höchsten Komfort und maximale Ruhe verheißt!

Nachhaltigkeit: Das Sindhorn Kempinski Hotel Bangkok setzt sich für die Förderung der besten Praktiken in Sachen Nachhaltigkeit ein – vom Engagement in der Gemeinde bis hin zum Umweltschutz. Als Anerkennung für die kontinuierlichen Bemühungen hat das Hotel die EarthCheck Silver-Zertifizierung erhalten. Zusammen mit der LEED-Silber-Zertifizierung bestätigt dies, dass das Hotel die höchsten internationalen Standards für umweltbewussten Betrieb und Unterstützung der Gemeinschaft erfüllt.
Von den Gärten bis zu den Dächern, von den Restaurants bis zu den Suiten - das Sindhorn Kempinski Hotel Bangkok setzt voll auf Nachhaltigkeit. Das Hotel hält sich an internationale Standards für Ressourcen- und Energieeffizienz und verantwortungsbewusstes gesellschaftliches Handeln, einschließlich des LEED-Rahmens (Leadership in Energy and Environmental Design) und des EarthCheck Certified Monitoring-Programms.
Das Sindhorn Kempinski Hotel ist stolz darauf, die besten LEED-Praktiken für ressourcenschonendes und nachhaltiges Design zu demonstrieren. Beim Bau des Hotels wurden ältere Bäume des ursprünglichen Standorts erhalten und wieder gepflanzt, um die einheimische Pflanzenwelt zu schützen. Außerdem wurde dreifach beschichtetes Glas verwendet, um das Gebäude gegen Lärm und Hitze zu isolieren, wodurch nicht nur die Zimmer und Suiten schalldicht sind, sondern auch die Kosten für die Klimaanlage gesenkt werden. Die üppige Bepflanzung des Chevaa-Gartens und der Außenterrassen erhöht nicht nur die Attraktivität des Hotels und seines Geländes, sondern trägt auch zur Förderung einer umweltfreundlichen Umgebung im Zentrum von Bangkok bei.
Das Überwachungsprogramm EarthCheck bestätigt die verantwortungsbewusste Betriebsführung des Hotels, zu der die Reduzierung des Plastikverbrauchs, die Wiederverwendung und das Recycling von Papier sowie die Beschaffung von Bio- und Freilandprodukten gehören. Anstelle von umweltschädlichen Plastikstrohhalmen und -flaschen finden die Gäste Papierstrohhalme und Wasserkartons in Tetrapacks vor. Beidseitiger Druck und Recycling-Papier sind Standard für Back-Office-Funktionen. Außerdem beziehen alle Lebensmittel- und Getränkemärkte ihre Zutaten aus biologischem Anbau und Freilandeiern und -hühnern. Wassersparen wird im gesamten Haus praktiziert, von Badezimmerarmaturen mit niedrigem Durchfluss bis hin zu Mitarbeiterschulungen zu speziellen Wassersparmaßnahmen. Dazu gehört auch die Green Linen Artefact Initiative, bei der das Personal alle zwei Tage die Handtücher und die Bettwäsche wechselt, sofern die Gäste es nicht anders wünschen, und dabei einen Thai Heritage Gong auflegt.
Wo immer möglich, wählt das Hotel fair gehandelte und nachhaltige Produkte für seine Zimmer und Einrichtungen, einschließlich der Executive Lounge und des Sindhorn Wellness Spa.
Das Sindhorn Kempinski Hotel Bangkok unterstützt auch die lokale Gemeinschaft durch Spendenaktionen und Freiwilligenarbeit, um Bedürftigen zu helfen und verantwortungsvolle Praktiken zu fördern.

Ihre Vorteile:
  • Grüne Oase mit beeindruckender Architektur im trubeligem Bangkok
  • Faszinierender Infinity-Pool zum Entspannen
  • Exzellente Gastronomie
  • Im Sindhorn Village mit zahlreichen Restaurants und Shops
  • Unmittelbare Gehdistanz zum Lumphini Park


Lage:
  • im Stadtteil: Langsuan, Sindhorn Village
  • zum Lumphini-Park, ca. 500 m
  • zur Haltestelle: BTS Ratchadamri Station, ca. 750 m
  • zur Haltestelle: BTS Chit Lom Station, ca. 1 km
  • zum nächsten Shoppingcenter: Central Embassy, ca. 1 km
  • zum ÖPNV: Metrostation Silom MRT, ca. 1,40 km
  • zur Haltestelle: BTS Sala Daeng Station, ca. 1,90 km
  • zum Stadtzentrum: ca. 2,50 km
  • zum Flughafen: Bangkok-Suvarnabhumi, ca. 33 km


Ausstattung:
  • offizielle Landeskategorie: 5 Sterne
  • Anzahl Wohneinheiten: 274
  • Zahlungsmöglichkeiten: American Express, MasterCard, Visa, JCB, Diners Club, Sonstige Kreditkarten
  • Einrichtungen/öffentliche Bereiche sind barrierefrei
  • Executive-Lounge, Etage, 19., Dachterrasse, Garten, Zutritt nur für Club-Gäste
  • Einrichtungen/öffentliche Bereiche sind rollstuhlgerecht
  • Lademöglichkeit für E-Autos
  • umweltfreundlich, nachhaltig
  • Empfang/Rezeption
  • Aufzug, Gepäckraum
  • WLAN, in der gesamten Anlage
  • Recyclingbehälter im gesamten Hotel, Verwendung regionaler Baustoffe, Photovoltaikanlage, Energieeffiziente Beleuchtung
  • Restaurant: arabische Küche, französische Küche, landestypische Küche, internationale Küche, regionale Küche, spezielle Kost (vegane Küche)
  • Café, Afternoon Tea (kostenpflichtig)
  • Bar
  • Einkauf regionaler Produkte, Reduzierung von Lebensmittelverschwendung
  • Concierge-Service, Wellness-Concierge-Service, Hotelbus zur Lumpini MRT Station, Ratchadamri BTS Station, Chidlom BTS Station, Central Chidlom, Central Embassy, CentralWorld und Erawan Shrine – je zu bestimmten Uhrzeiten und vorbehaltlich der Verfügbarkeit, Vorreservierung erforderlich, Roomservice (24 Stunden, kostenpflichtig), Schuhputzservice (kostenpflichtig), Bügelservice (kostenpflichtig), Transferservice (kostenpflichtig), Wäscheservice (kostenpflichtig), Chemische Reinigung (kostenpflichtig)
  • 1 Pool: Etage, 9., Stadtblick, ganzjährig geöffnet, 175 qm, Liegen
  • Gartenanlage


Kinder:
  • Zimmerausstattung: Babybett (auf Anfrage, auf Voranmeldung)


Wellness gegen Gebühr (teils Fremdanbieter):
  • Spa: Sindhorn Wellness by Resense, 4.000 qm, auf 2 Etagen, mehr als 10 Behandlungsräume, ab 16 Jahre
  • Saunabereich: Salzsauna, Bio-Sauna, Hamam, Aroma-Dampfbad
  • Ruheraum
  • Massagen: klassische Massage, Hot Stone Massage, Vichy-Dusche, Aromatherapie, Thai-Massage, Fußreflexzonen-Massage, Teilkörpermassage
  • kosmetische Anwendungen: Gesichtsbehandlung, Anti-Aging, Cellulite-Behandlung, Peeling


Sport & Unterhaltung inklusive (teils Fremdanbieter):
  • Fitnessraum: klimatisiert, Stepper, Rudergeräte, Gewichte-/Kraft-Training, Laufband


Sport & Unterhaltung gegen Gebühr (teils Fremdanbieter):
  • Cycling-Studio, Les Mills Virtual-Reality-Kurse
  • HIIT- und Boxstudio
  • Yoga, Kurse für Anfänger bis Fortgeschrittene, Meditation, Fitness, Pilates, Tai Chi
  • Personal Trainer


Tipps & Hinweise:
  • Reduzierung von Einwegplastik
  • Mülltrennung
  • Präferenz lokaler und regionaler Anbieter von Waren und Dienstleistungen zur Reduzierung des Transports
  • Umweltfreundliche Reinigung
  • Wassereinsparung
  • Energieeinsparung
  • Unterstützung von Umweltvorhaben oder -projekten
  • Zusammenarbeit mit lokalen Unternehmen
  • Förderung und Unterstützung lokaler, sozialer und kultureller Projekte


Weitere Pluspunkte:
  • Zugang zur Executive Lounge und zu exklusiven Dienstleistungen für die Zimmertypen UT1 und WT1: Personalisierter Check-in und Check-out, personalisierter Concierge-Service, VIP-Minibarartikel, internationale Lokalzeitungen und digitale Zeitungen in der Lounge, Bügelservice (2 Artikel pro Zimmer/Tag), late Check-out bis 15 Uhr (nach Verfügbarkeit), kostenlose Ortsgespräche ins Festnetz innerhalb Bangkoks (nur Vorwahl 02), High-Speed-Internetzugang im Lounge-Bereich, 2 Stunden kostenlose Nutzung des Tagungsraums pro Aufenthalt (nach Verfügbarkeit), 10 % Ermäßigung auf eine À-la-carte-Spa-Behandlung, 20 % Ermäßigung auf den Wäscheservice. Frühstücksbuffet im Restaurant Flourish (Montag bis Freitag, 6:30 - 11:00 Uhr) oder Frühstück im Bistro de la Mer (täglich, 6:30 - 11 Uhr) oder in der Executive Lounge (Samstag und Sonntag, 6:30 - 11), Nachmittagstee in der Executive Lounge (täglich, 14:00 - 16:30 Uhr), Erfrischungen und Snacks in der Executive Lounge (täglich, 10.00 - 21.00 Uhr), Abendcocktails in der Executive Lounge (täglich, 17.30 - 20.00 Uhr. Ab 18.30 Uhr ist der Zutritt für Gäste unter 12 Jahren nicht gestattet
  • „Säfte-Butler“ – genießen Sie täglich eine andere Saftmischung, die mit Superfoods und nährstoffreichen Zutaten speziell auf die gesundheitlichen Vorteile abgestimmt ist und vom „Säfte-Butler“ ausgeliefert wird (kostenpflichtig)


Honeymoon: Hochzeitsreisende erhalten bei Ankunft im Hotel:
Blumen und 1 Kuchen
Mindestaufenthalt 2 Nächte. Ein Buchungsvermerk ist erforderlich. Eine Kopie der Heiratsurkunde ist bei Ankunft im Hotel vorzulegen.

Grand Deluxe (UD4):
  • 61-70 qm, Doppel, Deluxe, Stadtblick, behindertengerecht (Zimmer auf Anfrage buchbar), kombinierter Wohn-/Schlafraum, Ankleidebereich, Sitzecke, Couch, Dusche, Badewanne, Bidet, WC, Bademantel, Haartrockner, Kosmetikspiegel, Klimaanlage, Minibar, Safe, TV (Sat-TV, deutschsprachiges Programm, Flachbildschirm, Smart-TV), WLAN, Essecke, Kaffeemaschine, Kaffee/Tee, Balkon (möbliert), Anzahl Zimmer: 65, bodentiefe Fenster, schallisolierte Fenster


Grand Premier (UM1):
  • 61-70 qm, Doppel, Stadtblick, 1 separates Schlafzimmer, separater Wohnraum, Ankleidebereich, Couch, Dusche, Badewanne, Bidet, WC, Bademantel, Haartrockner, Kosmetikspiegel, Klimaanlage, Minibar, Safe, TV (Sat-TV, deutschsprachiges Programm, Flachbildschirm, Smart-TV), WLAN, Kochnische, Essecke, Mikrowelle, Kaffeemaschine, Kaffee/Tee, Balkon (möbliert), Anzahl Zimmer: 82, bodentiefe Fenster, schallisolierte Fenster, Waschmaschine, Trockner


Executive Club (UT1):
  • 81-90 qm, Doppel, Executive, Stadtblick, kombinierter Wohn-/Schlafraum, Ankleidebereich, Sitzecke, Couch, Dusche, Badewanne, Bidet, WC, Bademantel, Haartrockner, Kosmetikspiegel, Minibar, Safe, TV (Sat-TV, deutschsprachiges Programm, Flachbildschirm, Smart-TV), WLAN, Essecke, Kaffeemaschine, Kaffee/Tee, Balkon (möbliert), separater Check-in & Check-out, late check-out (nach Verfügbarkeit), Zutritt zur Club-Lounge, Frühstück in der Club-Lounge, Abends alkoholische Getränke in der Club-Lounge, Concierge-Service, nachmittags Kaffee/Tee und Gebäck, Snacks am Abend, Ermäßigung auf Spa-Anwendungen, Anzahl Zimmer: 37, bodentiefe Fenster, schallisolierte Fenster, Zugang zur Executive-Lounge und exklusive Services, Zugang zur Executive-Lounge und exklusive Services, wie personalisierter Check-in und Check-out, personalisierter Concierge-Service, VIP Minibar-Artikel, internationale Lokalzeitungen und digitale Zeitungen in der Lounge, Bügelservice (2 Kleidungsstücke pro Wohneinheit und Tag, nicht akkumulierbar), Late Check-out bis 16 Uhr (nach Verfügbarkeit), Ortsgespräche ins Festnetz innerhalb Bangkoks (nur Vorwahl 02) kostenfrei, Highspeed-Internetzugang im Lounge-Bereich, 2 Stunden pro Aufenthalt kostenfreie Nutzung des Tagungsraums (je nach Verfügbarkeit), 10% Ermäßigung auf eine Spa-Anwendung á la carte, 20% Ermäßigung auf den Wäscheservice sowie Frühstücksbuffet im Restaurant „Flourish“ (Montag bis Freitag, 6:30 - 11 Uhr), Frühstück im „Bistrot de la Mer“ (täglich, 6:30 - 11 Uhr) oder in der Executive-Lounge (Samstag und Sonntag, 6:30 - 11 Uhr), Afternoon Tea in der Executive-Lounge (täglich, 14 - 16:30 Uhr), Erfrischungen und Snacks in der Executive-Lounge (täglich, 10 - 21 Uhr), Abendcocktails in der Executive Lounge (täglich, 17:30 - 20 Uhr, Zutritt für Gäste bis 12 Jahre ab 18:30 Uhr nicht gestattet)


Executive Suite (WT1):
  • 91-100 qm, Suite, Executive, Stadtblick, 1 separates Schlafzimmer, separater Wohnraum, Ankleidebereich, Sitzecke, Schreibtisch, Couch, Dusche, Badewanne, Bidet, WC, Bademantel, Haartrockner, Kosmetikspiegel, Klimaanlage, Minibar, Safe, 2 TVs (Sat-TV, deutschsprachiges Programm, Flachbildschirm, Smart-TV), WLAN, Essecke, Kaffeemaschine, Kaffee/Tee, Balkon (möbliert), late check-out (nach Verfügbarkeit), Zutritt zur Club-Lounge, Frühstück in der Club-Lounge, Abends alkoholische Getränke in der Club-Lounge, nachmittags Kaffee/Tee und Gebäck, Snacks am Abend, Ermäßigung auf Spa-Anwendungen, Anzahl Zimmer: 32, schallisolierte Fenster, Zugang zur Executive-Lounge und exklusive Services, Zugang zur Executive-Lounge und exklusive Services, wie personalisierter Check-in und Check-out, personalisierter Concierge-Service, VIP Minibar-Artikel, internationale Lokalzeitungen und digitale Zeitungen in der Lounge, Bügelservice (2 Kleidungsstücke pro Wohneinheit und Tag, nicht akkumulierbar), Late Check-out bis 16 Uhr (nach Verfügbarkeit), Ortsgespräche ins Festnetz innerhalb Bangkoks (nur Vorwahl 02) kostenfrei, Highspeed-Internetzugang im Lounge-Bereich, 2 Stunden pro Aufenthalt kostenfreie Nutzung des Tagungsraums (je nach Verfügbarkeit), 10% Ermäßigung auf eine Spa-Anwendung á la carte, 20% Ermäßigung auf den Wäscheservice sowie Frühstücksbuffet im Restaurant „Flourish“ (Montag bis Freitag, 6:30 - 11 Uhr), Frühstück im „Bistrot de la Mer“ (täglich, 6:30 - 11 Uhr) oder in der Executive-Lounge (Samstag und Sonntag, 6:30 - 11 Uhr), Afternoon Tea in der Executive-Lounge (täglich, 14 - 16:30 Uhr), Erfrischungen und Snacks in der Executive-Lounge (täglich, 10 - 21 Uhr), Abendcocktails in der Executive Lounge (täglich, 17:30 - 20 Uhr, Zutritt für Gäste bis 12 Jahre ab 18:30 Uhr nicht gestattet)


Verpflegung:
  • Frühstück: à la carte


G2627

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 31 °C temperatura w nocy 26 °C

  • Temperatura powietrza 32 °C

  • Temperatura wody 28 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować