Ogólnie rzecz biorąc, spokojne miejsce z ładnymi plażami w pobliżu, ale absolutnie nie odpowiada ocenie. Nie wiem skąd Booking.com dostał 5 gwiazdek :D Hotel zasługuje na trzy gwiazdki. Po przyjeździe dostaliśmy pokój śmierdzący stęchlizną i wilgocią, klimatyzator był stary i głośny. Poprosiliśmy więc o zmianę pokoju. Dostaliśmy pokój trzyosobowy na pierwszym piętrze, ale też było okropnie, tylko nie było stęchlizny i wilgoci, a pan powiedział, że wszystko inne mają zajęte, więc wzięliśmy. Jedną noc spaliśmy - łóżko było bardzo skrzypiące i chwiejne, każdy ruch nas budził. Ale najgorsze było to, że przy łóżku są półki wkopane w ścianę i jest coś w rodzaju dziury, z której wieczorem i w nocy dobiegały odgłosy jakiegoś zwierzęcia, więc całą noc nie spaliśmy i baliśmy się tego, co to było. W nocy wyłączono prąd około 5 razy, ale zdarzało się to każdej nocy. Dlatego następnego dnia postanowiliśmy wyjechać wcześniej i kupić inny hotel, zamiast nocować w takim pokoju, w którym boimy się spać. Zapytaliśmy w recepcji, czy mają jeszcze jakiś inny dostępny pokój i tak, niedawno odnowiony pokój o nazwie Superior Paradise (apartament deluxe w ramach rezerwacji), poszliśmy go zobaczyć i piękny, nowoczesny, czysty pokój z widokiem. Chcieli zapłacić dodatkowe 50 dolarów za noc, co daje w sumie 300 dolarów. Mieszkaliśmy w pokoju przez dwa dni i spotkaliśmy menadżera Naduna, który poinformował nas, że pokoje wokół nas zostaną odnowione, że będzie hałas i pracownicy, spodziewajmy się tego. Myśleliśmy, że żartuje - to był nasz trzeci pokój i wiedzą, że mają w pokoju klientów i nie mogą rozpocząć remontu kilka dni później? Dlaczego nam tego nie powiedzieli, kiedy płaciliśmy za pokój? Następnego dnia robotnicy zaczęli budować rusztowanie wokół naszego pokoju, rozległy się wiertła i huk budowy. Co gorsza, po czterech dniach w pokoju zaczęło przeciekać - w nocy podczas deszczu leżeliśmy w łóżku i słyszeliśmy, jak woda kapie nam nad głowami na płytę gipsowo-kartonową i tylko czekaliśmy, aż zacznie się na nas lać. Skończyła nam się cierpliwość i zakończyliśmy nasz pobyt dzień wcześniej i chcieliśmy rekompensaty finansowej za co najmniej dwa ostatnie dni