Wyndham Garden Mirbat Ocena: 5/5 Oman, Mirbat
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 23.11. - 30.11.2025 Oceniono: Grudzień 2025
Ogólne wrażenie bardzo dobre, wszędzie czysto, sympatyczni i uśmiechnięci ludzie i idealna pogoda. Byłyśmy we dwie z nastoletnią córką, żadnych zaczepek i nagabywania, czułyśmy się bardzo bezpiecznie. Jedyna uciążliwością, bardzo głośni Włosi.
Ogólne wrażenie bardzo dobre, wszędzie czysto, sympatyczni i uśmiechnięci ludzie i idealna pogoda. Byłyśmy we dwie z nastoletnią córką, żadnych zaczepek i nagabywania, czułyśmy się bardzo bezpiecznie. Jedyna uciążliwością, bardzo głośni Włosi.
Zakwaterowanie
Hotel lekko nadgryziony zębem czasu, ale bardzo czysto, najtańszy pokój bardzo duży i przestronna lazienka, bardzo wygodnie, zieleń hotelowa bez szału, fantastyczny czysty i wielki basen, brak problemu z leżakami, chociaż obsługa basenowa mało aktywna. Codziennie wymieniane ręczniki plażowe. Generalnie obsługa miła sympatyczna i uczynna.
Wyżywienie
Nieduży wybór, ale wszystko przepyszne, doskonale przyprawione, monotonne desery. Pyszne warzywa i owoce. Dla fanów całkowity brak wieprzowiny:)) ograniczony mocno alkohol
Obsługa w hotelu
Wszystko w najlepszym porządku, miła pomocna recepcja, proste zakwaterowanie i wykwaterowanie
Plaża
Przy samym hotelu, dużo piachu, trochę skał, woda ciepła i czysta, widać ryby i kraby. Trochę wodorostów. Dużo wolnych leżaków i parasoli.
Stanislava Kloc
Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.11. - 22.11.2025 Oceniono: Listopad 2025
Wiele informacji o hotelu i jego jakości jest mylących i negatywnie wprowadzających w błąd. Sprzedawcy nie odpowiadają wiarygodnie na pytania, które wysłałem e-mailem przed wakacjami. Również w tym przypadku, w ankiecie, jest kilka gwiazdek, których znaczenia nie rozumiem, a po zaznaczeniu nie odpowiadają. Ogólnie rzecz biorąc, informacje o tym hotelu i podróży były mylące i ZWODNICZE. Jakość hotelu 3+
Wiele informacji o hotelu i jego jakości jest mylących i negatywnie wprowadzających w błąd. Sprzedawcy nie odpowiadają wiarygodnie na pytania, które wysłałem e-mailem przed wakacjami. Również w tym przypadku, w ankiecie, jest kilka gwiazdek, których znaczenia nie rozumiem, a po zaznaczeniu nie odpowiadają. Ogólnie rzecz biorąc, informacje o tym hotelu i podróży były mylące i ZWODNICZE. Jakość hotelu 3+
Zakwaterowanie
OK. Czysto, rozmiar ok.
Wyżywienie
Nieatrakcyjne, gastronomicznie niejadalne. Z jedzenia wciąż jest 1 x wołowina, 1 x kurczak, 1 x ryba – cała jakość czeskiego bolszewickiego ÚHO z podstawówki. W pięciogwiazdkowym hotelu brakuje naczyń. (Rano pij kawę z plastikowego kubka). Napoje to chemiczne substraty. Nie ma gdzie usiąść na kolację. Jeśli wyjdziesz poza wyznaczone miejsce, zostaniesz wyproszony – to miejsce jest tylko dla Włochów. Bar...? Czas oczekiwania 40 minut.
Obsługa w hotelu
Dążenie do jakości. Niestety, pracownicy są wykorzystywani i wykonują wiele zadań jednocześnie. Nie nadążają.
Plaża
Szok! Morze się cofnęło. Wzdłuż brzegów zarosły glony, których pracownicy nie są w stanie oczyścić. Smród suchych glonów. Pływanie niemożliwe. Fragmenty leżaków na plaży, wystające przewody elektryczne z oświetlenia. Niebezpieczne, odpychające.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 4 577 zł za os.




