Wyjazd do

Clubhotel Riu Tikida Dunas

Ocena: 4/5

Maroko, Agadir, Agadir

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Clubhotel Riu Tikida Dunas

Pozycja
  • nad morzem (plaża prywatna, plaża piaszczysta), blisko plaży, odległość od plaży: bezpośrednio
  • Lotnisko (AGA): Odległość od lotniska: 20-50 km
  • Lotnisko (RAK)

Umeblowanie
  • 406 pokoi, 5 budynków
  • Dyskoteka, zakupy, lobby, salon
  • Recepcja (czynna całą dobę)
  • Opcje płatności: Visa, Mastercard
  • parkingi hotelowe
  • Oferowane usługi (jeśli dotyczy, za opłatą): fryzjer, konsultacja lekarska, usługi pralnicze
  • Wi-Fi w hotelu: Wi-Fi w lobby (w cenie), Wi-Fi w części ogólnodostępnej (w cenie)
  • Leżaki i parasole na plaży
  • 3 baseny (1 basen ze słoną wodą), 1 basen dla dzieci
  • kryty basen

Zamieszkać
Pokój dwuosobowy (pokój dwuosobowy)
  • Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
  • Wyposażenie pokoju: telefon, suszarka do włosów, sejf w pokoju (w cenie), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja, ogrzewanie
Pokój dwuosobowy z widokiem na morze (DZM)
  • widok na morze
  • Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
  • Wyposażenie pokoju: telefon, suszarka do włosów, sejf w pokoju (w cenie), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja, ogrzewanie
Pokój jednoosobowy Junior Suite MB(ZAM)
  • widok na morze
  • Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
  • Wyposażenie pokoju: część wypoczynkowa, telefon, suszarka do włosów, sejf pokojowy, szlafrok, Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja, ogrzewanie
Pokój dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania (DA)
  • Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
  • Wyposażenie pokoi: telefon, suszarka do włosów, sejf, Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja
Pokój dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania z widokiem na morze (DAM)
  • widok na morze
  • Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
  • Wyposażenie pokoju: telefon, suszarka do włosów, sejf, Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja, ogrzewanie
Mniejszy Apartament z widokiem na morze (JSM)
  • widok na morze
  • Balkon lub taras, kabina prysznicowa
  • Wyposażenie pokoju: część wypoczynkowa, telefon, suszarka do włosów, sejf pokojowy, szlafrok, Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja, ogrzewanie

Jeść pić
Oferta restauracji, barów i rodzajów dostępnej żywności może różnić się sezonowo.
  • 4 restauracje (2 bufetowe, 2 à la carte)
  • 5 barów (1 bar przy basenie)

Rodzaje oferowanych posiłków:
Wszystko w cenie
  • Śniadanie lunch obiad
  • Wybór napojów bezalkoholowych, krajowe napoje alkoholowe

Rodzina
  • animacja dla dzieci
  • Miniklub, maksi-klub
  • plac zabaw
  • wysokie krzesło
  • Łóżeczko dziecięce (w zestawie)
  • Opieka nad dziećmi (za opłatą)

Sporty
  • Kort tenisowy (w cenie)
  • w cenie: sala fitness, piłka nożna, tenis stołowy, siatkówka plażowa
  • Za opłatą: bilard
  • w razie potrzeby za opłatą: jazda konna, wypożyczalnia rowerów
  • 18-dołkowe pole golfowe, transfer na pola golfowe (w cenie)
  • W hotelu znajduje się pole golfowe

dobra kondycja
  • za opłatą: masaże, zabiegi upiększające

Rozrywka
  • animacja sportowa
  • Muzyka na żywo, pokazy

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Wycieczka zasadniczo nie jest odpowiednia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje dotyczące Twoich potrzeb, skontaktuj się z naszym centrum serwisowym.

Ważne instrukcje
Należy pamiętać, że w niektórych miastach Maroka pobierany jest podatek lokalny za pobyt w hotelu. Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdkowej zarezerwowanego zakwaterowania oraz długości pobytu i musi zostać zapłacona przez podróżnego na miejscu w hotelu.
Chcielibyśmy również zaznaczyć, że w Maroku obywatelom Maroka nie wolno dzielić pokoju z obywatelem kraju europejskiego, jeśli obie osoby nie są małżeństwem. W takim przypadku hotelarze mają także prawo pobrać na miejscu dodatkową opłatę lub odrzucić rezerwację.
Ogólne informacje o hotelu
  • Lokalizacja hotelu: Agadir
  • Kategoria zakwaterowania: 4
  • Kategoria krajowa: 4
Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku niektórych linii lotniczych odprawa na lotnisku jest płatna. Limit bagażu i posiłki podczas lotu mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Informacje można znaleźć w obszarze usług w części O podróży, gdzie znajdują się informacje o liniach lotniczych vtours i informacje o bagażu.
Pragniemy podkreślić, że zameldowanie w hotelu możliwe jest od godziny 15:00 w dniu przyjazdu (w zależności od lokalnych różnic). W dniu wyjazdu możesz korzystać z pokoju do godziny 11:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Należy pamiętać, że w przypadku rezerwacji obejmujących wyłącznie hotel hotelarz może wymagać dowodu przybycia z kraju UE lub Szwajcarii. W przypadku braku takiego dowodu hotelarz może zażądać dopłaty lub nie przyjąć rezerwacji. Pamiętaj, że opis hotelu vtours dotyczy Twojej rezerwacji! Możliwe jest, że w indywidualnych przypadkach nie wszyscy organizatorzy udostępnią opisy hoteli lub że będą istniały istotne różnice w opisywanych usługach. sierpień 2023
Lage
  • am Meer (Privatstrand, Sandstrand), Strandnähe, Strandentfernung: direkt
  • Flughafen (AGA): Entfernung Flughafen: 20-50km
  • Flughafen (RAK)

Ausstattung
  • 406 Zimmer, 5 Gebäude
  • Diskothek, Einkaufsmöglichkeiten, Lobby, Lounge
  • Rezeption (24 Stunden geöffnet)
  • Zahlungsmöglichkeiten: Visa, Mastercard
  • hoteleigene Parkmöglichkeiten
  • Serviceangebote (ggfs gegen Gebühr): Friseur, Medizinische Sprechstunde, Wäschereiservice
  • WLAN im Hotel: WLAN in der Lobby (inklusive), WLAN im öffentlichen Bereich (inklusive)
  • Liegen und Schirme am Strand
  • 3 Swimmingpools (1 Salzwasser-Pool), 1 Kinderbecken
  • Hallenbad

Wohnen
Doppelzimmer(DZ)
  • Balkon oder Terrasse, Bad oder Dusche und WC
  • Zimmerausstattung: Telefon, Haartrockner, Zimmersafe (inklusive), WLAN im Zimmer (inklusive), Fernseher (inklusive), Klimaanlage, Heizung
Doppelzimmer Meerblick(DZM)
  • Meerblick
  • Balkon oder Terrasse, Bad oder Dusche und WC
  • Zimmerausstattung: Telefon, Haartrockner, Zimmersafe (inklusive), WLAN im Zimmer (inklusive), Fernseher (inklusive), Klimaanlage, Heizung
Junior Suite Alleinb. MB(JAM)
  • Meerblick
  • Balkon oder Terrasse, Bad oder Dusche und WC
  • Zimmerausstattung: Sitzecke, Telefon, Haartrockner, Zimmersafe, Bademantel, WLAN im Zimmer (inklusive), Fernseher, Klimaanlage, Heizung
DZ zur Alleinbenutzung(DA)
  • Balkon oder Terrasse, Bad oder Dusche und WC
  • Zimmerausstattung: Telefon, Haartrockner, Zimmersafe, WLAN im Zimmer (inklusive), Fernseher, Klimaanlage
DZ Alleinbenutzung Meerblick(DAM)
  • Meerblick
  • Balkon oder Terrasse, Bad oder Dusche und WC
  • Zimmerausstattung: Telefon, Haartrockner, Zimmersafe, WLAN im Zimmer (inklusive), Fernseher, Klimaanlage, Heizung
Junior Suite Meerblick(JSM)
  • Meerblick
  • Balkon oder Terrasse, Duschkabine
  • Zimmerausstattung: Sitzecke, Telefon, Haartrockner, Zimmersafe, Bademantel, WLAN im Zimmer (inklusive), Fernseher, Klimaanlage, Heizung

Essen & Trinken
Das Angebot an Restaurants, Bars und Verpflegungsarten kann saisonal variieren.
  • 4 Restaurants (2 Buffet, 2 A-la-carte)
  • 5 Bars (1 Poolbar)

Angebotene Verpflegungsarten:
All-Inclusive
  • Frühstück, Mittagessen, Abendessen
  • Auswahl an alkoholfreien Getränken, nationale alkoholische Getränke

Familie
  • Kinderanimation
  • Mini-Club, Maxi-Club
  • Spielplatz
  • Hochstuhl
  • Babybett (inklusive)
  • Babysitting (Gegen Gebühr)

Sport
  • Tennisplatz (inklusive)
  • inklusive: Fitnessraum, Fußball, Tischtennis, Beach-Volleyball
  • Gegen Gebühr: Billard
  • ggfs gegen Gebühr: Reiten, Fahrradverleih
  • 18-Loch-Golfplatz, Shuttletransfer zu den Plätzen (inklusive)
  • Das Hotel verfügt über Golfmöglichkeiten

Wellness
  • gegen Gebühr: Massagen, Beauty-Anwendungen

Unterhaltung
  • Sportanimation
  • Live-Musik, Shows

Behindertengerechte Ausstattung
  • Die Reise ist im Allgemeinen nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet. Bezüglich genaueren Informationen im Hinblick auf Ihre Bedürfnisse wenden Sie sich bitte an unser Service-Center.

Wichtige Hinweise
Bitte beachten Sie, dass in einigen marokkanischen Städten eine lokale Steuer für Hotelaufenthalte erhoben wird. Die Höhe der Steuer richtet sich nach der Sternekategorie der gebuchten Unterbringung sowie der Aufenthaltsdauer und muss vom Reisenden vor Ort im Hotel entrichtet werden.
Außerdem möchten wir Sie darauf hinweisen, dass es in Marokko für marokkanische Staatsbürger nicht gestattet ist, mit einem Bürger oder einer Bürgerin eines europäischen Landes ein Zimmer zu beziehen, wenn beide Personen nicht miteinander verheiratet sind. In diesem Fall sind die Hoteliers ebenfalls berechtigt, vor Ort eine Nachzahlung zu erheben oder die Buchung zurückzuweisen.
Allgemeine Hoteldaten
  • Hotelort: Agadir
  • Kategorie der Unterkunft: 4
  • Landeskategorie: 4
Achtung: Bitte beachten Sie, dass der Check-In am Flughafen bei einigen Fluggesellschaften kostenpflichtig ist. Freigepäck und Verpflegung während des Fluges können je nach Fluggesellschaft variieren. Informationen erhalten Sie im Servicebereich unter Rund um die Reise bei Informationen zu Fluggesellschaften vtours Gepäckinformationen.
Wir möchten Sie darauf aufmerksam machen, dass Sie am Ankunftstag ab 15 Uhr (örtliche Abweichung vorbehalten) in Ihr Hotel einchecken können. An Ihrem Abreisetag können Sie Ihr Zimmer bis 11 Uhr (örtliche Abweichung vorbehalten) nutzen. Bitte beachten Sie, dass es bei Nur-Hotel-Buchungen vorkommen kann, dass der Hotelier einen Nachweis der Anreise aus einem EU-Land oder der Schweiz fordert. Sollte ein derartiger Nachweis nicht gelingen, kann es vorkommen, dass der Hotelier Nachzahlungsforderungen stellt oder die Buchung nicht akzeptiert. Bitte beachten Sie, dass die vtours Hotelbeschreibung für Ihre Buchung relevant ist! Es ist möglich, dass in Einzelfällen nicht alle Veranstalter Hotelbeschreibungen ausweisen oder es entscheidende Unterschiede in den beschriebenen Leistungen gibt. Aug. 2023

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 25 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Transport hotelowy Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Ocena 4,6 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 48 opinii)

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

6. najwyższa ocena z 2596 hoteli w Maroko

Beata L.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.12. - 23.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Bardzo wysoka jakość usług, uprzejma obsługa, oferta zgodna z zamówieniem.

Bardzo wysoka jakość usług, uprzejma obsługa, oferta zgodna z zamówieniem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zgodny z zamówieniem, czysto, spokojnie. Jedyny mankament - drzwi łączące pokoje były dość akustyczne i słychać było rozmowy sąsaiadów, co szczególnie przeszkadzało - kiedy wybierali się wczesnym rankiem na wycieczki.

Wyżywienie
Bardzo urozmaicone, jednak smakowo - dość monotonne. Niestety - pod koniec pobytu mąż rozchorował się żołądkowo, wzywaliśmy lekarza marokańskiego (interwencja, opieka i pomoc hotelu bardzo dobra). Mążi jeszcze przez kilka dni po powrocie zażywał leki i cierpiał.

Obsługa w hotelu
Bez zarzutu. Obasługa uprzejma, starała się spełniać nasze oczekiwania.

Plaża
Czysta, malownicza, blisko hotelu.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (2)

Ferenc H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.12. - 19.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Naszym zdaniem hotel i jego obsługa są bez zarzutu. Naszym zdaniem touroperator wykonał usługę w ograniczonym zakresie ze względu na następujące aspekty: w ofercie jako usługodawcę występuje firma IBERIA, zamiast tego usługę wykonała tania linia lotnicza IBERIA Express. W Marrakeszu musieliśmy szukać logo biura partnerskiego, nie było go, zamiast tego było A! moje nazwisko było na kartce, kiedy pokazaliśmy panu dokument z biura, powiedział, że to nie jest jego, że jest zaadresowany do Agadiru w Doc, a nie jego. W końcu udaliśmy się do przedstawiciela kilku urzędów, który odprowadził mnie do tego człowieka, powiedział, że na nas czeka, po czym przyjął nasze dokumenty. Potem odjechaliśmy samochodem, po chwili przestał mówić, że jest spragniony, jeśli chcieliśmy, mogliśmy kupić sobie drinka w sklepie. Trochę mnie to zdziwiło, jak na razie ten, kto organizował wycieczkę, dał nam przy transferze chociaż małą butelkę wody, bo nie możemy jeszcze mieć lokalnej waluty, a poza tym nasza płatna wycieczka jest all inclusive. Nieco później zatrzymał się ponownie i powiedział, że zje kolację w restauracji i że możemy też coś kupić, jeśli chcemy. W tym momencie nić się zerwała. Do hotelu dotarliśmy około 22:00, gdzie restauracja była już zamknięta, więc pojechaliśmy tak. Następnego dnia chcieliśmy porozmawiać z przedstawicielem biura organizacyjnego, zadzwonili do nas z recepcji, du. Obiecał, że przyjdzie o 15:00, ale tego nie zrobił. Przyszedł do nas przedstawiciel innego urzędu, bo zobaczył, że na kogoś czekamy, zadzwonił do tej osoby, która powiedziała mu, że w takim razie powinien się zająć naszymi sprawami. Myślę, że w związku z tym doszliśmy do wniosku o jakąś rekompensatę, ponieważ nic nie było dostępne. Udało mi się z nim porozmawiać, kiedy moja żona miała wypadek i dlatego nie mogliśmy wrócić planowym lotem. Był zły, że z nim nie rozmawiamy, wtedy powiedziałam, że próbowaliśmy, ale nie odebrał telefonu. Ostatecznie jednak przedstawiciel drugiego urzędu załatwił wszystko, łącznie z naszym wyjazdem do domu, więc uważamy, że urząd spisał się nieprawidłowo.

Naszym zdaniem hotel i jego obsługa są bez zarzutu. Naszym zdaniem touroperator wykonał usługę w ograniczonym zakresie ze względu na następujące aspekty: w ofercie jako usługodawcę występuje firma IBERIA, zamiast tego usługę wykonała tania linia lotnicza IBERIA Express. W Marrakeszu musieliśmy szukać logo biura partnerskiego, nie było go, zamiast tego było A! moje nazwisko było na kartce, kiedy pokazaliśmy panu dokument z biura, powiedział, że to nie jest jego, że jest zaadresowany do Agadiru w Doc, a nie jego. W końcu udaliśmy się do przedstawiciela kilku urzędów, który odprowadził mnie do tego człowieka, powiedział, że na nas czeka, po czym przyjął nasze dokumenty. Potem odjechaliśmy samochodem, po chwili przestał mówić, że jest spragniony, jeśli chcieliśmy, mogliśmy kupić sobie drinka w sklepie. Trochę mnie to zdziwiło, jak na razie ten, kto organizował wycieczkę, dał nam przy transferze chociaż małą butelkę wody, bo nie możemy jeszcze mieć lokalnej waluty, a poza tym nasza płatna wycieczka jest all inclusive. Nieco później zatrzymał się ponownie i powiedział, że zje kolację w restauracji i że możemy też coś kupić, jeśli chcemy. W tym momencie nić się zerwała. Do hotelu dotarliśmy około 22:00, gdzie restauracja była już zamknięta, więc pojechaliśmy tak. Następnego dnia chcieliśmy porozmawiać z przedstawicielem biura organizacyjnego, zadzwonili do nas z recepcji, du. Obiecał, że przyjdzie o 15:00, ale tego nie zrobił. Przyszedł do nas przedstawiciel innego urzędu, bo zobaczył, że na kogoś czekamy, zadzwonił do tej osoby, która powiedziała mu, że w takim razie powinien się zająć naszymi sprawami. Myślę, że w związku z tym doszliśmy do wniosku o jakąś rekompensatę, ponieważ nic nie było dostępne. Udało mi się z nim porozmawiać, kiedy moja żona miała wypadek i dlatego nie mogliśmy wrócić planowym lotem. Był zły, że z nim nie rozmawiamy, wtedy powiedziałam, że próbowaliśmy, ale nie odebrał telefonu. Ostatecznie jednak przedstawiciel drugiego urzędu załatwił wszystko, łącznie z naszym wyjazdem do domu, więc uważamy, że urząd spisał się nieprawidłowo.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje ładne i duże, codziennie sprzątane, ręczniki zmieniane.Obsługa przemiła i pomocna, więc uważamy, że jest super!

Wyżywienie
wybór jest szeroki, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
dobra

Plaża
Można wyjść bezpośrednio z nadmorskiej promenady, co naszym zdaniem było dobre

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Filtruj opinie

Beata L.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.12. - 23.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Bardzo wysoka jakość usług, uprzejma obsługa, oferta zgodna z zamówieniem.

Bardzo wysoka jakość usług, uprzejma obsługa, oferta zgodna z zamówieniem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zgodny z zamówieniem, czysto, spokojnie. Jedyny mankament - drzwi łączące pokoje były dość akustyczne i słychać było rozmowy sąsaiadów, co szczególnie przeszkadzało - kiedy wybierali się wczesnym rankiem na wycieczki.

Wyżywienie
Bardzo urozmaicone, jednak smakowo - dość monotonne. Niestety - pod koniec pobytu mąż rozchorował się żołądkowo, wzywaliśmy lekarza marokańskiego (interwencja, opieka i pomoc hotelu bardzo dobra). Mążi jeszcze przez kilka dni po powrocie zażywał leki i cierpiał.

Obsługa w hotelu
Bez zarzutu. Obasługa uprzejma, starała się spełniać nasze oczekiwania.

Plaża
Czysta, malownicza, blisko hotelu.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (2)

Ferenc H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.12. - 19.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Naszym zdaniem hotel i jego obsługa są bez zarzutu. Naszym zdaniem touroperator wykonał usługę w ograniczonym zakresie ze względu na następujące aspekty: w ofercie jako usługodawcę występuje firma IBERIA, zamiast tego usługę wykonała tania linia lotnicza IBERIA Express. W Marrakeszu musieliśmy szukać logo biura partnerskiego, nie było go, zamiast tego było A! moje nazwisko było na kartce, kiedy pokazaliśmy panu dokument z biura, powiedział, że to nie jest jego, że jest zaadresowany do Agadiru w Doc, a nie jego. W końcu udaliśmy się do przedstawiciela kilku urzędów, który odprowadził mnie do tego człowieka, powiedział, że na nas czeka, po czym przyjął nasze dokumenty. Potem odjechaliśmy samochodem, po chwili przestał mówić, że jest spragniony, jeśli chcieliśmy, mogliśmy kupić sobie drinka w sklepie. Trochę mnie to zdziwiło, jak na razie ten, kto organizował wycieczkę, dał nam przy transferze chociaż małą butelkę wody, bo nie możemy jeszcze mieć lokalnej waluty, a poza tym nasza płatna wycieczka jest all inclusive. Nieco później zatrzymał się ponownie i powiedział, że zje kolację w restauracji i że możemy też coś kupić, jeśli chcemy. W tym momencie nić się zerwała. Do hotelu dotarliśmy około 22:00, gdzie restauracja była już zamknięta, więc pojechaliśmy tak. Następnego dnia chcieliśmy porozmawiać z przedstawicielem biura organizacyjnego, zadzwonili do nas z recepcji, du. Obiecał, że przyjdzie o 15:00, ale tego nie zrobił. Przyszedł do nas przedstawiciel innego urzędu, bo zobaczył, że na kogoś czekamy, zadzwonił do tej osoby, która powiedziała mu, że w takim razie powinien się zająć naszymi sprawami. Myślę, że w związku z tym doszliśmy do wniosku o jakąś rekompensatę, ponieważ nic nie było dostępne. Udało mi się z nim porozmawiać, kiedy moja żona miała wypadek i dlatego nie mogliśmy wrócić planowym lotem. Był zły, że z nim nie rozmawiamy, wtedy powiedziałam, że próbowaliśmy, ale nie odebrał telefonu. Ostatecznie jednak przedstawiciel drugiego urzędu załatwił wszystko, łącznie z naszym wyjazdem do domu, więc uważamy, że urząd spisał się nieprawidłowo.

Naszym zdaniem hotel i jego obsługa są bez zarzutu. Naszym zdaniem touroperator wykonał usługę w ograniczonym zakresie ze względu na następujące aspekty: w ofercie jako usługodawcę występuje firma IBERIA, zamiast tego usługę wykonała tania linia lotnicza IBERIA Express. W Marrakeszu musieliśmy szukać logo biura partnerskiego, nie było go, zamiast tego było A! moje nazwisko było na kartce, kiedy pokazaliśmy panu dokument z biura, powiedział, że to nie jest jego, że jest zaadresowany do Agadiru w Doc, a nie jego. W końcu udaliśmy się do przedstawiciela kilku urzędów, który odprowadził mnie do tego człowieka, powiedział, że na nas czeka, po czym przyjął nasze dokumenty. Potem odjechaliśmy samochodem, po chwili przestał mówić, że jest spragniony, jeśli chcieliśmy, mogliśmy kupić sobie drinka w sklepie. Trochę mnie to zdziwiło, jak na razie ten, kto organizował wycieczkę, dał nam przy transferze chociaż małą butelkę wody, bo nie możemy jeszcze mieć lokalnej waluty, a poza tym nasza płatna wycieczka jest all inclusive. Nieco później zatrzymał się ponownie i powiedział, że zje kolację w restauracji i że możemy też coś kupić, jeśli chcemy. W tym momencie nić się zerwała. Do hotelu dotarliśmy około 22:00, gdzie restauracja była już zamknięta, więc pojechaliśmy tak. Następnego dnia chcieliśmy porozmawiać z przedstawicielem biura organizacyjnego, zadzwonili do nas z recepcji, du. Obiecał, że przyjdzie o 15:00, ale tego nie zrobił. Przyszedł do nas przedstawiciel innego urzędu, bo zobaczył, że na kogoś czekamy, zadzwonił do tej osoby, która powiedziała mu, że w takim razie powinien się zająć naszymi sprawami. Myślę, że w związku z tym doszliśmy do wniosku o jakąś rekompensatę, ponieważ nic nie było dostępne. Udało mi się z nim porozmawiać, kiedy moja żona miała wypadek i dlatego nie mogliśmy wrócić planowym lotem. Był zły, że z nim nie rozmawiamy, wtedy powiedziałam, że próbowaliśmy, ale nie odebrał telefonu. Ostatecznie jednak przedstawiciel drugiego urzędu załatwił wszystko, łącznie z naszym wyjazdem do domu, więc uważamy, że urząd spisał się nieprawidłowo.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje ładne i duże, codziennie sprzątane, ręczniki zmieniane.Obsługa przemiła i pomocna, więc uważamy, że jest super!

Wyżywienie
wybór jest szeroki, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
dobra

Plaża
Można wyjść bezpośrednio z nadmorskiej promenady, co naszym zdaniem było dobre

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Marcin C.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.11. - 5.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Przyjemne miejsce na krótkie naładowanie baterii zimą

Przyjemne miejsce na krótkie naładowanie baterii zimą

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Obszerne i wygodne pokoje

Wyżywienie
Urozmaicone. Przyjemne restauracje tematyczne

Obsługa w hotelu
Zadbany teren zewnętrzny. Dobre drinki

Plaża
W listopadzie pusta i czysta

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.9. - 7.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Wszystko było absolutnie niesamowite. Maroko było miłą niespodzianką. Jest tam przyjemnie i bezpiecznie. Pogoda w pierwszym tygodniu października jest cudowna, w nocy nawet ciepło. Kompleksowa organizacja podróży i hotelu.

Wszystko było absolutnie niesamowite. Maroko było miłą niespodzianką. Jest tam przyjemnie i bezpiecznie. Pogoda w pierwszym tygodniu października jest cudowna, w nocy nawet ciepło. Kompleksowa organizacja podróży i hotelu.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój przestronny, czysty, piękny widok na morze (warto dopłacić za pokój z widokiem), słońce zachodzi wieczorem nad morzem i jest to wspaniały spektakl.

Wyżywienie
Bardzo smaczne, wszystkiego było pod dostatkiem, każdy wybierze. Często się to powtarza, ale wszędzie. Restauracja czynna jest niemal całą dobę. Obsługa jest świetna, nic nie stanowi problemu, personel jest miły.

Obsługa w hotelu
Wszystko jeszcze dostępne, leżaki przy basenie, na plaży, bezpłatna wymiana ręczników, sejf. Świetna organizacja po przyjeździe. Jedzenie i napoje zawsze dostępne, woda w pokoju uzupełniana codziennie. Widok na morze z restauracji w ciągu dnia. Kolacja w innym miejscu z widokiem na oświetlony deptak (przepych). Wszędzie sprzątane.

Plaża
Piękne, długie i szerokie. Wokół bałagan, ale to tylko Afryka. Totalne fale, ale to w porządku. Wejście bardzo łagodne, piaszczyste. Miejscowi są na plaży prawie cały czas, dzieci się tam bawią, uprawiają sport. Na pewno ci nie przeszkadzają i było naprawdę miło. Jak rodziny są razem, jak troszczą się o dzieci. Plaża ma kilka kilometrów długości i jest bardzo bezpieczna. Nawet kobieta może tam spacerować sama, łącznie z promenadą. Miejscowi nie mają dostępu do części hotelowej i nie szanują jej. Zachód słońca jest piękny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Dana G.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 23.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Piękne wakacje

Piękne wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, bardzo ładny i czysty, codziennie doskonale sprzątany.

Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone, było w czym wybierać, wszystkiego pod dostatkiem, jedzenie było na bieżąco uzupełniane.

Obsługa w hotelu
Miły i pomocny personel.

Plaża
Plaża jest piękna, szeroka, w morzu były duże fale, co bardzo nam się podobało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

To międzynarodowe uzdrowisko leży na najbardziej dzikim i najpiękniejszym fragmencie wybrzeża atlantyckiego Maroka. Położone jest w łagodnym klimacie. Prąd Kanaryjski niosący zimne wody Atlantyku zapewnia przez cały rok przyjemną temperaturę powietrza między 18°C a 28°C. Jest on także odpowiedzialny za to, że woda rzadko jest cieplejsza niż 20°C.

Agadir posiada szerokie, ponad ośmiokilometrowej długości piaszczyste plaże oraz czarterowy port lotniczy “Sun City". Miasto znajduje się na pierwszych miejscach w turystycznych statystykach kraju.

Port morski został całkowicie przebudowany po katastrofalnym trzęsieniu ziemi w 1960 roku. Dziś jest najnowocześniejszym miastem Maroka. Agadir stał się także ośrodkiem sportów wodnych, oferującym narty wodne, sprzęt do nurkowania, skutery, rowery wodne. Posiadając 130 kortów jest rajem dla tenisistów. Większość kortów posiada oświetlenie co umożliwia grę wieczorem.

Kasaba to nazwa dawnych rezydencji berberyjskich władców feudalnych. Położona jest na północ od portu jest jedyną pozostałością starego miasta. W mieście znajduje się Muzeum Miejskie ze zbiorami sztuki i rzemiosła południowego Maroka.
  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 25 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 27 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 27 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Piątek 26 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Sobota 26 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Niedziela 28 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować