Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Whala! Isabela

Ocena: 3/5

Hiszpania, Majorka, Santa Ponsa

od 2 349 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 10 696

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Rodzinny hotel Whala Isabela jest oddalony o ok. 18 km od palma (Santa Ponsa około 1 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 50 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 15 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 100 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 100 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 15 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: katmandu (ok. 5 km), waterpark (ok. 5 km) oraz aquarium (ok. 22 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 20 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 20 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 30 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel, odnowiony w 2024 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 156 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz obsługa pokojowa są bezpłatne. Opieka medyczna jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Woda, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, piwo, wino, lokalne alkohole oraz przekąski w określonych godzinach.Sport/czas wolny:W odległości ok. 50 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 5 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz American Express.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI - WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.
Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Palma de Mallorca. 
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 150 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Golf Golf tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,3 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 17 opinii)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

183. najwyższa ocena z 2367 hoteli w Majorka

Ivana Netušilová

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 5.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Whala! Isabela Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Obiekty hotelowe były fajne, stworzyliśmy własny program, więc podobały nam się nasze wakacje. Biorąc pod uwagę, że Majorka jest naszym stałym kierunkiem wakacyjnym od 2017 roku, nie przeszkadzało nam, że delegat niemieckiego CK, z którym podróżowaliśmy, w ogóle nie raczył się z nami skontaktować.

Obiekty hotelowe były fajne, stworzyliśmy własny program, więc podobały nam się nasze wakacje. Biorąc pod uwagę, że Majorka jest naszym stałym kierunkiem wakacyjnym od 2017 roku, nie przeszkadzało nam, że delegat niemieckiego CK, z którym podróżowaliśmy, w ogóle nie raczył się z nami skontaktować.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Mały hotel z ok. 440 pokojami, wielkość pokoju dla 2 osób rozsądna. Meble wydawały się czyste, nieużywane. W pokoju było tylko jedno gniazdko, drugie w łazience. Sejf jest zwykle dostępny za opłatą, lodówka nie była dostępna. Klimatyzacja była niesamowicie głośna (wibrowała deski sufitowe), nie można było z nią spać w nocy, ale bez niej też nie. Nie można było przewietrzyć balkonu, ponieważ z zewnątrz słychać było hałas z centralnej klimatyzacji znajdującej się obok hotelu. Gośćmi hotelu byli głównie Hiszpanie, Włosi i Niemcy. Santa Ponça znajduje się w niewielkiej odległości od stolicy Palma de Mallorca, do której można łatwo i tanio dojechać lokalnymi autobusami (autobusy kursują co pół godziny). Z Palmy, a następnie w dowolne miejsce na wyspie.

Wyżywienie
Mniejszy wybór, ale jedzenie było na bieżąco uzupełniane, wszystkiego było pod dostatkiem. W przypadku niepełnego wyżywienia napoje (nawet zwykła woda) nie są wliczone w cenę kolacji. Napoje, które można kupić, muszą być opłacone natychmiast, nie mogą zostać zaksięgowane na koncie pokoju.

Obsługa w hotelu
Naprawdę doceniam czystość i uczciwe codzienne sprzątanie pokoi. Problemy zgłaszane w recepcji (brak prądu w pokoju, cieknąca toaleta i głośna klimatyzacja) nie zostały rozwiązane. Hotelowy basen jest mniejszy, zawsze było dużo leżaków i parasoli.

Plaża
Mniejsza piaszczysta plaża ze stopniowym zejściem do morza znajdowała się w odległości krótkiego spaceru od hotelu, w ciągu 5 minut spacerem przez ulicę i przez park. Leżaki z parasolem za opłatą 13,50 €. Widok na otwarte morze przesłaniała ilość zakotwiczonych w zatoce kutrów rybackich i jachtów. Czasami śmierdziało benzyną.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.8. - 9.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Whala! Isabela Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Cena odpowiadała jakości, jeśli chodzi o personel i jedzenie, oceniłbym to na kolejną gwiazdkę

Cena odpowiadała jakości, jeśli chodzi o personel i jedzenie, oceniłbym to na kolejną gwiazdkę

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Ivana Netušilová

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 5.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Whala! Isabela Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Obiekty hotelowe były fajne, stworzyliśmy własny program, więc podobały nam się nasze wakacje. Biorąc pod uwagę, że Majorka jest naszym stałym kierunkiem wakacyjnym od 2017 roku, nie przeszkadzało nam, że delegat niemieckiego CK, z którym podróżowaliśmy, w ogóle nie raczył się z nami skontaktować.

Obiekty hotelowe były fajne, stworzyliśmy własny program, więc podobały nam się nasze wakacje. Biorąc pod uwagę, że Majorka jest naszym stałym kierunkiem wakacyjnym od 2017 roku, nie przeszkadzało nam, że delegat niemieckiego CK, z którym podróżowaliśmy, w ogóle nie raczył się z nami skontaktować.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Mały hotel z ok. 440 pokojami, wielkość pokoju dla 2 osób rozsądna. Meble wydawały się czyste, nieużywane. W pokoju było tylko jedno gniazdko, drugie w łazience. Sejf jest zwykle dostępny za opłatą, lodówka nie była dostępna. Klimatyzacja była niesamowicie głośna (wibrowała deski sufitowe), nie można było z nią spać w nocy, ale bez niej też nie. Nie można było przewietrzyć balkonu, ponieważ z zewnątrz słychać było hałas z centralnej klimatyzacji znajdującej się obok hotelu. Gośćmi hotelu byli głównie Hiszpanie, Włosi i Niemcy. Santa Ponça znajduje się w niewielkiej odległości od stolicy Palma de Mallorca, do której można łatwo i tanio dojechać lokalnymi autobusami (autobusy kursują co pół godziny). Z Palmy, a następnie w dowolne miejsce na wyspie.

Wyżywienie
Mniejszy wybór, ale jedzenie było na bieżąco uzupełniane, wszystkiego było pod dostatkiem. W przypadku niepełnego wyżywienia napoje (nawet zwykła woda) nie są wliczone w cenę kolacji. Napoje, które można kupić, muszą być opłacone natychmiast, nie mogą zostać zaksięgowane na koncie pokoju.

Obsługa w hotelu
Naprawdę doceniam czystość i uczciwe codzienne sprzątanie pokoi. Problemy zgłaszane w recepcji (brak prądu w pokoju, cieknąca toaleta i głośna klimatyzacja) nie zostały rozwiązane. Hotelowy basen jest mniejszy, zawsze było dużo leżaków i parasoli.

Plaża
Mniejsza piaszczysta plaża ze stopniowym zejściem do morza znajdowała się w odległości krótkiego spaceru od hotelu, w ciągu 5 minut spacerem przez ulicę i przez park. Leżaki z parasolem za opłatą 13,50 €. Widok na otwarte morze przesłaniała ilość zakotwiczonych w zatoce kutrów rybackich i jachtów. Czasami śmierdziało benzyną.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.8. - 9.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Whala! Isabela Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Cena odpowiadała jakości, jeśli chodzi o personel i jedzenie, oceniłbym to na kolejną gwiazdkę

Cena odpowiadała jakości, jeśli chodzi o personel i jedzenie, oceniłbym to na kolejną gwiazdkę

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladimír B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 13.7. - 20.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Whala! Isabela Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

ogólne wrażenie jest super, chcielibyśmy pojechać na wyspę w przyszłym roku, może w innym miejscu

ogólne wrażenie jest super, chcielibyśmy pojechać na wyspę w przyszłym roku, może w innym miejscu

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
idealnie, niczego nam nie brakowało

Wyżywienie
szeroki wybór dań, podstawy pozostały, reszta zmieniana każdego dnia

Obsługa w hotelu
indywidualne, ale dla nas wystarczające

Plaża
czysto, blisko, łatwy dojazd, wszystko "pod ręką"

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladislav P.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.4. - 22.4.2022 Oceniono: Maj 2022

Whala! Isabela Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że codziennie o 6:00 budziła Cię wentylacja zewnętrzna, która działała do 22:00. Straszny szum???? Inni ????

Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że codziennie o 6:00 budziła Cię wentylacja zewnętrzna, która działała do 22:00. Straszny szum???? Inni ????

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był mały, ale wystarczający, był czysty.

Wyżywienie
Wystarczający

Obsługa w hotelu
Dobry.

Plaża
Nie zajmowaliśmy się tym tutaj, to było niedaleko.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Malgorzata R.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.4. - 17.4.2022 Oceniono: Kwiecień 2022 Opinia konkursowa

Whala! Isabela Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Wczasy bardzo udane. Z czystym sumieniem polecam.

Wczasy bardzo udane. Z czystym sumieniem polecam.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel bardzo czysty, warunki wysmienite. Pokoj codzienne sprzatany.

Wyżywienie
Jedzenie dostc monotonne, ale za tobardzo smaczne.

Obsługa w hotelu
Mila obsluga, bardzo pomocna. Mozna byli zwrocic sie z kazda prosba.

Plaża
Plaza tuz przy hotelu. Bardzo piekna z duza iloscia miejsc wolnych (wyjaz byl w kwietniu).

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 20 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Niedziela 18 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Poniedziałek 17 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować