Aktualne do Hiszpanii

Hotel Caprice Concord

Ocena: 3/5

Hiszpania, Majorka, C´an Picafort

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Tuż na plaży Fantastyczny widok na morze Szeroka gama opcji sportowych i wellness Komfortowy hotel z basenem

Więcej o hotelu

od 2 516 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Caprice Concord Hotel Spa (ex Ferrer Concord Hotel & Spa):

Hotel znajduje się przy publicznej, piaszczystej plaża "Na Patana" w miejscowości Can Picafort. W pobliżu znajduje się wiele lokali rozrywkowych oraz sklepów. Odległość od lotniska w Palmie (PMI) to około 65 km.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1968. Goście mogą rozgościć się w jednym ze 142 przytulnych pokoi. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z szatni, przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie obiektu znajduje się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Obiekt posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, golf i jazda konna. Windsurfing, jet ski, snorkeling, nurkowanie, aerobik wodny i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta, jogę, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Obiekt oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką, hydroterapię i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Zespół animatorów obiektu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,0 / 5

148. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Stanislav V.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.8. - 28.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Caprice Concord Ocena: 3.5/5 Hiszpania, Majorka

Jakość usług była adekwatna do ceny, personel hotelu był pomocny i profesjonalny. Wrażenie nieco zepsuł room service – nieautoryzowany żel pod prysznic, gdy chcieliśmy zmienić ręczniki i zostawiliśmy je na podłodze, ręczniki po prostu zniknęły i zostały uzupełnione dopiero następnego dnia. Lot powrotny był opóźniony o trzy godziny.

Jakość usług była adekwatna do ceny, personel hotelu był pomocny i profesjonalny. Wrażenie nieco zepsuł room service – nieautoryzowany żel pod prysznic, gdy chcieliśmy zmienić ręczniki i zostawiliśmy je na podłodze, ręczniki po prostu zniknęły i zostały uzupełnione dopiero następnego dnia. Lot powrotny był opóźniony o trzy godziny.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Dobra jakość, poza powyższymi niedogodnościami nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Doskonała kuchnia, codziennie mnóstwo opcji do wyboru. Każdy z pewnością znalazł coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Recepcja i restauracja zasługują na jedną gwiazdkę, pokojówka trochę nabrudziła ręcznikami, w ramach przeprosin dostaliśmy czekoladki.

Plaża
Leżaki w hotelu były bezpłatne, plaża była piaszczysta i czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Patrik T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.6. - 22.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Caprice Concord Ocena: 3.5/5 Hiszpania, Majorka

Byliśmy zadowoleni. Jedyne, co zepsuło pierwsze wrażenie, to przyjazd na miejsce. Po przyjeździe na lotnisku nie czekał na nas żaden delegat, co nas zaskoczyło. Po zapytaniu w innych biurach podróży powiedziano nam, gdzie zwykle znajduje się CK, ale okienko było zamknięte. Próbowaliśmy znaleźć autobus - biegliśmy między parkingami, ale na żadnym nie było znaku CK. Dopiero po dłuższych poszukiwaniach znaleźliśmy zamknięte okienko CK, przy którym znajdowała się tylko mała tabliczka z informacją, że dane do transferu znajdują się przy innym okienku na przeciwległym końcu lotniska. Bardzo przydatne byłoby, gdyby w dokumentach podróży znajdowała się wyraźna informacja, że jeśli przyjedziesz po 22:00, dane do transferu znajdują się przy konkretnym okienku (np. numerze...). W ten sposób uniknęlibyśmy zamieszania i niepotrzebnego biegania po lotnisku w środku nocy.

Byliśmy zadowoleni. Jedyne, co zepsuło pierwsze wrażenie, to przyjazd na miejsce. Po przyjeździe na lotnisku nie czekał na nas żaden delegat, co nas zaskoczyło. Po zapytaniu w innych biurach podróży powiedziano nam, gdzie zwykle znajduje się CK, ale okienko było zamknięte. Próbowaliśmy znaleźć autobus - biegliśmy między parkingami, ale na żadnym nie było znaku CK. Dopiero po dłuższych poszukiwaniach znaleźliśmy zamknięte okienko CK, przy którym znajdowała się tylko mała tabliczka z informacją, że dane do transferu znajdują się przy innym okienku na przeciwległym końcu lotniska. Bardzo przydatne byłoby, gdyby w dokumentach podróży znajdowała się wyraźna informacja, że jeśli przyjedziesz po 22:00, dane do transferu znajdują się przy konkretnym okienku (np. numerze...). W ten sposób uniknęlibyśmy zamieszania i niepotrzebnego biegania po lotnisku w środku nocy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Świetne zakwaterowanie. Piękny widok na morze z balkonu. Czyste pokoje, funkcjonalna klimatyzacja. Po prostu nie ma na co narzekać.

Wyżywienie
Różnorodny wybór jedzenia. Każdy może wybrać. Byliśmy bardzo zadowoleni.

Obsługa w hotelu
Świetna obsługa, przyjazny personel, świetna atmosfera w hotelu. Tylko słabe WiFi w hotelu

Plaża
Zaletą hotelu jest to, że jest położony tuż przy plaży. Więc jeśli nie chcieliśmy iść na plażę, mogliśmy poleżeć przy basenie z widokiem na morze. Poza tym wszystko było super

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Stanislav V.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.8. - 28.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Caprice Concord Ocena: 3.5/5 Hiszpania, Majorka

Jakość usług była adekwatna do ceny, personel hotelu był pomocny i profesjonalny. Wrażenie nieco zepsuł room service – nieautoryzowany żel pod prysznic, gdy chcieliśmy zmienić ręczniki i zostawiliśmy je na podłodze, ręczniki po prostu zniknęły i zostały uzupełnione dopiero następnego dnia. Lot powrotny był opóźniony o trzy godziny.

Jakość usług była adekwatna do ceny, personel hotelu był pomocny i profesjonalny. Wrażenie nieco zepsuł room service – nieautoryzowany żel pod prysznic, gdy chcieliśmy zmienić ręczniki i zostawiliśmy je na podłodze, ręczniki po prostu zniknęły i zostały uzupełnione dopiero następnego dnia. Lot powrotny był opóźniony o trzy godziny.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Dobra jakość, poza powyższymi niedogodnościami nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Doskonała kuchnia, codziennie mnóstwo opcji do wyboru. Każdy z pewnością znalazł coś dla siebie.

Obsługa w hotelu
Recepcja i restauracja zasługują na jedną gwiazdkę, pokojówka trochę nabrudziła ręcznikami, w ramach przeprosin dostaliśmy czekoladki.

Plaża
Leżaki w hotelu były bezpłatne, plaża była piaszczysta i czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Patrik T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.6. - 22.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Caprice Concord Ocena: 3.5/5 Hiszpania, Majorka

Byliśmy zadowoleni. Jedyne, co zepsuło pierwsze wrażenie, to przyjazd na miejsce. Po przyjeździe na lotnisku nie czekał na nas żaden delegat, co nas zaskoczyło. Po zapytaniu w innych biurach podróży powiedziano nam, gdzie zwykle znajduje się CK, ale okienko było zamknięte. Próbowaliśmy znaleźć autobus - biegliśmy między parkingami, ale na żadnym nie było znaku CK. Dopiero po dłuższych poszukiwaniach znaleźliśmy zamknięte okienko CK, przy którym znajdowała się tylko mała tabliczka z informacją, że dane do transferu znajdują się przy innym okienku na przeciwległym końcu lotniska. Bardzo przydatne byłoby, gdyby w dokumentach podróży znajdowała się wyraźna informacja, że jeśli przyjedziesz po 22:00, dane do transferu znajdują się przy konkretnym okienku (np. numerze...). W ten sposób uniknęlibyśmy zamieszania i niepotrzebnego biegania po lotnisku w środku nocy.

Byliśmy zadowoleni. Jedyne, co zepsuło pierwsze wrażenie, to przyjazd na miejsce. Po przyjeździe na lotnisku nie czekał na nas żaden delegat, co nas zaskoczyło. Po zapytaniu w innych biurach podróży powiedziano nam, gdzie zwykle znajduje się CK, ale okienko było zamknięte. Próbowaliśmy znaleźć autobus - biegliśmy między parkingami, ale na żadnym nie było znaku CK. Dopiero po dłuższych poszukiwaniach znaleźliśmy zamknięte okienko CK, przy którym znajdowała się tylko mała tabliczka z informacją, że dane do transferu znajdują się przy innym okienku na przeciwległym końcu lotniska. Bardzo przydatne byłoby, gdyby w dokumentach podróży znajdowała się wyraźna informacja, że jeśli przyjedziesz po 22:00, dane do transferu znajdują się przy konkretnym okienku (np. numerze...). W ten sposób uniknęlibyśmy zamieszania i niepotrzebnego biegania po lotnisku w środku nocy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Świetne zakwaterowanie. Piękny widok na morze z balkonu. Czyste pokoje, funkcjonalna klimatyzacja. Po prostu nie ma na co narzekać.

Wyżywienie
Różnorodny wybór jedzenia. Każdy może wybrać. Byliśmy bardzo zadowoleni.

Obsługa w hotelu
Świetna obsługa, przyjazny personel, świetna atmosfera w hotelu. Tylko słabe WiFi w hotelu

Plaża
Zaletą hotelu jest to, że jest położony tuż przy plaży. Więc jeśli nie chcieliśmy iść na plażę, mogliśmy poleżeć przy basenie z widokiem na morze. Poza tym wszystko było super

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować