Lokalizacja: Ten hotel butikowy położony jest tuż przy plaży, w centrum Cala Millor.
Umeblowanie: W recepcji wielojęzyczny personel służy radą i pomocą. Hotel oferuje przechowalnię bagażu, sejf, pomoc medyczną, obsługę pokoju i usługi pralnicze. Goście mają dostęp do Internetu poprzez sieć WLAN. Biuro informacji turystycznej zapewnia pomoc w rezerwacji wycieczek. Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich oraz windę. Ogród oferuje dodatkową przestrzeń do wypoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. W razie potrzeby podróżnym udostępniane są miejsca parkingowe. Okolicę można zwiedzać także na rowerze, korzystając z wypożyczalni rowerów.
Zakwaterowanie: Pokoje posiadają część dzienną i łazienkę, a klimatyzacja zapewnia odpowiedni klimat w pomieszczeniu. W standardowym wyposażeniu większości pokoi znajduje się balkon, który zachęca do odpoczynku. Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko i rozkładaną sofę. Istnieją oddzielne sypialnie. Do dyspozycji Gości jest także sejf i za opłatą minibar. Aneks kuchenny wyposażony jest w lodówkę, kuchenkę mikrofalową oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Telefon, telewizor i bezpłatne WiFi zapewniają najwyższy komfort wypoczynku. W łazience, która wyposażona jest w prysznic, suszarkę do włosów oraz lusterko kosmetyczne do dyspozycji gości. Można także zarezerwować pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W domu dostępne są pokoje dla niepalących.
Sport/rozrywka: Odkryty basen gwarantuje orzeźwiające orzeźwienie. Wakacje można spędzić na słonecznym tarasie z leżakami i parasolami. Wanna z hydromasażem kusi do rozluźnienia mięśni (za opłatą). Aktywni goście mogą do woli jeździć na rowerze/kolarstwie górskim. Dla miłośników sportu za opłatą dostępne jest kryte studio fitness. W hotelu znajduje się strefa wellness ze spa i sauną, a także łaźnia parowa, salon kosmetyczny i masaże za dodatkową opłatą.
Posiłki: Zaplecze gastronomiczne obejmuje restaurację, kawiarnię i bar. Dostępna jest opcja niepełnego wyżywienia. Codziennie serwowane są śniadania i kolacje. W menu znajdują się także dania bezglutenowe oraz dania wegetariańskie. Szczególną atrakcją jest pokaz gotowania.
Poradnik: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Wymagania wjazdowe do Hiszpanii: Aby wjechać do Hiszpanii, obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie) potrzebują dowodu osobistego, ważnego tymczasowego dowodu osobistego, paszportu lub paszportu tymczasowego. Dzieci do lat 12 mogą wejść również z
ważnym paszportem dziecięcym .
Dokumenty podróżne inne niż tymczasowy dowód osobisty nie mogą mieć ważności dłuższej niż rok. Jednakże, zgodnie z obowiązującymi hiszpańskimi przepisami dotyczącymi ochrony lotnictwa, do przewozu z reguły wymagany jest ważny dokument identyfikacyjny.
Osoby niepełnoletnie podróżujące bez opieki rodzica/opiekuna prawnego i posiadające
obywatelstwo hiszpańskie (w tym osoby posiadające podwójne obywatelstwo niemiecko-hiszpańskie) muszą posiadać
zezwolenie na wyjazd (Permiso de viaje para menores), aby opuścić kraj.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w odpowiedniej ambasadzie lub konsulacie generalnym Hiszpanii.
Źródło: Hiszpania: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Podatek ekologiczny na Balearach: Uwaga: hotele na Majorce i Ibizie pobierają podatek ekologiczny, który należy uiścić po przyjeździe do hotelu. Dotyczy wszystkich gości, którzy ukończyli 16. rok życia, za noc.
Obecnie za pierwsze 8 nocy obowiązują następujące kwoty (mogą ulec zmianie):
- 4+/5 gwiazdek: 4,40 € za osobę/noc
- 3+/4 gwiazdki: 3,30 € za osobę/noc
- 1, 2 i 3 gwiazdki: 2,20 € za osobę/noc
Od 9. noclegu udzielany jest rabat 50%. Poza sezonem od 1 listopada do 30 kwietnia. podatek ekologiczny zostaje obniżony do 25%.
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.