Lokalizacja: Hotel Poseidon Playa znajduje się w Benidorm, tuż przy lokalnej plaży Poniente. Do Alicante jest około 40 km. Do supermarketu, barów i restauracji można dojść w kilka minut. Kolejne sklepy znajdują się w promieniu ok. 2 km. Przystanek autobusowy i postój taksówek znajdują się około 5 m od hotelu. Odległość do lotniska to około 55 km.
Umeblowanie: Hotel przy plaży posiada łącznie 306 pokoi. Do wyposażenia hotelu należy recepcja, lobby z barem, klimatyzacja, Wi-Fi (za opłatą), sejf hotelowy (za opłatą), kantor, kilka wind i sala konferencyjna. W części wewnętrznej znajdują się również 2 bary i parking (za opłatą). Usługa prania podlega opłacie. Na zewnątrz hotelu znajduje się podgrzewany basen i basen dla dzieci, bar basenowy (sezonowy) i ogród.
Zakwaterowanie: Standardowe pokoje wyposażone są w wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację (indywidualnie regulowaną/ewentualnie za opłatą), telefon, TV, łącze internetowe (ewentualnie za opłatą), sejf (ewentualnie za opłatą) i taras. Pokoje dwuosobowe z widokiem na morze lub ekonomiczne pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania można również zarezerwować z tym samym wyposażeniem.
Posiłki: Można zarezerwować śniadanie, obiadokolację, pełne wyżywienie, all inclusive lub ultra all inclusive. Wszystkie posiłki w formie bufetu. All inclusive, różne przekąski oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:30 do północy.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: animacje dla dorosłych (na godziny/codziennie) i wieczorne przedstawienia. Ewentualnie za opłatą: bilard, pole golfowe (w odległości ok. 800 m) i masaże. U lokalnych dostawców na plaży można zarezerwować różne sporty wodne.
Dzieci: Animacje dla dzieci (2 - 10 lat), brodzik i łóżeczka dla dzieci (ewentualnie za opłatą/po wcześniejszym uzgodnieniu).
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wymagania dotyczące maski
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.