Hotel Hesperia Del Port

Opis hotelu

Opis hotelu wg Travelplanet.pl

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis organizatora turystyki znajduje się na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezy turystycznej po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

K

3*

R

Barcelona

k

3*

k

3*

o

Na terenie znajduje się recepcja, restauracja, mała salka konferencyjna. Hotel przyjmuje koty.

i

Wi-Fi w lobby bezpłatne, Wi-Fi w pokojach płatne

p

Wyposażone w klimatyzację, telefon, TV, łazienkę z suszarką, mini bar (płatny), sejf.
Typy pokoi:
w budynku głównym:
pokoje stanadardowe

W

restauracja

s

Formuła zawiera:śniadanie, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

d

OPŁATA TURYSTYCZNAW Katalonii (Costa Brava, Costa Dorada) obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco ok. 5* - 2,5 €/os/doba, ok. 4* - 1 €/os/doba (Barcelona ok. 1,25 €/os/doba), 3*, 2*, apartamenty - ok. 0,50 €/os/doba (Barcelona ok. 0,75 €/os/doba).

W

Podczas transferu z lotniska do hotelu zostanie Państwu wręczona informacja z numerem telefonu do naszego przedstawiciela. Klienci podróżujący do Barcelony pozostają wyłącznie pod opieką telefoniczną naszego przedstawiciela na miejscu, będzie to osoba anglojęzyczna. Podczas pobytu w Barcelonie nie będą organizowane spotkania z rezydentem. Osoba, która pełni na miejscu dyżur odpowie na wszelkie pytania, takie jak: podstawowe informacje o Barcelonie, informacje o transferze, godzinach przelotu, będzie również dostępna w nagłych przypadkach (choroba itp.).Transfer na trasie lotnisko/hotel/lotnisko odbywa się indywidualnie bez towarzystwa polskojęzycznego przedstawiciela. W kwestii transferu powrotnego, na dzień przed wylotem kontrahent wyśle do Państwa hotelu mailową informację o godzinie transferu powrotnego, zalecamy sprawdzić godzinę transferu powrotnego na recepcji na 1 dzień przed wylotem.

A

21.03.2017 11:38

u

Wi-Fi

Aktualnie nie posiadamy ofert do wybranego hotelu

ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY