Lokalizacja: Hotel położony jest zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Centrum Rethymnon i stare miasto z licznymi sklepami i obiektami rozrywkowymi, a także restauracjami i barami oddalone są o około 1 km. Lotnisko oddalone jest o około 75 km.
Umeblowanie: 247 pokoi kompleksu rozmieszczonych jest w 4-piętrowym budynku głównym i aneksie. Udogodnienia zawierają lobby z recepcją, kącik internetowy (za opłatą), windę, restaurację, bar, jubilera, kryty basen i mini market. W odkrytym kompleksie są 2 baseny i taras do opalania. Leżaki i parasole plażowe są dostępne bezpłatnie przy basenie i za opłatą na plaży. Ręczniki kąpielowe są dostarczane za depozytem.
Zakwaterowanie: Pokoje od strony lądu wyposażone są w wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację (centralnie sterowaną, na godziny), telefon, telewizję satelitarną, minibar (za opłatą), sejf do wynajęcia (na życzenie) oraz balkon lub taras. Można je również zarezerwować z widokiem na basen. Pokoje typu superior mają to samo wyposażenie, co bezpłatne WiFi, bezpłatny sejf oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Pokoje ekonomiczne są wyposażone jak pokoje od strony lądu, ale można je rezerwować tylko w ograniczonym zakresie.
Posiłki: Możliwość rezerwacji z niepełnym wyżywieniem lub all inclusive. All Inclusive obejmuje śniadanie, obiad i kolację w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia, kawę/herbatę i ciasta po południu oraz wszystkie lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 10:00-23:00.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: sala fitness i tenis stołowy. W ciągu dnia hotel oferuje program animacyjny, a wieczorami występy i muzykę na żywo. Za opłatą: bilard, sauna i masaże w strefie wellness.
Dzieci: basen dla dzieci.
Podatek nocny Grecja: Podatek mieszkaniowy Grecja: Należy pamiętać, że od 1 stycznia 2024 r. będzie pobierana „opłata za odporność na kryzys klimatyczny”. Podatek nie jest wliczony w cenę podróży i musi zostać zapłacony przez klienta bezpośrednio w hotelu.
Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki/klucza (kategoria kraju) w hotelu i jest naliczana za pokój i noc plus VAT.
Hotele i apartamenty 1* - 2* = 1,50 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 3* = 3,00 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 4* = 7,00 € za pokój/noc
Hotele 5* / domy wakacyjne / wille / jednostki mieszkalne o powierzchni 80m² lub większej = 10 € za pokój/noc
(temat do zmiany)
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
- wydłużone godziny: balkon, salonik
posiłki
- Cyfrowe menu (telefon komórkowy)
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: łaźnia turecka, sauna, łaźnia parowa, usługa transferu, farma piękności, przestrzeń coworkingowa, usługi sekretarskie
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju
usługi
- Płatność zbliżeniowa (EC, Visa, MasterCard, American Express)
- Cyfrowy Zimmerzugang
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.