Lokalizacja: Hotel położony jest przy plaży i zaledwie 600 m od centrum Agios Georgios. Lotnisko Korfu oddalone jest o około 38 km.
Umeblowanie: Rozległy kompleks hotelowy ma łącznie 684 pokoje. Wyposazenie hotelu: recepcja, WiFi, pralnia, mini market, butiki, restauracja a la carte, restauracja glówna i 3 bary. Na zewnątrz znajdują się 2 baseny z oddzielnym basenem dla dzieci i tarasem do opalania. Przy basenie dostępne są bezpłatne leżaki i parasole.
Zakwaterowanie: Standardowe pokoje posiadają wannę i prysznic/toaletę z suszarką do włosów, klimatyzację i telefon. Telewizja satelitarna, mała lodówka, sejf (za opłatą), balkon lub taras, można zarezerwować z bocznym widokiem na morze lub ogród. Pokoje ekonomiczne z widokiem na ogród mają te same udogodnienia, ale ich liczba jest ograniczona. Pokoje typu superior posiadają takie samo wyposażenie jak pokoje standardowe, oddzielną część dzienną oraz dodatkowe WiFi. Pokoje rodzinne można zarezerwować z pokojem dziennym połączonym z sypialnią lub z 2 oddzielnymi pokojami. Apartamenty są wyposażone bez kuchni i odpowiadają wyposażeniu pokoju rodzinnego.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadanie, obiad i kolację w formie bufetu: Śniadanie (07:00 - 10:00) serwowane jest w formie bufetu w restauracji głównej. Późne śniadanie kontynentalne (10:00-11:00) w restauracji głównej. Napoje serwowane w wyznaczonych barach (10:00-24:00) obejmują produkowane lokalnie napoje bezalkoholowe (lemoniada, oranżada, cola, tonik, napoje gazowane i soki), napoje gorące (herbata, kawa filtrowana, espresso, cappuccino) oraz alkohole produkowane lokalnie napoje (wino, piwo, ouzo, brandy, wódka, rum, gin, tequila, whisky). Napoje po godzinie 24:00 oraz napoje markowe dostępne są za dodatkową opłatą. Różnorodne przekąski (12:00-17:00) serwowane są w barze z przekąskami. Lunch (od 12:30 do 15:00) serwowany jest w formie bufetu w restauracji głównej, a we włoskiej restauracji serwowane są różnorodne makarony, pizza i sałatki. Kolacja (18:30 - 22:00) serwowana jest w restauracji głównej w formie bufetu. Lunch i kolacja w restauracji głównej obejmują napoje bezalkoholowe, zimną wodę (z karafki), lokalne piwo beczkowe, domowe wino (na kieliszki) i różne rodzaje lodów
Sport/rozrywka: Kącik biblioteczny, pokój gier z grami wideo i bilardem (za dodatkową opłatą), zajęcia w ciągu dnia (aerobik, rzutki, piłka wodna, aerobik w wodzie), wieczorne rozrywki (różne pokazy i gry, wieczory karaoke, cotygodniowe wieczory greckie i grillowe). Kort tenisowy, boisko do koszykówki, boisko do siatkówki plażowej, badminton, tenis stołowy, sporty wodne (za opłatą), masaże (za opłatą), zabiegi upiększające (za opłatą), siłownia (za darmo), sauna (za darmo)
Dzieci: Łóżeczko dziecięce (na życzenie bezpłatnie), krzesełko do karmienia (na życzenie), opieka nad dziećmi (na życzenie za dodatkową opłatą), brodzik, miniklub (4-12 lat, 10:00-17:00), plac zabaw.
Cechy: Mini park wodny z 4 zjeżdżalniami.
Podatek nocny Grecja: Podatek mieszkaniowy Grecja: Należy pamiętać, że od 1 stycznia 2024 r. będzie pobierana „opłata za odporność na kryzys klimatyczny”. Podatek nie jest wliczony w cenę podróży i musi zostać zapłacony przez klienta bezpośrednio w hotelu.
Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki/klucza (kategoria kraju) w hotelu i jest naliczana za pokój i noc plus VAT.
Hotele i apartamenty 1* - 2* = 1,50 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 3* = 3,00 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 4* = 7,00 € za pokój/noc
Hotele 5* / domy wakacyjne / wille / jednostki mieszkalne o powierzchni 80m² lub większej = 10 € za pokój/noc
(temat do zmiany)
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: pary/wyżywienie prywatne, tenis
usługi
- Maseczki ochronne dla gości (bezpłatnie, na życzenie)
- Płatność zbliżeniowa (EC, Visa, MasterCard)
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.