Umm al-Kajwajn: hotele z opiniami, znaleziono 4 hotele

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Ocena 4,5 / 5

Vida Beach Resort opinie

Fantastyczny (oceniony przez 19 osób)

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,2 / 5

Nowo otwarty nowoczesny hotel Na własnej piaszczystej plaży Odpowiedni dla rodzin z dziećmi Basen typu infinity, basen dla dzieci, centrum SPA, fitness

Jitka S.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 4.10. - 10.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Zakwaterowanie, hotel, jedzenie i plaża spełniły nasze oczekiwania. Mieliśmy tylko problem z niezbyt sprawną obsługą. Wszystko zajmuje im sto lat, nie są zbyt precyzyjni i nie mówią zbyt dobrze po angielsku.

Zakwaterowanie, hotel, jedzenie i plaża spełniły nasze oczekiwania. Mieliśmy tylko problem z niezbyt sprawną obsługą. Wszystko zajmuje im sto lat, nie są zbyt precyzyjni i nie mówią zbyt dobrze po angielsku.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Filip Z.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 14.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Jak piszę w następnej części, hotel gra na 5 gwiazdek, powinien mieć maksymalnie 3. W zeszłym roku byliśmy na tańszych wakacjach w Dubaju w 4-gwiazdkowym hotelu, który w bezpośrednim porównaniu był o 300% lepszy we wszystkich kategoriach. Hotel w żadnym wypadku nie oferuje opcji all inclusive, jak twierdzi CA, tylko pełne wyżywienie. Jakość i ilość jedzenia jest fatalna, a oni próbują sprzedać tylko to, co „dobre”. Nie jeżdżę na wakacje all inclusive, żeby znowu wszędzie płacić za wszystko. Od momentu przyjazdu próbowali nam sprzedać lepszy pokój, lepszy widok, a kiedy powiedzieliśmy im, że jesteśmy zmęczeni i nie chcemy niczego dodatkowego, odparli, że jest pełny i musimy poczekać na zameldowanie. Ale za 400 AED powiedzieli, że mogą to załatwić wcześniej, a potem wytargowali 300 AED. Rozmawiałem akurat z pracownikiem, który powiedział, że następnego dnia będzie rekordowa frekwencja 190 osób przy maksymalnej pojemności 400, więc sprawdziłem, czy recepcja mnie nie okłamała i że to tylko kolejny trik, żeby sprzedać coś ekstra. Personel w ogóle nie chce pracować, więc wszystko trwa długo i zazwyczaj kończy się to jakimś błędem. Muszę zwrócić uwagę na kierownictwo średniego szczebla, które po skargach na jakość koktajli, zorganizowało dla nas lepszy pakiet usług, przynajmniej na resztę pobytu, w którym mogli nam serwować tylko alkohol normalnej jakości, a nie chemiczne mikstury – wszystko to tylko wtedy, gdy dobrze się bawiliśmy i dzieliliśmy się opiniami na temat hotelu. Sam menedżer Viktor powiedział, że spróbował, ale był tak obrzydliwy, że nie dało się go pić, więc w pełni nas rozumie. Komu poleciłbym ten hotel? Nikt, to strata pieniędzy i chociaż obecnie jest to najlepiej oceniany hotel w Umm al-Kajwajn, nawet gdyby kosztował 1/3 tego, co kosztuje, nie pojechalibyśmy tam ponownie. Zdecydowanie najgorsze wakacje od 10 lat. Następnego dnia poprosiliśmy biuro podróży i CA o zmianę, ale oni po prostu się z nas śmiali, mówiąc, że to nasza wina, że wybraliśmy go z ich polecenia.

Jak piszę w następnej części, hotel gra na 5 gwiazdek, powinien mieć maksymalnie 3. W zeszłym roku byliśmy na tańszych wakacjach w Dubaju w 4-gwiazdkowym hotelu, który w bezpośrednim porównaniu był o 300% lepszy we wszystkich kategoriach. Hotel w żadnym wypadku nie oferuje opcji all inclusive, jak twierdzi CA, tylko pełne wyżywienie. Jakość i ilość jedzenia jest fatalna, a oni próbują sprzedać tylko to, co „dobre”. Nie jeżdżę na wakacje all inclusive, żeby znowu wszędzie płacić za wszystko. Od momentu przyjazdu próbowali nam sprzedać lepszy pokój, lepszy widok, a kiedy powiedzieliśmy im, że jesteśmy zmęczeni i nie chcemy niczego dodatkowego, odparli, że jest pełny i musimy poczekać na zameldowanie. Ale za 400 AED powiedzieli, że mogą to załatwić wcześniej, a potem wytargowali 300 AED. Rozmawiałem akurat z pracownikiem, który powiedział, że następnego dnia będzie rekordowa frekwencja 190 osób przy maksymalnej pojemności 400, więc sprawdziłem, czy recepcja mnie nie okłamała i że to tylko kolejny trik, żeby sprzedać coś ekstra. Personel w ogóle nie chce pracować, więc wszystko trwa długo i zazwyczaj kończy się to jakimś błędem. Muszę zwrócić uwagę na kierownictwo średniego szczebla, które po skargach na jakość koktajli, zorganizowało dla nas lepszy pakiet usług, przynajmniej na resztę pobytu, w którym mogli nam serwować tylko alkohol normalnej jakości, a nie chemiczne mikstury – wszystko to tylko wtedy, gdy dobrze się bawiliśmy i dzieliliśmy się opiniami na temat hotelu. Sam menedżer Viktor powiedział, że spróbował, ale był tak obrzydliwy, że nie dało się go pić, więc w pełni nas rozumie. Komu poleciłbym ten hotel? Nikt, to strata pieniędzy i chociaż obecnie jest to najlepiej oceniany hotel w Umm al-Kajwajn, nawet gdyby kosztował 1/3 tego, co kosztuje, nie pojechalibyśmy tam ponownie. Zdecydowanie najgorsze wakacje od 10 lat. Następnego dnia poprosiliśmy biuro podróży i CA o zmianę, ale oni po prostu się z nas śmiali, mówiąc, że to nasza wina, że wybraliśmy go z ich polecenia.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w pokoju z widokiem na miasto. Widzieliśmy tylko dwie palmy przed balkonem, ale nawet gdyby ich tam nie było, hotel leży praktycznie na pustyni i nie ma tam miasta, co potwierdziła nam osoba z okolicy na targu. Mieszka się w całkiem ładnym, nowoczesnym pokoju – to chyba największy plus całego urlopu. Klimatyzacja działa jak należy, ustawiona na 24 stopnie, schłodzona do 18 stopni i nikt nie był w stanie nic z tym zrobić.

Wyżywienie
Wyjeżdżamy na tygodniowe wakacje, żeby się zrelaksować, spróbować kuchni zagranicznej i delektować się koktajlami przy basenie/na plaży. Jedzenie było najgorszą częścią całego hotelu. Przez większość tygodnia podawano posiłki w formie bufetu, po wybraniu pozycji z menu. Wybór dań był bardzo, bardzo mały i ciągle się zmieniał. Od drugiego dnia w kółko to samo. Jedzenie było bardzo skoncentrowane na kuchni arabskiej, więc Europejczyk nie znajdzie tam wielu własnych dań. Podczas śniadań często zdarzało się, że jadalnia była pełna i czekaliśmy nawet 15 minut, zanim nas wpuszczą. Kiedy zapytaliśmy, kiedy nastąpi zmiana dań, doradzono nam, abyśmy zamówili płatne dania z menu w cenie około 400-600 CZK/osobę. Prawie do każdego posiłku brakowało sztućców do deserów i trzeba było po nie iść do kelnera. Jeśli chodzi o koktajle, to była to absolutna klapa. Były źle wymieszane, z kiepskimi składnikami i głównie z najgorszej jakości alkoholem, jaki można znaleźć na świecie. Konkretnie, koktajle rumowe zawierały rum „Captain Silver Shipmasters”, który można kupić za około 150 CZK za litrową butelkę, czyli dwa razy taniej niż to, co piją bezdomni w Czechach. Każdy koktajl pachniał chemikaliami i nie miał nic wspólnego z rumem. Wódka, tequila, whisky były dokładnie takie same. To absolutna kpina z klienta, na którego obsługę pozwala ten pięciogwiazdkowy hotel. Były dwa funkcjonalne bary – jeden w restauracji tylko podczas serwowania jedzenia, a drugi przy basenie, gdzie na cały obszar przypadał tylko jeden barman, który ciągle gdzieś wychodził, więc bardzo często bar był nieczynny. Bar przy basenie był czynny od 11:30 do 18:45. Jeśli chciałeś coś zjeść lub napić się poza standardowymi godzinami, a nie miałeś własnej wody w pokoju, musiałeś iść do sklepu przed hotelem i kupić coś samemu. Ta kategoria była najgorszą częścią wakacji.

Obsługa w hotelu
Hotel gra na 5 gwiazdek, ale zasługuje maksymalnie na 3. Jeśli chodzi o plusy, to 2 razy w ciągu 8 dni rozdawali schłodzone ręczniki przy basenie w ciągu dnia, około 5 razy dostaliśmy lody na patyku lub owoc. Na życzenie dostarczali wodę pitną do pokoju. Sprzątanie było nieregularne, czasami rano, czasami wieczorem, ale było dobrej jakości. Z minusów mogę z pewnością wymienić powolność i nieudolność niemal całego personelu. Podczas posiłku przy każdym stoliku była mniej więcej połowa kelnerów i za każdym razem nie byli w stanie poprawnie podać zamówionych napojów, a po posiłku czekaliśmy nawet godzinę, zanim zabrali brudne talerze. Większość personelu to imigranci i słabo mówią po angielsku. Z tego, że hotel nie przejmuje się takimi rzeczami, mogę wspomnieć o wadze – były wagi w pokoju, na siłowni, w szatni, ale ani jedna waga nie miała naładowanych baterii, więc tak naprawdę to była tylko przeszkoda, której nikt tam nie rozwiązał. Po przyjeździe hotel napisał do nas przez WhatsApp najpierw po rosyjsku, którego nie rozumiałem, a potem po angielsku, informując, że w razie potrzeby mamy zadzwonić pod ten numer. Napisałem raz i nie otrzymałem odpowiedzi przez 6 dni, więc znowu nic. Otrzymaliśmy również pismo z informacją, że hotel skontaktuje się z nami 24 godziny wcześniej w sprawie transferu na lotnisko w Dubaju, który również nie został zrealizowany i musiałem się męczyć 12 godzin wcześniej, aby znaleźć kogoś, kto mógłby nam powiedzieć, kiedy i gdzie będzie kierowca. Strefa wellness to jedno pomieszczenie z łaźnią parową, reszta to płatne usługi. Siłownia nie była uciążliwa, a nawet była darmowa.

Plaża
Niewielka plaża z wystarczającą liczbą leżaków dla gości, których jest kilkadziesiąt. Wadą jest to, że plaża jest mała, więc obok ciebie siedzą Rosjanie z telefonami komórkowymi na cały regulator i palącymi jednego papierosa za drugim. Basen znajduje się zaledwie kilka metrów od plaży, ale nie licz na znalezienie leżaka przy basenie, chyba że wstaniesz o 6-7 rano i zarezerwujesz jeden z 60 leżaków przy basenie z ręcznikiem. Jest ich 60, zazwyczaj było tam do 20 osób, ale wszystkie leżaki były zajęte. Plaża mogłaby zostać regularnie sprzątana, ponieważ wszędzie było pełno śmieci i bałaganu pozostawionego przez ludzi. Jedynym zauważalnym zabiegiem konserwacyjnym było codzienne grabienie piasku z plaży, niestety śmieci tam pozostały. Chociaż hotel jest stosunkowo nowy, basen jest pełen piasku, a płytki się kruszą i wymaga remontu. Warto wspomnieć, że większość leżaków była pokryta ptasimi odchodami przez prawie cały pobyt i dopiero ostatniego dnia kierownik nakrzyczał na ratowników basenowych, którzy poszli je wyczyścić szmatką. Ten sam problem dotyczył stolików przy leżakach – nikt ich nie sprzątał przez cały tydzień, a higieniczniej było rzucać rzeczy na ziemię, w piasek, niż kłaść cokolwiek na stolikach.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 3 816 za os.

Umm Al Quwain Beach Hotel Ocena: 3/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn, Umm al-Kajwajn

Ocena 4,4 / 5

Umm Al Quwain Beach Hotel opinie

Świetny (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,3 / 5

Tuż przy piaszczystej plaży z białym piaskiem Tropikalny ogród z palmami Dla gości hotelowych organizowane są bezpłatne wycieczki na zakupy do Dubaju Eleganckie zakwaterowanie

Ivana J.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.9. - 29.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Wspaniałe wakacje, byliśmy sami w całym ośrodku. Dużym minusem ze strony obsługi były nieprawdziwe i niepełne informacje.

Wspaniałe wakacje, byliśmy sami w całym ośrodku. Dużym minusem ze strony obsługi były nieprawdziwe i niepełne informacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było doskonałe.

Wyżywienie
Doskonale. HB: śniadania wyśmienite, duży wybór, obiadokolacje powtarzane, wybór mniejszy, ale wystarczający.

Obsługa w hotelu
Świetnie, obsługa jest bardzo pomocna.

Plaża
Idealnie: biały piasek i bardzo ciepłe morze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.11. - 21.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Moją pozytywną ocenę najlepiej opisać będzie to, że spędziliśmy w tym hotelu nasze dziewiąte wakacje.

Moją pozytywną ocenę najlepiej opisać będzie to, że spędziliśmy w tym hotelu nasze dziewiąte wakacje.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wrażenie zakwaterowania i sprzątania jest absolutnie doskonałe.

Wyżywienie
Do 2019 roku obiady serwowane były w formie bufetu i można było wybierać oczami. Ale faktem jest, że w jadalni było kiedyś około 60 do 80 osób. Po covidzie w 2022 roku oraz w tym roku na śniadanie otrzymają Państwo menu w języku angielskim oraz zapiszecie zamówienie na kolację, którą obsługa przyniesie Państwu wieczorem. A jeśli nie mówię po angielsku, czasami dziwisz się, jakie jedzenie zamówiłem. Ale rzeczywistość jest taka, że liczba gości jest znacznie mniejsza – na kolację mieliśmy około 10 osób. Rozumiem więc, że nie warto przygotowywać bufetu dla kilku osób.

Obsługa w hotelu
Do 2019 roku codziennie w godzinach 19:00 - 22:00 w sali restauracyjnej grała muzyka na żywo, co umiliło przesiadywanie przy kolacji, a następnie tańce. Rozumiem, że spadek liczby gości pewnie im się nie opłaci, ale to były piękne wieczory.

Plaża
Plaża znajduje się ok. 150 m od obiektu, więc pełen relaks.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 4 264 za os.

Flamingo Beach Resort Ocena: 3/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn, Umm al-Kajwajn

Ocena 3,0 / 5

Flamingo Beach Resort opinie

Dobry (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Hotel jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych Basen kryty, basen zewnętrzny Bezpłatne Wi-Fi w pokojach i lobby

Jana K.

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 24.4. - 5.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Koniec świata w tym emiracie - droga do hotelu poza miastem to katastrofa - rozkopane, chaty wzdłuż drogi, słaby odbiór, utrudniona komunikacja po angielsku, brak sklepu - podstawowe zakupy w wypożyczalni strojów kąpielowych i innego sprzętu, brak apteki, najbliższe lokalne sklepy z podstawowymi towarami znajdują się w odległości przejazdu taksówką

Koniec świata w tym emiracie - droga do hotelu poza miastem to katastrofa - rozkopane, chaty wzdłuż drogi, słaby odbiór, utrudniona komunikacja po angielsku, brak sklepu - podstawowe zakupy w wypożyczalni strojów kąpielowych i innego sprzętu, brak apteki, najbliższe lokalne sklepy z podstawowymi towarami znajdują się w odległości przejazdu taksówką

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Łazienka była okropna - „jakby” naprawiana kilka razy, lodówka nie była czyszczona przez co najmniej miesiąc, sprzątanie odbywało się raz na pobyt - zmieniano tylko pościel, balkon nigdy nie był sprzątany, szafy śmierdziały

Wyżywienie
Jedzenie było takie samo przez cały pobyt, bardzo słaby wybór, brak różnorodności, śniadanie - zawsze tylko trochę soku, tylko chleb tostowy, jeśli miałeś szczęście, czasami croissant, jajka przez cały pobyt tylko "spalone "bycze oczy" i jajka na twardo, kiełbaski i salami były okropne - niejadalne, żadnych normalnych deserów/deserów, tylko galaretka i pudding ryżowy, stół sałatkowy był po prostu katastrofą. Przy odrobinie szczęścia było około 3x Umm Ali - ciepły deser. Trochę owoców rano i wieczorem. Nic do przyprawienia, poza pakowanym ketchupem. Nawet zwykłego oleju do polania suchego ryżu lub ziemniaków. Pozytywne - bardzo smaczne nuggetsy z ryby, ale po czterech dniach nawet one przestały smakować dobrze

Obsługa w hotelu
Mieliśmy prośbę w recepcji dwa razy: 1. sejf nie działał od samego początku - obiecano, że zostanie naprawiony, nikt nie przyszedł i nic się z nim nie stało do końca pobytu 2. przedłużony check-out - obiecano w recepcji, ale nie dotrzymano Pozytywne - bar - oferowali puszkowane piwo Budvar i rzekomo smaczne czerwone wino W ogrodzie było dostępnych sporo torebek Tuli

Plaża
Sama plaża była blisko, piaszczysta, czasami porośnięta wodorostami, ale to normalne, morze było czyste, w morzu pływały małe, parzące meduzy, to też jest normalne, w jednej części znajdował się odcinek przeznaczony do połowu ryb, więc było tam mnóstwo rybaków, łodzie były zaparkowane przy brzegu, aby przewozić rybaków, bardzo dużo komarów, mało leżaków - prawie wszystkie były zajęte o 6:30 rano, 95% wczasowiczów stanowili Rosjanie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Wiktor K.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 20.12. - 27.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Kontakt z rezydentem tylko przez Wotsap pisany. Slaba forma kontaktu. Wycieczki fakultywne do Abu Dabi tylko przewodnik rosyjski.

Kontakt z rezydentem tylko przez Wotsap pisany. Slaba forma kontaktu. Wycieczki fakultywne do Abu Dabi tylko przewodnik rosyjski.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Spokojnie cicho .

Wyżywienie
Znakomite dobrze doprawione.

Obsługa w hotelu
Zgłaszane problemy nie zawsze rozwiązane.

Plaża
Przydało by się częste grabienie drobnych pojedynczych kamyków Koty mogą być dla niektórych gości zbytnio naarczywe. Kraj chyba ma problem z bezpańskimi kotami i psami.

Pearl Ocena: 4/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn, Umm al-Kajwajn

Ocena 2,8 / 5

Pearl opinie

Dobry (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 2,8 / 5

Tuż przy plaży Pěkné bazény Spokojne miejsce

Ivana P.

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 1.3. - 8.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Przewodnik sprzedaje hotel na 4*, w rzeczywistości jest to zaniedbany pokój trzyosobowy z obrzydliwymi łazienkami, zakwaterowali nas w pokoju na parterze, gdzie w ogóle nie można otworzyć okna, bo jest na chodniku , więc nie można zaczerpnąć świeżego powietrza.Jest to hotel, w którym w tygodniu nie ma nikogo, na śniadanie naprawdę dostaje się minimum, w weekendy hotel jest pełen mieszkańców.

Przewodnik sprzedaje hotel na 4*, w rzeczywistości jest to zaniedbany pokój trzyosobowy z obrzydliwymi łazienkami, zakwaterowali nas w pokoju na parterze, gdzie w ogóle nie można otworzyć okna, bo jest na chodniku , więc nie można zaczerpnąć świeżego powietrza.Jest to hotel, w którym w tygodniu nie ma nikogo, na śniadanie naprawdę dostaje się minimum, w weekendy hotel jest pełen mieszkańców.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Jak na hotel trzygwiazdkowy może 5 punktów, na płatne 4*, nieodpowiednie Łazienki obskurne, stare, zardzewiałe i prawie zagrzybione płytki nad wanną

Wyżywienie
Płatne all Inc., dostępne jest zmodyfikowane menu z 5 daniami głównymi, przy czym musisz znieść 7 obiadów i 7 kolacji, po prostu przegrany ugh

Obsługa w hotelu
Nie wiem jak

Plaża
Ograniczone z jednej strony statkiem remontowym, z drugiej jakimś targiem rybnym

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Pavel H.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.2. - 7.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

OK

OK

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
OK

Wyżywienie
Zjedliśmy tylko śniadania, płatne patelnie, horror, nadal to samo, mały wybór, a kiedy zobaczyliśmy, co mają w cenie pełnego wyżywienia - włącznie, bardzo się cieszyliśmy, że tego nie chcieliśmy.

Obsługa w hotelu
OK

Plaża
OK

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Wszystkie opinie o hotelach

Inne miejscowości w regionie